Tässä joutessani kyselen vaan, että mikä on harrastuksenne. Siis se number uno.
Tai vaikka kaksi tai kolmekin rakkainta harrastusta.
Viitsiikö kukaan vastata
79
647
Vastaukset
- uskovainen-_
Valokuvaus ja kaikki liittyvät jutut.
3d-mallinnus.
Kitaran ja pianon soitto omaksi iloksi korvakuulolta. Tämän hetken lista on(ei missään paremmuusjärjästyksessä):
- kuntoilu
- lukeminen
- "koinee"-kreikan itseopiskelu
- penkkiurheilu
Nuista harrastuksista saan voimaa ja mielenvireyttä :)Nas.se kirjoitti:
masturbaatio mielikuvitusjumalasi kanssa?
Ilmeisesti viittaat nassemaiseen tapaan uskooni. Se on niin kiinteä osa elämääni, että en lue sitä "harrastukseksi", se on jo kiinteä osa minua, siis uskoni =)
juhani1965 kirjoitti:
Ilmeisesti viittaat nassemaiseen tapaan uskooni. Se on niin kiinteä osa elämääni, että en lue sitä "harrastukseksi", se on jo kiinteä osa minua, siis uskoni =)
tietysti paremman vaihtoehdon puutteessa ihan hyvä sekin.
- tiedät
Nas.se kirjoitti:
tietysti paremman vaihtoehdon puutteessa ihan hyvä sekin.
kun muitakaan harrastuksia sinulla ei ole ateismi-palstan törkyjuttujen lisäksi.
- ..
on unelmointi. Ihan ehdoton ykkönen. Se on ilmaista ja siitä saa hyvän olon.
Toiseksi rakkain on haistelu. Ei keinotekoisia hajuja, vaan luonnon omia. Tuoksuissa on minun päässäni myös tunteet mukana. Ihan mielettömiä tunneryöpsähdyksiä ja muistikuvia saattaa tulla metsän tuoksusta eri vuodenaikoina.
Harrastukseni eivät siis maksa mitään.- big_banggggg
harrastukseni on puolestaan haistattelu. :)
- Pentekostaal
Kaikki harrastukseni liittyvät kristilliseen uskooni. Maallinen elämä on lyhyt, mitäänsanomaton ja ikävä, siksi meidän tuleekin koota aarteita taivaaseen. Tässä ovat siis kolme tärkeintä harrastustani:
1. Raamatun luku ja tulkinta
2. Rukous
3. Hengellinen soitto ja laulu - on harrastus
Rakkain harrastukseni on skitsofrenia. Älkää kysykö, miten sitä harrastetaan. Voin vain sanoa, että skitsofrenian harrastaminen on täysin eri asia kuin sen sairastaminen.
- tuntsi
elimininoiminen kaiken mik ei kuulu yhtälöön, ok ?
- Istnut
Ajattelit itsesi eliminoida ?
...en harrasta mitään...ihan oikeasti. Kahvin keittokin käy työstä...
- kadun*nainen
viitsii vastata.
1. Kuntoilu, onko elämää ilman liikuntaa ?? Mahtava lääke elämään.
2. Kotieläimet , kevyessä liikunnassa mukana. YHteys eläimiin on tärkeä.
3. Lukeminen, kaikenlainen henkinen kirjallisuus, myös talous kiinnostaa
4. Ajattelu, uusien ideoiden kehitteleminen, hiljaa itsekseen ja senjälkeen tiimi.
Ihminen tulee toimeen aika vähällä kun osaa nauttia pienistä ilon pisaroista. Olen pahoillani olemassaolosi puolesta,
vilpittömästi vajavainen kuin sinä ,
et ikinä arvaisi viimeinen päällä maan..- taas_*
mitä tekemistä sinulla on ateismi-palstalla? jos ei ole mitään sanottavaa, pane peli kiinni.
Muuten, harrastuksille on omat sivut, siirry sinne.- Kössönöm
Miksi haastat riitaa?
- onko
se teillä geeneissä, vai onko raamatulla päähän hakkaaminen tehnyt teistä tuollaisia?
