Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kokemuksia peniksenpidentäjistä?

Onko hyötyä?

Kattelin tollasta laitetta, joka vetää kokoajan penistä alaspäin ja voi käyttää vaatteiden alla. Mahtaako olla hyötyä? Suoristaa mukamas samalla peniksen, jos on käyryyttä. Mulla on 16cm pitkä ja käyrä sivulle. Minusta aika ruman näkönen... Jos sais sen suoraksi ja pari senttii lisää? Kokemuksia? Ja ikää on jo 28v, että ei tarvi luulla mua teiniksi.
Kiitos teille jotka vastaatte asiallisesti.

16

4238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin väitetään

      Tsekkaapa Andromedicalin sivut.
      Laite on tehty just oikomiseen ja antaa lisäksi pituutta ja tuo keskiaikaisen kidutuksen mieleen;)
      Löytyy halvemmalla muista kaupoista mutta varaosien saanti voi tehdä tiukkaa muualta ostettaessa.

    • laitteesta

      tuskin kovinkaan moni on valmis tuota mainitsemaasi "kidutusvedintä" käyttämään, ainakaan, niin kuin lukemissani ohjeissa kehoitetaan , päivittäin huomaamattomana housuissa, ainakin pitäis vähintaan väljät haalarit olla päällä.
      Itse olen saanut avun käyrän peniksen oikomiseen ihan tavallista penispumppua käyttämällä, samalla se venyttää peniksen paisuvaiskudoksia tasapuolisesti kummaltakin puolelta ja vetää peniksen juuressa kummallakin puolella olevia jänteitä pidemmiksi, jolloin penikseen tule lisää pituutta ja vähentää samalla peniksen vetäytymistä sissän.
      Pumpun kättö on ihan helppoa, kohtuullinen käyttö, jonka kukin oman kipukynnyksensä mukaan oppii tunnistamaan saa ihmeitä aikaan, itse sain lisää pituutta 18cm olevaan kaluuni 2,5cm, verenkierto parani huomattavasti ja penis on nyt aivan suora, paksuuskin lisääntyi. Eikä pumppu maksa paljoakaan, ainakin verrattuna siihen mainitsemaasi vetolaitteeseen. Niin, ja itse olen jo 62v joten ainakaan mistään harkintakyvyttömyydestä on enää kysymys, enemmänkin "iloa elämän ehtoopuolelle"

      • minä 2

        oli pumpun merkki ja muistastko hintaa??
        tullut itselleni ajatuksiin kun vanhetessa on pituutta hävinnyt - ja lähtökohtana
        on ollut n 14 cm eli ei tarttis kutistua iän (55v) mukana ja käyttökertojen vähetessä
        ja onhan myös hieman psykologista(kin)


    • astan

      Toimii, erityisesti käyryyteen, mutta hyvin myös pituuteen. Aiempien kommentit kidutusvetimistä pitävät sinänsä paikkansa, laitetta ei voi käyttää kuin tunnin kerrallaan johtuen tuosta loop-mekanismista. Näitä ovat Andro-penis, Jes extender jne. Heillä on toki remmivirtyksiä yms., mutta nekään eivät poista verenkierto-ongelmaa. Paras ratkaisu on hankkia esim. Jes extender tai vastaava ja hankkia siihen vakuumikiinnitin. Kokonaisia extenderejä löytyy mm. autoextender -sivustolta. Erittäin miellyttävä käyttää, ei kipua, eikä verenkierto-ongelmia. Olen pitänyt parhaimmillani neljäkin tuntia yhteen soittoon. Kaiken kaikkiaan olen harrastanut peniksen kehitystä jo 6-7 vuotta ja sinä aikana on tullut kokeiltua ja ostettua vähän kaiken näköistä. Tulokset ovat olleet dramaattisia, joskin aikaa on kulunut. Tehokkaimmat käyryyteen ovat extenderit, pituuteen ja paksuuteen painojen ja extenderien yhteiskäyttö, mahdollisesti pumppu ja tyvipuristin jelqit.

