Millainen on hankala ihminen?

Ootko tahallasi

hankala vai tahattomasti?

239

15732

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olevani

      tavallani tavattoman hontelo etten sanoisi jossain määrin peräti hintelä.

      • Esim....

        mun vaimo on hankala ihminen.

        Vaikka aina yritän olla hänelle mieliksi, silti hän aina löytää jonkun syyn pottuilla ja jos ei ole mitään oikeaa syytä niin sitten hän tahasllaan järjestää jonkun syyh tai tilanteen etä pääsee nalkuttamaan minulle. Muijani nauttii kun saa riidellä.


      • uni kko
        Esim.... kirjoitti:

        mun vaimo on hankala ihminen.

        Vaikka aina yritän olla hänelle mieliksi, silti hän aina löytää jonkun syyn pottuilla ja jos ei ole mitään oikeaa syytä niin sitten hän tahasllaan järjestää jonkun syyh tai tilanteen etä pääsee nalkuttamaan minulle. Muijani nauttii kun saa riidellä.

        Kuitenkin menit joskus naimisiin...


      • nalkuti nalkuti...
        Esim.... kirjoitti:

        mun vaimo on hankala ihminen.

        Vaikka aina yritän olla hänelle mieliksi, silti hän aina löytää jonkun syyn pottuilla ja jos ei ole mitään oikeaa syytä niin sitten hän tahasllaan järjestää jonkun syyh tai tilanteen etä pääsee nalkuttamaan minulle. Muijani nauttii kun saa riidellä.

        Et ole yksin kärsimyksinesi. Meillä on sama tilanne. "Kaikkitietävällä" on aina jostain sanomista. Jopa olemattomista asioista.
        Se taitaa olla naisten yleinen piirre. Naiset nauttivat nalkuttamisesta se on heille jonkinlaista teeseitse terapiaa ja pätemisen tarvetta.
        Ikäväähän se on mutta en ole enää vuosiin vaivaantunut kuuntelemaan vaan annan mennä ohi korvien. Siten tosin menee joskus tarpeellistakin asiaa ohi tajunnan ja se taas aiheuttaa uutta nalkutusta.
        Oravanpyörässä ollaan.


      • maake60
        Esim.... kirjoitti:

        mun vaimo on hankala ihminen.

        Vaikka aina yritän olla hänelle mieliksi, silti hän aina löytää jonkun syyn pottuilla ja jos ei ole mitään oikeaa syytä niin sitten hän tahasllaan järjestää jonkun syyh tai tilanteen etä pääsee nalkuttamaan minulle. Muijani nauttii kun saa riidellä.

        Seuraavan kerran kun vaimosi haluaa ja tekeem riidan niin sanot suoraaan että jos nalkuttaminen ei lopu niin otan avioeron ja et viitsi ja halua kuunnella nalkutusta ja éhdotappa vaimollesi sekisiä kun hän seuraavan kerran rupeaa nalkuttamaan.


      • vaimoltasi
        maake60 kirjoitti:

        Seuraavan kerran kun vaimosi haluaa ja tekeem riidan niin sanot suoraaan että jos nalkuttaminen ei lopu niin otan avioeron ja et viitsi ja halua kuunnella nalkutusta ja éhdotappa vaimollesi sekisiä kun hän seuraavan kerran rupeaa nalkuttamaan.

        joskus: Rakkaani, mitä sinä tänään kuiskailet?


      • yksin....
        nalkuti nalkuti... kirjoitti:

        Et ole yksin kärsimyksinesi. Meillä on sama tilanne. "Kaikkitietävällä" on aina jostain sanomista. Jopa olemattomista asioista.
        Se taitaa olla naisten yleinen piirre. Naiset nauttivat nalkuttamisesta se on heille jonkinlaista teeseitse terapiaa ja pätemisen tarvetta.
        Ikäväähän se on mutta en ole enää vuosiin vaivaantunut kuuntelemaan vaan annan mennä ohi korvien. Siten tosin menee joskus tarpeellistakin asiaa ohi tajunnan ja se taas aiheuttaa uutta nalkutusta.
        Oravanpyörässä ollaan.

        Täällä sama, vaikka mitä tekisi aina saa kuulla haukkumiset ja nalkutuksen kun ne muut miehet on parempia. Sanoinkin että jos näin on ota niistä joku. Taitaa plla naisten yleinen piirre riidan haku ja nalkutus. Olis kiva tavata sellainenkin nainen joka elää tätä elämää.


      • pysähtyisit kuuntelemaan
        nalkuti nalkuti... kirjoitti:

        Et ole yksin kärsimyksinesi. Meillä on sama tilanne. "Kaikkitietävällä" on aina jostain sanomista. Jopa olemattomista asioista.
        Se taitaa olla naisten yleinen piirre. Naiset nauttivat nalkuttamisesta se on heille jonkinlaista teeseitse terapiaa ja pätemisen tarvetta.
        Ikäväähän se on mutta en ole enää vuosiin vaivaantunut kuuntelemaan vaan annan mennä ohi korvien. Siten tosin menee joskus tarpeellistakin asiaa ohi tajunnan ja se taas aiheuttaa uutta nalkutusta.
        Oravanpyörässä ollaan.

        vaimoasi vois nalkutus jäädä vähemmälle. Vaimona itsekin olen ja kun mieheni pysähtyy kuuntelemaan minua ja keskustelee asioista kanssani ei oo tarvetta nalkuttaa. Tonen asia on et älä yleistä ei kaikki naiset oo samanlaisia. Huomaatko itse aiheuttavasi toisessa nalkutuksen tarvetta kun et kuule ja keskustele!


      • Leenu_L
        yksin.... kirjoitti:

        Täällä sama, vaikka mitä tekisi aina saa kuulla haukkumiset ja nalkutuksen kun ne muut miehet on parempia. Sanoinkin että jos näin on ota niistä joku. Taitaa plla naisten yleinen piirre riidan haku ja nalkutus. Olis kiva tavata sellainenkin nainen joka elää tätä elämää.

        ...nalkuttamatontakin mallia!

        Menee elämä hukkaan jos aina pitää valittaa ja nalkuttaa!

        Voisko ne nalkuttavat vaimot kurkata peiliin!


      • yrität aina
        Esim.... kirjoitti:

        mun vaimo on hankala ihminen.

        Vaikka aina yritän olla hänelle mieliksi, silti hän aina löytää jonkun syyn pottuilla ja jos ei ole mitään oikeaa syytä niin sitten hän tahasllaan järjestää jonkun syyh tai tilanteen etä pääsee nalkuttamaan minulle. Muijani nauttii kun saa riidellä.

        olla mieliksi eikö sulla ole omaa mielipidettä? Mun mieheni yrttää olla mieliksi mulle ja juuri se ärsyttää kun mä haluaisin et sillä on omia ajatuksiakin ja että uskaltaa olla erimieltä.


      • kierrätykseen?
        Esim.... kirjoitti:

        mun vaimo on hankala ihminen.

        Vaikka aina yritän olla hänelle mieliksi, silti hän aina löytää jonkun syyn pottuilla ja jos ei ole mitään oikeaa syytä niin sitten hän tahasllaan järjestää jonkun syyh tai tilanteen etä pääsee nalkuttamaan minulle. Muijani nauttii kun saa riidellä.

        Täytyy naisen olla aikamoinen miehennielijä (ihan kirjaimellisesti), että sen kitinää jaksaa pitemmän päälle kuunnella.


      • Myyttikö
        nalkuti nalkuti... kirjoitti:

        Et ole yksin kärsimyksinesi. Meillä on sama tilanne. "Kaikkitietävällä" on aina jostain sanomista. Jopa olemattomista asioista.
        Se taitaa olla naisten yleinen piirre. Naiset nauttivat nalkuttamisesta se on heille jonkinlaista teeseitse terapiaa ja pätemisen tarvetta.
        Ikäväähän se on mutta en ole enää vuosiin vaivaantunut kuuntelemaan vaan annan mennä ohi korvien. Siten tosin menee joskus tarpeellistakin asiaa ohi tajunnan ja se taas aiheuttaa uutta nalkutusta.
        Oravanpyörässä ollaan.

        Narsisti on maailman hankalin ihminen...jopa pelottava


      • maake60
        Esim.... kirjoitti:

        mun vaimo on hankala ihminen.

        Vaikka aina yritän olla hänelle mieliksi, silti hän aina löytää jonkun syyn pottuilla ja jos ei ole mitään oikeaa syytä niin sitten hän tahasllaan järjestää jonkun syyh tai tilanteen etä pääsee nalkuttamaan minulle. Muijani nauttii kun saa riidellä.

        Kylläse muijasi sen nalkutuksen lopettaa kun rupeat nalkuttamaan samalla mitalla takaisin niin muijasi huomaa sen jos tajuaa. Kun on vapaapäivä niin nalkutat samalla tavalla kuin vaimosi ja sitten kun vaimosi hermostuu niin toteat vaimollesi että tältä kuulostaa kun nalkuttaa. Kolmanneksi lyöt nyrkkiä pöytään ja sanot että en viitsi kuunnella kokajan mussustutasi kun olemme kotona..


      • metsä vastaa...
        nalkuti nalkuti... kirjoitti:

        Et ole yksin kärsimyksinesi. Meillä on sama tilanne. "Kaikkitietävällä" on aina jostain sanomista. Jopa olemattomista asioista.
        Se taitaa olla naisten yleinen piirre. Naiset nauttivat nalkuttamisesta se on heille jonkinlaista teeseitse terapiaa ja pätemisen tarvetta.
        Ikäväähän se on mutta en ole enää vuosiin vaivaantunut kuuntelemaan vaan annan mennä ohi korvien. Siten tosin menee joskus tarpeellistakin asiaa ohi tajunnan ja se taas aiheuttaa uutta nalkutusta.
        Oravanpyörässä ollaan.

        Ehdotan avioeroa ja loppuelämää yksin. On se vaan kumma, että miehet, eikä liioin naisetkaan ymmärrä, että nainen ja mies omaa aivan erilaisen tavan ajatella ja toimia...


      • Leenu_L kirjoitti:

        ...nalkuttamatontakin mallia!

        Menee elämä hukkaan jos aina pitää valittaa ja nalkuttaa!

        Voisko ne nalkuttavat vaimot kurkata peiliin!

        ..kun hipsin keskiyön jälkeen kotiin. Tosin vaan tylsästi ylitöiden takia .. meillä ei tuo lama näy. Lujilla pitävät poikaa ....
        Tänään on muuten kaikki mennyt päin helwattia joten olen kyllä olueni ansainnut. Taidanpa ottaa vielä muutaman niin olo paranee. :)
        Ukkonenkin pauhasi hetki sitten mutta nyt on hipihiljaista .


      • söpö56
        Myyttikö kirjoitti:

        Narsisti on maailman hankalin ihminen...jopa pelottava

        olen ollut 15v naimisissa narsistin kans sen tärkein tehtävä oli toisen vähättely ,kaiken minkä tein hän nollasi,alensi ihmisenä, onneksi pääsin siitä miehestä viellä suht terveenä eroon.


      • janeski
        HugaZaga kirjoitti:

        ..kun hipsin keskiyön jälkeen kotiin. Tosin vaan tylsästi ylitöiden takia .. meillä ei tuo lama näy. Lujilla pitävät poikaa ....
        Tänään on muuten kaikki mennyt päin helwattia joten olen kyllä olueni ansainnut. Taidanpa ottaa vielä muutaman niin olo paranee. :)
        Ukkonenkin pauhasi hetki sitten mutta nyt on hipihiljaista .

        meillä ei nalkuta oluttuoppi vaan ukko.olen minäkin ansainnut olueni,turhaan en mustiasilmiäni ota prkl.


      • kumppi??
        Esim.... kirjoitti:

        mun vaimo on hankala ihminen.

        Vaikka aina yritän olla hänelle mieliksi, silti hän aina löytää jonkun syyn pottuilla ja jos ei ole mitään oikeaa syytä niin sitten hän tahasllaan järjestää jonkun syyh tai tilanteen etä pääsee nalkuttamaan minulle. Muijani nauttii kun saa riidellä.

        sun naamas ärsyttää sitä ku se näkee sitä liikaa?


      • euroopan veemäisin
        Esim.... kirjoitti:

        mun vaimo on hankala ihminen.

        Vaikka aina yritän olla hänelle mieliksi, silti hän aina löytää jonkun syyn pottuilla ja jos ei ole mitään oikeaa syytä niin sitten hän tahasllaan järjestää jonkun syyh tai tilanteen etä pääsee nalkuttamaan minulle. Muijani nauttii kun saa riidellä.

        Muista et sukulaisia ei voi valita, kaiken muun voi. Ps meillä rouva ei huuda muuta kun et syömään.


      • yön säde
        Leenu_L kirjoitti:

        ...nalkuttamatontakin mallia!

        Menee elämä hukkaan jos aina pitää valittaa ja nalkuttaa!

        Voisko ne nalkuttavat vaimot kurkata peiliin!

        mies nalkuttaa ja valittaa, meillä se niin päin ja alan olla kurkkua myötä täynnä.


      • sama täällä
        Esim.... kirjoitti:

        mun vaimo on hankala ihminen.

        Vaikka aina yritän olla hänelle mieliksi, silti hän aina löytää jonkun syyn pottuilla ja jos ei ole mitään oikeaa syytä niin sitten hän tahasllaan järjestää jonkun syyh tai tilanteen etä pääsee nalkuttamaan minulle. Muijani nauttii kun saa riidellä.

        Juuri puhut minun suulla.Eroa on vain sukupuolessa.vaikka vuosikymmeniä on elettyä elämää yhdessä niin millään ei vaan osaa olla mieliksi,ja sitten niitä vikoja kun löytyy aina vaan uusia:on ruma,on hullu,on luulosairas j.ne tässä vain muutamia mainitakseni.Jaksakaamme!


      • Kesä_82
        Myyttikö kirjoitti:

        Narsisti on maailman hankalin ihminen...jopa pelottava

        Narsisti on TODELLA hankala ihminen... Heti kun kertoo narsistille että loukkaat tunteita se vähät välittää siitä koska asia on hänen syytään... Hankalia ovat kyllä... Empatia ja sympatia jossain missä lie... Paha poika vielä kaiken lisäksi... Säälittää se naisparka joka hänen kanssaan on tällä hetkellä... Säälittävämpää on se kun se nainen ei edes näe että se on narsisti.... (huokaus)...


      • Leenu_L kirjoitti:

        ...nalkuttamatontakin mallia!

        Menee elämä hukkaan jos aina pitää valittaa ja nalkuttaa!

        Voisko ne nalkuttavat vaimot kurkata peiliin!

        nainen????!!!..täytyy olla geenivirhe;DD


      • Sellainen jos on

        Paha olla niin pakko purkaa nettiin)))) totuus:::::)))))


      • *APPIUKKO^*
        uni kko kirjoitti:

        Kuitenkin menit joskus naimisiin...

        Niin ei tiennyt miten hankala oli?


      • rasittunut
        Esim.... kirjoitti:

        mun vaimo on hankala ihminen.

        Vaikka aina yritän olla hänelle mieliksi, silti hän aina löytää jonkun syyn pottuilla ja jos ei ole mitään oikeaa syytä niin sitten hän tahasllaan järjestää jonkun syyh tai tilanteen etä pääsee nalkuttamaan minulle. Muijani nauttii kun saa riidellä.

        aina piti jostakin vääntää oli sitä syytä tai ei. nyt on erosta yli vuosi aikaa ja
        vieläkin pitää riidellä (yhteisiä lapsia) lisäksi haukkuu mua netissä ja livessä
        jatkuvasti.


      • kyllä miehetkin voi
        rasittunut kirjoitti:

        aina piti jostakin vääntää oli sitä syytä tai ei. nyt on erosta yli vuosi aikaa ja
        vieläkin pitää riidellä (yhteisiä lapsia) lisäksi haukkuu mua netissä ja livessä
        jatkuvasti.

        olla nalkuttavia, ei se taida olla ihan naisten yksin oikeus. Sitä voi kehitellä itselleen valikoivan kuulon, ellei halua erota, ja passata käskyttävää ja nalkuttavaa miestä.


    • hankala ihminen

      on sellainen joka täälläkin huuhaa sivulla menee ketjuihin ja sanoo jotain epämääräistä ei tiedä huhaan tarkoitusta.Saattaa olla yksinäinen tai luonteltaa piru ja sen myötä nauttii kun saa pakan sekaisin.

      • pätkästäkään

        millainen on hanhkala ihminen. Mikä heltsetin kysymys tuo nyt sitten olikin. Sitä paitsi (ei kuulu teille edelleenkään) eihän hankalaa ihmistä ole olemassakaan. Siis mää vai vastaan johkin typeriin ketjuihin ja mölisen epämääräisiä, niinkö? Nyt kuule nyppäsit pitsisi persuksilleen. Mun ei tulisi mielenhäiriöönkään ruveta alkaa ryhtyä kyttäämään keskusteluja, sit vielä vastata mihinkään. Eihän näitä lue pirukaan ilman ohjaussauvaa eli joyssticciä. Pitää vierittää. Ei saa pierittää. siis mikä keleen huuhaa??? HÄH? Oletko pököpirjo vai? Jos täällä joku harvoin on, se luuhaa, ei huuhaa. Ehkä haahuilee ja laahustelee. Eikä tiedä luuhaamisensa tarkoitusta vai? Kyllä mää tiedän mää mää mää!!! Miä, mie, myö, työ ei syö! Siis mikä vimpatin yksinäinen? Onhan mulla munat, jalat ja sukat. Ja ohjaussauva. Mut en nauti yhdestäkään tekstistä, ne on niiiiiiiiiiin tolkuttoman lapsukaisia. Ihan halla-ahoja.


    • sille päälle sattuessa ja ei koskaan tahattomasti...

    • taidampa olla

      tosi hankala........ kuulemma ;)
      Itse en kyllä myönnä.............mitään ;D

      • on se niin kivaa kun joku ymmärtää .... ja nii hauskaa kun joku ei ;)


    • ..tahattomasti ja silloinki anteeksi pyydellen..

    • mut en koskaan tahattomasti.

      • niin siihehän on aina syy ja syyhän ei koskaan itsessä, ei ainakaan minussa... :)


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        niin siihehän on aina syy ja syyhän ei koskaan itsessä, ei ainakaan minussa... :)

        ja tiätenkää se ei oo ittessä!

        Never;)


    • impi-lempi

      mutten tietenkään tahallani...Mähän oon niin kiltti ;))

      • NAISET on yleensa hankalia (kaksnaamaisia,koskaan ei olla väärässä,mitään pahaa ei olla koskaan tehty,kaikkien asiat vaan muuten kuuluvat ja sit ollaan vihaisia jos kukaan ei valista ja meneppäs huomauttamaan niin hypätään silmille)
        mutta hyvää sängy seuraa niistä saa....yleensä täälä ainakin treffi puolella ollaan viimeisen päälle tiukka pipoisia...kovin tekis mieli mut kun toi äidin antamat moraali ohjeet puskee päälle vielä näillä 50 kullanmuruilla,vaikka halut olis parhaimmillaan ;-)
        terv. kokemuksen vanhalla äänellä kirj.


    • ollakkin

      hankala sellaiselle joka on hankala minulle. Ennen olen viitannut kintaalla, mutta olen oppinut pitämään puoleni tietyissä asioissa ja voin heittäytyä tahallisesti todellakin hankalaksi.

      • Kun ruvetaan oikein

        Hankalaksi mun kanssa et ala)))))))


      • on ihan susta
        Kun ruvetaan oikein kirjoitti:

        Hankalaksi mun kanssa et ala)))))))

        kiinni rupeanko vai en. Ei hankalan ihmisen päätä vain silitellä takaisin. Kyllä silloin saa olla itsekkin hankala. Muhun ei jalkoja enää pyyhitä :)


    • padme_amidala

      ..vaan ihan nainen, en han vaan hon , enkä kala : )

      • kuhan kuljen

        han kalasti kuhan kuljin ka katsoin
        lala
        la
        lanka!
        ha hahhan kala! ho
        hohohhon
        eikun h on
        kiva
        kalastaa hankalaa!
        säsasalaasaatsäätsaaliit


    • tosi hankalia

      Pidän hankalana ihmistä, joka kertoo kaikki asiat eteenpäin siis juoruilee. Tiedän yhden, joka ei yhtään ymmärrä, että on olemassa salassa pidettäviä asioita, sellaisia, joita on tärkeää jakaa jonkun kanssa, mutta luottamuksellisesti. On aivan varmaa, että kohta nämä hyvin luottamukselliset asiat ovat hyvin monen tiedossa. Minullekin hän on kertonut kavereistaan tietoja, joita nämä kaverit eivät missään tapauksessa haluaisi kenenkään ulkopuolisen tietävän. Ja kaiken päätteeksi tämä nainen on hyvin utelias, puhuttaa puolitututkin tarkkaan. Siinä sitä on hullun myllyä kerrakseen.

      • niin ne väittää

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--


      • pikkuveli valitettavasti

        Jos ei tunne siskoani niin ei tunne hankalaa ihmistä =). Siskoni on onnistunut suututtaa minut, avovaimoni. isän, isän siskon, äidin äidin ym monia muita ihmisiä. Yleensä jos en pysty tai halua auttaa jossain asioissa siskoani niin tekstiviestillä tulee haukut. Siskoni elää äitini kanssa eikä ole kovin montaa päivää tehnyt oikeaa työtä vaan opiskellut ym muuta. ikää hänllä päälle 30. Koskaan ei ole mikään asia hänen omaa syytänsä vaan aina jonkun muun.


      • niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        hyvä ihminen semmosii met ollaa kaik :)


      • sen pitääkin olla
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        Löysin oman itseni kuvauksestasi, tai ainakin selaisen joka pyrin olemaan.

        Tänäänkin törmäsin siihen, että toinen loukkaantui kun sanoin oman mielipiteeni hänen mainostamastaan musiikista. Pitikö mun se sanoa, kun en kuitenkaan halua loukata... No jos ei jonkun itsetunto kestä, niin ei mahda mitään;) kai?


      • Jib68
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        olisin itse kirjoittanut...mutta hyvä tietää, että meitä on samanlaisia, tosin tälläinen luonne tekee omasta elämästä aina välillä hankalaa ;) mutta näillä mennään!


      • eleonoora
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        Kirjoitus oli aivan kuin minusta kirjoitettu.


      • SR
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        Tosiaan, kuulostaa lähes tyrannoinnilta, jolloin muiden uhmisten tunteilla ja tekemisillä ei mielestäsi ole väliä, vaikka kerrotkin olevasi joustava. Missä se näkyy arjessasi, jos asiat menevät aina loppukädessä kuten tahdot?

        Onko kukaan sanonut sinua kentie itsekkäästi, sillä tekstisi antaa mahsollisesti kuvan sellaisesta luonteenpiirteestä, jota nyt en kyllä edes ehdota, että moinen edes kuuluisi luonteeseesi. Mutta kuitenkin.


      • allit sulle
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        Hankala ihminen on sellainen, joka vaatii kaikkia muita käyttäytymään samoin kuin itse, eikä ymmärrä että ihmiset ovat luonteiltaan ja persoonallisuustyypiltään erilaisia. Sellainen ihminen sinä olet ja siksi hankala.


      • SR
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        "Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi."

        Kuka normaali ihminen ei moista toivoisi? Aina se ei kuitenkaan ole mahdollista; tapauskohtaisesti katsottuna. Olen käsittänyt, että ihmiset ovat hankalia tiedostamattaan, mutta sinä sitä olet siis aivan tietoisesti?? Haastat siis riitaa tuosta vain? Kuinka normaalia käytöstä se onkaan, kysyn vain. Lisäksi, tunnetusti lapset vaativat tulla huomatuksi. Aikuisilla on oma elämänsä, mutta kenties oletkin alle 20-vuotias ja vaadit edelleen itsetunnon kohotukseksi huomiota?


      • SR
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        Kirjoitat yleisiä asioita, joita kaikki tahtovat.
        Jos todellisuudessa olisit joustava, miksi vaadit huomiota? Sen antaminen ei yksinkertaisesti aina vain ole mahdollista; tapauskohtaisesti ajateltuna. Tosiaan, lapsethan tunnetusti tahtovat saada tulla huomioiduksi, mutta aikuisilla on jo omat elämänsä. Mutta täten en siis tiedäkään, oletko vasta 20-vuotias. Onnea mahdolliseen yksinäiseen elämääsi; joskus saattaisi olla itsetutkistelun paikka. ;)


      • ihmeäijä
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        olen tuon mainitsemanne lisäksi sellainen, että alan vittuilemaan muille, jos huomaan heidän luistavan asioista tai jotenkin tekevän vähän niin kuin sinnepäin.

        asiat on mielestäni suorastaan pakko tehdä oikein ja parhaalla mahdollisella tavalla tai jättää kokonaan tekemättä.

        näiden mainitsemieni seikkojen vuoksi en tunne olevani kovin pidetty henkilö ainakaan missään sellaisessa paikassa, missä tehdään töitä.

        vittuilen ihmisille, jos huomaan heidän tekevän hommia väärässä järjestyksessä taikka sellaisia materiaaleja/työkaluja käyttäen, jolla ei päästä parhaaseen lopputulokseen taikka väärien materiaalien/järjestyksen/työkalujen takia tekeminen vie tarpeettomasti aikaa. ihmisetei yleensä tykkää siitä.


      • polyteknikko
        ihmeäijä kirjoitti:

        olen tuon mainitsemanne lisäksi sellainen, että alan vittuilemaan muille, jos huomaan heidän luistavan asioista tai jotenkin tekevän vähän niin kuin sinnepäin.

        asiat on mielestäni suorastaan pakko tehdä oikein ja parhaalla mahdollisella tavalla tai jättää kokonaan tekemättä.

        näiden mainitsemieni seikkojen vuoksi en tunne olevani kovin pidetty henkilö ainakaan missään sellaisessa paikassa, missä tehdään töitä.

        vittuilen ihmisille, jos huomaan heidän tekevän hommia väärässä järjestyksessä taikka sellaisia materiaaleja/työkaluja käyttäen, jolla ei päästä parhaaseen lopputulokseen taikka väärien materiaalien/järjestyksen/työkalujen takia tekeminen vie tarpeettomasti aikaa. ihmisetei yleensä tykkää siitä.

        harmittaa jossei oo kunnon härveleitä


      • samaa mieltä
        SR kirjoitti:

        Tosiaan, kuulostaa lähes tyrannoinnilta, jolloin muiden uhmisten tunteilla ja tekemisillä ei mielestäsi ole väliä, vaikka kerrotkin olevasi joustava. Missä se näkyy arjessasi, jos asiat menevät aina loppukädessä kuten tahdot?

        Onko kukaan sanonut sinua kentie itsekkäästi, sillä tekstisi antaa mahsollisesti kuvan sellaisesta luonteenpiirteestä, jota nyt en kyllä edes ehdota, että moinen edes kuuluisi luonteeseesi. Mutta kuitenkin.

        dominoiva pirttihirmu


      • besserwisser.
        allit sulle kirjoitti:

        Hankala ihminen on sellainen, joka vaatii kaikkia muita käyttäytymään samoin kuin itse, eikä ymmärrä että ihmiset ovat luonteiltaan ja persoonallisuustyypiltään erilaisia. Sellainen ihminen sinä olet ja siksi hankala.

        kaikkitietävä.


      • hilseen, jos
        ihmeäijä kirjoitti:

        olen tuon mainitsemanne lisäksi sellainen, että alan vittuilemaan muille, jos huomaan heidän luistavan asioista tai jotenkin tekevän vähän niin kuin sinnepäin.

        asiat on mielestäni suorastaan pakko tehdä oikein ja parhaalla mahdollisella tavalla tai jättää kokonaan tekemättä.

        näiden mainitsemieni seikkojen vuoksi en tunne olevani kovin pidetty henkilö ainakaan missään sellaisessa paikassa, missä tehdään töitä.

        vittuilen ihmisille, jos huomaan heidän tekevän hommia väärässä järjestyksessä taikka sellaisia materiaaleja/työkaluja käyttäen, jolla ei päästä parhaaseen lopputulokseen taikka väärien materiaalien/järjestyksen/työkalujen takia tekeminen vie tarpeettomasti aikaa. ihmisetei yleensä tykkää siitä.

        et ole edes pomo. Minulla on tällainen vahtija ja samalla oppilas työkaverina. Hänen tehtävänsä on työntää nokkansa asioihin, jotka eivät hänelle kuulu. Huolehtia koko maailmasta.


      • älli tälli
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        Siinä se asia onkin. Piti taas alkaa riiteleen!
        Siinähän ne tärkeimmät!


      • tekevät
        samaa mieltä kirjoitti:

        dominoiva pirttihirmu

        niitä pirttihirmuja :(


      • mskooho
        tekevät kirjoitti:

        niitä pirttihirmuja :(

        naiset alistetaan kotiin ja sitten kunnei ole sitä koulutusta ja työtä heitetään yksinhuoltajat kuin käytetyt rukkaset johonkin nurkkaan. mitä se sitten lohduttaa sellainen tomumaja jonka äijä vaihtaessaan nuorempaan jätti jälkeensä ;(


      • ja auttava
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        "Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä."

        Eräs tuntemani hankala ihminen sanoo myös asiat suoraan. Ja hän laukoo vaikka mitä ajattelematta ensiksi. Muut sitten katselevat siinä nolona toisiaan, että voi kauheata... Hän ei edes huomaa vaivautunutta ilmapiiriä ja että olisi sanonut mitään kummallista/loukkaavaa. Ja kyseinen henkilö on kuitenkin sellainen, että jos hänelle menee sanomaan jotain suoraan niin hän itse loukkaantuu! Ja kun hän loukkaantuu, hän menettää yöunet ja on loukkaantunut pitkän ajan. Ja on vaikea tietää mistä hän loukkaantuu. Pitää olla kokoajan varovainen mitä sanoo.

        Hän on myös auttavainen ja kuvaakin itseään auttavaiseksi. Mutta auttavaisuus menee liian pitkälle. Hän puuttuu joka asiaan ja olettaa aina muiden tarvitsevan hänen apuaan. Ihan kun aikuiset ihmiset tarvitsisivat joka asiassa apua (ja hänen omat asiat on yleensä päin p:tä, joten huolehtisi ensiksi omista asioistaan). Lisäksi jos otat avun vastaan, hänelle joutuu kiitollisuuden velkaan. Ja hän usein sanoo, että "mä vaan halusin auttaa". Ja loukkaantuessaan muistuttelee, kuinka hän on sinuakin niin auttanut. Hän tuntee itsensä tarpeelliseksi kun saa auttaa. Silti hän usein valittaa, kun joutuu auttamaan kaikkia (vaikka kukaan ei ole apua pyytänyt) ja häntä ei arvosteta. Ihmiset ei halua häneltä siksikään apua, koska hän voi käyttää sitä sopivassa tilaisuudessa hyväkseen.

        Hän myös puhuu pahaa ihmisten seläntakana vaikka väittää, että ei puhu. Muut puhuu.

        Asioista saa olla hänen mielestään erimieltä, mutta kun olet... hän tuohtuu siitä eikä ymmärrä/hyväksy mielipidettäsi, jos se on eri kuin hänen. Vaikka olisi sitä itse kysynyt...

        Hän kaipaa huomiota ja arvostusta kipeästi. Häntä on vaikea kohdella hyvin. Ja hän saattaa muuttaa mielipidettään yhdessä yössä totaalisesti. Ei pysy kärryillä.

        Hankala voi tietysti olla myös ihminen, joka ei halua koskaan apua/neuvoja keneltäkään. Ja on aina oikeassa.


      • panettelet näin toista
        ja auttava kirjoitti:

        "Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä."

        Eräs tuntemani hankala ihminen sanoo myös asiat suoraan. Ja hän laukoo vaikka mitä ajattelematta ensiksi. Muut sitten katselevat siinä nolona toisiaan, että voi kauheata... Hän ei edes huomaa vaivautunutta ilmapiiriä ja että olisi sanonut mitään kummallista/loukkaavaa. Ja kyseinen henkilö on kuitenkin sellainen, että jos hänelle menee sanomaan jotain suoraan niin hän itse loukkaantuu! Ja kun hän loukkaantuu, hän menettää yöunet ja on loukkaantunut pitkän ajan. Ja on vaikea tietää mistä hän loukkaantuu. Pitää olla kokoajan varovainen mitä sanoo.

        Hän on myös auttavainen ja kuvaakin itseään auttavaiseksi. Mutta auttavaisuus menee liian pitkälle. Hän puuttuu joka asiaan ja olettaa aina muiden tarvitsevan hänen apuaan. Ihan kun aikuiset ihmiset tarvitsisivat joka asiassa apua (ja hänen omat asiat on yleensä päin p:tä, joten huolehtisi ensiksi omista asioistaan). Lisäksi jos otat avun vastaan, hänelle joutuu kiitollisuuden velkaan. Ja hän usein sanoo, että "mä vaan halusin auttaa". Ja loukkaantuessaan muistuttelee, kuinka hän on sinuakin niin auttanut. Hän tuntee itsensä tarpeelliseksi kun saa auttaa. Silti hän usein valittaa, kun joutuu auttamaan kaikkia (vaikka kukaan ei ole apua pyytänyt) ja häntä ei arvosteta. Ihmiset ei halua häneltä siksikään apua, koska hän voi käyttää sitä sopivassa tilaisuudessa hyväkseen.

        Hän myös puhuu pahaa ihmisten seläntakana vaikka väittää, että ei puhu. Muut puhuu.

        Asioista saa olla hänen mielestään erimieltä, mutta kun olet... hän tuohtuu siitä eikä ymmärrä/hyväksy mielipidettäsi, jos se on eri kuin hänen. Vaikka olisi sitä itse kysynyt...

        Hän kaipaa huomiota ja arvostusta kipeästi. Häntä on vaikea kohdella hyvin. Ja hän saattaa muuttaa mielipidettään yhdessä yössä totaalisesti. Ei pysy kärryillä.

        Hankala voi tietysti olla myös ihminen, joka ei halua koskaan apua/neuvoja keneltäkään. Ja on aina oikeassa.

        Mielestäni olet hieman kiero. Ehkä itse olet sättinyt ja luonut sellaisen sakinhivutusryhmän ja et anna toiselle koskaan mahdollisuutta.
        Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi. Opettele sinä tätä lajia.


      • p...stä
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        Monesti just tuo "vaadin tulla huomatuksi ..." -uhkausasenne on se viimeinen pisara, joka tekee ihmisestä widdumaisen, varsinkin jos muuten jaksaa päsmäröidä ylimmäisenä tuomarina joka halavatun asiassa.


      • SR
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        Onkohan elämässäsi tapahtunut joskus jonkinlainen asia, jota et vain pysty käsittelemään itse ja se aiheuttaa "hankaluutesi"? Lisäksi, itse et sitä voi teitää, millainen olet. Muiden ihmisten se tulee arvioida. Kerroit kuitenkin, että olet aina ajatellut olevasi joustava ja mitä kaikkea muuta...


      • SR
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        Tiedätkö, että olet muuten kirjoittanut ainakin minun mittakaavassani ihanne-miehen kuvauksen. Miksi luulet tuon kuulostavan hankalalle, jos kerran toimisit noin? :) Aliarvioit itsesi turhaan.


      • Suorat sanat
        niin ne väittää kirjoitti:

        Minä olen kuulemma todella vaikea, vaativa ja hankala ihminen. Pelottavakin. Omasta mielestäni olen juoustava, ystävällinen ja lojaali, auttavainen ja empaattinen.
        Hankalan minusta tekee seuraavat asiat:

        Olen suorasanainen, sanon ASIAT suoraan, ja ihmiset loukkaantuu siitä. En kuitenkaan loukkaa toista esim. haukkumalla ulkonäköä tms. Asioista voi ja saakin olla eri mieltä ja ihmisillä pitäisi olla edes jostain mielipide!!

        Vaadin oikeudenmukaisuutta ja tasapuolista kohtelua.

        Vaadin tulla kohdelluksi hyvin, vaadin tulla huomatuksi. Jos näin ei käy, muutun hankalaksi, vaativaksi, riitaisaksi.

        Asiat tehdään NYT ja HETI ja HUOLELLA, hyvin! Jokainen tavallinen arjen asia ja homma on opeteltavissa ja aikuisen tehtävä on opettaa lapsilleen ne arjen asiat, ikätasoisesti tietysti.
        Näin toimitaan kotona mutta myös töissä.

        Jokainen voi omassa kodissaan elää miten lystää. Minun kodissani ollaan minun säännöillä tai ei olla ollenkaan. Aikuisena minä luon kotiini säännöt, joista toki voin neuvotella lasteni kanssa kun ovat siinä iässä (ja puolison, jos niikseen katson) , mutta minä päätän viimekädessä kuitenkin, koska päävastuukin on minulla.

