Oonko liian iso shettiksele oon 155pitkä ja painan 52 kiloo.
ku haluaisin niin oman shettiksen ku ne on niin ihq i love shetlannin ponies!
liian iso shettikselle?
3
635
Vastaukset
- Horse-95
Olen itse aika lailla saman kokoinen kuin sinä. Meillä on n. 109 cm korkea shettis ja sillä ratsastaessani jalkani roikkuvat vähän turhankin alhaalla. Olen liian iso shettikselle. Shettiksen kanssa ei pelkkä ratsastus ole ainoa harrastusvaihtoehto, voithan käyttää sitä näyttelyissä, harrastaa ohjasajoa tai raveja tai muuten vaan seuraponina pitää shettiksen. Mutta sekin on myös laumaeläin ja olisi hyvä että sillä olisi lajiseuraa. Jos nyt täytyy sanoa, olet ehkä vähän liian iso shetlanninponille pituutesi kannalta.
- pinzuli
îahn hyvän kokoinen olet vielä shettikselle :)
- -strange-
No hei mullaki on shettis ja oon 165cm pitkä ja painoo on toki vain se 48 kg mutta kumminki omistan shettiksen mikää ei voinu sitä hankintaa estää... :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042700
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252505En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031221Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561179- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 106798
- 46793