Häpeän rakkautta jota tunnen

Uh uhhuu...

Eli olen rakastunut ihan todellakin minua paljon paljon nuorempaan!!! Hävettää!!!! (ei mulla kuitenkaan ole oikeita mahdollisuuksiakaan vaan on tämä kamalaa)

5

1340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n.-76-03

ei rakastumista tarvi hävetä,maailman luonnollisin asia.niin käy meistä isiole osalle.mä itse rakastunut ja ihastunut usein ja sitä nytkin ja yleensä paljo vanhempiin miehiin.harmi et vastakaikua ei tule kovin usein:(

• Mennis

Ole varovainen, koska voit satuttaa itsesi tossa pelissä. Jos olet nainen ja rakastunut merkittävästi nuorempaan mieheen, ainoa vahinko on se, että ihmiset katsovat ptikään. Jos olet mies ja rakastunut merkittävästi nuorempaan naiseen, niin mieti, kuinka helposti sinut voidaan leimata ties miksi pervoksi niin helposti tosiasioista välittämättä. Oletusarvoisesti sinä ole silloin paha monien silmissä.

• vmikään ei ole varmaa,

muu kun et kaikki kuollaan joskus..olin itsekkin joskus 20v vanhempaan rakastunut...ja nytkin aika paljo vanhempaan,en tiedä paljo ja luulen et hän tavottamattomis vaikka en tiedä onko varattu ym. mut harvemmin meikäläistä onni suosii.se suosii rohkeea ja mä en ole:)

• Olen rakastunut

Itseäni puolet vanhempaan mieshenkilöön. Tosin en häpeä tunteitani, vaan olen sinut asian kanssa. Myös hän tietää tunteistani ja joudun näkemään häntä lähes joka päivä. Ei siinä mitään. En saa häntä koskaan itselleni, tiedän sen. Rakastan häntä ja toivon hänelle kaikkea hyvää, sitten kun tiemme eroavat.
      Tässä tapauksessa ikäero ei kuitenkaan ole ainoa ongelma ja olen hyväksynyt asiat niin kuin ne ovat. Sinun kannattaisi tehdä samoin.

Ja neuvoni sinulle on, että kannattaisi ottaa mahdollisuuksistasi selvää. Eihän sitä koskaan tiedä. Ja jos koet sitten sen hylkäämisen, niin sekään ei maailmaa kaada (koettu on). Parempi se kuitenkin on tietää, miten asiat oikeasti ovat, kuin että joutuisit murehtimaan asiasta päiviä, kuukausia tai vaikka vuosia.

Tunteissasi ei ole mitään häpeämistä. Tee asiat oikein, niin ehkä se onni saapuu sinunkin kohdallesi. Etene askel kerrallaan.

Jos oikeasti rakastat häntä, älä päästä häntä menemään. Muuten tulet katumaan sitä myöhemmin. Kuten todettu, rakkaus ei katso ikää. Hän voi olla juuri sinulle Se Oikea.

• rambadam

Älä turhaan häpeä itseäsi, olen hyvinkin samanlaisessa tilanteessa ja löisin itseäni jos se mitään auttaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5202
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4627
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      104
      1419
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      154
      1414
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      13
      1234
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1034
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      892
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      863
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      809
    Aihe