Koetin viritellä halukkuutta uudistaa seitsemän vuoden takainen tapaaminen - tosin luonnollisesti toisissa maisemissa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8319769
Vaan eipä herättänyt kiinnostusta. Kaiketi ei sattunut silloin paikalla olijoiden silmiin.
Vaan kyllä se oli huisin mukava varhaisaamu!
Seitsenvuotispäivää ei tullutkaan
2
373
Vastaukset
- ujoko ?
Minä harkitsin silloin aikanaan viimeiseen asti sinne menemistä mutta jätin kuitenkin väliin. Nimenomaan niiden kameroiden paljouden takia. Ja jälkeenpäin totesin olleeni oikeassa. Sen Tunickin lisäksi paikallaolijat olivat joutuneet vielä kaikkien kynnellekykenevien suomalaistenkin tiedotusvälineiden ristituleen. Mutta ilman niitä kaikkia kameroita se olisi tosiaan voinut olla ihan miellyttävä kokemus.
mitään lehtikuvaaja-armeijaa ollut. Järjestäjä oli pitänyt siitä hhuolen ja poliisi valvoi tapahtumaa. Mistä ihmeestä olet moista kuullut. Ja kukapa minuakaan pelkästä kuvasta tuntisi ja tulisi sitten kyselemään. Tosin olin koko ajan joukkion keskellä eli itselläkin tuotti vaikeuksia oman itsensä etsiminen kuvista.
Vaan olipahan mahtava kokemus. Näin jälkikäteen - en olisi jäänyt pois mistään hinnasta. Kerran elämässä -kokemus. Mahtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463