anteeksi

ymmärtämättömyys

Anteeksi etten kohdellut sinua oikein, en ymmärtänyt, että tarina oli vain tarinaa, joka sinun näkökulmastasi olisi todennäköisesti ollut hyvin erilainen.

Anteeksi että uskoin sinusta pahaa, vaikka en edes tuntenut sinua.

Anteeksi - olin lapsellinen ja tein väärin sinua kohtaan.

10

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itselleni,

      mutta kerrohan nyt kuitenkin mihin päin viestisi oikeasti menee?

    • 3. x ?

      Se että pystyit kirjoittamaan nämä asiat on hyvä asia. Parempi olisi jos voisit pyytää anteeksi siltä ihmiseltäsi, kirjoittelu täällä ei ehkä kohtaa sitä oikeata.

      Ihmisten olisi kaiketi helpompaa elää, kun ymmärtäisivät keskustella keskenään, ei syntyisi vääriä tulkintoja asioista, ja opittaisiin tuntemaan lähimmäiset paremmin. Avoimuutta ajatustenvaihdossa ja aikaa jutteluun, tarvitaanko paljon muuta pitämään ihmissuhdetta kasassa molemminpuolisen rehellisen välittämisen ja läheisyyden lisäksi?

      • Eräs jonka sydäntä tää kosketti

        Ottaisit yhteyttä. Mulla on ikävä vieläkin. Mä en voi ottaa yhteyttä, sen täytyy tulla sinulta jos vielä haluat ehjätä rikki menneen. Niin paljon on tapahtunut ja nyt ymmärrän asioita mitä en silloin edes tiennyt. Molemmin puolin olisi varmasti anteeksipyydettävää ja annettavaa, jos vain joskus vielä törmäisin sinuun tulisin juttelemaan saadakseni varmuuden.


      • 3. x ?
        Eräs jonka sydäntä tää kosketti kirjoitti:

        Ottaisit yhteyttä. Mulla on ikävä vieläkin. Mä en voi ottaa yhteyttä, sen täytyy tulla sinulta jos vielä haluat ehjätä rikki menneen. Niin paljon on tapahtunut ja nyt ymmärrän asioita mitä en silloin edes tiennyt. Molemmin puolin olisi varmasti anteeksipyydettävää ja annettavaa, jos vain joskus vielä törmäisin sinuun tulisin juttelemaan saadakseni varmuuden.

        tietää, josko olet se kaipaamani. Mistä sinut tunnistaisin, jos hän olisit?

        http://www.youtube.com/watch?v=HCTJeT2i9QU


      • Eräs jonka sydäntä tää kosketti
        3. x ? kirjoitti:

        tietää, josko olet se kaipaamani. Mistä sinut tunnistaisin, jos hän olisit?

        http://www.youtube.com/watch?v=HCTJeT2i9QU

        ei ole "yhteistä laulua" eli linkkisi ei ainakaan sellaisena sovi minuun&häneen. Emme asu samassa kaupungissa. Siksi törmääminen ei ole ihan helppoa.


      • 3. x ?
        Eräs jonka sydäntä tää kosketti kirjoitti:

        ei ole "yhteistä laulua" eli linkkisi ei ainakaan sellaisena sovi minuun&häneen. Emme asu samassa kaupungissa. Siksi törmääminen ei ole ihan helppoa.

        eipä ollut yhteisen laulun vuoksi linkkinä. Eikä törmääminenkään ole todennäköistä, ellei joskus keskikaupungilla . ;6

        http://www.virtualhelsinki.net/helsinkipanoraama/index.html


      • öööööööööööööööööh
        3. x ? kirjoitti:

        tietää, josko olet se kaipaamani. Mistä sinut tunnistaisin, jos hän olisit?

        http://www.youtube.com/watch?v=HCTJeT2i9QU

        tää mulle? :)

        Jos oli, niin tiedoksi... Ei oo tunteet muuttuneet. Mutta tunnustamaan en lähde!


      • 3. x ?
        öööööööööööööööööh kirjoitti:

        tää mulle? :)

        Jos oli, niin tiedoksi... Ei oo tunteet muuttuneet. Mutta tunnustamaan en lähde!

        tämä nyt ymmärrettävä siten, että isomman eläimen asusteista löytyy pitkäkorvainen. ;D
        Mitekäs sitten pitäisi toimia?


    • haluan tietää

      aloittaja nainen vai mies?

    • Angelfish.

      Turhaan anteeksi pyytelet, koska olet anonyymi. Et voi siksi saada anteeksi siltä jolta pyytelet ja minä en ainakaan antaisi anteeksi, koska olet tuominnut hänet ajatuksissasi, jonkun toisen puheiden perusteella, vaikka et ole tuntenut kohdetta edes kunnolla.

      Koskaan ei saa tuomita toista pelkän kuulopuheen perusteella. Täytyy tuntea ensin toinen ja tietää faktat. Minä ainakaan en olisi sellaisen ystävä enää tai juttelisi mitään, jos minun tunteita loukattaisiin. Loukkaannun muutenkin herkästi, mutta toisille annan anteeksi helposti, se riippuu tosin ihmisestä ja asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe