Anna joku merkki ?. Missäs sitä ollaan? Et vastaa puhelimeen,sähköpostiin,et avaa oveasi.
Onko kellään havaintoja et olis täällä pyörinyt ? Sitä on kielletty tänne tulemasta mutta kun Erkki on Erkki.
H.P.J.
Haloo Erkki ??????
13
157
Vastaukset
Erkkiä näkyny.. eikä senpuoleen Taunoakaan. Olisko äijät lähteny ikäänkuin poikasakissa.. johonkin?
Kun ei sitä Erkkiä nyt näy, mä annan sulle jonkin merkin, hetki pieni.. joo, tälläsen; *^*^*^*^
Eiks olluki nätti?;)
H.I.J.S.Y.L.- Yx Pässi
toi merkki. Aika rohkea etten sanoisi, ekaks mä ihan punastuin. Ei ole mikään perus"juutuubi", ei.
Erkki on löytynyt. Löytyi tuolta ostarin terassilta. Siippa haki pois kuleksimasta.
Mä lupasin Erkille etten kerro mutta pakkohan mun on. Erkki on ihan lätkässä sinuun . Laittoi sulle tämmöttiset terveiset = M.J.Y.U.S. O.K. ?. kö ?.
S.Y.L. Yx Pässi kirjoitti:
toi merkki. Aika rohkea etten sanoisi, ekaks mä ihan punastuin. Ei ole mikään perus"juutuubi", ei.
Erkki on löytynyt. Löytyi tuolta ostarin terassilta. Siippa haki pois kuleksimasta.
Mä lupasin Erkille etten kerro mutta pakkohan mun on. Erkki on ihan lätkässä sinuun . Laittoi sulle tämmöttiset terveiset = M.J.Y.U.S. O.K. ?. kö ?.
S.Y.L.nyt jos koskaan toivoisin että toi lyhennejutska olisi hanskassa..;) Mut O.K. silti.
Hyvä et Erkki löytyi ja hoidettiin pois kuleksimasta. Tuliko Erkille arestia? Toivottavasti. Jaa lätkässä? Kö? Köh köh köh.. Kamala toi kö-tavu, alkaa yskittään.
S.O.I., S.Y.L.- Yx Pässi
a-v kirjoitti:
nyt jos koskaan toivoisin että toi lyhennejutska olisi hanskassa..;) Mut O.K. silti.
Hyvä et Erkki löytyi ja hoidettiin pois kuleksimasta. Tuliko Erkille arestia? Toivottavasti. Jaa lätkässä? Kö? Köh köh köh.. Kamala toi kö-tavu, alkaa yskittään.
S.O.I., S.Y.L.mitä tilasi eli arestia. Ensin se laitetaan nurkkaan tunniksi ja sitte puhutteluun ja sillai. Ei Erkki oo moksiskaan, mä tunnen sen.
Muuten, joku sano et jos yskittää niin pitää yskiä hihaan ?????????
P.A.M (palataan asiaan myöhemmin). Yx Pässi kirjoitti:
mitä tilasi eli arestia. Ensin se laitetaan nurkkaan tunniksi ja sitte puhutteluun ja sillai. Ei Erkki oo moksiskaan, mä tunnen sen.
Muuten, joku sano et jos yskittää niin pitää yskiä hihaan ?????????
P.A.M (palataan asiaan myöhemmin).Kenen hihaan? Ei kai nyt sentään omaan? P.A.M.
Erkki on kovapäinen mies. Erkki on äijä.- Yx Pässi
a-v kirjoitti:
Kenen hihaan? Ei kai nyt sentään omaan? P.A.M.
Erkki on kovapäinen mies. Erkki on äijä.Niin ne sano Erkille terkkarissa ennenkun ne heitti sen ulos. Millä sä yskit hihaan jos sulla on lyhythihainen paita ?
Erkki on ihan luupää tai ainaski puupää.
PAM. Yx Pässi kirjoitti:
Niin ne sano Erkille terkkarissa ennenkun ne heitti sen ulos. Millä sä yskit hihaan jos sulla on lyhythihainen paita ?
Erkki on ihan luupää tai ainaski puupää.
PAM.ja just sun hihaa mä ajattelin hyödyntää mahdollisen yskänpuuskan yllättäessä. Harmi.
Miten olis irtohiha? Ettei tarttis niskaansa vääntää poikki.. kaivais vaan hihan käsilaukusta ja antais paukkua. Saiskohan tälle patentin..?
Erkki on.
P.A.M.- Yx Pässi
a-v kirjoitti:
ja just sun hihaa mä ajattelin hyödyntää mahdollisen yskänpuuskan yllättäessä. Harmi.
Miten olis irtohiha? Ettei tarttis niskaansa vääntää poikki.. kaivais vaan hihan käsilaukusta ja antais paukkua. Saiskohan tälle patentin..?
Erkki on.
P.A.M.meinaan kun itekin ajattelin noita irrallisia hihoja. Ne on muutenkin ihan kivoja, meinaan jos joskus hihat palaa - niinkus tiedät.
Siis pitääks mun ja Erkin hommata käsilaukut jos me lähetään tohon hihajutskaan?
Mä en suostu, eikä suostu Erkkikään. - Yx Pässi
a-v kirjoitti:
ja just sun hihaa mä ajattelin hyödyntää mahdollisen yskänpuuskan yllättäessä. Harmi.
Erkki on.
P.A.M.meinaan kun itekin ajattelin noita irrallisia hihoja. Ne on muutenkin ihan kivoja, meinaan jos joskus hihat palaa - niinkus tiedät.
Siis pitääks mun ja Erkin hommata käsilaukut jos me lähetään tohon hihajutskaan?
Mä en suostu, eikä suostu Erkkikään. Yx Pässi kirjoitti:
meinaan kun itekin ajattelin noita irrallisia hihoja. Ne on muutenkin ihan kivoja, meinaan jos joskus hihat palaa - niinkus tiedät.
Mä en suostu, eikä suostu Erkkikään.Hihanpolton kannalta ratkaisu olis mitä oivallisin.. pelkästään jo siksikin kun toi talvikin taas kuiteskin tulee eikä sitte tarkene jos kaikki paidat on hihattomia.
Vyölaukkukin käy. Ja on sitäpaitti tyylikäs.- Yx Pässi
a-v kirjoitti:
Hihanpolton kannalta ratkaisu olis mitä oivallisin.. pelkästään jo siksikin kun toi talvikin taas kuiteskin tulee eikä sitte tarkene jos kaikki paidat on hihattomia.
Vyölaukkukin käy. Ja on sitäpaitti tyylikäs.et Erkki ottas ton käsilaukun, samoin Tauno, ja mä haluaisin vanhanajan kovakantisen kapslaukun.
Nyt mun fyysinen/henkinen kapasiteettini on siinämäärin alhainen tasoltaan että pyydän lupaa saada köpötellä kohti pilttuutani.
H.Y.S ja K.U. Yx Pässi kirjoitti:
et Erkki ottas ton käsilaukun, samoin Tauno, ja mä haluaisin vanhanajan kovakantisen kapslaukun.
Nyt mun fyysinen/henkinen kapasiteettini on siinämäärin alhainen tasoltaan että pyydän lupaa saada köpötellä kohti pilttuutani.
H.Y.S ja K.U.palaamme päivänpolttamien (kauhtuneiden) asioitten pariin jälleen tuonnempana kun henkinen ja fyysinen viriliteettisi on palautunut ennalleen;)
H.Y. ja K.U.S.;)
- Anonyymi
Erkki on täällä! Pahoittelee että kesti ilmoitella. Vieläkö saunailta on sovittu tiistaiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379