      • kolme v.

        mikä oli lähtötilanteesi (pituus, ympärysmitta) silloin 7 vuotta sitten ja mikä on nyt?
        Itse aloitin n. kolme ja puoli vuotta sitten jelqillä. Siirryin puolen vuoden kuluttua andron ja jelqin yhdistelmään (ensin androlla pari, kolme tuntia, samana iltana kunnon jelq).
        Itselläni lähtö oli 14 cm (BPE) nyt se on 19 cm. Ympärysmitan lähtöt. 11,5 cm nyt 13,0 cm.
        Nykyisin käytän kerran päivässä (10 min/kerta) vedellä täytettävää Bathmatea lisätäkseni paksuutta (en osaa sanoa toimiiko, toivon niin). Ryhdyin myös tauon jälkeen käyttämään androa uudelleen saavuttaakseni tuon maagisen 20 cm rajan. Uskon pääseväni siihen tammi- helmikuussa.


      • astan
        kolme v. kirjoitti:

        mikä oli lähtötilanteesi (pituus, ympärysmitta) silloin 7 vuotta sitten ja mikä on nyt?
        Itse aloitin n. kolme ja puoli vuotta sitten jelqillä. Siirryin puolen vuoden kuluttua andron ja jelqin yhdistelmään (ensin androlla pari, kolme tuntia, samana iltana kunnon jelq).
        Itselläni lähtö oli 14 cm (BPE) nyt se on 19 cm. Ympärysmitan lähtöt. 11,5 cm nyt 13,0 cm.
        Nykyisin käytän kerran päivässä (10 min/kerta) vedellä täytettävää Bathmatea lisätäkseni paksuutta (en osaa sanoa toimiiko, toivon niin). Ryhdyin myös tauon jälkeen käyttämään androa uudelleen saavuttaakseni tuon maagisen 20 cm rajan. Uskon pääseväni siihen tammi- helmikuussa.

        Jos katsoo statistiikkaasi, täytyy sanoa, että tulokset ovat erinomaisia! Itselläni seitsemästä vuodesta ensimmäinen oli kokeiluvuosi, joka ei varsinaisesti kehityksen saralla tuonut mitään. Eli kuusi vuotta olen tehnyt "töitä". Itselläni BPEL oli 14,5 cm ja nyt tilanne on kutakuinkin vajaa 21 cm, eli reilu kuusi senttiä kuudessa vuodessa "hangerina" ja venytyslaitteella, lisäksi tietysti ADS, jelq, clamp, pumppu ja manuaaliset venytykset. Paksuutta tuli oikeastaan yllättävänä bonuksena venytyksen "sivuvaikutuksena". Osa johtui tietysti Jelqista ja muista menetelmistä, mutta suurimmilta osin juuri venytyksestä (painot/hanging ja venytyslaite). Kaiken kaikkiaan vajaa 2,5 cm (14 cm) ja melko tyvestä, mid girth ehkä hiukan vähemmän. Joudun käyttämään estimaattia, koska alkuperäinen (alkuaikoina) pituus ja paksuus on saattanut erektiosta ja ei-rutiininomaisista mittaustekniikoista johtuen heittää muutamia millejä (maks. 0,5 cm). Jatkan edelleen pituusrutiineja, vaikka periaatteessa tarve ei olisi suuren suuri. Siitä on tullut jonkinlainen elämäntapa, enkä muutenkaan halua menettää milliäkään täyslopetuksella.

        Bathmate on muuten melko mielenkiintoinen laite, olen ajatellut tilaavani sen "vinhaksi lisäksi" kehityshommiin.


      • jh
        astan kirjoitti:

        Jos katsoo statistiikkaasi, täytyy sanoa, että tulokset ovat erinomaisia! Itselläni seitsemästä vuodesta ensimmäinen oli kokeiluvuosi, joka ei varsinaisesti kehityksen saralla tuonut mitään. Eli kuusi vuotta olen tehnyt "töitä". Itselläni BPEL oli 14,5 cm ja nyt tilanne on kutakuinkin vajaa 21 cm, eli reilu kuusi senttiä kuudessa vuodessa "hangerina" ja venytyslaitteella, lisäksi tietysti ADS, jelq, clamp, pumppu ja manuaaliset venytykset. Paksuutta tuli oikeastaan yllättävänä bonuksena venytyksen "sivuvaikutuksena". Osa johtui tietysti Jelqista ja muista menetelmistä, mutta suurimmilta osin juuri venytyksestä (painot/hanging ja venytyslaite). Kaiken kaikkiaan vajaa 2,5 cm (14 cm) ja melko tyvestä, mid girth ehkä hiukan vähemmän. Joudun käyttämään estimaattia, koska alkuperäinen (alkuaikoina) pituus ja paksuus on saattanut erektiosta ja ei-rutiininomaisista mittaustekniikoista johtuen heittää muutamia millejä (maks. 0,5 cm). Jatkan edelleen pituusrutiineja, vaikka periaatteessa tarve ei olisi suuren suuri. Siitä on tullut jonkinlainen elämäntapa, enkä muutenkaan halua menettää milliäkään täyslopetuksella.

        Bathmate on muuten melko mielenkiintoinen laite, olen ajatellut tilaavani sen "vinhaksi lisäksi" kehityshommiin.

        minun on vaikea uskoa 6cm lisäykseen mutta oletetaan että on totta.
        Onko erektiokulma laskenu kuinka paljon?
        Näkyykö sun mulkun varressa uusi vuosikerta niinku luulis näkyvän jos on 6cm jatko palikka tullu.
        Vieläkö ottaa eteen, se vaatii jo ihan erilailla verta tommonen lisäys.?
        Ja lopuksi vielä että miksi et tajunnu lopettaa 18cm kohdalla koska nythän se on liian pitkä naisia ajatellen? käytäkö hormooneita?


      • tosi on
        jh kirjoitti:

        minun on vaikea uskoa 6cm lisäykseen mutta oletetaan että on totta.
        Onko erektiokulma laskenu kuinka paljon?
        Näkyykö sun mulkun varressa uusi vuosikerta niinku luulis näkyvän jos on 6cm jatko palikka tullu.
        Vieläkö ottaa eteen, se vaatii jo ihan erilailla verta tommonen lisäys.?
        Ja lopuksi vielä että miksi et tajunnu lopettaa 18cm kohdalla koska nythän se on liian pitkä naisia ajatellen? käytäkö hormooneita?

        en ole astan, mutta kysymyksiisi voin vastata omalta kohdaltani;
        -erektiokulma ei ole "laskeutunut", vaan on yhtä terävästi pystyssä kuin ennenkin
        -lisäsentit näkyy kyrvän juuressa vaaleampana renkaana ja karvan kasvuna kyrvän juuren ympärille vahvempana kuin ennen, ajeltava pois
        -eteen ottaminen hieman hankalampaa, vaaatii enemmän kiihottumista kuin ennen
        -itse aloitin tuosta 18cm ja nyt on 21cm ja ihan kokeillakseni onko puheet kyrvänkasvattamisesta tottta, ja totta on, olen homo ja jokainen lisäsentti on "kunniaksi"omistajalleen
        -olen kasvattanut kyrpääni itsetehdyllä venyttäjällä ja penispumpulla


      • astan
        jh kirjoitti:

        minun on vaikea uskoa 6cm lisäykseen mutta oletetaan että on totta.
        Onko erektiokulma laskenu kuinka paljon?
        Näkyykö sun mulkun varressa uusi vuosikerta niinku luulis näkyvän jos on 6cm jatko palikka tullu.
        Vieläkö ottaa eteen, se vaatii jo ihan erilailla verta tommonen lisäys.?
        Ja lopuksi vielä että miksi et tajunnu lopettaa 18cm kohdalla koska nythän se on liian pitkä naisia ajatellen? käytäkö hormooneita?

