Kertokaa missä menee koronkiskonnan raja?
Eikö pikavipeissä vuotunen korko ole satoja prosentteja?
koronkiskontaa?
7
568
Vastaukset
- mko6R
Asia on jo tutkittu poliisin toimesta. Päätös ja perustelut löytyvät
http://pienlainayhdistys.fi/UserFiles/pienlaina/File/pikaluottokiskonta.pdf- älyllisen ajattelun
arvo-poika kirjoitti:
ihmettelen!Luin linkkisi ja totesin:1600% korko on lainmukaista!Missäköhän raja menee?
raja ? Siinä, ettei tule tälle palstalöle turhia jorisemaan!
- dfadsfadsf
Katsos kun niitä pikavippejä ei oteta vuosiksi vaan pariksi viikoksi. Tämän asian ymmärtäminen tuntuu olevan todella vaikea ymmärtää edes talouden ammattilaisille.
Ehkä asian ymmärtämistä helpottaisi jos menisi pankista kysymään 100 euron lainaa pariksi viikoksi. Sitä ei edes myönnettäisi mutta jos myönnettäisiin niin kaikkine paperitöineen ja lainanavauskustannuksineen tulisi laina lopulta huomattavasti kalliimmaksi kuin mitä pikavippifirmat tarjoavat.
Itse en ole eläessäni ottanut pikavippiä enkä toivottavasti koskaan myöskään tarvitse mutta mielestäni on hyvä että sellainenkin mahdollisuus on olemassa.- ..
"Itse en ole eläessäni ottanut pikavippiä enkä toivottavasti koskaan myöskään tarvitse"
En minäkään.
"...mutta mielestäni on hyvä että sellainenkin mahdollisuus on olemassa."
Minun mielestäni EI ole hyvä, että pikavippimahdollisuus on olemassa. Pikavippejä ei pidä ottaa koskaan. Siis EI KOSKAAN ! - asdfas
Pankist on ihan turha menny pyytää mitää huntin, parin lainaa... Ja samaa mieltä et tommone mahdollisuus on olemas, vaik semmonen rajotus ois kans hyvä et ei ois mahdollist ottaa ku max. parist firmast samaan aikaa laina, se meinaa pelastais paljon ihmisii joutumast kierteesee ja näin... Ittee ois ainaki tommone auttanu, mut ei välii ite oon oman sotkuni tehny ja voiton puolel jo :)
- oikein nimimerkillä
Ottamaan asiaan kantaa, jos ei edes perustiedot ole hallussa. "Vuotuinen" korko pikavipeissä pyörii tuossa 20% molemmin puolin. Tämä taisi olla uutta tietoa Arvo-pojalle. "Todellinen vuosikorko" liikkuu haitarissa 180-3000% täysin takaisinmaksuajan sekä veloitettujen kulujen suhteessa. Mitä lyhyempi takaisinmaksuaika, sitä korkeampi todellinen vuosikorko jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353