Olet noita tiukkapipoisia kusipäitä, joita ei kiinnosta mikään muu kuin vittuilla muille. Pidätkö edes itsestäsi? - fkb<b
miksi olet noin vihainen ja katkera.
- urheilijahvenpoika
– vesihiihto eli vettenpäälläkävely
– telinevoimistelu eli ristilläroikkuminen
– benji-hyppy eli helvetissäkäynti sieltä paluineen
– riippuliito eli taivaaseenastuminen - gfbl
musiikki ja nukkuminen. Siinä ne parhaimmat.
- v a p a a s t i
Liikunta luonnossa kelien mukaan, nyt sienten ja marjojen keräily ja metsäjärvessä uinti muutaman tunnin samoilun jälkeen.
lukeminen, tv, radio, kirjat ym viihteestä vakavampaan...
seuraan mielelläni myös näitä suomi24 palstoja ja kirjoitan mielelläni jonkun vastaväitteen mielestäni johonkin ihan älyttömään juttuun tai sanon oman mielipiteeni, vaikka uskonnoista.
nukkuminen ja laiskottelu sekä myös unelmointi (verrattomia harrastuksia)
joitakin kädentaidon harrastuksia mm piirtäminen, maalaaminen, leipominen ja ruuan laitto inspiksien mukaan.
ja vielä mukava harrastukseni on tavata lastenlapsiani ja ihan vaan seurustella, joskus leikkiä tai vaikkapa mennä retkelle tai hiekkalaatikolle heidän kanssaan. Siitäpä vasta saa iloa ja hauskaa näkökulmaa luutuneisiin aivoihin. - Putman.
Ei ateisti rakastele, ateisti nussii.
- gfbl
Putman. kirjoitti:
Ei ateisti rakastele, ateisti nussii.
Minä en. Rakastelu on toisen kunnioitusta ja rakastamista. Siinä ei jumalia tarvita.
- Tuiran Änkyrä
perhe (sen ympärille voi muodostua yllättävän leppoisia harrastuksia :) )
basso
prätkäprojektin hionta, tallissa makaa triumphin raato mikä pitäisi saada katsastuskuntoon ensi ajokaudelle. - mikä..
on se rakkain harrastus ja kai se sitten on joutenolo.
Hyvänä kakkosena tulee nukkuminen. Ja kolmantena mietiskely.
Ihmettelen miltei jatkuvasti miksi olen täällä ja pitäisikö tässä nyt jotain oikeasti tehdäkin. Töissä ei ehdi mietiskellä, mutta sen jälkeen kylläkin, jos ei siis ole vaan jouten, tai nuku. - Tähdenlento.
En omaa oikeasti mitään sellaista harrastusta, joka veisi alituiseen väistämättä pariinsa.
Mutta kaiketi sitten
kirjallisuus kaikissa muodoissaan on ykkösenä.
Ja
musiikki tietysti kakkosena ja tanssi siinä rinnalla
http://www.youtube.com/watch?v=OLScE-ztj_4
Ja
liikunta kolmosena.
Tosin kaikkien lajien harjoittaminen on tietyistä syistä jokseenkin sattumanvaraista. - Usi Toskis
Uskonto on hyvä harrastus. Käyn kirkossa joka viikko ja luen Koraan... ei vaan Raamattua joka päivä. Joka päivän päätän kiitollisuudella iltarukoukseen.
Muuten, Jumala on oikeasti olemassa, vai väitelläänkö?
Oikeassa oleva on voittaja:)- Tähdenlento.
jumalan olemassaolosta väitteleminen on yhtä pohjatonta suota?! Tämä keskustelu kun noudattelee aina samaa kaavaa:
1. Mistä ihminen on saanut alkunsa
2. Elämä ja elämän tarkoitus
3. Kuolema ja kuoleman tarkoitus
Mikälis ihmistä ja ihmisen elämää ei olisi, ei olisi mitään ongelmaakaan!? Mutta tämän asiantilan toisin ollessa, asiasta on sitten vaan väiteltävä. Mistähän aloittaisi? Onko ehdotusta?
etiäpäin: lukeminen, liikunta ja musiikki.
http://www.youtube.com/watch?v=TXJpgqhWvNY- Kössönöm
Suosikkini vuosien takaa. Se oli sitä aikaa, kun vähän väliä sydän räytyi kaipauksesta ja sydänsuruista, nyyh:(
- Thronos
Minulla ei taida olla harrastuksia ollenkaan.
