moro.
Eli me kaksi ja irene elokuvassa, jossa jim carrey on pääosissa, niin mulla on jääny päähän yks kappae siitä, jota en sitte löydä mistään.se laulu ei oo edes siinä soundtrackilla.
Eli se laulu kuuluu sen jälkeen ku "hank" sai kaupassa sen kohtauksen ja jossa se puhu kaupan mikkiin siitä "vagicleanista"
Ku se lähtee sieltä' kaupasta niin se laulu alkaa ja se on sinne asti ku se menee kotiin ja käy naapurilta hakemassa oman lehttensä ja sitte tekee tarpeet siiheb naapurin pihalle.
Jos joku tietää tämän kohdan niin olis tosi hyvä jos joku tietäis sen laulun nimen siinä taustalla
Kiitos etukäteen
me kaksi ja irene- elokuvan musiikki
petri''''
1
840
Vastaukset
- ...
Cake - Hem Of Your Garment
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832