Kysymykseni ei ole tarkoitettu ivalla, vaan ihan puhtaasta uteliaisuudesta. Eli kysymykseni koskee teidän ikäluokan hiusmuotia. Mikä siinä on, että suurimmalla osalla on tämä perussuomalainen permanentti? Sehän on hankala hoitaa ja kalliskin. Vai kuuluuko tuo kampaus kategoriaan "kun tulee tiettyyn ikään"?
Keski-ikäisille naisille kysymys.
46
1392
Vastaukset
- RIMMIR
Kampaus on aivan nykyaikainen kananperse.
- karmean
vitsikästä, ei saa naurattaa, keskellä yötä. :))
Sehän meillä, rohtuneet kantapäät, ja kahisevat tuulipuvut.
Vielä riipparinnat, ja lättäjalat.
- viime vuosituhannella?
Kuulun tähän ikäluokkaan ja olen työssä naisvaltaisella työpaikalla eikä kenelläkään ole permanenttia. Ei myöskään kenelläkään tuttavapiiristäni ole permanenttia. Viime vuosituhannella ole. Elätköhän vielä siellä? Päivitä itsesi!
- alalla naiset
ovat keski-iässä kuin samasta muotista valettuja? Samalla mallilla leikatut lyhyet "Kuuskoski-hiukset", rillit, ja 10-20 kg ylipainoa.
- Minämaalta
alalla naiset kirjoitti:
ovat keski-iässä kuin samasta muotista valettuja? Samalla mallilla leikatut lyhyet "Kuuskoski-hiukset", rillit, ja 10-20 kg ylipainoa.
Lyhyt kananpersetukka ei pue useimpia naisia, varsinkin kun siihen on läiskitty sen seitsemän kiljuvaa väriä. Kunnon vanhanajan papiljottikiharat olisi naisellisempia ja jotain muuta päälle kuin lippalakki, t-paita ja lötköt housut.
- Heikunkeikku
alalla naiset kirjoitti:
...pienen paussin. Oon rekisteröinyt itseni tuonne toisel puolel palloa. Mukava pelata eri ihmisten kanssa, jotka ovat tosiaankin ympäri maailmaa. Kaksi peliä mennyt ja nyt paussi.
Vaan, hmmmm.... asiaan....
Kenties olet mies, joka siellä kovasti kyselet??
Minkälainen mies olet?
Millä tavalla sinä Itse katsot itseäsi? Oletko mimmonen? Kuhan kysyin, muuten vaan. :)
Oikeastaan en ymmärrä, mitä kyselet. Olen pahoillani, että olen ymmärtämätön. Se johtuu ainoastaan siitä, että olen ymmärtämätön. Se mahdollisuus on, että törmää tällaisiin ymmärtämättömiin, koska kyseessä on yleinen palsta, jonne voi ängetä tämmöset täyttä ymmärrystä olevat tyypit. Oletan, että olet ottanut asian huomioon.
Mun naisystävät, eivät, huom. eivät ole samasta muotista valettuja. En ymmärrä, miksi noin yleistät. Jos tahtoo yleistää, niin voisi sanoa, että "kauhiaa, kun kaikki ovat pitkähiuksisia, kuten minä" heh heh hee, sit vois yleistää, että "ooooooh, kuis kaikki on poikatukkamaisia tyttelöitä" jne...jne.....
Meitä on kaikenlaisia, meitä naisia. hyvä niin. On myös hyvä, kun on kaikenlaisia miehiä. Eri immeiset tykkää erityyppisistä immeisistä. Jokaiselle jotakin periaatteella :)
En koskaan, enkä ikinä, voisi kirjoittaa, että kummallista, kun KAIKKI miehet ovat kuin samasta muotista valettuja. Samalla mallilla leikatut hiukset, vatsa vyön päällä ja aivot narikassa :)) ei, en kirjoita, koska miehiäkin, kuten naisia on erilaisia. Yks tykkää siitä ja toinen tästä. MAHTAVAN hieno asia.
On ylipainoisia, mutta on alipainoisiakin. On ihan peräti normaalipainoisiakin.
Älkäämme morkatko KETÄÄN ihmistä, koska emme tiedä SYYTÄ hänen senhetkiseen oloonsa. Huolehtikaamme vain ja ainoastaan itsestämme. Siksi, että kykenisimme olemaan ihminen ihmiselle. - Cloetta..
Ei ole permanenttia, viimeisin taisi olla 90-luvun puolivälissö. Eikä ole työpaikan muillakaan naisilla vaan hiustyyli vaihtelee. Työpaikassani ovat kaikki naiset keski-ikäisiä ja hiustyyliä löytyy joka lähtöön; on polkkatukkaa, pitkää suoraa ja keskimittaista kerroksittain leikattua (minä).
Rouvakampausta näkee enää harvoin. - olen nainen
Heikunkeikku kirjoitti:
...pienen paussin. Oon rekisteröinyt itseni tuonne toisel puolel palloa. Mukava pelata eri ihmisten kanssa, jotka ovat tosiaankin ympäri maailmaa. Kaksi peliä mennyt ja nyt paussi.
Vaan, hmmmm.... asiaan....
Kenties olet mies, joka siellä kovasti kyselet??
Minkälainen mies olet?
Millä tavalla sinä Itse katsot itseäsi? Oletko mimmonen? Kuhan kysyin, muuten vaan. :)
Oikeastaan en ymmärrä, mitä kyselet. Olen pahoillani, että olen ymmärtämätön. Se johtuu ainoastaan siitä, että olen ymmärtämätön. Se mahdollisuus on, että törmää tällaisiin ymmärtämättömiin, koska kyseessä on yleinen palsta, jonne voi ängetä tämmöset täyttä ymmärrystä olevat tyypit. Oletan, että olet ottanut asian huomioon.
Mun naisystävät, eivät, huom. eivät ole samasta muotista valettuja. En ymmärrä, miksi noin yleistät. Jos tahtoo yleistää, niin voisi sanoa, että "kauhiaa, kun kaikki ovat pitkähiuksisia, kuten minä" heh heh hee, sit vois yleistää, että "ooooooh, kuis kaikki on poikatukkamaisia tyttelöitä" jne...jne.....
Meitä on kaikenlaisia, meitä naisia. hyvä niin. On myös hyvä, kun on kaikenlaisia miehiä. Eri immeiset tykkää erityyppisistä immeisistä. Jokaiselle jotakin periaatteella :)
En koskaan, enkä ikinä, voisi kirjoittaa, että kummallista, kun KAIKKI miehet ovat kuin samasta muotista valettuja. Samalla mallilla leikatut hiukset, vatsa vyön päällä ja aivot narikassa :)) ei, en kirjoita, koska miehiäkin, kuten naisia on erilaisia. Yks tykkää siitä ja toinen tästä. MAHTAVAN hieno asia.
On ylipainoisia, mutta on alipainoisiakin. On ihan peräti normaalipainoisiakin.
Älkäämme morkatko KETÄÄN ihmistä, koska emme tiedä SYYTÄ hänen senhetkiseen oloonsa. Huolehtikaamme vain ja ainoastaan itsestämme. Siksi, että kykenisimme olemaan ihminen ihmiselle.ja kun katselee lehtikuvia ym. sairaanhoitajista ja pershoitajista niin kyllä ne kaikki ovat kuin samasta pesueesta. Yhtä samaa kanalaumaa kaikki tyynni.
- suodattavat
olen nainen kirjoitti:
ja kun katselee lehtikuvia ym. sairaanhoitajista ja pershoitajista niin kyllä ne kaikki ovat kuin samasta pesueesta. Yhtä samaa kanalaumaa kaikki tyynni.
okulaarit. Minusta tuo on ihan eri totuus, kuin minun totuuteni. :)
- kallis mm. siksi koska
siinä kasvaa karvoja niin vähän.
Kampaajalla mahdotron tehtävä. Omani onnistuu aika hyvin, parin karvan kanssa.... - Heikunkeikku
...permanentti on ihan paikallaan. Esimerkiksi, jos hiukset ovat "lättänätyyppiä", niin permanentilla saa lättänästä "kuohkeamman.
Tai jos on piikkusuorat hiukset, niin jotkut voivat haluta vähän kiharammat.
Itselläni on luonnonkiharat, pitkät hiukset. En ole ottanut permanenttia, enkä ota. Tapanani on föönata hiukset mahdollisimman suoriksi. Sadesäällä ne siitä huolimatta menevät kiharaan ja se harmittaa :(
Nykyään, tämmösenä vanhana, se ei nyt niin haittaa, vaikka hiukset "pöyhkeilevät", mutta nuorena koko ilta oli pilalla, kun näki KOVAN vaivan, että sai tukan suoraksi ja väärällä ilmalla hiukset kähäröittyivät matkalla tanssipaikalle. Kääk, hitsi, kun harmitti.- Muistan
kun nuorena nukuin aina ohut huivi tiukasti sidottuna ja hiukset suorana siellä alla että pysyisivät suorana, kun mulla on myös luonnonkiharat.
Laitoin hiukset niin isoilla rullilla mitä kaupasta löytyi ja joskus silitin haalealla silitysraudalla suoremmiksi. Konstit oli monet:)
Myöhemmin olen oppinut arvostamaan luonnonkihariani. Ovat todella helppohoitoiset pese ja kuivaa -hiukset. On säästynyt paljon rahaa ja aikaa niiden kanssa vuosien mittaan. Leikkaan itse hiukseni kun ei niistä huomaa, vaikka ei ihan viivotinsuorasti olisikaan leikattu. - siinä senkin
ja nauti siitä mitä sinulle on annettu. ;))
Minulla ei karvat päässä komeudellaan pörhistele. - Heikunkeikku
Muistan kirjoitti:
kun nuorena nukuin aina ohut huivi tiukasti sidottuna ja hiukset suorana siellä alla että pysyisivät suorana, kun mulla on myös luonnonkiharat.
Laitoin hiukset niin isoilla rullilla mitä kaupasta löytyi ja joskus silitin haalealla silitysraudalla suoremmiksi. Konstit oli monet:)
Myöhemmin olen oppinut arvostamaan luonnonkihariani. Ovat todella helppohoitoiset pese ja kuivaa -hiukset. On säästynyt paljon rahaa ja aikaa niiden kanssa vuosien mittaan. Leikkaan itse hiukseni kun ei niistä huomaa, vaikka ei ihan viivotinsuorasti olisikaan leikattu.Silitysraudalla en sentäs ole silitellyt, mutta luulenpas, että olisin silitellyt, jos se olisi tullut mieleen. Öh...suo minulle pikkuruiset naurut, koska tuo kuulosti niin hauskalta :))
Joo, olet oikeassa, kun sanoit, että olet myöhemmin oppinut arvostamaan luonnonkihariasi....-roitasi :) Vähä se on näin täälläkin. Juuri sen helppohoitoisuuden takia. Itse minäkin hiukseni klipsin ja hyvin menöööööö, kun kukaa ei huomaa, onko se nyt niin niin niin viivasuoraan :) - Heikunkeikku
siinä senkin kirjoitti:
ja nauti siitä mitä sinulle on annettu. ;))
Minulla ei karvat päässä komeudellaan pörhistele.Toki ja tokkiinsa, komeile sä vaan hiuksillas ilman kiharoita. Monen monituista naamaa oon nähnyt ja sen naaman ympärillä AIVAN IHASTUTTAVAT hiukset, pirteät pirtsakkaat SUORAT hiukset :) Oon tuuminut, että hitsi ku tolle tyypille sopii tommoset hiukset. Kamalaa, jos olis pöyheät tai liian kiharat.
Onneksi nykyaikana voi tehdä helposti kaikkia kivaa hiuksille. Voi sävyttää, värjätä, kihartaa, suoristaa, leikata, kasvattaa, moniväjättää, raidoittaa.... Tosi kivaa. - olet saamasi
Muistan kirjoitti:
Myöhemmin olen oppinut arvostamaan luonnonkihariani. Ovat todella helppohoitoiset pese ja kuivaa -hiukset. On säästynyt paljon rahaa ja aikaa niiden kanssa vuosien mittaan. Leikkaan itse hiukseni kun ei niistä huomaa, vaikka ei ihan viivotinsuorasti olisikaan leikattu.lahjan huomannut ja sitä arvostat!
T: pari karvaa - miten erilaisia
Heikunkeikku kirjoitti:
Toki ja tokkiinsa, komeile sä vaan hiuksillas ilman kiharoita. Monen monituista naamaa oon nähnyt ja sen naaman ympärillä AIVAN IHASTUTTAVAT hiukset, pirteät pirtsakkaat SUORAT hiukset :) Oon tuuminut, että hitsi ku tolle tyypille sopii tommoset hiukset. Kamalaa, jos olis pöyheät tai liian kiharat.
Onneksi nykyaikana voi tehdä helposti kaikkia kivaa hiuksille. Voi sävyttää, värjätä, kihartaa, suoristaa, leikata, kasvattaa, moniväjättää, raidoittaa.... Tosi kivaa.meidän huolen aiheet on. Sinä mietit miten saisi karvat ojennukseen.
Minä mietin miten saisin pikkuhiljaa paljastuvan päänahan piiloon - kananperse.
Heikunkeikku kirjoitti:
Silitysraudalla en sentäs ole silitellyt, mutta luulenpas, että olisin silitellyt, jos se olisi tullut mieleen. Öh...suo minulle pikkuruiset naurut, koska tuo kuulosti niin hauskalta :))
Joo, olet oikeassa, kun sanoit, että olet myöhemmin oppinut arvostamaan luonnonkihariasi....-roitasi :) Vähä se on näin täälläkin. Juuri sen helppohoitoisuuden takia. Itse minäkin hiukseni klipsin ja hyvin menöööööö, kun kukaa ei huomaa, onko se nyt niin niin niin viivasuoraan :)Edellisen kerran nauroin näin, kun neiti kohta 16 v. oli sitä mieltä, että aurinkorasva estää ruskettumista. Olimme kesäkuussa Kreetalla.
Ja neiti veti sitten vertoja punaisille verhoilleni. Sen naama kuulemma putoaa, älkää naurako. Mutta minä nauroin.
Ja nyt kyseinen neiti otti tätinsä luona kotipermanentin. Peikko, peikompi, minä, kuului peilin äärestä. Ja taas minä nauroin.
Tilannetta korjatakseen neitokainen värjäsi hiuksensa, kerran, toisen, kolmannen (kahden päivän sisällä). Ja taas äitii nauraa.
Nyt hän on mustatukkainen takkukasa ja annoimme toisillemme uudet lempinimet: bitch ja witch.
Hymyilen edelleen. - naureskelija.
Heikunkeikku kirjoitti:
Silitysraudalla en sentäs ole silitellyt, mutta luulenpas, että olisin silitellyt, jos se olisi tullut mieleen. Öh...suo minulle pikkuruiset naurut, koska tuo kuulosti niin hauskalta :))
Joo, olet oikeassa, kun sanoit, että olet myöhemmin oppinut arvostamaan luonnonkihariasi....-roitasi :) Vähä se on näin täälläkin. Juuri sen helppohoitoisuuden takia. Itse minäkin hiukseni klipsin ja hyvin menöööööö, kun kukaa ei huomaa, onko se nyt niin niin niin viivasuoraan :)Mulla meni vuosia kun riehuin itse saksien kanssa tukkani kimpussa. Kun sitten oli varaa kampaajaan, se tuumasi, jotta täällä takana on jopa 5 cm pituuseroja.
So what. Omahan on pääni.
Ja sen peikkotytön kuumin uutuus on tämähäntä korvis. (Olen siis sen peikon naurava äiti.) Kun multa ei irronnut lupaa eikä rahaa, hän kävi ostamassa apteekista neulan. Ja eikun korvia reijittämään. (Huulensa se oli jo aikaisemmin parsinneulalla hoidellut.)
No, sitten sen tuli viime viikolla koulusta ja sanoi että yksi korvis on kadonnut. Nehän oli muutenkin parittomia nappeja, joten olkoon.
Vaan sitten valkeni, että se pirun korvis olikin korvalehden sisällä. Takaosa näkyi mutta se ei kestänyt edes hipaisua. Kovat oli kivut.
Ja nyt en nauranut niin paljon.
Mutta mun nauraminen johtuu siitä, että olen kaikesta varoittanut etukäteen. Ja muksu sanoo tomerana: "Kyllä mä nyt tiedän mitä mä teen. Tämähän on minun kroppani ja minä olen vastuussa." Ja kun homma kusee, kummasti löytyy äidille käyttöä.
Tätä jatkokertomusta ei voi jättää väliin. Sillä on seuraava isompi projekti skootteri. Ja toivon, että silloin voin nauraa.
- ojennuksessa?
Missä iässä olet?
Miten määrittelet eri ikäluokkien käyttäytymisen tällä palstalla.- Minämaalta
muuta kuin ne rohtuneet kantapäät ;)
- minulla ei ole
Minämaalta kirjoitti:
muuta kuin ne rohtuneet kantapäät ;)
hiuksissa kehumista mutta kantapäät on kunnossa, jalat noin muutenkin :)))
- vertsidtukeaz
"Kysymykseni ei ole tarkoitettu ivalla, vaan ihan puhtaasta uteliaisuudesta. Eli kysymykseni koskee teidän ikäluokan hiusmuotia. Mikä siinä on, että suurimmalla osalla on tämä "...
Miksi teillä keski-ikäisillä miehillä roikkuu siellä niskassa sellainen liuhu-rotanhäntä?
Mukamas rokkitukka...kaikkea kanssa, typerännäköinen kun on puoli päätä kaljua ja sitten se rotansiima siellä.
Likainen ja rasvainenkin vielä.
"Kiva pikku pullea massu" ja se...huoh...ja yök...- mun peili valehtelee
kun ei näy edessä kaljua eikä takana rasvaista lettiä eikä sitä pulleaa masuakaan. Ehkä mä sitten olen nainen.
Pitäisi ajaa sitten tämä runsaat kolme vuosikymmentä kestänyt jo harmaa parta pois....
En osaa sanoa, minulla on pitkät ja luonnostaan vaalehkot ja kiharatavat, en käytä mitään kihartimia. hiukseni ovat paksut ja harmaata ei ole vielä.
näkemään itsensä tietynlaisessa luukissa, on ehkä vaikea uusiintua, sama pätee vaatetukseen, sitä jämähtää..
P.s. ei permanenttia enää vuosiin..- geenit määräävät
minun hiusmuotini. Niitä hiuksia kasvaa nykyään tosi vähän, parikymppisenä oli upea oljenvaalea letti.
Ei enään, jostain karjalasta tämä hiusten oheneminen on peritty (mummi oli kuollessaan lähes kalju).
Viis siitä, hiukset on sivuseikka kun arvoja laitetaan pinoon.
Sitä pinoa katsellessa olen lähes onnellinen ihminen :) - viivi-amaldiina
ollut enää vuosiin, siitä on varmasti kohta 12v aikaa kun olen permanentin ottanut, silloinkaan ei kihartavaa vaan tukijuttua.
Mutta väripurkilla käyn tilanteen niin vaatiessa.
Nykyisin on niin hyvät muotovaahdot ja vahat millä saan hiukseni omaan tyyliini.- shampooko?
ei kannata ottaa liian usein,sillä hiukset ei kestä ja lähtee.
Annoin kerran shampoota lahjaksi ystävälle,hän syytti shampoota siitä et kaljua alko tulla,vaikka käy permanentissa 4 kertaa vuodessa.
Sanoin,ei sellaista shampoota saa edes myydä jos hiukset lähtee.
ystävyys meni se jutun takia,tuli myös todella paha olo hänen syyttelystä. - Stressattu
shampooko? kirjoitti:
ei kannata ottaa liian usein,sillä hiukset ei kestä ja lähtee.
Annoin kerran shampoota lahjaksi ystävälle,hän syytti shampoota siitä et kaljua alko tulla,vaikka käy permanentissa 4 kertaa vuodessa.
Sanoin,ei sellaista shampoota saa edes myydä jos hiukset lähtee.
ystävyys meni se jutun takia,tuli myös todella paha olo hänen syyttelystä.vaikuttanut hiustenlähtöön, jos ei henkilö ollut allerginen jollekin osa-aineelle. Harmi, että tuo vaikutti ystävyyteenne.
Stressi vaikuttaa kovasti hiusten lähtöön. Mun hiukset oli aika mukavassa kunnossa, mutta työpaikalla tuli muutoksia ja sen myötä ylikuormitusta työssä. Kaikki stressaantuivat ja mulla ainakin alkoi hiukset lähteä tukkoina muutaman kuukauden päästä.
- paapuuri
vähintään on viimeisen permanentin ottamisesta, enkä enää ikinä
ota, se on varmaa.
Nyt minulla on kesätukka, on kasvanut kivasti polkkamalliseksi :)
Täytyy miettiä annako kasvaa vai leikkaanko poikki.
Enkä värjää tukkaani. - en vastaa ;)
Aina vaan yhtä hyvän näköinen, tyylikäs ja pilke silmässä...
