Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

28.08: Tuuraaja.

Lisa Kay

Aidensfieldin jäätyä ilman kyläpoliisia tuuraajaksi lähetetään konstaapeli Joe Mason. Mason on yksinäinen susi, mutta varsin kekseliäs, mikä ei ihastuta kyläläisiä.

Season 17, Episode 1:

Ilman kylän bobby vuonna Aidensfield Tommy Unsworth ja hänen moottori maastopyöräilyn ystäviä tarttuu tilaisuuden tehdä paljon vaivaa kylässä. Jopa Tant Peggy on järkyttynyt siitä, että maastopyöräilijät on kielletty ja Lord Ashfordly maa-horjuttamatta luonnollista järjestystä asioita pelottavan pelin pois ja jättää hänet sulkupyydyksillä tyhjä. Mutta kun se kestää hetken päästä on pysyvä korvaaminen Miller järjestää pysäkki kuilu. Niinpä PC Joe Mason siirtyy Aidensfield vain väliaikaisesti, kun hän odottaa hänen siirtää markkinatalouskohtelua. Mason on erittäin neuvokkaita ja hieman villi, ja hänen ylempien oli enemmän kuin iloinen päästä eroon hänestä. Kyläläiset eivät ole liian hulluna häntä joko. Mutta Unsworth ei ole ainoa lähde vaivaa ympäri. Ammattimainen joukkokahleet Manchesterin on kohdistettu maan taloa alalla varastamalla maalauksia, antiikki-ja korut.

With no village bobby in Aidensfield Tommy Unsworth and his motor biking friends seizes the opportunity to make a lot of trouble in the village. Even Aunt Peggy is upset that the bikers are trespassing on Lord Ashfordly's land upsetting the natural order of things by frightening the game away and leaving her traps empty. But when it will take a while to get at permanent replacement Miller organizes a stop gap. Thus PC Joe Mason moves to Aidensfield on a temporary basis while he awaits his transfer to the Met. Mason is very resourceful and a bit of a maverick, and his senior officers were more than happy to get rid of him. The villagers are not too crazy about him either. But Unsworth is not the only source of trouble around. A professional gang from Manchester is targeting country houses in the area stealing paintings, antiques and jewelery.

http://www.heartbeatautographs.co.uk/

8

1494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tule myös

      joku uusi nainenkin?

    • tuuraaja pysyvästi

      sarjaan?

      • Joseph McFadden

        jää pysyvästi sarjaan samoinkuin Dawn Bellamy.


      • ritina
        Joseph McFadden kirjoitti:

        jää pysyvästi sarjaan samoinkuin Dawn Bellamy.

        Loistavaa, jos Joe Mason jää sarjaan. Tämä nappisilmä sulattaa sydämen ja koko sarja on hyväntuulinen ja lämminhenkinen.


      • roooooooooora
        ritina kirjoitti:

        Loistavaa, jos Joe Mason jää sarjaan. Tämä nappisilmä sulattaa sydämen ja koko sarja on hyväntuulinen ja lämminhenkinen.

        Miten se Joe Mason puhuu, siis onko hän australialainen vai missä noin puhutaan? Olen englantia MUKA opiskellu 10v ja MUKA olen niin hyvä mutta hänen puheestaan en löydä päätähäntää, ei mitään käsitystä mitä hän puhuu niin en enää uskalla sanoa osaavani koko kieltä! :s


      • JosephMcFadden
        roooooooooora kirjoitti:

        Miten se Joe Mason puhuu, siis onko hän australialainen vai missä noin puhutaan? Olen englantia MUKA opiskellu 10v ja MUKA olen niin hyvä mutta hänen puheestaan en löydä päätähäntää, ei mitään käsitystä mitä hän puhuu niin en enää uskalla sanoa osaavani koko kieltä! :s

        Alunperin Skotlannista ja asunut Yorkissa (roolihahmo). Näyttelijä itse on myös syntynyt Glasgowssa Skotlannissa.


    • emmerda

      Olisin kaivannut loppuun pidättämisien jälkeen tilanteen, että Joe ja hänen entinen hellu olisivat olleet kasvotusten. Parit kommentit siinä tilanteessa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe