Heipä hei, vaikka laivat kaatukoot!

Dee_dee

Iloiset terveiset Vanajaveden rannalta. Grilliä virittelen ja vinoa maistelen. Kuinkas porukoilla fiilikset?

32

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmijä.

älä liikaa!

• Laivoja on kaatunut ja kaapattu, mutta eteenpäin kuin härkä perhoslaaksossa tai sitten toisinpäin. Kippis itselles, huomenna töitä. Sää ainakin täällä on mallikelpoinen aurinko paistaa ja eteläinen tuuli hyväilee.

• Dee_dee

Lämmin tuulahdus tuli kotivintiltä. Mukavan rentouttavaa viikendiä myös sinnepäin.

• Dee_dee kirjoitti:

Lämmin tuulahdus tuli kotivintiltä. Mukavan rentouttavaa viikendiä myös sinnepäin.

koko viikendi, mutta pistä sä olos mahtavaks;)

• Puhurix

Mä vaan täällä kerrostalossa vietän viikonloppua. Olis tommonen rantapaikka ihana. Asutko sä siinä vai onks se vapaa-ajan asunto?

• Dee_dee

Moottorimökillä ikivanhalla rantaoikeuspaikalla. Tie tänne lähes ajokelvoton, melkein erämaata. Vastarannalla näkyy pari mökkiä. Tästä mä pidän ja auringonlaskusta ja nuotion rakentamisesta ja rauhasta ja yksin olosta.

• Puhurix
        Dee_dee kirjoitti:

Moottorimökillä ikivanhalla rantaoikeuspaikalla. Tie tänne lähes ajokelvoton, melkein erämaata. Vastarannalla näkyy pari mökkiä. Tästä mä pidän ja auringonlaskusta ja nuotion rakentamisesta ja rauhasta ja yksin olosta.

Tommosesta mä kans tykkään. Nyt täällä kerrostalossa virun ja olin ottanu mökiltä saappaat mukaan, että lähden sienimetsään, mut iski eilen kuin salama kirkkaalta taivaalta kunnon keuhkoputkentulehdus. Illalla olin kuumeessa ja nyt vähän parempi kun lääkitsin itseäni eilen yskänlääkkeellä ja muutamilla yrttivalmisteilla. Ei kuitenkaan jaksa metsään mennä.

• Judge evk

Luukustani ei näe vettä. Elementti josta pidän minäkin. Voisin käydä suihkussa, mutta kävin jo alkuviikosta. Arvaanko oikein, jos väitän valkkaria olevan vinon? Kalavedet nääs nääs xD

• Dee_dee

Hyvin arvattu.

Vanajavesi on muuten parinkymmenen vuoden aikana parantunut oikeinkin paljon. Kiva paikka tää on muuten, mutta kolmen vuorokauden jälkeen alkaa akuttaan.

• Naurajasi.
        Dee_dee kirjoitti:

Hyvin arvattu.

Vanajavesi on muuten parinkymmenen vuoden aikana parantunut oikeinkin paljon. Kiva paikka tää on muuten, mutta kolmen vuorokauden jälkeen alkaa akuttaan.

Vanajavesi on yhä paskaviemäri. Varo ettei kikkare ui suuhusi jos joskus uskallat mennä sinne sinilevien sekaan kroolaamaan.

• Puhurix
        Naurajasi. kirjoitti:

Vanajavesi on yhä paskaviemäri. Varo ettei kikkare ui suuhusi jos joskus uskallat mennä sinne sinilevien sekaan kroolaamaan.

Otapa nyt tutti suuhun ja mene aa-aa, pikkunen, ku on tullu toi känkkäränkkkä.

• väärällä
        Puhurix kirjoitti:

jalalla vai onko sinulla tylsää? Anna olla tuo provoilu.

• Dee_dee
        Puhurix kirjoitti:

Rantakalaa ei tullu. Onneksi otin mukaan marketin pakastekuhaa, menettelee sekin. Hiton hieno iltapäivä.

• Mil-kowitz
        Dee_dee kirjoitti:

Rantakalaa ei tullu. Onneksi otin mukaan marketin pakastekuhaa, menettelee sekin. Hiton hieno iltapäivä.

Jesti na hladno, ti pokvareni ribljih glava. Miris ludog sranje.;) S poštovanjem za vaš automobil.;)

• nudstnt
        Mil-kowitz kirjoitti:

Jesti na hladno, ti pokvareni ribljih glava. Miris ludog sranje.;) S poštovanjem za vaš automobil.;)

kak pa finski slova poštovanjem.

• Dee_dee
        Mil-kowitz kirjoitti:

Sulatin ne fisunmötkäleet ennen pannulle panoa. Niiden siinä sulaessa keitin pikkusen porkkanoita ja parsakaalia sopivassa suolassa, muistin niitä vielä ripauksella sokeria ja voinokareella. Kuorin potut ja ihmettelin kaiken tarkoitusta, ihmettelen vieläkin.

Kiitos kommentistasi ja terveisiä ihanalle vaimollesi.

• Dee_dee
        nudstnt kirjoitti:

kak pa finski slova poštovanjem.

Ljubljanassa, Bledissä ja Bohinji järvellä.

• pirpzuzeiccu
        Dee_dee kirjoitti:

Sulatin ne fisunmötkäleet ennen pannulle panoa. Niiden siinä sulaessa keitin pikkusen porkkanoita ja parsakaalia sopivassa suolassa, muistin niitä vielä ripauksella sokeria ja voinokareella. Kuorin potut ja ihmettelin kaiken tarkoitusta, ihmettelen vieläkin.

