eli juoni menee jotenki näin: perhe muuttaa taloon, ja mummo soittaa yöllä viereisestä huoneesta perheen pikkutytölle leikkipuhelimeen. he juttelevat ja aamulla selviää että mummo on kuollut yöllä. elokuvassa esim. peilissä näkyy kummituksia ja ne näytetään aluksi vaan katsojalle ja perheen jäsenet eivät huomaa niitä. lopussa isän ystävä, vanha intiaani saa selville että talon alla on vanha intiaanien hautausmaa.
Vanha kauhuelokuva mutta mikä nimi?
jantuuxx
4
575
Vastaukset
- tosi mielenkiintoiselta
leffalta, mutten tiedä valitettavasti sen nimeä.. Itse tykkään kauhuelokuvista, niin voisipa yrittää sen jostain löytää mikäli nimen saisi tietoonsa.
- arvaaja?
Oliskohan tuo se Poltergeist? Siinä ainakin talon alta löytyy vanha hautausmaa. Siitä on aikaa kun sen näin, en muista kovin hyvin.
- %#4
Olen nähnyt filmin ,mutten muista nimeä.
- ....................
Poltergeist 1 ja 2... kakkosessa tulee vasta se intiaani... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974