Mua vähän ottaa päähän se uus tyyppi.. Kuka sitten lieneekin en oo viittiny ottaa selvää. Vähän se oikeesti on olevinaan! Sanokaa mitä sanotte mut se on mun mielipide eikä se siitä muutu! Kertokaa te omat kantanne!
Vihastuttaa!!
8
770
Vastaukset
- Taku "Phoebe"
Ai uus tyyppi? Siis Paige?
No, jos sitä tarkotat, on se aika lapsellinen ja... aika tyhmä!
Prue on 100x parempi!
Vaik Phoebe on kyl paras! :D - kaitsu
paige näyttelee ihan hyvin mut ei tod oo paras xD
harmi ku prue läks pois... mut paige ei esitä pruea vaan niitten kadonnutta pikku siskoo- sani
i know that!!
- Miyo
Jokseenki ärsyttävän oloinen, ois saanu valita jonku muun siihen rooliin.
- minä vaan
Eix tää Paigea näyttelevä oo aikoinaan ollu sen
friikki Marilyn Mansonin kaa naimisissa. Huh huh! - MAV
...ärsyttävä uusimmissakin jaksoissa, joita netistä imuttelen. Kuudennen kauden jakso 17 on viimeisin, eli reilut pari vuotta edellä näitä Suomessa näytettäviä.
- Prue
hyi paige on ällö
se on just se marilyn mansonin kaa ollut!!!!!
yäk!!!sanokaa mitä haluatte mutta PRUE ELI VANHA AINA PAREMPI!!!SAMAA MIELTÄ? - piper
Prue kirjoitti:
hyi paige on ällö
se on just se marilyn mansonin kaa ollut!!!!!
yäk!!!sanokaa mitä haluatte mutta PRUE ELI VANHA AINA PAREMPI!!!SAMAA MIELTÄ?Mä oon sun kanssa täysin samaa mieltä, Prue oli paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746