        Lasten kanssa ei joka asiasta neuvotella, esim. kuten kaverini aikoiunaan 12-13 vuoitiaansa kanssa: "mä saan käydä kerran viikossa kapakassa / baarissa, niin säkin saat käydä kerran viikossa / aina kun mahdollista koulun diskoissa tai nuorisodiskoissa".

        Alkoholia en osta alaikäiselle. Nollatoleranssi.

        Sovituista asioista pidetään kiinni, myös kellonajoista.

        Luottamus, toisen asioita ei juoruta eteenpäin.

        Olen pedantti, pikkutarkka, siisti. Ja sitten kuitenkin boheemi ja joustava jne.. riippuu kovasti asiasta.

        --- mitähän vielä mutta kyllä tässäkin jo tarpeeksi on hankaluutta--

        Kiva sanoa olevansa suorapuheinen, saa sitten sanoa mitä tahansa missä tahansa ja kelle tahansa, ja voi kauhistus jos joku moittii, on niin fiksua olla "suorapuheinen"

        Mun kaveripiiriin ei ole tulemista sellasilla ihmisillä jotka ei osaa pitää naamaansa kiinni. Kavereita on ja tosi kavereita onkin, muutama ja se riittää, saa olla rauhassa totuudentorvilta ja jutella ihan tavallisia asioita.


    • tosi hankalia

      Pidän hankalana ihmistä, joka kertoo kaikki asiat eteenpäin siis juoruilee. Tiedän yhden, joka ei yhtään ymmärrä, että on olemassa salassa pidettäviä asioita, sellaisia, joita on tärkeää jakaa jonkun kanssa, mutta luottamuksellisesti. On aivan varmaa, että kohta nämä hyvin luottamukselliset asiat ovat hyvin monen tiedossa. Minullekin hän on kertonut kavereistaan tietoja, joita nämä kaverit eivät missään tapauksessa haluaisi kenenkään ulkopuolisen tietävän. Ja kaiken päätteeksi tämä nainen on hyvin utelias, puhuttaa puolitututkin tarkkaan. Siinä sitä on hullun myllyä kerrakseen.

      • äitimutsi

        kaikki on suhteellista. minä olen hankala, koska olen parantumaton kiukkupussi! miesparka. minulla on paha tapa saada muka sähinää suhteeseen, joka vähän pyrkii asettumaan paikoilleen. lähinnä sen vuoksi, että koti, missä asuin oli samanlainen, ei ollut lapsena yhtä ainoaa päivää ettei vanhemmat tapelleet.. toivon silti kovasti, etteivät omat lapseni ottaisi tapaa herkästi itselleen..


      • oivoi
        äitimutsi kirjoitti:

        kaikki on suhteellista. minä olen hankala, koska olen parantumaton kiukkupussi! miesparka. minulla on paha tapa saada muka sähinää suhteeseen, joka vähän pyrkii asettumaan paikoilleen. lähinnä sen vuoksi, että koti, missä asuin oli samanlainen, ei ollut lapsena yhtä ainoaa päivää ettei vanhemmat tapelleet.. toivon silti kovasti, etteivät omat lapseni ottaisi tapaa herkästi itselleen..

        Kyllä ne sun tenavat sinun tapasi eteenpäin siirtää. elleivät tajua mennä terpiaan sitä ennen.


      • SR

        "Minullekin hän on kertonut kavereistaan tietoja, joita nämä kaverit eivät missään tapauksessa haluaisi kenenkään ulkopuolisen tietävän. Ja kaiken päätteeksi tämä nainen on hyvin utelias, puhuttaa puolitututkin tarkkaan."

        Mistä siis tiedät, ovatko asiat olleet aivan todellisuudessa tärkeitä/arkoja tai edes ajankohtaisia? Kenties ovatkin tapahtuneet jo vuosia sitten, jolloin asiat ovat suurella todennäköisyydellä jo vanhentuneita. Ja kuka sinä olet arvostelemaan asioiden salassapidosta tai pitämättömyydestä kun et hänen kavereitaan edes tunne??! Mielenkiintoista leimata toinen tuolla tavalla.


      • puhuminen
        SR kirjoitti:

        "Minullekin hän on kertonut kavereistaan tietoja, joita nämä kaverit eivät missään tapauksessa haluaisi kenenkään ulkopuolisen tietävän. Ja kaiken päätteeksi tämä nainen on hyvin utelias, puhuttaa puolitututkin tarkkaan."

        Mistä siis tiedät, ovatko asiat olleet aivan todellisuudessa tärkeitä/arkoja tai edes ajankohtaisia? Kenties ovatkin tapahtuneet jo vuosia sitten, jolloin asiat ovat suurella todennäköisyydellä jo vanhentuneita. Ja kuka sinä olet arvostelemaan asioiden salassapidosta tai pitämättömyydestä kun et hänen kavereitaan edes tunne??! Mielenkiintoista leimata toinen tuolla tavalla.

        Takana puhuminen ja luottamuksellisten asioiden puhuminen eteenpäin ei mielestäni sekään ole vielä niin pahaa, kun paikkaansapitämättömien asioiden levittäminen. Kerrottaisiin edes faktoja, mutta jos omia olettamuksia tai fiktioita niin se on pahinta. Kuulet itsestäsi juttuja, jotka ei pidä lainkaan paikkaansa. Ei ollenkaan kiva...

        Itse alan väittelemään ja en tiedä onko se hankalaa, mutta varmaan ärsyttävää. Joku kokee kanssani myös hankalaksi sen, että en pysty puhumaan kaikista mieltäni vaivaamista asioista.


      • SR
        puhuminen kirjoitti:

        Takana puhuminen ja luottamuksellisten asioiden puhuminen eteenpäin ei mielestäni sekään ole vielä niin pahaa, kun paikkaansapitämättömien asioiden levittäminen. Kerrottaisiin edes faktoja, mutta jos omia olettamuksia tai fiktioita niin se on pahinta. Kuulet itsestäsi juttuja, jotka ei pidä lainkaan paikkaansa. Ei ollenkaan kiva...

        Itse alan väittelemään ja en tiedä onko se hankalaa, mutta varmaan ärsyttävää. Joku kokee kanssani myös hankalaksi sen, että en pysty puhumaan kaikista mieltäni vaivaamista asioista.

        Small-talk ei vaadi tuekseen niin fiktiota kuin pelkkien faktojen syöttelyäkään


    • HANKALA TYYPPI

      !!!!

      • koko suku

        Meitin sukunimi on Hankala. Liekö nimi sosiaalistanut meittii, mut ihmiset pärjäävät kanssamme ja me heitin kaa.


    • mutta..

      eksä kyllä oli helevetin hankala. Sille ei passannu mikään.
      Käy kahtomassa sitä, niin näät hankalan ihmisen prototyypin.

    • hankaluutensa

      Yksinkertaisesti: hankala ihminen hankaloittaa tahallisesti tai tahattomasti toisten elämää.

      Itse ryhdyn todella hankalaksi ihmiselle joka kohtelee minua kaltoin, ei ole oikeustajuinen tai ei noudata sääntöjä ja hyviä tapoja.
      Tunnustaudun myös todella kärkeväksi palautteen jakajaksi (eli hankalaksi asiakkaaksi) , jos olen saanut kehnoa asiakaspalvelua. Tämän johtuen ehkä siitä, että tiedän mitä tuon palvelun tulee olla, koska olen itse myös samalla alalla.

      • sitä, että

        halutaan hallita toisia esimerkiksi, omien tunteiden takia. Tai muuten vaan tyhmyyttä. Otetaan isoveli valvoo tai isosisko valvoo -asenne vaikka ventovieraisiin.


      • ovar reppanoita

        "Vaativa ja tiedostava" asiakas on yleensä vain turhautunut ihminen, jolla on tarve laittaa raskaat asiat sekä paha mieli kiertämään. Pitää rankaista jotakuta, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä korvien välissä soivan ongelman kanssa. Se on yksi vähemmän kehittynyt keino käsitellä pettymyksiä ja muita tunteita. Vähänkin kokeneempi asiakaspalvelija havaitsee nämä ihmiset jo kaukaa ja osaa asettaa heiltä saadun "palautteen" omaan arvoonsa. Hassuinta näissä hankalissa tyypeissä on, että he eivät koskaan herää ajattelemaan, mitä käytöksellään voittavat vai häviävätkö paremminkin. Ilmeisesti änkyröinti on heistä niin kivaa, ettei siitä koituvalla hinnalla oikeastaan ole väliä.


    • ihminen..

      on hankala joka tietää kaiken kaikesta ja jankkaa ja jankkaa vaikka tietääkin olevansa väärässä.Onnistuu vääntämään asian kuin asian oman mielensä mukaiseksi ja uskoo siihen vielä.Näitä tulee ainakin minun elämässäni vähän turhan usein vastaan.

    • Topo1st

      Erittäin typerä kysymys -.-

    • SIKA!!!!

      tuo tuossa vieressä

    • Fridunaskiguna

      Sinä.
      Ja minä.
      Ja tuo tuossa.
      Ja nuo tuolla.

      Kaikki.

      • suskin81

        Jokainen osaa olla hankala joskus :) Ja toiset vaan on besserwissereitä,paskanpuhujia ja valittajia jatkuvasti...


    • joka ei

      myönnä koskaan olevansa väärässä. Jauhaa jauhamistaan eikä pääse asioiden yli. :)

      • Kiiski

        Ainainen vastarannan kiiski, joka on eri mieltä aivan kaikesta mitä sanot. Pyytää neuvoa ja on kuitenkin erimieltä. Esim. Jotkut vanhemmat immeiset tälläisia jääriä. Oma pää pijetään vaikka olis väärässä.


    • ylimielisesti

      asioihin ja ihmisiin.

    • joka aina

      TÖSSÖTTÄÄ ilman syytä. :/ :(

    • määrittelemätön

      pitävät hankalana kaikkia, jotka eivät suostu tekemään niin kuin he tahtovat :) Monesti pidetään hankalina ihmisiä, joilla on periaatteita ja jotka eivät tingi niistä. Kaikki osaavat yleensä olla hankalia, kun sille päälle sattuvat. Kuka muka haluaisi olla sellainen kynnysmatto, joka ei ikinä pistä kenellekään vastaan? Itse saatan joskus olla sellainen, eikä se todellakaan helpota elämää. Joskus on helpompaa olla hankala :)

      Mutta siis todella hankala ihminen on minun mielestäni sellainen, joka ilman mitään järkevää syytä vaikeuttaa kaikkien elämää ja tekemisiä. Sen voi tehdä monella tavalla, esimerkiksi juuri juoruamalla, ilkeydellä ja sen sellaisella. Hankalan ihmisen kanssa on vaikeaa neuvotella tai ylipäätään puhua järkevästi.

      Hankala ihminen voi olla tahattomastikin, esmes jos on tosi ujo ja hiljainen, sellainen, johon ei oikein tahdo saada kontaktia ja joka ei useinkaan käyttäydy niin kuin muut olettaisivat. Tämänkin tunnustan. :)

      Ihmisen hankaluus on lopulta aika suhteellinen asia, jonkun mielestä hankala voi toisen mielestä olla ihanan jämäkkä jne. Se on elämää. :) Hankala voi myös olla monella tasolla. Hankaluus on katsojan silmässä.

    • sellanen

      koulukaveri...sen sukunimi oli Hankala....ei ollut muuten hankala

    • naapurissa,

      OLI hankala, kunnes piipaa-auto vei pois.

      • Kukkaanenään

        "narkkausnötköttiä" saa nykyään laillisesti lääkelaitoksen kautta, jos vain osaa järjestää asiansa oikein ja kikkailla papereiden ja byrokratian seassa :)


    • Nöyrää Jaloutta

      "Itse ryhdyn todella hankalaksi ihmiselle joka kohtelee minua kaltoin"

      "kaltoin" sanan tilalle voi pistää mitä erilaisimpia selityksiä.

      Tällaista ihmistä väistän elämässäni. Ei kaveruutta, eikä ystävyyttä ihmisten kanssa, jotka manipuloivat ympäristöään omaksi hyväkseen välittämättä kanssaihmisten tunteista.