        6 cm lisäys kuudessa vuodessa ei ole edes mikään saavutus, jos luotailee hiukan peniksenkehitysfoorumeilla. Tarkoittaa siis senttiä keskiarvolta per vuosi, 0,2 mm per viikko. Erektiokulma ei ole laskenut juurikaan. Peniksen anatomiaa ajatellen tämä ei edes ole välttämätön seuraus. Ligamenttien venyessä voi toki jonkin verran "laskeutumista" tapahtua, mutta puhutaan aika marginaalisesta muutoksesta. Ei näy uutta vuosikertaa, muuten kuin pienehköjen raskausarpien muodossa ja peniksen paksuuden muutoksena tyvessä. Ihokin on joutunut hiukan venymään tuossa prosessissa. Noin 2-3 cm on tullut ligamenteista ja loppu tunicaen kehityksestä. Kynnyskysymys erektiossa ei ole veren määrä sinänsä; terve mies omistaa sen verran verta, että kyllä sillä täytetään vaikka 20 cm lisäys (eikä edes rupea pyörryttämään, heh). Ydinkysymys on peniksen kudosten (paisuvaiskudokset), hermojen ja verisuonten yhteispeli, näiden ollessa kunnossa erektio ei ole ongelma. Erektioni ovat vahvistuneet kehityksen myötä, verenkierto parantunut jne. Tämä on hyvin tavallista peniksen kehityksessä (oikein tehtynä). 18 cm olisi toki ollut varmaan riittävä, mutta nyt puhutaan elämäntavasta, jopa lievästä pakkomielteestä. Eli haluan nähdä mihin voin pystyä tässä projektissa. Tällä hetkellä tosin odotukset eivät ole enää korkealla, vaan tarkoitus olisi vähintään pitää tulokset. En käytä steroideja, olen joskus opiskeluaikana kokeillut. Steroideilla on tietyt edistävät vaikutukset jos puhutaan pitkäkestoisesta käytöstä ja peniksen kehityksen yhdistämisestä. Kehitys voi toisin sanoen olla nopeampaa, mutta myös haittavikutukset ovat selkeät. Steroidien kokeilulla ei ollut merkitystä kehityksessäni, ts. kesti 2 kk.


      • Anonyymi
        astan kirjoitti:

        6 cm lisäys kuudessa vuodessa ei ole edes mikään saavutus, jos luotailee hiukan peniksenkehitysfoorumeilla. Tarkoittaa siis senttiä keskiarvolta per vuosi, 0,2 mm per viikko. Erektiokulma ei ole laskenut juurikaan. Peniksen anatomiaa ajatellen tämä ei edes ole välttämätön seuraus. Ligamenttien venyessä voi toki jonkin verran "laskeutumista" tapahtua, mutta puhutaan aika marginaalisesta muutoksesta. Ei näy uutta vuosikertaa, muuten kuin pienehköjen raskausarpien muodossa ja peniksen paksuuden muutoksena tyvessä. Ihokin on joutunut hiukan venymään tuossa prosessissa. Noin 2-3 cm on tullut ligamenteista ja loppu tunicaen kehityksestä. Kynnyskysymys erektiossa ei ole veren määrä sinänsä; terve mies omistaa sen verran verta, että kyllä sillä täytetään vaikka 20 cm lisäys (eikä edes rupea pyörryttämään, heh). Ydinkysymys on peniksen kudosten (paisuvaiskudokset), hermojen ja verisuonten yhteispeli, näiden ollessa kunnossa erektio ei ole ongelma. Erektioni ovat vahvistuneet kehityksen myötä, verenkierto parantunut jne. Tämä on hyvin tavallista peniksen kehityksessä (oikein tehtynä). 18 cm olisi toki ollut varmaan riittävä, mutta nyt puhutaan elämäntavasta, jopa lievästä pakkomielteestä. Eli haluan nähdä mihin voin pystyä tässä projektissa. Tällä hetkellä tosin odotukset eivät ole enää korkealla, vaan tarkoitus olisi vähintään pitää tulokset. En käytä steroideja, olen joskus opiskeluaikana kokeillut. Steroideilla on tietyt edistävät vaikutukset jos puhutaan pitkäkestoisesta käytöstä ja peniksen kehityksen yhdistämisestä. Kehitys voi toisin sanoen olla nopeampaa, mutta myös haittavikutukset ovat selkeät. Steroidien kokeilulla ei ollut merkitystä kehityksessäni, ts. kesti 2 kk.

        Kun käytät extenderiä niin pitääkö aloittaessa olla kunnon erektio jolloin teet laitteen säädöt ja alat käyttämään sitä? Vai asennatko extenderin täysin velttoon vehkeeseen?
        Itse tilasin jo laitteen ja nyt kun katsoin käyttöohje videon niin se ei selkeästi käy mistään ilmi.


      • Anonyymi
        tosi on kirjoitti:

        en ole astan, mutta kysymyksiisi voin vastata omalta kohdaltani;
        -erektiokulma ei ole "laskeutunut", vaan on yhtä terävästi pystyssä kuin ennenkin
        -lisäsentit näkyy kyrvän juuressa vaaleampana renkaana ja karvan kasvuna kyrvän juuren ympärille vahvempana kuin ennen, ajeltava pois
        -eteen ottaminen hieman hankalampaa, vaaatii enemmän kiihottumista kuin ennen
        -itse aloitin tuosta 18cm ja nyt on 21cm ja ihan kokeillakseni onko puheet kyrvänkasvattamisesta tottta, ja totta on, olen homo ja jokainen lisäsentti on "kunniaksi"omistajalleen
        -olen kasvattanut kyrpääni itsetehdyllä venyttäjällä ja penispumpulla

        En usko


    • vehkeillä venyy

      vehkeitä peniksen venyttämiseen vaikka kuinka paljon ja luulisin, että kaikki myös oikaisevat kieroon kasvaneen kalun, mutta itse pituuden lisäämiseen, kannattaa ensin tarkistaa onko pallien alta peräsuoleen olevalla alueella sellaista sormin tuntuvaa juonnetta, tuntuu selvästi kalun seisoessa, jos sellaista on, niin silloin venytämisellä saa hyviäkin tuloksi aikaan, nimittäin siitä "juonteesta" saa niitä lisäsenttejä, itse venyttämällä sain koko kohouman häviämään ja lisää tuli kolme senttiä, samalla myös kalun juuressa kahden puolen olevat jänteet hävisivät, lienevätkö irronneet tai katkenneet venytyksestä, se hyöty siitä kuitenkin oli, ettei kalu vetäydy sisään niin kuin ennen

    • haistakaa nyt vittu!!!

      Kyrpä on se mikä on ja sillä hyvä. Toimivaa pitkää kyrpää ei saa millään, se on saatanan varma!
      Se on nuitten munanmittaajien tuppikullivitipäiden pään tuottamaa luuloa että niiden tipi olisi muka kasvanut niillä laitteilla. Ja vitut!

      • Lisää pituutta heti

        Tähän asiantuntijalausuntoon ei ole mitään lisäämistä.
        Koska tämä asiantuntija on kaikki konstit kokeillut, niin hän voi varmuudella sanoa, että sentit jotka ovat toisille tulleet, eivät olekaan tulleet;)

        Asiantuntijalle voisin sanoa, että pidä luulosi, jos se tekee elämästäsi helpomman.
        Toki sadattuhannet penistään "onnistuneesti" kasvattaneet nauravat sinulle makeasti.

        Loppukaneetiksi sanoisin, että naiset saavat kasvattaa esim. rintojaan vaarallisilla leikkauksilla, ja siitä ei ole mitään huonoa sanottavaa. Jos mies sitten yrittää saada lisää pituutta veitikkaansa esimerkiksi urologienkin hyväksymällä vetolaitteella, niin sitten kauhistellaan kullinhirttäjäisiä

        Elämässään ei muuten kannata olla "saatanan varma" mistään sellaisesta asiasta, josta ei mitään tiedä.
        Tämä sellaisena pienenä vinkkinä tälle "asiantuntijalle"


      • lerppunen

        Piloille sen ainakin helposti saan noilla kidustuslaitteilla.


      • luontoa huijannut
        lerppunen kirjoitti:

        Piloille sen ainakin helposti saan noilla kidustuslaitteilla.

        oletko itse saanut kalusi "piloille" noilla "kidutuslaitteilla" vai mistä moisen olet kuullut, itse en ainakaan ole kuullut/lukenut niin kenellekkään käyneen, eri asia ne, joilla ei kärsivällisyys ole riittänyt, ne joille tuloksia olisi pitänyt tulla heti ja nyt, luulen että kuulut heihin, oikein asiaan paneutuva ja kärsivällinen saa "palkinnokseen" pidemmän ja paksumman kalun mitä luonto muutoin olisi antanut, niin, ja paljon kiihottavia hetkiä ja kokemuksia eri laitteilla "leikkiessä"


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe