Surkeat suomalaisurheilijat!

Luulisi hävettävän näitä luusereita, joista useat saavat vielä tukea urheilemiseen, mutta tosipaikassa ovat kaikki todella surkeita.
Viides sija on Pitkämäen mielestä hyvä saavutus, vaikka pienikokoinen japsikin heitti pitemmälle. Huippu-urheilun tukemisessa ei ole mitään järkeä muutenkaan. Tarpeeksi hyvä urheilija pärjää aina omillaan, ei siihen mitään tukia tarvita.

13

329

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkapoika

Totta turiset. Paljon porua ennekin kisoja ja uhoilua, mutta lopputulos alle kaiken arvostelun.

• Rain on

Kyllähän nyt pettymys painaa ja harmittaa. Kuitenkin yksi voi olla vain maailman paras ja kolmen joukkoonkin tarvitaan aikalailla lahjakkuutta.

Pronssi varsinkin olisi ollut ihan otettavissa, mutta elämä jatkuu.

• Takametsissä tapahtuu

on tänään jossakin kumman Porissa huitaissut tuloksen, jolla olisi päässyt Berliinissä kolmanneksi. Ehken ei potenut matkapahoinvointia. Tästä lähen urheilijat menköötkin kisapaikalle pyörällä.

• ja luulisi

venäläisten urheilijoiden, jotka vuosi toisensa jälkeen käryilevät dopingista, häpeävän, mutta ei. Samasta maasta tulee joka vuosi ikäviä dopinguutisia.

Suomen yleisurheilussa ei ole onneksi tätä ongelmaa samassa mittakaavassa kuin naapuri"valtiossa".

• kynkä ,,

älannissä ? Önkö jäidä vieldä---

• on sairasta

puuhaa....sairauttako pitäisi tukea?
      Ei kukaan terve ihminen ala veren maku suussa kilpailemaan paremmuudesta.
      Siinä vaaditaan itsetunto-ongelmia ja paljon.

• kuntoilu ei

lapsellista itkeä ettei suomalainen urheilija pärjää. sillä pärjäämisellä ei ole
      mitään merkitystä. koita nyt tajuta että terve liikunta ja huippu urheilu on kaks
      täysin eri asiaa.

sitäpaitsi yleisurheilu on todella tylsää, ainoastaan hiihto on vielä tylsempää.

• voiiii??

kil pa pa ja urhe lu
        Faizal öl Fetys Olen musta somali enä muuta voi??

• täh?

Todista väittämäsi!

• Huvittunut:-)

Tyhmäkö olet , vai muuten vaan urheilusta tietämätön? Todisteet löytyvät sijoituksista poju.
        Vain mitallit noteerataan ja jäävät historiaan, muut sijat ovat yhtä tyhjän kanssa.

• Nykäsmatti
        Huvittunut:-) kirjoitti:

Tyhmäkö olet , vai muuten vaan urheilusta tietämätön? Todisteet löytyvät sijoituksista poju.
        Vain mitallit noteerataan ja jäävät historiaan, muut sijat ovat yhtä tyhjän kanssa.

olen taas kännissä??

• Nykäsen madias
        Nykäsmatti kirjoitti:

olen taas kännissä??

juomat. Uuuta saatava.

• aliasnro1

En vastaa. :)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      105
      1198
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      85
      922
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      237
      890
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      744
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      737
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      652
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      59
      630
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      42
      592
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      567
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      565
    Aihe