Lappalaisille

Veikko vaan

Kävin teidän mainostallanne sivulla, en kylläkään löytänyt sieltä mitään muuta, kun teidän ns. totuuttanne. Olette juuttuneet jauhamaan yhtä ja samaa asiaa, olen kyllä törmännyt aikaisemminkin juuri tähän samaan harhaoppiin, näitä Branhamilaisia opinvääristymiä aina silloin tällöin putkahtaa esiin. Mainostat kovasti vaimosi saamia profetioita Pyhän Hengen vaikuttamiksi, voin suoraan sanoa, että ei ne ole muuta kuin Sirpan omia mielikuvia. Jos olette kuuliaisia Jeesukselle, niinkuin jatkuvasti sitä yritätte korostetustikin esille tuoda, niin Jeesukselle Kristukselle olisi hyvin otollista, että teette parannuksen noista harhaopeistanne ja lähdette seuraamaan Sanan selkeää tietä.

14

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***

      Veikko vaan tekee parannusta, eikä saarnaa paatumustaan.

      Matt. 12:37

      Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi."

      • tuomitsemassa

        kun kaikki ne,jotka ovat erimieltä kanssanne-ovat paatuneita!
        Mikä tarkoittaa sitä,että sellainen ei voi enää parannusta tehdä
        ja se on tiedän kannalta katsoen sitten sama asia,kuin että he
        kaikki menevät helvettiin,jotka eivät ole kanssanne samaamieltä!!!


      • Iso Lapis
        tuomitsemassa kirjoitti:

        kun kaikki ne,jotka ovat erimieltä kanssanne-ovat paatuneita!
        Mikä tarkoittaa sitä,että sellainen ei voi enää parannusta tehdä
        ja se on tiedän kannalta katsoen sitten sama asia,kuin että he
        kaikki menevät helvettiin,jotka eivät ole kanssanne samaamieltä!!!

        Mistä sinua on syytetty, että voisi joku sulle tuomion antaa?


    • Iso Lapis

      Veikko olet tervetullut meille rukoilemaan ja kokemaan Herran Jeesuksen läsnäoloa Pyhässä Hengessä, saadaan rukoilla sinunkin puolesta ,Herra Jeesus tahtoo antaa sinulle suuhun totuutta.
      Kotisivuilta löytyy meidän kotinumero, soittele kun olet tulossa.
      Suomi24 Rukous sivulla on nimimerkillä:Menkäämme Joka Ilta Kello 20:00...
      Tule mukaan rukoilemaan niin saat kokea Herran Jeesuksen läsnäoloa kun
      vilpittömästi rukoilet.

      Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN.

    • Sirpa Birgit Lappalainen

      Haluan totisesti olla kuuliainen Jumalan suusta lähteneelle sanalle sekä Jeesuksen suusta lähteneelle sanalle, mutta ihmisoppia fariseusten ja saddukeusten hapatusta, en halua sydämeeni. Haluan varoa väärää hapatusta ja kavahtaa sitä niin kuin Jeesus Kristus Jumalan Poika opettaa.

      Raamattu ei ole kannesta kanteen totuutta. Ja se totuus, Jumalan sana, jonka haluan säilyttää sydämessäni, sinä, perkeleen palvelija nimität Branhamilaiseksi opinvääristymäksi. Perkeleellä on paljon oppilaita. Jeesus armahda, että heistä vielä moni vapautuu sinun nimessäsi palvelemaan sinua Jeesus Kristus, Jumalan Poika. Anon, että tämä Veikko vaan:kin vapautuisi sinun palvelijaksesi.

      • Anonyymi

        On ollut tosi törkeää, että minä, Sirpa Birgit Lappalainen olen harhaan menneenä 2009 vuonna tällaista pahaa kirjoittanut Veikko vaan nimimerkillä kirjoittaneelle ihmiselle. Anteeksi! Hävettää tosi paljon ja niin pitääkin.


    • Sirpa Birgit Lappalainen

      Kiitos Jeesus Kristus Jumalan Poika, että saan armosta jauhaa, että sinä olet Jumalan Poika, että sinä uudestisynnytät ihmisen ylhäältä, että sinä kuolit ristillä meidän syntien sovittajana ja se ei ollut Isä Jumala niin kuin toiset väittävät. Kiitos Jeesus, että saan jauhaa, että sinä pelastat ihmiset, sinä Jeesus johdatat ihmistä täällä maan päällä kertomaan sinusta ja Isästä Jumalasta totuuden että uskonkilvoituksen loputtua Jeesus sinussa, joka olet tie Isä Jumalan tykö pääsemme vihdoin sinun ja Isä Jumalan tykö taivaisiin.

      Kiitos Isä Jumala, että saan jauhaa ihmiselle sinun tärkeästä käskystäsi: Minä olen sinun Herra Jumalasi..... älä pidä muita jumalia minun rinnallani(2Moos.2 -3. Kiitos Isä Jumala, että saan jauhaa, että Jeesus Kristus ei ole Jumala eikä jumala vaan Isä sinun Poikasi.

      Kiitos Isä Jumala, että saan jauhaa, että sinä annoit Pojallesi Jeesukselle Kristukselle kaiken vallan taivaassa ja maan päällä ja vallan lihaan. Kiitos Isä Jumala, että saan jauhaa sinun suunnitelmastasi, että Jeesus Kristus ja hänen kuolemansa ristillä on hullutusta tälle maailmalle ja että sinä Isä Jumala asetit Poikasi Jeesuksen ihmisille kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi.

      Kiitos Isä Jumalani, että saan kunnioittaa sinua ja kiitos Jeesus Kristus Hyvä Paimeni, että saan kunnioittaa sinua. Olette mahtavia hurraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Sirpa Birgit Lappalainen

        Sanat oikein päin:Minä olen Herra, sinun Jumalasi....Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.


      • sinä olekaan
        Sirpa Birgit Lappalainen kirjoitti:

        Sanat oikein päin:Minä olen Herra, sinun Jumalasi....Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

        rouva?


      • Sirpa Birgit Lappalainen
        sinä olekaan kirjoitti:

        rouva?

        Olen naimisissa Iso Lapis- Jukka Lappalaisen kanssa, mieti sitä!


      • ei kai
        Sirpa Birgit Lappalainen kirjoitti:

        Olen naimisissa Iso Lapis- Jukka Lappalaisen kanssa, mieti sitä!

        se nyt minun syyni ole? Mieti sinä vuorostasi sitä.


    • Profeettojen seuraaja

      Ei kannattaisi olla siellä Lapissa, koska Venäjä miehittää koko Itä-Suomen ja Lapin aivan piakkoin luotettavimpien profeettojen mukaan (pelastussanoma, Jouko Pihon sivuille kootut profetiat)!

      Löysin netistä profetioiden mukaisen kartan miehitetyksi joutuvasta alueesta:
      http://www.ilmatar.net/~np/misc/miehitysalue.jpg

      • Inhottava realisti

        Koska on se "pian"?

        Ja JOS tuo ennustus ei toteudu, millä tavalla te profeetat ja seurailijat kannatte vastuunne jatkuvasta höpöttämisestä?

        Ja vielä: et kirjoittanut tuonne avaukseeni "Profetioita ei ole" vielä yhtään toteutunutta profetiaa. Koska niitä mahtaa tulla?


    • Anonyymi

      Kiitos Totuus, Jeesus Kristus, sain tehdä parannuksen harhaopista!
      Terveisin Sirpa Lappalainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe