Kertokaa missä menee koronkiskonnan raja?
Eikö pikavipeissä vuotunen korko ole satoja prosentteja?
koronkiskontaa?
7
610
Vastaukset
- mko6R
Asia on jo tutkittu poliisin toimesta. Päätös ja perustelut löytyvät
http://pienlainayhdistys.fi/UserFiles/pienlaina/File/pikaluottokiskonta.pdf- älyllisen ajattelun
arvo-poika kirjoitti:
ihmettelen!Luin linkkisi ja totesin:1600% korko on lainmukaista!Missäköhän raja menee?
raja ? Siinä, ettei tule tälle palstalöle turhia jorisemaan!
- dfadsfadsf
Katsos kun niitä pikavippejä ei oteta vuosiksi vaan pariksi viikoksi. Tämän asian ymmärtäminen tuntuu olevan todella vaikea ymmärtää edes talouden ammattilaisille.
Ehkä asian ymmärtämistä helpottaisi jos menisi pankista kysymään 100 euron lainaa pariksi viikoksi. Sitä ei edes myönnettäisi mutta jos myönnettäisiin niin kaikkine paperitöineen ja lainanavauskustannuksineen tulisi laina lopulta huomattavasti kalliimmaksi kuin mitä pikavippifirmat tarjoavat.
Itse en ole eläessäni ottanut pikavippiä enkä toivottavasti koskaan myöskään tarvitse mutta mielestäni on hyvä että sellainenkin mahdollisuus on olemassa.- ..
"Itse en ole eläessäni ottanut pikavippiä enkä toivottavasti koskaan myöskään tarvitse"
En minäkään.
"...mutta mielestäni on hyvä että sellainenkin mahdollisuus on olemassa."
Minun mielestäni EI ole hyvä, että pikavippimahdollisuus on olemassa. Pikavippejä ei pidä ottaa koskaan. Siis EI KOSKAAN ! - asdfas
Pankist on ihan turha menny pyytää mitää huntin, parin lainaa... Ja samaa mieltä et tommone mahdollisuus on olemas, vaik semmonen rajotus ois kans hyvä et ei ois mahdollist ottaa ku max. parist firmast samaan aikaa laina, se meinaa pelastais paljon ihmisii joutumast kierteesee ja näin... Ittee ois ainaki tommone auttanu, mut ei välii ite oon oman sotkuni tehny ja voiton puolel jo :)
- oikein nimimerkillä
Ottamaan asiaan kantaa, jos ei edes perustiedot ole hallussa. "Vuotuinen" korko pikavipeissä pyörii tuossa 20% molemmin puolin. Tämä taisi olla uutta tietoa Arvo-pojalle. "Todellinen vuosikorko" liikkuu haitarissa 180-3000% täysin takaisinmaksuajan sekä veloitettujen kulujen suhteessa. Mitä lyhyempi takaisinmaksuaika, sitä korkeampi todellinen vuosikorko jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683