Kristus meissä

kirkkauden toivo

Ja jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mitä kiitosta teille siitä tulee? Rakastavathan syntisetkin niitä, jotka heitä rakastavat. Luukas 6:32

Näyttäkäämme, mistä meidät on tehty. Meidän pitää saada jotakin tänne osoittamaan rakkautta ja kunnioittamista. Ja kunnioittakaamme lähimmäistämme ja rakastakaamme häntä, olipa hän sitten oikeassa tai väärässä.

Jos te voitte rakastaa vain niitä, jotka rakastavat teitä, no, syntisetkin tekevät samoin. Mutta me olemme erilaisia. Kun Kristus on tullut meidän sydämeemme, me rakastamme niitä, jotka eivät rakasta meitä. Rakastamme niitä, jotka eivät ole rakastettavia. Ja kerran mekään emme olleet rakastettavia, tiedättehän. Ja Kristus rakasti meitä, kunnes me tulimme Hänen tykönsä.

Ja sitten jos me olemme Kristuksesta ja Kristus on meissä, meillä on tuo sama yhteyden ja yhteistyön ja auttamisen Henki, koettaaksemme liikutta tuota suurta kuormaa ja tehdäksemme elämän vähän helpommaksi lähimmäisillemme.

5

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielessäni ovat olleet virren 509 sanat.
      --
      1.
      Herra, elämääni
      valvo, etten harhaan
      vaeltaisi täällä
      ohi ihmisten.

2.
      Herra, auta aina,
      etten ketään paina,
      etten toisten taakkaa
      suuremmaksi tee.

3.
      Vierelläni kulje,
      askeleeni ohjaa,
      etten väisty, milloin
      kutsut auttamaan.

4.
      Sydäntäni ohjaa,
      anna minun, Herra,
      armossasi kasvaa,
      olla ihminen.
      --
      Fariseuksille ja kirjanoppineille Jeesus sanoo:
      "Voi teitäkin, te lainoppineet, kun te sälytätte ihmisten päälle vaikeasti kannettavia taakkoja ettekä itse sormellannekaan koske niihin taakkoihin! (Luuk. 11:46).

• Yks-tämmönen

viestistä.

Luuk. 3:16

niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.

Luuk. 12:49

Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!

Mikä onkaan tuo tuli, jota Jeesus tuli heittämään. Se on Jumalan Rakkauden tuli.

• Markku Tampio

älkää rakastako sanalla ja kielellä vaan teossa ja totuudessa.

Monikohan elintasokilpaan mukaan lähtenyt uskova voi nykyaikana näyttää teoistaan uskon, ja uskostaan teot..

• raamatusta

Jeesus oli Kristus vain silloin kun Hän oli ristillä!
      Jeesusta Kristukseksi kutsuvat ovat harhauttajia tai/harhautettuja.

### JEESUS EI OLE TÄMÄN SANOESSAAN KRISTUS ###

JEESUS TIETÄÄ ITSE PARHAITEN KUKA ON.
      ASETTAKAA HÄNEN TIETOJA PAREMMAT TIEDOT JOS YLÄMPÄÄ JUMALALLISUUDEN TIETOA LÖYTYY!

Kenen todistajia olette ellette USKO, LUOTA, KUUNTELE mitä JEESUS ITSE SANOO?
      ---------------------------

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
      Matt. 24:23

Matteus 24:23-24
      23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      Mark. 13:21
      Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.

###

### JEESUS RISTILLÄ - KRISTUS ###
      Luuk. 24:46
      Ja hän sanoi heille: "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista,

###

### YLÖS NOUSEMISEN JÄLKEEN HÄN ON JEESUS ###
      Markuksen evankeliumi:
      16:6 Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.
      ###

Vain harhauttajat käyttävät "kristus" sanaa jotta tuntisimme harhauttajat.
      Keneen sanaan te luotatte ellette Jeesuksen Sanaan?

• NÄKIS VAAN

Teetkö itse näin ? Vai rakastaako sinua joku jota sinä et edes huomaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      610
      2494
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      414
      1991
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1880
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1486
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1478
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1389
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      123
      1218
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      1020
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      968
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      52
      896
    Aihe