Ehkä elämäntyylini on tavallaan harrastus. Olen utelias kaiken suhteen, kiinnostunut melkein kaikesta.
Olen huomannut että ihminen kestää kylmää, nälkää, janoa, märkyyttä, hellettä ja muuta epämukavuutta paljon enemmän kuin luulee, ja se avaa elämään paljon mielenkiintoisia kokemuksia. Melkein mitä vain voi tehdä - lain ja moraalin sallimissa puitteissa. Luonto kiinnostaa erityisesti; tarkkailen hämähäkkejä, hyönteisiä, lintuja, nisäkkäitä, kasveja, kiviä ja suhtaudun eri elämänmuotoihin ystävällisesti.
Psykologia kiinnostaa, erityisesti uskominen uskonnollisessa mielessä.
Musiikki, erityisesti klassinen, on enemmän kuin harrastus - se on vettä janoiselle.
Pitkät vaellukset omin voimin kävellen ja eri välineillä - mieluiten hitaasti - ovat nautinnollisia.
Vanha rakennusperinne, erityisesti suomalainen hirsirakentaminen, kiinnostavat.
Ja moni moni muu asia....
Mutta en erottele harrastuksia muusta elämästä. Koko elämäni on harrastukseni, tavallaan. - Kössönöm
Muutamaa lukuunottamatta.
Ruumiinkulttuuri ja ajattelu, jossain muodossa ainakin, tuntuvat olevan tärkeitä.
Ja minä sitten. Tykkään miettiä asioita, ottaa selvää, karsia epäolennaiset, takertua pikkuasioihin, saivarrella, keskustella.
Mutta joo, lukeminen, kirjoittaminen ja hiljaisuus ovat harrastuksiani. Vaikka musiikista pidänkin, niin metelistä en, enkä varsinkaan Tapio Suomisesta.- Kössönöm
tinnarella kirjoitti:
sinulle terveisiä :
http://www.youtube.com/watch?v=1EBw_da7BZkSano Tapsalle terkkuja, ettei huutaisi niin helvetisti.
- Muusikko.
Onko Tapio Suominen laulaja vai mikä?
- Kössönöm
Muusikko. kirjoitti:
Onko Tapio Suominen laulaja vai mikä?
ei ole laulaja, se vielä puuttuisi, vaan hän on yksi kaikkien aikojen ärsyttävimmistä urheiluselostajista.
Oikein on ikävä Seppo Kannasta, joka selosti taitoluistelua erittäin rauhalliseen tapaan, eikä rääkynyt kitarisat metrin kurkusta ulkona, kuten T Suominen. - Tapio Suominen ollenkaan
Kössönöm kirjoitti:
ei ole laulaja, se vielä puuttuisi, vaan hän on yksi kaikkien aikojen ärsyttävimmistä urheiluselostajista.
Oikein on ikävä Seppo Kannasta, joka selosti taitoluistelua erittäin rauhalliseen tapaan, eikä rääkynyt kitarisat metrin kurkusta ulkona, kuten T Suominen.vai kuka tää lienee?
http://www.youtube.com/watch?v=AHZHOPfO54E&feature=related - Tapio Suominen ,,
Tapio Suominen ollenkaan kirjoitti:
vai kuka tää lienee?
http://www.youtube.com/watch?v=AHZHOPfO54E&feature=relatedon se.
http://www.youtube.com/watch?v=3kF-ZteJukw&feature=related - Kössönöm
Tapio Suominen ollenkaan kirjoitti:
vai kuka tää lienee?
http://www.youtube.com/watch?v=AHZHOPfO54E&feature=relatedEi ollut Suomisen Tapsa, vaan ihan selvästi Maija Mehiläinen. Ääni olisi kyllä ollut minun makuuni urheiluselostajaksi.
- tintsu***
Kössönöm kirjoitti:
Ei ollut Suomisen Tapsa, vaan ihan selvästi Maija Mehiläinen. Ääni olisi kyllä ollut minun makuuni urheiluselostajaksi.
kuin T.S ;(((((((
omituinen höpöttäjä ;)) - Kössönöm
tintsu*** kirjoitti:
kuin T.S ;(((((((
omituinen höpöttäjä ;)) - Kössönöm
tintsu*** kirjoitti:
kuin T.S ;(((((((
omituinen höpöttäjä ;))äsken lipsahti kakkoselle, jossa Antti Ruuskanen viänsi iha savvoo. Tuleeko tosta nyt minulle uusi ihanne urheilijaksi. Seppo Rätyä ei just enää perkeleinään kuulla.
Kössönöm kirjoitti:
äsken lipsahti kakkoselle, jossa Antti Ruuskanen viänsi iha savvoo. Tuleeko tosta nyt minulle uusi ihanne urheilijaksi. Seppo Rätyä ei just enää perkeleinään kuulla.
mie voin antoo siulle tunteja, halavalla, niin pystyt paremmin seuroomaan Ruuskasen pojan puhetta.
Ossoon sen verran savoa, että kyllä sie jotahhii opit.- ja oikein kovastikin
tintsu*** kirjoitti:
kuin T.S ;(((((((
omituinen höpöttäjä ;))Seuraan paljon urheilua tv:stä ja pidän kovasti Tapio Suomisen selostuksista niin taitoluistelussa kaikissa muissakin urheiluselostuksissa. Hyvä ja selkeääninen ja osaava. Tykkään.
- tintsu**
ja oikein kovastikin kirjoitti:
Seuraan paljon urheilua tv:stä ja pidän kovasti Tapio Suomisen selostuksista niin taitoluistelussa kaikissa muissakin urheiluselostuksissa. Hyvä ja selkeääninen ja osaava. Tykkään.
jokainen saa pitää kenestä haluaa.
Mutta kyllä Tapsa sekoili näissä Berliinin selostuksissaankin, luuli, että
kävelijä laittaa geeliä iholle, kun se laitetaan suuhun.
Maratonilla hihkui, että nyt sää muuttui tradikaalisti, kun juoksijat tulivat vesisuihkun alle :))
Sitten hännn venyttää sanannn lopunnn änniäänn hirveennn pitkäännnn, se on ärsyttävää.
Mutta kiva, että joku tykkää hänestäkin:) - Kössönöm
tintsu** kirjoitti:
jokainen saa pitää kenestä haluaa.
Mutta kyllä Tapsa sekoili näissä Berliinin selostuksissaankin, luuli, että
kävelijä laittaa geeliä iholle, kun se laitetaan suuhun.
Maratonilla hihkui, että nyt sää muuttui tradikaalisti, kun juoksijat tulivat vesisuihkun alle :))
Sitten hännn venyttää sanannn lopunnn änniäänn hirveennn pitkäännnn, se on ärsyttävää.
Mutta kiva, että joku tykkää hänestäkin:)ainakin siinä, kun sanoi jonkun urheilijan (ei ainakaan suomalaisen) tehneen maansa uuden Suomen ennätyksen. :)
En itse nähnyt, enkä kuullut sitä lähetystä, mutta näin minulle kerrottiin.
Semmoista se on puhetyöläisen touhu. Tai tässä tapauksessa huutotyöläisen.
>>>Viitsiikö kukaan vastata
Kirjoittanut: Kössönöm / Eilen / klo 22:20
Tässä joutessani kyselen vaan, että mikä on harrastuksenne. Siis se number uno.
Tai vaikka kaksi tai kolmekin rakkainta harrastusta.- H3mmo
Ei missään tietyssä järjestyksessä:
- mietiskely ja lukeminen
- kitaransoitto ja musiikinkuuntelu
- tietokoneen viihdekäyttö (surffailu, keskustelu eri foorumeilla, pelailu...)
- kalastus ja luonnossa liikkuminen
- juoksulenkkeily
- omat kokeelliset fysiikan- ja kemianprojektit
Vaihtelee aika paljon käytettävissä olevan ajan-, kelien-, mielialan mukaan... mihin tulee panostettua enemmän ja mihin vähemmän.- Kössönöm
Entä kirjoittaminen?
- H3mmo
Kössönöm kirjoitti:
Entä kirjoittaminen?
Se on ikävä kyllä jäänyt tänä kesänä vähän vähemmälle, kun duunia löytyikin hieman yllättäen. Tosin on tässä pari psykedeelistä sivua tullut kirjoitettua, mutta ehkä hiukan sen pääaiheen sivusta. Kyllä sekin tästä varmaan joskus tulevaisuudessa...
- Kössönöm
H3mmo kirjoitti:
Se on ikävä kyllä jäänyt tänä kesänä vähän vähemmälle, kun duunia löytyikin hieman yllättäen. Tosin on tässä pari psykedeelistä sivua tullut kirjoitettua, mutta ehkä hiukan sen pääaiheen sivusta. Kyllä sekin tästä varmaan joskus tulevaisuudessa...
Mikosta on tullut minulle jo miltei päähänpinttymä.
- H3mmo
Kössönöm kirjoitti:
Mikosta on tullut minulle jo miltei päähänpinttymä.
Oletko katsonut sitä elokuvaa "Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa"? Vähän samanlaista tyyliä on luvassa, tosin sillä erotuksella, että ei Mikon tarina tule perustumaan (ainakaan noin vahvasti) huumeisiin. Oikeasti kannattaa katsoa jos vaan löytyy vaikka kioskilta. Tulee kyllä välillä telkkaristakin. Tuohan pohjautuu samannimiseen kirjaan, jota en ole kyllä vielä lukenut, mutta pitää hankkia.
- Saag Paneer
Olen siinä onnellisessa asemassa, että päädyin nykyiseen työhöni harrastusteni kautta. Jossain vaiheessa vain huomasin, että olin alkanut ansaita ihan mukavasti tekemällä juuri niitä asioita, joista olin eniten kiinnostunut. Tästä syystä työ ei ole koskaan maistunut työltä, enkä osaa tehdä varsinaista eroa harrastusten ja töiden välillä.
Jos nyt jotain teen ihan vaan huvikseni, niin vingutan skebaa, lipitän olutta, veneilen, lenkkeilen koiran kanssa ja virittelen kotiteatteriani loputtomiin aina vaan täydellisemmäksi. Toi viimeksi mainittu taitaa olla varsinainen addiktio, johon rahaa uppoaa eikä koskaan voi olla niin, etteikö se voisi olla vielä paremmin. Joo, siis sanotaan nyt, että kotiteatterin virittely se on ehkä tärkein harrastus.
Ja jos jotakuta muutakin nyt kiinnostaa aihe, niin tilanne tällä hetkellä:
- Soittimena Sony Blu-ray BDP-S300
- Projektorina ThemeScene
- Kajareina aktiivit 5 x Genelec 1030 subbari Genelec 7060
- Katselutila on akustoitu ja säädetty PM3 5.1-studiostandardien mukaiseksi.
Seuraavana haussa olisikin paras mahdollinen Full HD -tykki ja vähintään 1.0 suuntaava valkokangas... Niitä varten sitten taas tehdäänkin mukavasti töitä jonkin aikaa.- Missukka
Kotiteatteri löytyy meiltäkin. Onko sulla nyt valkokankaana roikkuva, pingotettu vai seinä?
- Saag Paneer
Missukka kirjoitti:
Kotiteatteri löytyy meiltäkin. Onko sulla nyt valkokankaana roikkuva, pingotettu vai seinä?
Tällä hetkellä valkokankaana on 74-tuumainen levy, joka on maalattu Tikkurilan silkinhimmeällä sisustusmaalilla. Olen nyt arponut juuri, maalaanko sen ihan oikealla valkokangasmaalilla uudelleen, vai hankinko suuntaavan kankaan. Kangas olisi akustisesti parempi, koska siinä ei ole kovaa heijastavaa pintaa. Kaiuttimet on upotettu oikeaoppisesti seinän sisään. Soundiin olen suht tyytyväinen, kuvaan en.
- Missukka
Saag Paneer kirjoitti:
Tällä hetkellä valkokankaana on 74-tuumainen levy, joka on maalattu Tikkurilan silkinhimmeällä sisustusmaalilla. Olen nyt arponut juuri, maalaanko sen ihan oikealla valkokangasmaalilla uudelleen, vai hankinko suuntaavan kankaan. Kangas olisi akustisesti parempi, koska siinä ei ole kovaa heijastavaa pintaa. Kaiuttimet on upotettu oikeaoppisesti seinän sisään. Soundiin olen suht tyytyväinen, kuvaan en.