      Keskimäärin naiset ovat hankalia. Heidät on luonto sellaisiksi kehittänyt. Siitä kun on myös hyötyä. Tuuliviireilystä.

    • Ihan pöpi.

      Töööt piiip....

      • hoitsu

        sulle on uusi lääkitys tulossa, siitä sitten ensi viikolla.


    • on sellainen

      Joka joko tahallisesti tai tahattomasti ei ymmärrä mitä pitäisi olla tekemässä. Se on sellanen, joka yrittää pilata kaikkien jutut. Kinastelee turhista asioista tai pistää turhaa vastaan. Sellanen perkeleen hankala. Semmonen minkä kanssa menee enemmän tai vähemmän hermot.
      Kutakuinkin siis näin.

      • - - -

        puska.


      • ylipäällikkö...

        ihminen, jonka seurassa tuntee itsensä vangiksi. Hän häärää on iloinen ja tietää kaiken. Hallitsee loukkaantumalla tai huutamalla. Käyttäytyy hysteerisesti, jos keksii jostain jotain negatiivista. Siis omasta päästään keksii kaikenlaista.


    • MuisQuuuuu

      Meissä jokaisessa asuu hankala ihminen..Eli hankalan ihmisen näkee, kun katsoo itseään peilistä..Siellä se on;o)...

      • Ensimmäiselle miehelleni nalkutin kun hän joi kaikki rahansa, sekoili humalapäissään eikä maksanut laskujaan. Toiselle nalkutin kun hän tupakoi sisällä,jäi usein baariin töiden jälkeen ja jatkoi seuraavanakin päivänä kun ei kyennyt töihin. Seuraava oli unelmieni mies koska ei tehnyt mitään näistä. Aloin nalkuttaa siitä kun hän keräsi pihansa ja kaikki nurkat täyteen tarpeetonta roinaa, ei siivonnut jälkiään ja lykkäsi kaikkia asioita ikuisiksi ajoiksi, mitä olisi pitänyt tehdä. Lisäksi hän pesi autonsa vasta sitten kun pohjaväriä ei erottanut ja vaihtoi puhtaat vaatteet vasta kun huomautin asiasta. Tämmöisiä me naiset vain olemme, koskaan ei olla tyytyväisiä. Mutta jos saan seksiä riittävän usein ja hyvin, maltan toki olla ainakin sen aikaa nalkuttamatta!


    • .

      Makkaramies on hankala ihminen

    • pepe pond

      hankala ihminen talanen mita valehdele koko aika , esimerki kerto hän menossa pohjois kalasta muuta hän on helsinki kalasta huoria ,miehen ikä on 63 vuota ja ilmoita match.com etsi 25 vuota naisia , hänen kuvia otetu 50 vuota juhla, luo oma vaimo, laina lasten osaket ei maksa rahat takasin, ja juopo joka päivä,

    • blondeistablondein72hki

      hankala ja ilkeä ihminen on sohvapottu ukko ja ite hankala joskus tahattomasti tosin tahalteenkin välillä mutta se riippuu tilanteesta ja ihmisestä...

      • yxi2

        hankala ihminen juoruilee. hankala ihminen puhuu koko ajan eikä kuuntele toista.
        hankalan ihmisen kanssa ei voi kertoa omaa mielipidettä koska ihminen suuttuu.
        tai kyllä voi mutta juuri noin käy. hankala ihminen myöhästyy koska hän ei kunnioita toisen ihmisen aikaa. puhun nyt naisesta. hankala ihminen ei ole rehellinen.
        hankala ihminen latelee epäkohteliasuuksia mutta ei sulata ollenkaan itseensä kohdistuvaa kritiikkiä vaikka se olisi hienotunteistakin.
        hankala ihminen ei anna toisen nukkua jos toinen on aamu-uninen.
        jne. jne. eiköhän riittäne. ihan oikeasti.


      • muuten hyviä
        yxi2 kirjoitti:

        hankala ihminen juoruilee. hankala ihminen puhuu koko ajan eikä kuuntele toista.
        hankalan ihmisen kanssa ei voi kertoa omaa mielipidettä koska ihminen suuttuu.
        tai kyllä voi mutta juuri noin käy. hankala ihminen myöhästyy koska hän ei kunnioita toisen ihmisen aikaa. puhun nyt naisesta. hankala ihminen ei ole rehellinen.
        hankala ihminen latelee epäkohteliasuuksia mutta ei sulata ollenkaan itseensä kohdistuvaa kritiikkiä vaikka se olisi hienotunteistakin.
        hankala ihminen ei anna toisen nukkua jos toinen on aamu-uninen.
        jne. jne. eiköhän riittäne. ihan oikeasti.

        ihmisiä, jotka mielellään sopivat uusia asioita, mutta joihin ei voi luottaa yhtään. Heidän kanssaan ei kannata sopia koskaan mitään.


    • vastata

      Hankala ihminen on sellainen, joka pettää luottamuksen.

      Esimekkejä tällaisista ihmisistä löytyy esimerkiksi Arkarianmäen pornoluolasta
      200 henkilöä, kai nämä riittää esmerkiksi?

    • Cassis-Alma

      Jonkun mielestä toinen voi olla hankala ihanuudellaan, toinen taas ottaa haasteena vastaan sen jatkuvasti vastaan änkräävän, siinä kesyttämisessä on asennetta, se haastaa ylittämään itsensäkkin, pitää vaan jaksaa ;0},,,

      Minäkö hankala?,,,no sen saa jokainen itse päättää ;0),,,

      • Hankala?? Jokainen on omalla tavallaan hankala?


    • INRI

      ihmistä ei ole olemassakaan. On vain haasteellisia, itseensäpäin vetäytyviä, itserakkaita, oman edun tavoittelijoita, hyvän vihamiehiä, ylpeilijöitä yms. Tällaisia on lopun ajan ihmiset ennen Jeesuksen paluuta maan päälle. Mikä siis ratkaisuksi tähän haasteellisuuteen? LÄHIMMÄISENRAKKAUS ELI RAKASTA LÄHIMMÄISTÄSI NIINKUIN ITSEÄSI. EI OLE MUUTA TAVOITTELEMISEN ARVOISTA KUIN RAKASTAA JEESUSTA JA HÄNEN GOLGATALLA TEKEMÄÄ RISTINTYÖTÄ. SIINÄ RIITTÄÄ TARPEEKSI HAASTETTA MEILLE JOKAISELLE,AMEN. Jumalan siunausta

    • Hankala ihminen on sellainen, että ennen sellaisen tapaamista hermoilet siitä, mitä voit puhua ja miten käyttäytyä, ja tapaamisen jälkeen et tiedä, mitä teit väärin.

      • no tööö-öööt

        tutulta, ihanku p---i


    • netnetnet

      Jos toinen on eri aaltopituudella ja omaa erilaisen arvomaailman kuin toinen niin homma ei toimi. Tilanteista tulee hankalia ei ihmisistä. Samanhenkiset tulee toimeen keskenään. Siitä voi syntyä vaikka ns. rakkaus.

      • SR

        Omaa erilaisen arvomaailman ja aika pitkälti on myös taustaltaan/lähtökohdiltaan erilainen...


      • jos toisella on

        esimerkiksi löysempi moraali tai erilainen käsitys vastuusta. Vastuutahan voi kertoa osaavansa kantaa, mutta niissä teoissahan se näkyy.


    • kelju k

      usein kuten tässäkin alkuperäinen idea oli paras:

      Millainen on hankala ihminen?
      sittku klikkas,ni "sivua ei löydy"

      se ois pitäny olla just noin!!!!

    • kelju k

      usein kuten tässäkin alkuperäinen idea oli paras:

      Millainen on hankala ihminen?
      sittku klikkas,ni "sivua ei löydy"

      se ois pitäny olla just noin!!!!

    • esimerk

      Yhtenä päivänä surkea ressukka, seuraavana vittumainen tylyttäjä.

    • esimerk

      Yhtenä päivänä surkea huomiosieppo ressukka, seuraavana vittumainen tylyttäjä.

      • tai sinä?.

        minä itse!!. =)


      • hän on

        muhun ihastunut ja toisenkin. Molemmat samanlaisia. Yritän ajatella niin kuin kristitty lähimmäisistään.


    • villiruusu23

      nyt aika hankala.....tökkii tökkii...
      ja joku hankala oli taas valittanut asiallisista viesteistä, jotka oli taas kerran poistuneet tästäkin ketjusta....herkkänahkaista porukkaa.;)

      • TheEagles

        raukkamaisia ja pelkureita ne ovat. Kait sitä jotekin pitää päteä, he ovat löytäneet kanavan sille. :) oliko tatteja pystyssä ;-D


      • fakta tämäkin!
        TheEagles kirjoitti:

        raukkamaisia ja pelkureita ne ovat. Kait sitä jotekin pitää päteä, he ovat löytäneet kanavan sille. :) oliko tatteja pystyssä ;-D

        Tarkoitat siis sellaisia ihmisiä,jotka "esittävät" olevansa jotain sellaista,minkä tulos on kuitenkin toisenlainen?.
        Henkilöt,jotka LUULEVAT olevansa kovanaamoja,niin ovat just tällaisia!!.


      • villiruusu...
        TheEagles kirjoitti:

        raukkamaisia ja pelkureita ne ovat. Kait sitä jotekin pitää päteä, he ovat löytäneet kanavan sille. :) oliko tatteja pystyssä ;-D

        suoli24 lemppas mut pihalle...
        ei löytynyt muita kuin limanuljaskoja.;D
        Ei mitään niin herkullista kuin.......siis tatit.;-P


    • hankala on

      sellainen ihminen, joka ei osaa joustaa missään asiassa.
      Ja nyt tarkoitan ihan kirjaimellisesti ei MISSÄÄN!
      Tunnen (valitettavasti) ihmisen joka tekee kaikki asiat aina samoina päivinä, samoina kellon aikoina ja niistä ei sitten poiketa, tai muuten on heti sielu sekaisin.
      Hän erää ja syö aina samoina kellon aikoina, oli arki tai vapaa.

      Hän on jopa koiransa opettanut samanlaisiksi.
      Hän vie ne ulos joka päivä samaan kellon aikaan, jos ei vie, niillä menee heti masut sekaisin.
      Tähän koiraseikkaan vedoten hän ei työpaikkalaan voi tehdä iltavuoroa, koirat kun eivät tottuisi uusiin ulosmeno aikoihin.

      Vaikka hänellä on mies, ei sekään auta asiaa, sillä mies ei saa koiria viedä ulos ilman häntä, se ei osaa kuulemma sitä yhtä hyvin kuin hän...(?)
      Tämä pariskunta käy kaupassakin aina samana päivänä viikossa ja samaan kellon aikaan.

      Heillä on sauna aina tiettyinä päivinä, tiettyyn kellon aikaan ja varmaan seksikin aina tiettynä päivänä ja samassa asennossa, en tajua miten se mies kestää tuollaista, mutta ei kai voi lähteäkään koska se muija varmaan tappais ittensä kun ei kestäis sellaista muutosta.

      Sanomattakin on selvää, että tämä muija on työkavereidensa inhoama koska kun hän opettaa jonkun hommankin toiselle, niin hän vaatii että se tehdään tismalleen samalla tavalla kuin hän itse tekee.
      Samalla kädellä, oli opetettava itse sitte vasuri tai oikuri niin ei, kun samalla kädellä kuin hänkin tekee on muiden tehtävä.

      Tämän henkilön kanssa ei voi sopia mitään, koska asiat pitää aina tehdä niin että ne sopivat HÄNEN aikatauluihinsa muuten on kaikki sekaisin ja muija parkuu että häntä kiusataan..huoh.

      Eikö tämä tämmöinen kontrollifriikki ole jo aikas hankala ihminen?

      • joukojormah

        jaaa. eikait tuohon ole paljon lisättävää..


      • saa olla kyllä jonkinlaiset raamit. Ei siitä mitään tule jossei pienet koirat pääse ulos silloin kun on hätä. Kissojen kanssa onkin eri juttu pysyvät sisällä ja käyvät potalla vaan en niitäkään kyllä yksin jättäisi pitkäksi aikaa :)

        *iltavuorolainen*


      • esimaku
        joukojormah kirjoitti:

        jaaa. eikait tuohon ole paljon lisättävää..

        Kaikkien kannattaa tutustua narsismiin. Esim. narsistien uhrien tuki ry:n nettisivuilla.
        Narsismi on useinmiten parantumaton sairaus. Suurin ongelma on, että näiden psykopaateiksikin sanottujen ihmisten sairautta on ilmeisesti vaikea todeta saati hoitaa, eikä ole laitonta olla narsisti. He itse eivät kaipaa hoitoa.
        He aiheuttavat kuitenkin paljon surua ja murhetta kanssaihmisilleen ilman mitään tunnontuskia.
        Paljon on varmaan vielä ihmisiä, myöskin narsismin uhreja, jotka eivät tiedä oikein mitään narsismista.
        Paljon helpottaa, kun tiedostetaan, mistä on kysymys.


      • autismin lievemmältä

        muodolta.


      • hankala on
        kirshin71 kirjoitti:

        saa olla kyllä jonkinlaiset raamit. Ei siitä mitään tule jossei pienet koirat pääse ulos silloin kun on hätä. Kissojen kanssa onkin eri juttu pysyvät sisällä ja käyvät potalla vaan en niitäkään kyllä yksin jättäisi pitkäksi aikaa :)

        *iltavuorolainen*

        minulla on itsellänikin koiria, eikä niillä mene masu sekaisin siitä jos en mene niiden kanssa ulos tasan kello kolme.
        Ne tietävät että ulos mennään TARPEELLISIN väliajoin, mutta kellon aika ei ole aina se sama.
        Esim. viikonloppuisin mennään vähän myöhemmin aamusta.

        Koirani olivat jo lähes 10-vuotiaita, kun vasta jouduin ekan kerran elämässäni iltavuoroon, silti ne sopeutuivat siihenkin.

        Mutta tämä edellämainittu rouva on totuttanut koiransa MINUUTILLEEN samoina aikoina ulos ja jokainen joskus koiran omistanut tietää, että ne todella tuntevat kellon.
        Ja totta hitossa niillä menee masu sekaisin, jos ne on totutettu minuutti-aikatauluun ja siitä yhtäkkiä poiketaan.

        Minä vien koirani ulos 3 kertaa päivässä, mutta kellonaika vaihtelee.
        Ja koiranikin sen tietävät.

        Lisäksi tämä mainitsemani muijan tilannetaju ei pelaa siinäkään kohtaa, että jos ulkona on helle, ei voi turkkirodun kanssa tehdä sitä hänen "jokapäiväistä kahden tunnin lenkkiä".
        Ei, se tehdään silti!

        Hänellä kun on kerran tapana kävellä se 2 tuntia, niin hän tekee sen kesälläkin, vaikka hänen koirilla on valtava turkki. Vetää niitä perässä väkisin.

        Vasta kun toinen koira sai lämpöhalvauksen ja eläinlääkäri huusi hänelle, niin sitten hän tajusi, että hellepäivinä pitää tehdä poikkeus hänen "sääntöihinsä".
        Asia, jota olin jo tolkuttanut hänelle kauan, mutta ei suostunut uskomaan, ennen kuin eläinlääkäri sanoi.

        Itse menen koirieni kanssa päivän pidemmän lenkin kesällä vasta illalla kun on jo viileää, mutta hän ei sellaista tajua, koska hän on päättänyt että kello se ja se tehdään sen ja sen pituinen lenkki.
        Ei osaa ajatella tilanteen mukaan.
        Vain rutiinien.


      • Kotka;)
        esimaku kirjoitti:

        Kaikkien kannattaa tutustua narsismiin. Esim. narsistien uhrien tuki ry:n nettisivuilla.
        Narsismi on useinmiten parantumaton sairaus. Suurin ongelma on, että näiden psykopaateiksikin sanottujen ihmisten sairautta on ilmeisesti vaikea todeta saati hoitaa, eikä ole laitonta olla narsisti. He itse eivät kaipaa hoitoa.
        He aiheuttavat kuitenkin paljon surua ja murhetta kanssaihmisilleen ilman mitään tunnontuskia.
        Paljon on varmaan vielä ihmisiä, myöskin narsismin uhreja, jotka eivät tiedä oikein mitään narsismista.
        Paljon helpottaa, kun tiedostetaan, mistä on kysymys.

        ainakin siitä yhdestä uhoavasta persreijästä. Tuo teksti osuu nappiin siihen vellihousuun.


    • Sidney25

      Mä oon ainakin hanksu ihan tietoisesti... =D

      • asia

        ehkä olet toisinajattelija tuskin tahallaan teet elämästä muille ikävää.


    • -

      Sellaiset ihmiset ovat hankalia, jotka eivät ota mitään tosissaan eivätkä edes yritä!!! SIIS VITTU KUN MUUTAMAT ON HANKALIA PERKELE!!! Tämä oli siis oppilaan näkökulma luokkatovereista... Jos luit tämän Jetro niin painu helvettiin!!

      • sanoisi...

        se, että otat kaiken tosissaan kertoo kiinnittymisestä, ehkä liiallisesta. Ehkä et omaa kritiikkiä tarpeeksi. Et siis ajattele riittävän syvällisesti asioita. Arvaan, että pidät materiaa suuressa arvossa.


    • No_tämmöinen_tietysti

      Hankala ihminen esim. aiheuttaa hankalia tilanteita ja hankaluuksia myös muille ihmisille! Saattavat vääristellä asioita mieleisikseen, puhua eteenpäin ja aiheuttaa näin ongelmia jopa toisten avioliittoon, ystävyyssuhteisiin ja muuhun elämään. Hankala ihminen ei suostu helposti kompromisseihin. Yleensä olen aika kiltti mutta ärsytettynä osaan olla myös hankala.

    • on sellainen

      yhden totuuden ihminen (ja tietysti se totuus on se, mikä on hänen totuutensa)


      sivistynyt ihminen kykenee neuvottelemaan, keskustelemaan, tekemään ryhmätyötä, olemaan eri mieltä riitelemättä, kunnioittamaan toisen ajatuksia

      • tietäminen saattaa

        sisältää latistavaa ja ikävää kommenttia. Olen menettänyt toivon yhden ihmisen suhteen. Olen usein tekemisissä, mutta kyseessä on lähetin vastaanotin - suhde. En myöskään tuo omia innostuksiani esiin, koska ne hakataan raivolla tai innolla lyttyyn. Saan silti joskus jonkin hyvän idean.


    • kysymykseesi...

      Olen saanut kuulla olevani hankala, kun annan vastapuolen kuulla olevansa saman toistaja.

      Olen saanut kuulla olevani hankala, kun ilmaisen suoraan vastapuolelle olevani kyllästynyt ITSESTÄÄNSELVYYKSIEN HOKEMISEEN!

      Olen saanut kuulla olevani hankala, kun esitän oman, rehellisen mielipiteeni normaalilla puheäänelläni -->omasta mielestäni...

      Tunnen eräänlaisen tyypin:

      Erittäin "periaatteen ihminen", korrekti, pitää puolensa viimeiseen asti, vaikeus kompromisseihin, halu opettaa muita, halu tuomita muut, muitten syyllistäminen (hänessä ei syytä), ei tee virheitä (omasta mielestään; tai sitten tekee niitä tietoisesti jotta voi kuittailla epäileville alamaisilleen "epätäydellisyydellään"), silti haluaa olla erehtymätön (tää menee jo oudoksi...x), itseironian puute (vahingonilo on paras ilo), itsekritiikin ja rakentavan kritiikin asiallisen vastaanottamisen puute yleensä, omaa mielestään absoluuttisen totuuden, yhteiskunta on hänelle velkaa, hänellä ensisijaisesti oikeuksia, ei velvollisuuksia...

      Ja vielä: tässähän tulee esille se surullisenkuuluisa "my way", mutta eikö jokainen meistä opeta jotain itsestään toiselle ja EHKÄ vastaavasti ota vastaan toiselta oppeja elämään ja parisuhteeseen?

      Koska joskus täytyisi tulla erilaisten ihmisten kanssa toimeen, ei tarvi KAIKKIEN kanssa tulla toimeen.

      Tosiaankin peräänkuulutetaan sitä itsetutkiskelua läpi elämän.

      Osaan olla hankala, jos vastapuoli sitä ihan HAKEMALLA HAKEE.

      Itse koen vastapuolen hankalaksi, jos tämän täytyy tietoisesti aliarvioida minun ÄLYKKYYTTÄNI jauhamalla ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ eli PASKAA alituisesti.

      Jos vastapuoli tekee sen tiedostamattaan, mielestäni hän tuhlaa aikaani ja omaa älykkyyttään.

      Tällaine ihminen on HELVETIN älykäs, ja LÄMMIN persoona, kun hän tajuaa valjastaa persoonansa HYVÄLLÄ.

    • No_tämmöinen_tietysti

      Hankala ihminen esim. aiheuttaa hankalia tilanteita ja hankaluuksia myös muille ihmisille! Saattavat vääristellä asioita mieleisikseen, puhua eteenpäin ja aiheuttaa näin ongelmia jopa toisten avioliittoon, ystävyyssuhteisiin ja muuhun elämään. Hankala ihminen ei suostu helposti kompromisseihin. Yleensä olen aika kiltti mutta ärsytettynä osaan olla myös hankala.

    • JeWa

      Hankala ihminen on sairas netti kiusaaja! :(
      Esiintyy aivan muuna mikä oikeestaan on ja
      levittelee valheitaan ympäriinsä,joissa ei ole mitään totuudenperää.

      Varokaa tollasia "hulluja",ne eivät käy täysillä!

    • pujottelija

      olen hankalan vastakohta

    • Haarukka suorastaan

      Kuin spaghtetti

    • Sir Eino

      Hankala ihminen on kapitalistin määrittelemä henkilö, ei joka toteuta tulosvastuullisuutta riittävästi.

    • ihminen on

      joka asiassa poikkiteloin ja hänen kanssaan ei onnistu mikään asia.

    • mukai

      Epäoikeudenmukainen,, jota työpaikallani löytyy muutamia :((

    • Alitajunnassakin hankala

      Itse olen hankala, koska en pohjimmiltaan osaa luottaa ihmisiin. En alkuun edes tiedostanut asiaa itsestäni, nyt muutamia ihmissuhteitani pilaneena olen alkanut ymmärtämään muuttuvani painajaismaiseksi heti kun jostakin ihmisestä tulee minulle tärkeä. Minulle tulee kova menettämisen pelko ja tällöin alan järjettömällä käytökselläni ajamaan rakastani pois ajatellen hänen joka tapauksessa pian lähtevän kuitenkin.

      Kunpa osaisin olla oma itseni, enkä pilaisi mahdollisuuksiani peloilla menetyksestä.

    • Vilma.

      helpoiten se selviää kun menee peilin eteen----siellä se näkyy

      • ..päänvaiva näkyy peilistä..ja tumntuu ja silloin ei kai tartte peilikään?? kunhan vaan vaivaa ja näkee vaivaa va mitä sanoo vilma?


      • Vilma,
        pervokki kirjoitti:

        ..päänvaiva näkyy peilistä..ja tumntuu ja silloin ei kai tartte peilikään?? kunhan vaan vaivaa ja näkee vaivaa va mitä sanoo vilma?

        on se niinkin,,,,


    • IhanNormal

      Hankala ihminen on sinua hyväksikäyttäväksi pyrkivä, mielistelevä ja aulis. Katse pälyilee, käsien liikkeet koettavat korvata katseitten kohtaamisen puutteet. Joillain taas tuijottavat silmät vailla lämpöä ja sielua, yrittävät vangita katseesi.
      Ikäviä tyyppejä.

    • t,alli

      tonne lauhkaas ja törkee paollelle ´joka onn ollu josaki nuka ees vakääkäännokku
      jossaki nii kovaa vaikka nää sano ettetööö,nut,ja arvaa mun teki pahoja just ku se otti kamalat Paaineen,saa nähä vetastakaan vieläi SITÄ,tai tuskin kun se on epäsksuaalinen/melkonen mMuija.

    • Täydellinen-kekki

      Minä olen ainut ihminen joka ei ole hankala. Muut vain ovat hankalia. Olen aina oikeassa ja muut väärässä.

      • villiruusu23

        ikävä piirre ihmisessä...sopivalla tavalla voi itserakas olla, mutta liika on liikaa.:)


      • ikävä piirre
        villiruusu23 kirjoitti:

        ikävä piirre ihmisessä...sopivalla tavalla voi itserakas olla, mutta liika on liikaa.:)

        Sinähän sen varmasti tiedät.


    • k,anklio

      en ole,ne jutut oon jättänyyt Naisille.

    • h.arppu

      Tosin tuohon mitään normia oo,mutta yleensä séllanen mulkku joka ainja sua pistää halavalla ja yrittää aina sunkustannuksella hyötyöhteisössä mennä sun saavutuxillas ylöspäin.
      hankala ihminen on sellanen "perskärpäne" josta ei pääse eroon kovin äkkiä,yleesä sä ot jonkin palaveluksen velkaa hänelle,jotkut oloettavat että olet hänen "kumppaninsa" loppuunasti.
      Yritä päästä hankalasta ihmisestä perille mieä hän oin ja sen jälkeen voit naureskella hanen sekoiluillee,pikoos solla on varaaaaa.

    • totuus
    • Mä E oo hankala, en ollenkaan.
      Mut mä oon älykäs ja ärsyynnyn kekusteluista vähä-älyisten kanssa. Ja niihin joudun usein (siitä juuri ymmärrän olevani älykäs).
      Kun kun kymmenen minuutin palaveri venyy kahteen tuntiin vaan, kun pitää selittää asioita niille heikkoälyisille... se harmittaa...
      Lisäksi en hyväksy teksistuja selityksiä myöhästymisiin, valehtelu vituttaa ja syö luottamusta. on parempi sanoa että "nukutti vitusti", kuin että' "bussista hajosi gardaani"
      Vituttaa kun joku alkaa vetää omaa ammattijargoniaan selkeään kysymykseen, koittaen vaikuttaa fiksulta, sen sijaan että vastaisi kysymykseen...
      Liian fiksuna törmää muihinkin elämän harmittaviin pikku nyansseihin, kuten puolison epäloogiset selitykset aamuun asti venyneisiin yritystapaamisiin...
      No, yhteenvetona... no ei, en ole hankala, en vaan voi jumalauta sietää valejtelua ja teeskentelyä !

      • veljtelija

        Väkivallattoman ihmisen merkki taas on se, ettei hänen puolisonsa tarvitse keksiä valheita turpaansaamisen pelossa.


      • veljtelija kirjoitti:

        Väkivallattoman ihmisen merkki taas on se, ettei hänen puolisonsa tarvitse keksiä valheita turpaansaamisen pelossa.

        Tää on taas yks joka jää kii hölmöilystä ja kertoo sit kaikille eron syyks "väkivaltaisuuden" .
        Et moi vaan Piia !


    • varmaan

      Kaikki kai me vähän hankalia ollaan, ainakin joskus! Luulen, että itsekin olen. Mutta suurimmaksi osaksi kait olen aika "helppo".

      Hankala ihminen... hmmm. määritelmiä löytyy varmaan paljon erilaisia. Ihmiset voi olla hankalia eri tavoin.

      Useimmat ihmiset kai on hankalia tahattomasti, ainakin jos se on jatkuvampaa.
      Hankala on ainakin sellainen, jonka kanssa lähes kaikilla ihmisillä on ongelmia. Ja vaikeaksi tekee sen, että jos hankala ihminen ei itse sitä näe tai suostu näkemään. Vika on aina muissa ihmisissä. Ja selityksiä löytyy kaikelle. Tai tulee sopiva muistinmenetys, eikä muista tehneensä/sanoneensa jotain. Joten asioita hankala selvittää/muuttaa.

      Tahallinen hankalaksi heittäytyminen kyllä ehkä on ärsyttävämpää... en tiedä.

    • tämmöinen

      Väkivaltainen alkoholisti loisia. Aiheuttaa paljon hankaluuksia.

      • kun sun

        pitäs lopettaa se alkon nauttiminen, kai sitte se väkivaltasuuskin jää muistoihin huonona aikana


    • kypsä..

      päällepäsmäri joka luulee aina olevansa oikeassa ja muut väärässä on todella rasittava. Ja sitten kun muut huomaa sen olleen väärässä niin ei myönnä mitään vaan alkaa änkätä että oikeastaan tuota hän tarkoittikin. Sitten kun samassa persoonassa on vielä hemmetinmoinen kateus kaikelle mitä toinen osaa tai omistaa niin siinäpä sitä onkin. -Kateus vie kalatkin vedestä- sanonta pitää kyllä täysin paikkansa. Vielä kun samassa paketissa on erittäin vähästä pultit vetävä aivan hermoheikko "pikkupoika" niin siinäpä sitä "hankalaa".

      • vaikeus

        "päällepäsmäri joka luulee aina olevansa oikeassa ja muut väärässä on todella rasittava. Ja sitten kun muut huomaa sen olleen väärässä niin ei myönnä mitään vaan alkaa änkätä että oikeastaan tuota hän tarkoittikin. "

        Mä haluaisin olla tai luulen kanssa aina olevani oikeassa ja on joskus vaikeaa myöntää, että erehdyin/olin väärässä. Mutta huippuja ovat ne, jotka ei juuri ikinä myönnä ja kääntävät asian niin, että sitähän mä just tarkoitinkin te vaan ymmärsitte väärin! Tai, että mähän olin just sitä mieltä ja ne muut sitä toista mieltä. Ihmiset, jotka pelkää kovasti tekevänsä virheitä on usein sellaisia. Meet sanoon kirjoitusvirheestä niin, siitä jo menee elämä pilalle...


    • Frigga-Mariina

      ole hankala, paitsi vahingossa.
      Jos kuitenkin tahallani päätän olla hankala,
      vahingossa unohdan sen.

      Olenko mä siis hankala, vai en ole, kunpa tietäisi sen.

    • jos hän

      ylpeilee, ahnehtii, kadehtii, vihaa, irstailee, mässäilee, on laiska ja valehtelee.

    • kannalta

      kotka on kyllä melkoisen hankala. ei tarvinne perustella.

      • kannan

        kaljat(2tölkkiä)viikonloppuisin korissa, housuni ovat tiukat, hupparia en omista, olen töissä, kyykkyyn menen vaan "hädän" tullessa kesken automatkaa(pissalle).


      • kertaa olet

        itse puskasta huudellut...kuulut siis hankaliin


      • kannan kirjoitti:

        kaljat(2tölkkiä)viikonloppuisin korissa, housuni ovat tiukat, hupparia en omista, olen töissä, kyykkyyn menen vaan "hädän" tullessa kesken automatkaa(pissalle).

        kun ei teitä erota toisistaan.... sie oot se nutturapää tiukkapipo jeesustelija? Vai että kaksi tölkkiä viikonloppusin.... niin sitä ihminen pettää itteään, miksi sä niitä kahtakaan ostat? Vai maksatko niillä autokyydit ja muut huvitukset?


      • vaikka ei niin
        kertaa olet kirjoitti:

        itse puskasta huudellut...kuulut siis hankaliin

        väliksi olisi. Olet hankalin tapaus huuhaalla. Taidat olla oikeasti pyörätuolissa? Mitä sitten? Kovin olet katkera ihminen. Ei ole varmaan kenenkään vika sun kohtalosi, turhaan täällä katkerana vingut.


      • kotkan
        vaikka ei niin kirjoitti:

        väliksi olisi. Olet hankalin tapaus huuhaalla. Taidat olla oikeasti pyörätuolissa? Mitä sitten? Kovin olet katkera ihminen. Ei ole varmaan kenenkään vika sun kohtalosi, turhaan täällä katkerana vingut.

        nimmari jäi, olet kyllä surkein täällä


      • Ryynäne

        ole mielestäsi aina huonoa käytöstä, kirjoittaa sitten nikillä, tai ilman.


      • kris-tiina
        Ryynäne kirjoitti:

        ole mielestäsi aina huonoa käytöstä, kirjoittaa sitten nikillä, tai ilman.

        Eikös se taida olla niin,että niin kauan kun me ihmiset ollaan erilaisia(onneksi)niin kaikki ovat hankalia,ainaki jonkun toisen mielestä,vaikka itse ei ajattelesi itestään niin.

        Mut sitte on näitä V...... a ihmisiä,jotka kuvittelee tietävänsä kaiken,osaavansa kaiken,eivät anna arvoa sun mielipiteille,arvostelevat sua suoraan,tai selän takana,puuttuvat sun asioihisi jatkuvasti,nimittelevät sua,arvostelevat sun pukeutumistas,ulkonäköäs...ym...ei ne oo enää hankalia tälläset tyypit,vaan todellakin Tikkumaisia.Eikä sellasten kans jaksa olla tekemisissä,jollei ole pakko.

        Onneks olen oppinut pitämään puoleni,en anna enää kenenkään hyppiä silmille,ilman etten sanois takasi.

        Tässä pihassa on paljon puskia,mutten viitti kyykkiä niiden takana ja huudella sieltä,kun noi polvetkin on vähä huonossa kunnossa (( :


      • kotka;)
        kotkan kirjoitti:

        nimmari jäi, olet kyllä surkein täällä

        noin alas kuin sinä. Vaikka kuinka yrittäisin. Kohtalosi on sulle ihan oikein tollo.


      • laard-i-bee
        kris-tiina kirjoitti:

        Eikös se taida olla niin,että niin kauan kun me ihmiset ollaan erilaisia(onneksi)niin kaikki ovat hankalia,ainaki jonkun toisen mielestä,vaikka itse ei ajattelesi itestään niin.

        Mut sitte on näitä V...... a ihmisiä,jotka kuvittelee tietävänsä kaiken,osaavansa kaiken,eivät anna arvoa sun mielipiteille,arvostelevat sua suoraan,tai selän takana,puuttuvat sun asioihisi jatkuvasti,nimittelevät sua,arvostelevat sun pukeutumistas,ulkonäköäs...ym...ei ne oo enää hankalia tälläset tyypit,vaan todellakin Tikkumaisia.Eikä sellasten kans jaksa olla tekemisissä,jollei ole pakko.

        Onneks olen oppinut pitämään puoleni,en anna enää kenenkään hyppiä silmille,ilman etten sanois takasi.

        Tässä pihassa on paljon puskia,mutten viitti kyykkiä niiden takana ja huudella sieltä,kun noi polvetkin on vähä huonossa kunnossa (( :

        tuo nimimerkkisi viittaa uhrimenoihin. Oletko epäjumalatar, joka heiluu veitsen kanssa lihaisan uhrin kimpussa?


      • kris-tiina
        laard-i-bee kirjoitti:

        tuo nimimerkkisi viittaa uhrimenoihin. Oletko epäjumalatar, joka heiluu veitsen kanssa lihaisan uhrin kimpussa?

        Tarkoititko kenties minua,uhrimenoilla,joka heiluu veitsen kanssa???

        :)) Naurattaa,en todellakaan ole sellainen,lähinnä ihmistä muistutan ja mukavana mua ainaki tähän saakka on pidetty,sellaiset ihmiset jotka tuntee mut,ovat sanoneet.
        Hymyilyttää vieläkin,hih...
        Viittaako toi sun nim.merkkis liika lihavuuteen? (;


      • kris-tiina kirjoitti:

        Tarkoititko kenties minua,uhrimenoilla,joka heiluu veitsen kanssa???

        :)) Naurattaa,en todellakaan ole sellainen,lähinnä ihmistä muistutan ja mukavana mua ainaki tähän saakka on pidetty,sellaiset ihmiset jotka tuntee mut,ovat sanoneet.
        Hymyilyttää vieläkin,hih...
        Viittaako toi sun nim.merkkis liika lihavuuteen? (;

        kris on sellainen vänkyräteräinen tikari, ni aattelin vaan.

        Nimimerkkini ei viittaa liikalihavuuteen, vaan mehiläisen rasvavarastoon.


      • Kris-tiina
        LaardiBee kirjoitti:

        kris on sellainen vänkyräteräinen tikari, ni aattelin vaan.

        Nimimerkkini ei viittaa liikalihavuuteen, vaan mehiläisen rasvavarastoon.

        Juu,kato enhän mä enää muistanut,et mulla on yks kaappi täynnä noita tikareita..huh,huh...onneks muistutit...mä olen koko kesän miettiny et mulla on jotain hukassa.... (:

        Sullahan elämä on sitten pelkkää hunajaa....


