Erkki Laine ehkä menehtynyt lehden tietojen mukaan?
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2009082410131908_jk.shtml
Ex-kiekkotähti ehkä hukkunut
5
360
Vastaukset
- qwertyu
baari-illan jälkeen veneilemään. ei ehkä mikään kuningasidea.
- Hirttomies
Aivan sama meininki liikenteessä ja liikaa kuolee päivittäin ihmisiä kaahailuissa alkoholin voimalla ja ilman sitäkin. Viinan, huumeet ja kaahailun kun jättää pois, tapahtuisi onnettumuuksia/kuolemia liikenteessä yli 70% vuosittain vähemmän, nykyisiin määriin tilastolaskelmien mukaan. Sama on vesiliikenteessä ja hukkumistapaksissa.
Valitettavia sinänsä, kun kaikki on niin turhia.
Itse en ole käyttänyt alkoholia, tupakkaa tai huumeita koskaan. Ainostaan senverran tiedän, että miltä kossu, kalja ja tupakka maistuu. Siihen se homma jäi, eikä ollut hommat makuuni!
Pitää muuten karmean kunnon yllä, kun ei koske alkoholiin, huumeisiin ja tupakkaan. - SM-liigaa...
Hirttomies kirjoitti:
Aivan sama meininki liikenteessä ja liikaa kuolee päivittäin ihmisiä kaahailuissa alkoholin voimalla ja ilman sitäkin. Viinan, huumeet ja kaahailun kun jättää pois, tapahtuisi onnettumuuksia/kuolemia liikenteessä yli 70% vuosittain vähemmän, nykyisiin määriin tilastolaskelmien mukaan. Sama on vesiliikenteessä ja hukkumistapaksissa.
Valitettavia sinänsä, kun kaikki on niin turhia.
Itse en ole käyttänyt alkoholia, tupakkaa tai huumeita koskaan. Ainostaan senverran tiedän, että miltä kossu, kalja ja tupakka maistuu. Siihen se homma jäi, eikä ollut hommat makuuni!
Pitää muuten karmean kunnon yllä, kun ei koske alkoholiin, huumeisiin ja tupakkaan.Sitä paitsi ei kuulu Mestispalstalle. Naapurin miehiä oli. Elämä on välillä yllättävää. Niin pari olutta otti.
- Hirttomies
SM-liigaa... kirjoitti:
Sitä paitsi ei kuulu Mestispalstalle. Naapurin miehiä oli. Elämä on välillä yllättävää. Niin pari olutta otti.
Pikkumiehet paria olutta enempää kestäkkään, RAVistimellekkin riittää jo tyhjän pullon tuijotus ja kuvan näkeminen rapakaljapullosta lehdestä. Taidat vieläkin syödä hiivaa suoraan S-Marketin hyllystä ja hörpätä partavettä päälle?
- Voittajasi
Hirttomies kirjoitti:
Pikkumiehet paria olutta enempää kestäkkään, RAVistimellekkin riittää jo tyhjän pullon tuijotus ja kuvan näkeminen rapakaljapullosta lehdestä. Taidat vieläkin syödä hiivaa suoraan S-Marketin hyllystä ja hörpätä partavettä päälle?
Millos aiot muuttaa äitylin luota pois? Olet sä nolo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5011482
- 827739
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555838- 785782
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784942Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334283- 483116
- 363084
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402500