Haloo Erkki ??????

Yx Pässi

Anna joku merkki ?. Missäs sitä ollaan? Et vastaa puhelimeen,sähköpostiin,et avaa oveasi.
Onko kellään havaintoja et olis täällä pyörinyt ? Sitä on kielletty tänne tulemasta mutta kun Erkki on Erkki.
H.P.J.

13

131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkkiä näkyny.. eikä senpuoleen Taunoakaan. Olisko äijät lähteny ikäänkuin poikasakissa.. johonkin?

      Kun ei sitä Erkkiä nyt näy, mä annan sulle jonkin merkin, hetki pieni.. joo, tälläsen; *^*^*^*^

      Eiks olluki nätti?;)

      H.I.J.S.Y.L.

      • Yx Pässi

        toi merkki. Aika rohkea etten sanoisi, ekaks mä ihan punastuin. Ei ole mikään perus"juutuubi", ei.
        Erkki on löytynyt. Löytyi tuolta ostarin terassilta. Siippa haki pois kuleksimasta.
        Mä lupasin Erkille etten kerro mutta pakkohan mun on. Erkki on ihan lätkässä sinuun . Laittoi sulle tämmöttiset terveiset = M.J.Y.U.S. O.K. ?. kö ?.
        S.Y.L.


      • Yx Pässi kirjoitti:

        toi merkki. Aika rohkea etten sanoisi, ekaks mä ihan punastuin. Ei ole mikään perus"juutuubi", ei.
        Erkki on löytynyt. Löytyi tuolta ostarin terassilta. Siippa haki pois kuleksimasta.
        Mä lupasin Erkille etten kerro mutta pakkohan mun on. Erkki on ihan lätkässä sinuun . Laittoi sulle tämmöttiset terveiset = M.J.Y.U.S. O.K. ?. kö ?.
        S.Y.L.

        nyt jos koskaan toivoisin että toi lyhennejutska olisi hanskassa..;) Mut O.K. silti.

        Hyvä et Erkki löytyi ja hoidettiin pois kuleksimasta. Tuliko Erkille arestia? Toivottavasti. Jaa lätkässä? Kö? Köh köh köh.. Kamala toi kö-tavu, alkaa yskittään.

        S.O.I., S.Y.L.


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        nyt jos koskaan toivoisin että toi lyhennejutska olisi hanskassa..;) Mut O.K. silti.

        Hyvä et Erkki löytyi ja hoidettiin pois kuleksimasta. Tuliko Erkille arestia? Toivottavasti. Jaa lätkässä? Kö? Köh köh köh.. Kamala toi kö-tavu, alkaa yskittään.

        S.O.I., S.Y.L.

        mitä tilasi eli arestia. Ensin se laitetaan nurkkaan tunniksi ja sitte puhutteluun ja sillai. Ei Erkki oo moksiskaan, mä tunnen sen.
        Muuten, joku sano et jos yskittää niin pitää yskiä hihaan ?????????
        P.A.M (palataan asiaan myöhemmin).


      • Yx Pässi kirjoitti:

        mitä tilasi eli arestia. Ensin se laitetaan nurkkaan tunniksi ja sitte puhutteluun ja sillai. Ei Erkki oo moksiskaan, mä tunnen sen.
        Muuten, joku sano et jos yskittää niin pitää yskiä hihaan ?????????
        P.A.M (palataan asiaan myöhemmin).

        Kenen hihaan? Ei kai nyt sentään omaan? P.A.M.

        Erkki on kovapäinen mies. Erkki on äijä.


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        Kenen hihaan? Ei kai nyt sentään omaan? P.A.M.

        Erkki on kovapäinen mies. Erkki on äijä.

        Niin ne sano Erkille terkkarissa ennenkun ne heitti sen ulos. Millä sä yskit hihaan jos sulla on lyhythihainen paita ?
        Erkki on ihan luupää tai ainaski puupää.
        PAM.


      • Yx Pässi kirjoitti:

        Niin ne sano Erkille terkkarissa ennenkun ne heitti sen ulos. Millä sä yskit hihaan jos sulla on lyhythihainen paita ?
        Erkki on ihan luupää tai ainaski puupää.
        PAM.

        ja just sun hihaa mä ajattelin hyödyntää mahdollisen yskänpuuskan yllättäessä. Harmi.
        Miten olis irtohiha? Ettei tarttis niskaansa vääntää poikki.. kaivais vaan hihan käsilaukusta ja antais paukkua. Saiskohan tälle patentin..?

        Erkki on.

        P.A.M.


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        ja just sun hihaa mä ajattelin hyödyntää mahdollisen yskänpuuskan yllättäessä. Harmi.
        Miten olis irtohiha? Ettei tarttis niskaansa vääntää poikki.. kaivais vaan hihan käsilaukusta ja antais paukkua. Saiskohan tälle patentin..?

        Erkki on.

        P.A.M.

        meinaan kun itekin ajattelin noita irrallisia hihoja. Ne on muutenkin ihan kivoja, meinaan jos joskus hihat palaa - niinkus tiedät.
        Siis pitääks mun ja Erkin hommata käsilaukut jos me lähetään tohon hihajutskaan?
        Mä en suostu, eikä suostu Erkkikään.


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        ja just sun hihaa mä ajattelin hyödyntää mahdollisen yskänpuuskan yllättäessä. Harmi.
        Miten olis irtohiha? Ettei tarttis niskaansa vääntää poikki.. kaivais vaan hihan käsilaukusta ja antais paukkua. Saiskohan tälle patentin..?

        Erkki on.

        P.A.M.

        meinaan kun itekin ajattelin noita irrallisia hihoja. Ne on muutenkin ihan kivoja, meinaan jos joskus hihat palaa - niinkus tiedät.
        Siis pitääks mun ja Erkin hommata käsilaukut jos me lähetään tohon hihajutskaan?
        Mä en suostu, eikä suostu Erkkikään.


      • Yx Pässi kirjoitti:

        meinaan kun itekin ajattelin noita irrallisia hihoja. Ne on muutenkin ihan kivoja, meinaan jos joskus hihat palaa - niinkus tiedät.
        Siis pitääks mun ja Erkin hommata käsilaukut jos me lähetään tohon hihajutskaan?
        Mä en suostu, eikä suostu Erkkikään.

        Hihanpolton kannalta ratkaisu olis mitä oivallisin.. pelkästään jo siksikin kun toi talvikin taas kuiteskin tulee eikä sitte tarkene jos kaikki paidat on hihattomia.

        Vyölaukkukin käy. Ja on sitäpaitti tyylikäs.


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        Hihanpolton kannalta ratkaisu olis mitä oivallisin.. pelkästään jo siksikin kun toi talvikin taas kuiteskin tulee eikä sitte tarkene jos kaikki paidat on hihattomia.

        Vyölaukkukin käy. Ja on sitäpaitti tyylikäs.

        et Erkki ottas ton käsilaukun, samoin Tauno, ja mä haluaisin vanhanajan kovakantisen kapslaukun.
        Nyt mun fyysinen/henkinen kapasiteettini on siinämäärin alhainen tasoltaan että pyydän lupaa saada köpötellä kohti pilttuutani.
        H.Y.S ja K.U.


      • Yx Pässi kirjoitti:

        et Erkki ottas ton käsilaukun, samoin Tauno, ja mä haluaisin vanhanajan kovakantisen kapslaukun.
        Nyt mun fyysinen/henkinen kapasiteettini on siinämäärin alhainen tasoltaan että pyydän lupaa saada köpötellä kohti pilttuutani.
        H.Y.S ja K.U.

        palaamme päivänpolttamien (kauhtuneiden) asioitten pariin jälleen tuonnempana kun henkinen ja fyysinen viriliteettisi on palautunut ennalleen;)

        H.Y. ja K.U.S.;)


    • Anonyymi

      Erkki on täällä! Pahoittelee että kesti ilmoitella. Vieläkö saunailta on sovittu tiistaiksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe