anteeksi

ymmärtämättömyys

Anteeksi etten kohdellut sinua oikein, en ymmärtänyt, että tarina oli vain tarinaa, joka sinun näkökulmastasi olisi todennäköisesti ollut hyvin erilainen.

Anteeksi että uskoin sinusta pahaa, vaikka en edes tuntenut sinua.

Anteeksi - olin lapsellinen ja tein väärin sinua kohtaan.

10

1273

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itselleni,

      mutta kerrohan nyt kuitenkin mihin päin viestisi oikeasti menee?

    • 3. x ?

      Se että pystyit kirjoittamaan nämä asiat on hyvä asia. Parempi olisi jos voisit pyytää anteeksi siltä ihmiseltäsi, kirjoittelu täällä ei ehkä kohtaa sitä oikeata.

      Ihmisten olisi kaiketi helpompaa elää, kun ymmärtäisivät keskustella keskenään, ei syntyisi vääriä tulkintoja asioista, ja opittaisiin tuntemaan lähimmäiset paremmin. Avoimuutta ajatustenvaihdossa ja aikaa jutteluun, tarvitaanko paljon muuta pitämään ihmissuhdetta kasassa molemminpuolisen rehellisen välittämisen ja läheisyyden lisäksi?

      • Eräs jonka sydäntä tää kosketti

        Ottaisit yhteyttä. Mulla on ikävä vieläkin. Mä en voi ottaa yhteyttä, sen täytyy tulla sinulta jos vielä haluat ehjätä rikki menneen. Niin paljon on tapahtunut ja nyt ymmärrän asioita mitä en silloin edes tiennyt. Molemmin puolin olisi varmasti anteeksipyydettävää ja annettavaa, jos vain joskus vielä törmäisin sinuun tulisin juttelemaan saadakseni varmuuden.


      • 3. x ?
        Eräs jonka sydäntä tää kosketti kirjoitti:

        Ottaisit yhteyttä. Mulla on ikävä vieläkin. Mä en voi ottaa yhteyttä, sen täytyy tulla sinulta jos vielä haluat ehjätä rikki menneen. Niin paljon on tapahtunut ja nyt ymmärrän asioita mitä en silloin edes tiennyt. Molemmin puolin olisi varmasti anteeksipyydettävää ja annettavaa, jos vain joskus vielä törmäisin sinuun tulisin juttelemaan saadakseni varmuuden.

        tietää, josko olet se kaipaamani. Mistä sinut tunnistaisin, jos hän olisit?

        http://www.youtube.com/watch?v=HCTJeT2i9QU


      • Eräs jonka sydäntä tää kosketti
        3. x ? kirjoitti:

        tietää, josko olet se kaipaamani. Mistä sinut tunnistaisin, jos hän olisit?

        http://www.youtube.com/watch?v=HCTJeT2i9QU

        ei ole "yhteistä laulua" eli linkkisi ei ainakaan sellaisena sovi minuun&häneen. Emme asu samassa kaupungissa. Siksi törmääminen ei ole ihan helppoa.


      • 3. x ?
        Eräs jonka sydäntä tää kosketti kirjoitti:

        ei ole "yhteistä laulua" eli linkkisi ei ainakaan sellaisena sovi minuun&häneen. Emme asu samassa kaupungissa. Siksi törmääminen ei ole ihan helppoa.

        eipä ollut yhteisen laulun vuoksi linkkinä. Eikä törmääminenkään ole todennäköistä, ellei joskus keskikaupungilla . ;6

        http://www.virtualhelsinki.net/helsinkipanoraama/index.html


      • öööööööööööööööööh
        3. x ? kirjoitti:

        tietää, josko olet se kaipaamani. Mistä sinut tunnistaisin, jos hän olisit?

        http://www.youtube.com/watch?v=HCTJeT2i9QU

        tää mulle? :)

        Jos oli, niin tiedoksi... Ei oo tunteet muuttuneet. Mutta tunnustamaan en lähde!


      • 3. x ?
        öööööööööööööööööh kirjoitti:

        tää mulle? :)

        Jos oli, niin tiedoksi... Ei oo tunteet muuttuneet. Mutta tunnustamaan en lähde!

        tämä nyt ymmärrettävä siten, että isomman eläimen asusteista löytyy pitkäkorvainen. ;D
        Mitekäs sitten pitäisi toimia?


    • haluan tietää

      aloittaja nainen vai mies?

    • Angelfish.

      Turhaan anteeksi pyytelet, koska olet anonyymi. Et voi siksi saada anteeksi siltä jolta pyytelet ja minä en ainakaan antaisi anteeksi, koska olet tuominnut hänet ajatuksissasi, jonkun toisen puheiden perusteella, vaikka et ole tuntenut kohdetta edes kunnolla.

      Koskaan ei saa tuomita toista pelkän kuulopuheen perusteella. Täytyy tuntea ensin toinen ja tietää faktat. Minä ainakaan en olisi sellaisen ystävä enää tai juttelisi mitään, jos minun tunteita loukattaisiin. Loukkaannun muutenkin herkästi, mutta toisille annan anteeksi helposti, se riippuu tosin ihmisestä ja asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe