anteeksi

ymmärtämättömyys

Anteeksi etten kohdellut sinua oikein, en ymmärtänyt, että tarina oli vain tarinaa, joka sinun näkökulmastasi olisi todennäköisesti ollut hyvin erilainen.

Anteeksi että uskoin sinusta pahaa, vaikka en edes tuntenut sinua.

Anteeksi - olin lapsellinen ja tein väärin sinua kohtaan.

10

1320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itselleni,

mutta kerrohan nyt kuitenkin mihin päin viestisi oikeasti menee?

• 3. x ?

Se että pystyit kirjoittamaan nämä asiat on hyvä asia. Parempi olisi jos voisit pyytää anteeksi siltä ihmiseltäsi, kirjoittelu täällä ei ehkä kohtaa sitä oikeata.

Ihmisten olisi kaiketi helpompaa elää, kun ymmärtäisivät keskustella keskenään, ei syntyisi vääriä tulkintoja asioista, ja opittaisiin tuntemaan lähimmäiset paremmin. Avoimuutta ajatustenvaihdossa ja aikaa jutteluun, tarvitaanko paljon muuta pitämään ihmissuhdetta kasassa molemminpuolisen rehellisen välittämisen ja läheisyyden lisäksi?

• Eräs jonka sydäntä tää kosketti

Ottaisit yhteyttä. Mulla on ikävä vieläkin. Mä en voi ottaa yhteyttä, sen täytyy tulla sinulta jos vielä haluat ehjätä rikki menneen. Niin paljon on tapahtunut ja nyt ymmärrän asioita mitä en silloin edes tiennyt. Molemmin puolin olisi varmasti anteeksipyydettävää ja annettavaa, jos vain joskus vielä törmäisin sinuun tulisin juttelemaan saadakseni varmuuden.

• 3. x ?
        Eräs jonka sydäntä tää kosketti kirjoitti:

Ottaisit yhteyttä. Mulla on ikävä vieläkin. Mä en voi ottaa yhteyttä, sen täytyy tulla sinulta jos vielä haluat ehjätä rikki menneen. Niin paljon on tapahtunut ja nyt ymmärrän asioita mitä en silloin edes tiennyt. Molemmin puolin olisi varmasti anteeksipyydettävää ja annettavaa, jos vain joskus vielä törmäisin sinuun tulisin juttelemaan saadakseni varmuuden.

tietää, josko olet se kaipaamani. Mistä sinut tunnistaisin, jos hän olisit?

http://www.youtube.com/watch?v=HCTJeT2i9QU

• Eräs jonka sydäntä tää kosketti
        3. x ? kirjoitti:

ei ole "yhteistä laulua" eli linkkisi ei ainakaan sellaisena sovi minuun&häneen. Emme asu samassa kaupungissa. Siksi törmääminen ei ole ihan helppoa.

• 3. x ?
        Eräs jonka sydäntä tää kosketti kirjoitti:

ei ole "yhteistä laulua" eli linkkisi ei ainakaan sellaisena sovi minuun&häneen. Emme asu samassa kaupungissa. Siksi törmääminen ei ole ihan helppoa.

eipä ollut yhteisen laulun vuoksi linkkinä. Eikä törmääminenkään ole todennäköistä, ellei joskus keskikaupungilla . ;6

http://www.virtualhelsinki.net/helsinkipanoraama/index.html

• öööööööööööööööööh
        3. x ? kirjoitti:

tää mulle? :)

Jos oli, niin tiedoksi... Ei oo tunteet muuttuneet. Mutta tunnustamaan en lähde!

• 3. x ?
        öööööööööööööööööh kirjoitti:

tää mulle? :)

Jos oli, niin tiedoksi... Ei oo tunteet muuttuneet. Mutta tunnustamaan en lähde!

tämä nyt ymmärrettävä siten, että isomman eläimen asusteista löytyy pitkäkorvainen. ;D
        Mitekäs sitten pitäisi toimia?

• haluan tietää

aloittaja nainen vai mies?

• Angelfish.

Turhaan anteeksi pyytelet, koska olet anonyymi. Et voi siksi saada anteeksi siltä jolta pyytelet ja minä en ainakaan antaisi anteeksi, koska olet tuominnut hänet ajatuksissasi, jonkun toisen puheiden perusteella, vaikka et ole tuntenut kohdetta edes kunnolla.

Koskaan ei saa tuomita toista pelkän kuulopuheen perusteella. Täytyy tuntea ensin toinen ja tietää faktat. Minä ainakaan en olisi sellaisen ystävä enää tai juttelisi mitään, jos minun tunteita loukattaisiin. Loukkaannun muutenkin herkästi, mutta toisille annan anteeksi helposti, se riippuu tosin ihmisestä ja asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5081
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4083
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1302
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      903
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      769
    Aihe