    • Kääntää joka asian

      Kaikki olisi itselleen hyväksi,elis kotiinpäin ))))))

      • Angel_88

        No naisena voin kai sanoa, et kyllä teissä miehissäkin on niitä nalkuttavia persoonia.. :D Ite olen välillä rasittava omastakin mielestäni, mutta ei mun avopuolisokaan niin viaton ole..
        Nalkutan välillä ja samoin tekee miehenikin, mutta viel ollaa oltu sopusoinnissa nalkutustenkin kanssa.. xD Mutta millainen on pariskunta joka ei koskaan riitele tai muuten ota sanallisesti yhteen..?? kyl sitä pikkuriitaa voi olla tietyin määrin..tyylin kotitöiden tekemisestä.. Harmittomat riidat virkistävät kummasti parisuhdetta.. itse olen ainakin kokenut niin.


      • Viäntää vaikka

        Miten päin =?


    • tässä yksi

      Halut ne on hiirelläkin, hih =o) Kai tää mun monen vuoden sinkkuna oleminen sen tekee, joko oon huora tai lesbo. Ninkuin ei ilman naimatta vois elää! Mä oon lesbokin jo? Mä vaan en kyl tiedosta ite sitä joten oisko aiheitta mennä hoitoon ;o) No joo, olkoon kukin musta mitä mieltä haluu, ei haittaa pätkääkään ;O)

      Iteppä tien oikeesti mikä kiinnostaa ja mikä ei. Välillä vetää vaikeeks, varsinkin kun syytetään sellasesta mitä ei ole ees tehnyt;o( Niinku mun tekemiset ja menemiset kuuluis kellekkään.

      Mulla on hitonmoinen nuha, mikäs siihen auttaa ;O( En ole kyl testannut vanhaa viisautta että yskä lähtee yskimällä ja nuha nussi.... ;O) nyt häipyy sekoilemasta. Hyvää illan jatkoo ;O)

    • katy77

      joka tekee kaikki asiat mahdollisimman vaikeaksi vaikka helpommallakin voisi päästä = ) ja mähän en ole hankala eli varmaankin tahattomasti...

    • veeen feikit

      on hankalia tahallaan

    • ihminen minun

      mielestäni on sellainen
      sanimpa tai teinpä mitä tahansa
      en koskaan osaa tehdä tai sanoa hänen miliksee.
      hän itse on aina oikeassa.
      minulla ei saa olla omaa mielipidettä asiosta
      hyvä on vain silloin,kun myötäilen häntä.
      jos sanon jotain riitelen,jos en sano mitään olen suuttunut hänen mielestään.
      turhat riitelemiset ja huutamiset en jaksa sellaista.
      parempi sitten,kun pidän väliä en jaksa sellaista.

    • lymyilee kaupungin suodatinverkossa filtterien valissa. estaen tehokkaan ilmanaytekeraysprosessin toteutumista. han aiheuttaa paanvaivaa, koska haitallisten paastøjen kayrissa esiintyy outoja notkahduksia. hanet olisi pikimmiten saatava pois filtterien valista, mutta minkas teet? hankala homma.

    • siks se onkin hankala

      kun ei sitä myönnä! ;))))

      • nainen 39v

        Siksi avonikin lähti, mutta olen ottanut opikseni ja muutunut, uskokaa pois vaan!


    • Pelottava

      Hankala ihminen on kasvoiltaan kulmikas.
      Musta tukka ja kova ääni.

      Tästä syystä häntä ei uskalla kukaan lähestyä työpaikalla
      ja hänestä leviää epämääräisiä juoruja.

    • mr hankala

      Näyttää olevan monella vaikeeta kotona. Jos on asia mistä nalkuttaa, on nalkuttamisella jokin pointti. Pointista voi keskustella asiallisesti niinkuin viisaat ihmiset tekee eikä huuda/nalkuta siitä samalla sävelellä toiselle. Ei kukaan tahallaan nalkuta.

    • Han Ka La Ahven

      Hankalat ihmiset ei yleensä toimi minun toiveiden mukaan.

    • sellainen..

      Omahyväinen, itsekäs oman edun tavoittelja, röyhkeä, välinpitämätön eikä huomioi muita.

    • kalas

      Hankala on ihminen jota on poliisit ja viranomaiset kusettanneet .Joka on nujerruttu lyöty ja alistettu ohitettu . Semmosesta tulee hankala ihminen . Vittu sitä ne sitten ihmettelee että kuinkas näin ...........................

    • on,,

      Sellainen, joka ei myönnä koskaan olevansa väärässä, vaikka tietäisi olevansakin. Jääräpäinen, joka ei kuuntele toisten mielipiteitä, vaan pitää omiaan täydellisinä ja oikeina. Myös kritiikin vastaanottamisen vaikeus vaikka itse kritisoi muita. Ja jos heittää kritiikkiä, henkilö katsoo nenänvierestä kuin halpaa makkaraa, että haist vittu...That's my brother

    • sellainen ihminen

      Kieron ihmisen lähellä on hankalaa.
      Selän takana panettelijat, huhupuheiden levitykseen osallistuvat tuottavat paljon murhetta.
      Itseään muita parempana pitävä ihminen on superhankala.

      • Että on hankala?

        Oiskohan meissä jokaisessa pieni hankaluus?


      • Sirkka Perttunen

        Myös me mielipiteemme ja asiamme suoraan sanovat koetaan hankalina. Tarkoitan asiallisesti sanovat. Varsinkin,jos mielipide on yleistä mielipidettä vastaan!!


    • hankalaa

      Narsisti joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken, vaittää olevansa yleisnero ja haluaa sekaantua kaikkeen mahdolliseen vaikka oikeasti ei ole tietoa eikä taitoa mistään...todella vaikea työkumppani.

    • määhän oon ain yhtä söpönen :}

      murr

    • ihmisiä ole olemassa.....vain väärin ymmärrettyjä!

    • ihan tahalleen

      suununtaina en oo hankla.

    • saana hankala

      ole hankalia ihmisiä. On vaan HAASTAVIA.

    • *Denisoff**

      mutta akka on että puolekki riittäis!

    • juutasko

      sinä olet hankala ja paha ihminen

    • Ne haluaa

      Heittäytyä hankalaksi,jepjep

      • kohtaan ja muita

        hyvin hankala.


    • kotrpsto

      ei ole sinut itsensä kanssa,kuvittelee itsestään liikoja tai potee alemmuuskompleksia.Ei hyväksy itseään sellaisena kuin on.

    • joka toiselle kuoppaa ka

      joka ei osaa asettua toisen ihmisen asemaan.

      Epäempaattinen ja julma, välinpitämätön muiden oikeuksien ja elämän suhteen.

      Itsekeskeinen ihminen on hankala.

    • ihminen..

      ..on nimeltään vaimo :)

      • hankaluus on

        leviävä avioliittotauti.


      • Just juu
        hankaluus on kirjoitti:

        leviävä avioliittotauti.

        HAPANNAAMA HAASKA!!!!

        Turha on miestä syyttää kurppanaamaakanpaskasta!!!


    • Psykopaatit ovat hankalia.
      Olen ollut tekemisissä 2psykopaatim kanssa.
      Kaikinpuolin hankalia/vittumaisia tyyppejä.

      • Nalkuttajatar

        ..huumorintajuttomia ja itsensä turhan vakavasti ottavia typeryksiä koko sakki :D!

        Ette soisi naiselle edes viatonta huvin vuoksi nalkuttamista , ilman että pitää uhata avioerolla.


      • mahoton..

        vai, että puskasta huutelee...ei mitään rajaa.


      • ......

        .....


    • Hankala ei sille

      Omalle luonteelle mitään)))

    • kun ei jaksa kuunnella

      itseään viisaampaa ihmistä.

    • ilmiselvästi

      ...ja vieläkin väittää olevansa oikeassa, vaikka kaikki faktat kertoo toista

      • ihan ite

        mun naapuri on hankla kun haluu aina sanoo viimeisen sanan, ja olla aina oikeessa. Ei anna koskaan periks.


    • Demeterin nuorempi sisar

      on sellainen ihminen, joka haluaa "auttaa" talon töissä, on oma-aloitteinen ja tekee sitten vahinkoa "auttamisellaan". Kerää marjat puskista raakileina ja tuo ämpärin näytille naama loistaen kuin pienellä, kiitosta odottavalla lapsella. Kerää pyykit narulta sekaiseksi kasaksi, jonka emäntä sitten joutuu selvittämään - emäntä itse olisi kerännyt ne järjestyksessä. Korjaa astiat pöydältä tiskialtaaseen hallitsemattomaksi sekamelskaksi, emäntä olisi siinäkin toiminut järjestelmällisesti niin, että mitään Aku Ankka-tyylistä tiskivuorta ei olisi missään vaiheessa syntynyt. Haluaa olla ystävällinen koiralle ja syöttää sille makupaloja pöydästä, heittää sille keppiä suoraan kukkapenkkien tai vihannesmaan suuntaan. Sytyttää valkean saunapadan alle, eikä ymmärrä laittaa pataan ensin vettä. Koko ajan hirveä halu auttaa, vaikka on aivan toistaitoinen. On paljon helpompaa vastata vihamieliseen käytökseen tai näpäyttää työtoverille omalla tontilla pysymisestä, kuin selittää aikuiselle, hyväntahtoiselle ihmiselle, että hänen apunsa on itse asiassa kaikkea muuta kuin hyödyksi.

    • Tosihankalaa kaikki

      Kun on vuosikaudet elänyt ihmisen kanssa jonka suusta alkaa kuulua eee-kirjan aina kun jotain sille puhuu, tietää kyllä mikä on hankala ihminen. Juuri sellainen!

      Mikään ei kelpaa eikä sovi!!

      PöÖHHH!!!!

    • Hankalasta hankalin

      kovin hankala, vaan erittäin hankala.

    • hankalan kanssa elänyt

      Sellaisen kanssa eläneenä voin todeta, että näiden palstahankaloiden ääni on kuin hyttysen ininää hankalan ihmisen hankalana olemisen rinnalla. Hankala ihminen syyttää kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta muita ihmisiä, parisuhteessa/avioliitossa pariansa. Mikään ei ole hankalan ihmisen syytä. Jos hän ajaa kolarin parinsadan kilometrin päässä kotoansa, on sekin puolison syytä. Kun hankala ihminen tulee kotiin, hän on jo ulko-ovella täynnä valituksia toisen huonoudesta. Väärä ikkuna on auki, tai on uskallettu siirtää pöytä toisinpäin keittiössä.

      Hankala ihminen matkustaa ulkomaille kertomatta toiselle mihin on menossa, miloin tulee ja missä asuu. Niin, että jos jotakin sattuu matkalla, on sitä hankala lähteä viranomaisten kanssa selvittämään. Meni jonnekin..en oikein tidä mihin..piti palata, en oikein tiedä milloin... - vaikka oltaisiin avioliitossa ja lapsikin jo olemassa. Hankala ihminen tulee kotiin, kun muut ovat jo nukkumassa ja jää nukkumaan, kun muut lähtevät töihin tai kouluun. Hän seurustelee avoimesti muiden kanssa ja kertoo puolisolleen, kuinka paljon ihanampia muut ovat. Kotona hän ei harrasta hempeitä hetkiä, jotta voisi muuallaa esittää viriiliä.

      Hankala ihminen ei halua keskustella naisten kanssa. Hänen mielestään pahinta, mitä hänelle voisi tapahtua olisi joutua työskentelemään töissä naisen parina. Jos vaimo alkaa puhua työasioistaan hankala ihminen vastaa "ei voisi vähempää kiinnostaa", jos hän nyt vastaa ollenkaan. Hankalan ihmisen kanssa voi elää vuosikausia puhumatta tälle yhtään mitään, eikä hankala ihminen pidä sitä mitenkään outona - ei edes huomaa sitä.

      Hankala ihminen siis on pysyvästi hankala, ei muutu, eikä hänen vastuuntuntonsa kasva edes vanhemmuuteen. Hankalan ihmisen kanssa aviolittossa on, kuin olisi yksinhuoltaja tarjoamassa hotellipalveluja puolisolleen.

    • Olen kuullut, tai ainakin minun olisi pitänyt kuulla, että niitä näkee eniten peilistä.

      • Edellisen pähkinän ratkaisu:
        Vampyyrit eivät ole ihmisiä.


      • --woman--
        tuttumies kirjoitti:

        Edellisen pähkinän ratkaisu:
        Vampyyrit eivät ole ihmisiä.

        on haastavia


    • Maistuiskos

      Hankala,ei tule yksin toimeen

    • Viivi.

      aina ei itteeskään jaksais. Nytkin vois luulla että olen jo vastannut tänne...
      mutta en ole.

      Tämä nyt oli aivan pakko mainita.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe