HEI! Löytyiskö täältä ihmisiä, joilla on varaa ja halua auttaa? Olen tosi pahassa pulassa, ja tarttisin pikaisesti rahaa,edes vähän!
Jos maailmassa vielä on ihmisiä, jotka haluavat auttaa, olisin ikionnellinen.Kiitos.
492400-111406 /Jenna
Hei!
3
500
Vastaukset
- Heissan...
Ihan uteliaisuuttani kyselen, onko tuottanut tulosta? Itse ajatellut samaa, mutta en jaksa uskoa, että kukaan auttaisi, mutta toivotan sinulle vilpittömästi onnea ja tuloksia. Itse olisin mielelläni pikku summalla avustanut, mutta koko perheen tilit melkeinpä nollilla ja laskuja lähes 3000:lla kolkuttelee nurkalla osa jo myöhässäkin ja tuloja tulossa hurjat 2000€, mutta kyllä tämä tästä :)
Kyllä se aurinko risukasaankin paistaa!- Pahassa-Pulassa1
No eipä vielä ainakaan ole tuottanut minkäänlaisia tuloksia, tässä yritetään sitkutella..Enpä mäkään usko että hirveästi on olemassa ihmisiä, jotka ventovieraita auttavat.. Mutta katsotaan. :) Eiköhän se tästä taas ;)
Jenna - Jenna-M
Pahassa-Pulassa1 kirjoitti:
No eipä vielä ainakaan ole tuottanut minkäänlaisia tuloksia, tässä yritetään sitkutella..Enpä mäkään usko että hirveästi on olemassa ihmisiä, jotka ventovieraita auttavat.. Mutta katsotaan. :) Eiköhän se tästä taas ;)
JennaSiis eikö oikeasti ole ainuttakaan ihmistä, joka olisi valmis auttamaan, edes viiden euron lahjoituksella?Tiedän, että on huonot ajat menossa, mutta silti ihmisillä tuntuu olevan rahaa törsäillä kaupoissa, kaljaa ja tupakkaa yms.. ! Eikö sillä summalla voisi avustaa ihmistä, jolla on huonot oltavat.
Jenna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897