Siis mikä oli kysymys ?
;) - ovat yleisiä
tämän ikäisillä naisilla, etenkin heillä, jotka ovat permanentanneet tukkaansa koko
aikuisiän.
Ennen oli huomattavasti vahvempia myrkyt, mitä päähän laitettiin ja se on jättänyt jälkensä. Joskus oikein säälittää, kun on permiksillä tukka saatu häviämään.
Värjäykset tietysti omalta osaltaan pahentaneet asiaa.- yli nelikymppisenä
En huomannut mitään huonoa vaikutusta. Otin vain silloin tällöin, mutta nyt on hiukset harventuneet viimesen kahden vuoden aikana. Luin jostain, että naisillakin alkaa hiukset vähetä iän myötä vaan ei välttämättä yhtä liukkaasti kuin useimmilla miehillä. Tiedä häntä.
- vaihdevuosi-iässä
yli nelikymppisenä kirjoitti:
En huomannut mitään huonoa vaikutusta. Otin vain silloin tällöin, mutta nyt on hiukset harventuneet viimesen kahden vuoden aikana. Luin jostain, että naisillakin alkaa hiukset vähetä iän myötä vaan ei välttämättä yhtä liukkaasti kuin useimmilla miehillä. Tiedä häntä.
aiheuttavat monille tukan harvenemista, jatkuvat tukkaan mätettävät aineet lisäävät tukan lähdön riskiä.
Silloin 40-50 vuotta sitten oli permisaineet varmasti melko paljon vahvempia kuin nykyisin, nehän oikein polttivat päätä. Minulta kerran poltti permis tukan, piti leikata aivan lyhyeksi poikatukaksi. - yli 30v sitten
vaihdevuosi-iässä kirjoitti:
aiheuttavat monille tukan harvenemista, jatkuvat tukkaan mätettävät aineet lisäävät tukan lähdön riskiä.
Silloin 40-50 vuotta sitten oli permisaineet varmasti melko paljon vahvempia kuin nykyisin, nehän oikein polttivat päätä. Minulta kerran poltti permis tukan, piti leikata aivan lyhyeksi poikatukaksi.E-pillerit vie minulta hiukset. Sitä sulkasatoa tutkittiin proffia myöten. Ei järkevää selitystä löytynyt. Selitys hormoonihäiriö. No, ok. Ei ikinä enää niitä pillereitä.
Tukka ei kasvanut ennalleen, pärjään minä, joskus vituttaa....
- kivellä.istuja
kaikille joyka saattavat ottaa pehmiksen tai täyspermiksen. Itse otin kerran v. 1983 ja parin päivän päästä hiusten leikkuu ihan siiliksi. Miulla on aitojen pikkupeikkojen takkuuntuva pöheikköhiuksisto. Lyhyenä pito on sille paras vaihtoehto. Nyt annan pöheikön kasvaa, kun siinä on oma viehätyksensä sinällään.
- Minämaalta
Ihmetyttää kun nykyään annetaan 6-vuotiaiden lastenkin värjyyttää tukkansa. Alakoulussa on monilla jo säännöllistä värjäys.
Etenkin teini-iässä värjäys on ihan freneettistä ja usein toistuvaa. Ollenkaan ei ajatella että iho on imevä, huokoinen elin, joka imee hiusvärimyrkyt sisäänsä.
Varmaan on naisten rintasyöpien räjähdysmäisellä yleistymisellä joku osansa tällä värjäykselläkin. Jos värjää joka kolmas viikko ja on aloittanut jo teininä, kertyy monia satoja myrkkysatseja elämän aikana!!!
Tai sitten lähtee tukka. Tuttu nätti parikymppinen tyttö näytti kuin sulkasatoiselta, entinen kaunis vaalea väri oli pitänyt muuttaa purkin avulla toiseksi, mutta niinpä paistoi päälaki harvana.
Hyvin monen keski-ikäisen naisen hiuksistossa näkee vuosikymmenten kemikalikäsittelyn jäljet.
Yksi syy mikä tiputtaa tukkaa päästä keski-iässä on myös liiallinen hiilihydraattien ja sokerin syöminen, sekä kilparauhasongelmat, ylipainoisilla varsinkin. - viivatiina
Minämaalta kirjoitti:
Ihmetyttää kun nykyään annetaan 6-vuotiaiden lastenkin värjyyttää tukkansa. Alakoulussa on monilla jo säännöllistä värjäys.
Etenkin teini-iässä värjäys on ihan freneettistä ja usein toistuvaa. Ollenkaan ei ajatella että iho on imevä, huokoinen elin, joka imee hiusvärimyrkyt sisäänsä.
Varmaan on naisten rintasyöpien räjähdysmäisellä yleistymisellä joku osansa tällä värjäykselläkin. Jos värjää joka kolmas viikko ja on aloittanut jo teininä, kertyy monia satoja myrkkysatseja elämän aikana!!!
Tai sitten lähtee tukka. Tuttu nätti parikymppinen tyttö näytti kuin sulkasatoiselta, entinen kaunis vaalea väri oli pitänyt muuttaa purkin avulla toiseksi, mutta niinpä paistoi päälaki harvana.
Hyvin monen keski-ikäisen naisen hiuksistossa näkee vuosikymmenten kemikalikäsittelyn jäljet.
Yksi syy mikä tiputtaa tukkaa päästä keski-iässä on myös liiallinen hiilihydraattien ja sokerin syöminen, sekä kilparauhasongelmat, ylipainoisilla varsinkin.oheni alta komekymppisenä normaalipainoisena kilpirauhasen liikatoiminnan myötä eikä ne oo enää palautuneet entiselleen ja arvaa mitä mää oon nähny hyvin hoikkiakin ihmisiä joilla on ohuet suomalaiset perus hiukset sit voisin sanoo tohon kemikaalikäsittelyn jälkiin että täyttä puppua meitä kaikkia ei vaan oo siunattu vahvoilla hiuksilla.
- vastauksia enemmän
kun ajattelitkaan.....
HAH ! Nainen ja hiukset :)- n.57v.
kaksi kertaa vuodessa permis, kiharapilvi kehystää kasvojani ja tyylin voi muuttaa koska vain. Olen Y L P E Ä hiuksistani ja vaikka menaa puolituntia enemmän aikaa valmistua "humpalle" olen sen itselleni velkaa ja tahdon olla nainen joka tunnetaan myös takaapäin naisena. En ole koskaan omistanut poikatukkaa, mutta monelle se sopii upeasti, mielestäni se mikä on hiuspehkon keskellä on se mikä tekaa ihmisestä esim. naisen ei hiusten pituus tai paksuus. Iloinen ilme ja asenne elämään ja taas menoksi.
- Sinimarjanen
hiuksiini en tarvitse permistä. Pesun jälkeen kun muistaa sormin oikoa, niin se on siinä. Föönillä kylläkin harjaan aamuisin ja suoristan, kun aina en perusta kiharoista.
- PimuF.
ei tarvitse muuta kuin pesun...ja hyvän hiustenhoitoaineen..Fööni usein ihan turhaa..jos, nopesti pitää hiukset saada kuivaksi sitten föönaan. Hiukset kun suomalaisilla muillakin pääsääntöisesti niitä on paljon, mutta ovat silkkimäiset...permis vain saisi aikaan rähjähdyksen..;)) Puolipitkät hiukset ovat siitä hyvät että, niistä saa jo vaihtelua...voi pitää auki tai kiinni..nutturalla tai ponnarilla ja oikein lapsettaa niin voi laittaa vielä saparot:))
Muuten enpä minäkään meidän ikäisillä naisilla juuri mitään permiksiä juuri näe..
t:Pimu
- viivatiina
tai luulet että meillä kaikilla on muka perussuomalainen permanentti mutta nyt meni kyllä arveleminen ihan väärään ei oo ollu permanenttia sit yhdeksänkyt luvun eikä tuu yhden ikäiseni naisen tunnen jolla on permanentti mutta niin hänellä oli jo parikymppisenäkin ja olis vaikee kuvitella ilman sopii tyyliin ja väitän kyllä tuntevani aika monia keski ikäisiä naisia hyvin ovat nuorekkaita ja trendikkäitä ettet vaan olis itte siinä tietyssä iässä että rupee peilistä näkyyn ihan muuta kun haluais mutta lohdutan sille voi tehdä aina jotain.
- sinua ärsyttää liikaa
kiinnostunut 70-80 vuotiaista naisista ja heidän kampauksistaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632