Kun akustiikkaan olet nykytilanteessa tyytyväinen, niin maalaa oikealla valkokangasmaalilla. Täyspimennys kunnossa?
Meillä oli harkinnassa koko seinän maalaaminen harmaaksi. Pinnan alla näkymättömissä olisi tarvittavat mustat reunukset, näin ymmärsin. Toistaiseksi katsotaan roikkuvasta kankaasta tai valkoiselta seinältä.
Kiitos muuten kehuista. - Saag Paneer
Missukka kirjoitti:
Kun akustiikkaan olet nykytilanteessa tyytyväinen, niin maalaa oikealla valkokangasmaalilla. Täyspimennys kunnossa?
Meillä oli harkinnassa koko seinän maalaaminen harmaaksi. Pinnan alla näkymättömissä olisi tarvittavat mustat reunukset, näin ymmärsin. Toistaiseksi katsotaan roikkuvasta kankaasta tai valkoiselta seinältä.
Kiitos muuten kehuista.Huoneen ikkunoissa on rullakaihtimet ja niiden edessä vielä paksut mustat samettiverhot. Hieman vuotaa valoa kaihtimien välistä varsinkin kirkkaina kesäpäivinä.
Valko"kankaani" kehystin aikoinaan leveillä puulistoilla, jotka päällystin mustalla sametilla. Sametti tietenkin niinpäin, että nukka on mahdollisimman matta. Toimii erinomaisesti. Ja on aika hieno.
Tällaista maalia olin harkinnut seuraavaksi:
http://www.videotykki.fi/tuotteet/vt-superpaint.htm - Missukka
Saag Paneer kirjoitti:
Huoneen ikkunoissa on rullakaihtimet ja niiden edessä vielä paksut mustat samettiverhot. Hieman vuotaa valoa kaihtimien välistä varsinkin kirkkaina kesäpäivinä.
Valko"kankaani" kehystin aikoinaan leveillä puulistoilla, jotka päällystin mustalla sametilla. Sametti tietenkin niinpäin, että nukka on mahdollisimman matta. Toimii erinomaisesti. Ja on aika hieno.
Tällaista maalia olin harkinnut seuraavaksi:
http://www.videotykki.fi/tuotteet/vt-superpaint.htmKorjaus edelliseen viestiini. Maalin alle siis magneettikehys ja leffan katseluun kiinnitettäisiin sitten magneettisamettinauhat maalin päälle. Tämä sisustuksellinen idea ei mennyt läpi. Yksi parannusidea on myös erillinen kuvanparannuslaite tykin ja soittimen väliin. Meillä pahin kuvanlaadun ongelma on valaistus.
- Saag Paneer
Missukka kirjoitti:
Korjaus edelliseen viestiini. Maalin alle siis magneettikehys ja leffan katseluun kiinnitettäisiin sitten magneettisamettinauhat maalin päälle. Tämä sisustuksellinen idea ei mennyt läpi. Yksi parannusidea on myös erillinen kuvanparannuslaite tykin ja soittimen väliin. Meillä pahin kuvanlaadun ongelma on valaistus.
Ellei käytössänne ole vielä blu-ray-soitinta, niin suosittelen lämpimästi! Laite toistaa dvd:t erinomaisesti ja skaalaa ne "parempilaatuisiksi". Käytännössä kuva on samalla tykillä kirkkaampi ja kontrastikkaampi ja jopa dvd-leffat näyttävät paremmilta kuin dvd-soittimella soitettuina.
- Missukka
Saag Paneer kirjoitti:
Ellei käytössänne ole vielä blu-ray-soitinta, niin suosittelen lämpimästi! Laite toistaa dvd:t erinomaisesti ja skaalaa ne "parempilaatuisiksi". Käytännössä kuva on samalla tykillä kirkkaampi ja kontrastikkaampi ja jopa dvd-leffat näyttävät paremmilta kuin dvd-soittimella soitettuina.
Tiedän. Meillä ei vielä ole, mutta olen sitä mieltä, että tekniikkabudjetti tältä vuodelta on jo käytetty.