Kiitos kommentistasi ja terveisiä ihanalle vaimollesi.

tänään nauraneeni jonkun hyvälle kirjoitukselle, mutta ei.. Kyllä se paras heitto oli tuo sun viimeinen lausahdukses. *nauraa vieläkin ääneen* :D

• Dee_dee
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

tänään nauraneeni jonkun hyvälle kirjoitukselle, mutta ei.. Kyllä se paras heitto oli tuo sun viimeinen lausahdukses. *nauraa vieläkin ääneen* :D

Saada tuottaa joskus fiiliksiä, varsinkin sinulle ystäväni.

• Puhurix
        väärällä kirjoitti:

jalalla vai onko sinulla tylsää? Anna olla tuo provoilu.

Minähän kun olen se provoilija täällä. Tämä nyt vaan otti jo niin aivoon, että päätin vastoin tapojani ihan pikkusen kommentoida minäkin.

• Puhurix
        Dee_dee kirjoitti:

Sellaista kai luvattiin illaksi. Ainakin meille päin.

• Dee_dee
        Puhurix kirjoitti:

Sellaista kai luvattiin illaksi. Ainakin meille päin.

Vielä täällä möllöttelee. Mikä ja missä on meilläpäin?

• pirpzuzeiccu
        Dee_dee kirjoitti:

Saada tuottaa joskus fiiliksiä, varsinkin sinulle ystäväni.

joskus joku pikku juttukin saa toisen hyvälle mielelle. Arvaa, mitä mulla alko tekeen mieli kun puhuit grillin virittämisestä. Noh, jostain syystä sain päähäni, että haluaisin nyt syödä grillattua kananfilettä, jossa on hieman sinihomejuustokastiketta, päällä ripaus parmesaanijuustoraastetta ja sitten lisukkeeksi eriväripastasekoitusta. Se olis kyllä nyt sairaan hyvää!!! Tiiätkö, missä oon tommosta joskus syöny? Jossain pitsa-pikaruokaravintelissa, mutta oli se silti tosi hyvää, heh.

• Dee_dee
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

joskus joku pikku juttukin saa toisen hyvälle mielelle. Arvaa, mitä mulla alko tekeen mieli kun puhuit grillin virittämisestä. Noh, jostain syystä sain päähäni, että haluaisin nyt syödä grillattua kananfilettä, jossa on hieman sinihomejuustokastiketta, päällä ripaus parmesaanijuustoraastetta ja sitten lisukkeeksi eriväripastasekoitusta. Se olis kyllä nyt sairaan hyvää!!! Tiiätkö, missä oon tommosta joskus syöny? Jossain pitsa-pikaruokaravintelissa, mutta oli se silti tosi hyvää, heh.

Kanaa ja pastaa. Silti en eppäile, ettetkö saa viritettyä niistä maukkaan jutun. Mä tykkään kanssa viritellä kaikenlaista eri raaka-aineista, niinkus tiijät.

• pirpzuzeiccu
        Dee_dee kirjoitti:

Kanaa ja pastaa. Silti en eppäile, ettetkö saa viritettyä niistä maukkaan jutun. Mä tykkään kanssa viritellä kaikenlaista eri raaka-aineista, niinkus tiijät.

Tiijän, tiijän. Mä tyydyn nyt kuitenkin syömään tälle illalle enää viinirypäleitä. Katotaan, jos jaksais huomenna kokata sitte jotain kurmeeta.

• Dee_dee
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

Tiijän, tiijän. Mä tyydyn nyt kuitenkin syömään tälle illalle enää viinirypäleitä. Katotaan, jos jaksais huomenna kokata sitte jotain kurmeeta.

Massu pärjäilee?

• pirpzuzeiccu
        Dee_dee kirjoitti:

Massu pärjäilee?

kysymästä, hyvin pärjäilee. Olo paljon parempi ja ultrassakin käyty ja pikkunen siellä köllötteli. Sydän hakkas sillä kauheeta vauhtia. :)

• Dee_dee
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

kysymästä, hyvin pärjäilee. Olo paljon parempi ja ultrassakin käyty ja pikkunen siellä köllötteli. Sydän hakkas sillä kauheeta vauhtia. :)

Hyvää oloo ja menestyksellistä tulevaisuutta.

Ei tää mikään jäähyväinen ole, kunhan toivottelin hyvillä fiiliksillä.

• pirpzuzeiccu
        Dee_dee kirjoitti:

Hyvää oloo ja menestyksellistä tulevaisuutta.

Ei tää mikään jäähyväinen ole, kunhan toivottelin hyvillä fiiliksillä.

tota ottanutkaan minään jäähyväisenä, vaan ihan kohteliaisuutena. Kiitos vielä kerran. :)

• Puhurix
        Dee_dee kirjoitti:

Vielä täällä möllöttelee. Mikä ja missä on meilläpäin?

Se on meilläpäin. Sade alkoi yhdentoista jälkeen illalla vasta.

• Puhurix

sade alkoi yhdentoista jälkeen.

• olleet tosi hyvät, veden äärellä myös oleillen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      3871
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      152
      2357
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1967
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      21
      1598
    5. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1396
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      111
      1364
    7. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1280
    8. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      67
      1275
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1191
    10. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      63