eli juoni menee jotenki näin: perhe muuttaa taloon, ja mummo soittaa yöllä viereisestä huoneesta perheen pikkutytölle leikkipuhelimeen. he juttelevat ja aamulla selviää että mummo on kuollut yöllä. elokuvassa esim. peilissä näkyy kummituksia ja ne näytetään aluksi vaan katsojalle ja perheen jäsenet eivät huomaa niitä. lopussa isän ystävä, vanha intiaani saa selville että talon alla on vanha intiaanien hautausmaa.
Vanha kauhuelokuva mutta mikä nimi?
jantuuxx
4
631
Vastaukset
- tosi mielenkiintoiselta
leffalta, mutten tiedä valitettavasti sen nimeä.. Itse tykkään kauhuelokuvista, niin voisipa yrittää sen jostain löytää mikäli nimen saisi tietoonsa.
- arvaaja?
Oliskohan tuo se Poltergeist? Siinä ainakin talon alta löytyy vanha hautausmaa. Siitä on aikaa kun sen näin, en muista kovin hyvin.
- %#4
Olen nähnyt filmin ,mutten muista nimeä.
- ....................
Poltergeist 1 ja 2... kakkosessa tulee vasta se intiaani... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois771185- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937