- Saag Paneer
Missukka kirjoitti:
Tiedän. Meillä ei vielä ole, mutta olen sitä mieltä, että tekniikkabudjetti tältä vuodelta on jo käytetty.
Hyvä blu-ray-soitin on mielestäni parempi investointi kuin erilliset kuvanparannusjärjestelmät (tarkoittanet juovatuplainta, mikäli käytössänne on putkitykki?). Blu-ray-soitin, hdmi-liitäntä ja Full HD-tykki. Njam!
Videotykki Oy:llä on myös näitä useamman kertoimen suuntaavia kankaita, joilla saa mainiota kuvaa pimentämättä huonetta. Katselukulma tosin kapenee kertoimen lisääntyessä. Kannattaa tsekata, mikäli on pimennysongelmia huoneessa:
http://www.videotykki.fi/tuotteet/Screenlux.htm - Missukka
Saag Paneer kirjoitti:
Hyvä blu-ray-soitin on mielestäni parempi investointi kuin erilliset kuvanparannusjärjestelmät (tarkoittanet juovatuplainta, mikäli käytössänne on putkitykki?). Blu-ray-soitin, hdmi-liitäntä ja Full HD-tykki. Njam!
Videotykki Oy:llä on myös näitä useamman kertoimen suuntaavia kankaita, joilla saa mainiota kuvaa pimentämättä huonetta. Katselukulma tosin kapenee kertoimen lisääntyessä. Kannattaa tsekata, mikäli on pimennysongelmia huoneessa:
http://www.videotykki.fi/tuotteet/Screenlux.htmTykin lampulla on vielä käyttöikää, joten olettaisin meidän perheen harrastajan kärsivällisesti odottavan uusien leffavehkeiden ostamisen kanssa. Blue-ray leffoja on tosin jo kummasti kyllä alkanut ilmestyä kaappiin. Noista nollia väärässä paikassa-kankaista on ollut puhetta, luonnollisesti.
Autojen rakentelua ym asiaan liittyvää.
Voisi tietysti tehdä jotakin muutakin jos jäisi aikaa.- Finwitch
Lukeminen ja kirjoittaminen
Käsityöt
Elokuvien katselu (lähinnä vuokrattuja). shakki, evoluutiobiologia ja kuntosali - nimenomaan tuossa järjestyksessä.
- Vili-Villisika
pitävät ihmisen poissa uskontojen ahtaista ja synkistä syövereistä.
Olen harrastanut ompelua noin 13 vuotiaasta asti. Alta 20-vuotiaana ompelin vaatteita jo muillekin kuin itselleni. Olen erittäin taitava ompelija. Minulla on 2 ompelukonetta ja ostin vastikään uuden saumurin. 3-lankainen mulla on ollut jo yli 20 vuotta. Uusi on 4-lankainen.
Toinen harrastukseni on puutyöt. Se tekee minut hemmetin iloiseksi. Minua alkaa aina laulattaa, kun työstökoneet soivat. Välineistö on aika kallista, eikä minulla ole kovinkaan monipuolista valikoimaa. Oppimistakin on vielä paljon, mutta työni jälki on tarkka ja hyvä. Lakan ja maalin kanssa olen vähän sohla, ja onnistun aina sotkemaan itseni.
Kolmas harrastukseni on taide, siis maalaaminen ja palstinen muotoilu. Se tuppaa jäämään taka-alalle. Kaksi muuta harrastustani ovat tavallaan hyötyharrastuksia, ja niissä syntyy näkyvää tulosta helposti ja kädenkäänteessä. Sen vuoksi niihin tulee tartuttua useammin kuin puhtaisiin taideharrastuksiin. Viime vuosina perhe ja yrittäjänä toimiminen ovat vieneet aikaa, mutta yritän varastaa aikaa valokuvaukselle, lähinnä luontosellaiselle, musiikin kuuntelulle ja vähän tekemisellekin, kitaranrämpyttämiselle ja monipuoliselle lukemiselle. Tosin viimeksimainittu tuntuu valitettavan usein jäävän tämän nettisurffailun jalkoihin.
Ja aina kausittain tuntuu tulevan joitain keräilyinnostuksia.
Liikuntaharrastukset eivät ikinä ole onnistuneet ottamaan tulta alleen, harmi kyllä. Tuon luontokuvauksen tarkoitus onkin osittain motivoida liikkumista edes jonkin verran.- eräs ateisti vain..
Ehdoton nambovan mulla on raamatun tutkiminen.
Olen ateisti, mutta raamatun tutkiminen on äärettömän mielenkiintoista.
Harrastan myös laulamista. Pääasiassa tulee laulettua virsiä, siionin lauluja ja siionin virsiä.
Kolmanneks tärkein harrastukseni on oleminen!>>>Raamatun tutkiminen
Kirjoittanut: eräs ateisti vain.. / Tänään / klo 13:32
Ehdoton nambovan mulla on raamatun tutkiminen.
Olen ateisti, mutta raamatun tutkiminen on äärettömän mielenkiintoista.
Harrastan myös laulamista. Pääasiassa tulee laulettua virsiä, siionin lauluja ja siionin virsiä.
Kolmanneks tärkein harrastukseni on oleminen!
- Hana
Työvelvollisuuksieni jälkeen tärkein asia on evankelioiminen. Mikäli aikaa jää: a number one, ovat ystävät, samoileminen luonnossa, lukeminen, neulominen, reilun tunnin saunominen, jonka jälkeen voi kutoa ja kuunnella ihanaa musiikkia, ristisanatehtävät Olen alkanut harrastamaan englantia ym. Paljon muuta mikäli aikaa jää!
- Missukka
Tällä hetkellä harrastuksenani on silmien rasittaminen ja eläimet. Silmiä rasittaa lehtien ja kirjojen lukeminen, leffat ja tv. Eläimiin kuuluu kisu ja fisut.
- t.p.
Historiantutkimus, kirjoittaminen ja puutarhanhoito.
Kaikissa amatööri, mutta ei haittaa tahtia. - harrastan
piirtämistä. Harrastamme sitä yhdessä pienen tyttäreni kanssa. Piirtämisen aikana kerromme toisillemme tarinaa siitä kuvasta, mitä kulloinkin piirrämme.
Aina ei aanelonen riitä, vaan pitää ottaa uusi paperi, jotta saa tarinan valmiiksi.
Lapsilla on valtava mielikuvitus. Tarinaa tulee solkenaan. - FF
Matkustelen, kasailen vanhoja/uusia tietokoneita ja kerään aiheeseen liittyvää krääsää varastoon, kuuntelen musiikkia about 10-12 tuntia päivässä, valokuvaan, surffaan netissä, lueskelen historiaa, katselen scifiä, ahmin tietokone-, talous- ja ulkomaanuutisia, mallintelen arkipäivän asioita suunnittelusoftilla, joita en kuitenkaan koskaan jaksa rakentaa, vietän aikaa ystävien kanssa, makoilen sohvalla ja lemmin kiihkeästi vaimokultaa. :)
Koska olen ateisti, lempiharrastuksiani ovat kirkonpoltto, vauvasyänti ja homoseksualismi.
Vai oliskos kuitenkin Purjehdus, SciFi-kirjallisuus ja ruuanlaitto? En osaa sanoa, kun Dawkins ei ole kertomassa, mitä pitää ajatella...Varmaankin parin katin hoito. Luen myös erittäin paljon ja katson leffoja, autoharrastustani en ole pahemmin ylläpitänyt muuten kuin käymällä tapahtumissa, ehjien osien keräily omaan kärryyn alkaa tuntua jo työltä ja katsastus lähenee päivä päivältä ja aiheuttaa suunnatonta ahdistusta...
- chris_hitchens
Perheen ylläpito ei liene harrastus vaan toinen työ :)
Vanha talo vaatii harrastuneisuutta. Koiran kanssa lenkkeily toimii loistavana vastapainona pulpettityölle. Mitä jäljelle jää niin leffoja ja vanhan auton roplaamista. Minusta on kiva kun maallikkonakin ymmärtää miksi osat ovat sen näköisiä ja siinä paikassa kun ovat - eikä bakeliittia kummempaa muovia missään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle523355Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472796Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482600Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572301Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572023- 1511644
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381283- 241164