KEPUlaisen politiikan ansiosta isänmaamme on taas kuilun partaalla.
Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen on saanut työttömyyden kovaan kasvuun ja nyt aikoo myös velkaannuttaa Suomen.
Vanhanen suunnittelee sellaisen velan ottamista, että Suomi ei selvinne siitä koskaan.
PerusKEPUlaiseen tapaan Vanhanen ei halua ottaa vastuuta mistään. Kaikki hankalat asiat Vanhanen on tunkenut erilaisiin komiteoihin, joiden työn ei ole edes tarkoitus valmistua tällä vaalikaudella.
Kohta tarvitaan taas sinpuna nostamaan Suomi kuilusta. Vieläköhän Lipponen ja Niinistö suostuisivat tekemään saman pelastusoperaation kuin Esko Tuhoahon pääministerikauden jälkeen.
Sinipuna pelastaa taas Suomen
3
56
Vastaukset
- järki hoi
Eiköhän olisi Suomelle parasta jättää keskusta ja kokoomus yhdessä oppositioon seuraavissa Eduskuntavaaleissa? Eli tehtäiskös suomalaiset järjellä ajattevat kompromissi ja äänestetään seuraavaan hallitukseen aivan muiden puolueiden ehdokkaita. Nimittäin tätä porvarihallitusvelkaa maksatetaan seuraavilla ja seuraavilla sukupolvilla. Historiasta voi käydä kurkkaamassa, että kokoomus ja keskusta samassa hallituksessa on AINA VELKAANUTTANUT SUOMEN.
- Taittu kissanpojan niska
Miehiä eikä pallopoikia! Ydinvoimaloille välittömästi rakennusluvat että teollisuudella riittää uskoa kohtuu hintaiseen enerkiaan.
- ne..
kokoomus ja keskusta esim ajavat pakkomediamaksua. Yhteistuumin ovat myös saaneet homoille adoptio-oikeuden.
Mutta itse näen, että päätösten takana on ihmisiä, ei puolueita.
Näitä tällaisia päätöksiä ei voi ymmärtää.
Siellä on tuon mielisiä ihmisiä niin paljon, että saavat aikaan sitten mitä haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau636991Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414935- 792762
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412069- 181938
- 301677
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121562Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151429- 241294
- 151276