28.08: Tuuraaja.

Lisa Kay

Aidensfieldin jäätyä ilman kyläpoliisia tuuraajaksi lähetetään konstaapeli Joe Mason. Mason on yksinäinen susi, mutta varsin kekseliäs, mikä ei ihastuta kyläläisiä.

Season 17, Episode 1:

Ilman kylän bobby vuonna Aidensfield Tommy Unsworth ja hänen moottori maastopyöräilyn ystäviä tarttuu tilaisuuden tehdä paljon vaivaa kylässä. Jopa Tant Peggy on järkyttynyt siitä, että maastopyöräilijät on kielletty ja Lord Ashfordly maa-horjuttamatta luonnollista järjestystä asioita pelottavan pelin pois ja jättää hänet sulkupyydyksillä tyhjä. Mutta kun se kestää hetken päästä on pysyvä korvaaminen Miller järjestää pysäkki kuilu. Niinpä PC Joe Mason siirtyy Aidensfield vain väliaikaisesti, kun hän odottaa hänen siirtää markkinatalouskohtelua. Mason on erittäin neuvokkaita ja hieman villi, ja hänen ylempien oli enemmän kuin iloinen päästä eroon hänestä. Kyläläiset eivät ole liian hulluna häntä joko. Mutta Unsworth ei ole ainoa lähde vaivaa ympäri. Ammattimainen joukkokahleet Manchesterin on kohdistettu maan taloa alalla varastamalla maalauksia, antiikki-ja korut.

With no village bobby in Aidensfield Tommy Unsworth and his motor biking friends seizes the opportunity to make a lot of trouble in the village. Even Aunt Peggy is upset that the bikers are trespassing on Lord Ashfordly's land upsetting the natural order of things by frightening the game away and leaving her traps empty. But when it will take a while to get at permanent replacement Miller organizes a stop gap. Thus PC Joe Mason moves to Aidensfield on a temporary basis while he awaits his transfer to the Met. Mason is very resourceful and a bit of a maverick, and his senior officers were more than happy to get rid of him. The villagers are not too crazy about him either. But Unsworth is not the only source of trouble around. A professional gang from Manchester is targeting country houses in the area stealing paintings, antiques and jewelery.

http://www.heartbeatautographs.co.uk/

8

1556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tule myös

joku uusi nainenkin?

• tuuraaja pysyvästi

sarjaan?

• Joseph McFadden

jää pysyvästi sarjaan samoinkuin Dawn Bellamy.

• ritina
        Joseph McFadden kirjoitti:

jää pysyvästi sarjaan samoinkuin Dawn Bellamy.

Loistavaa, jos Joe Mason jää sarjaan. Tämä nappisilmä sulattaa sydämen ja koko sarja on hyväntuulinen ja lämminhenkinen.

• roooooooooora
        ritina kirjoitti:

Loistavaa, jos Joe Mason jää sarjaan. Tämä nappisilmä sulattaa sydämen ja koko sarja on hyväntuulinen ja lämminhenkinen.

Miten se Joe Mason puhuu, siis onko hän australialainen vai missä noin puhutaan? Olen englantia MUKA opiskellu 10v ja MUKA olen niin hyvä mutta hänen puheestaan en löydä päätähäntää, ei mitään käsitystä mitä hän puhuu niin en enää uskalla sanoa osaavani koko kieltä! :s

• JosephMcFadden
        roooooooooora kirjoitti:

Miten se Joe Mason puhuu, siis onko hän australialainen vai missä noin puhutaan? Olen englantia MUKA opiskellu 10v ja MUKA olen niin hyvä mutta hänen puheestaan en löydä päätähäntää, ei mitään käsitystä mitä hän puhuu niin en enää uskalla sanoa osaavani koko kieltä! :s

Alunperin Skotlannista ja asunut Yorkissa (roolihahmo). Näyttelijä itse on myös syntynyt Glasgowssa Skotlannissa.

• emmerda

Olisin kaivannut loppuun pidättämisien jälkeen tilanteen, että Joe ja hänen entinen hellu olisivat olleet kasvotusten. Parit kommentit siinä tilanteessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3871
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1513
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1432
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1165
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      79
      977
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      251
      958
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      939
    8. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      933
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      104
      923
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      764
    Aihe