Olen pähkäillyt Viasatin paketin vaihtamista. Onko kellään kokemusta paketin "downgrade"auksesta?
Kun vertailen tarjontaa niin en näe suurta eroa pakettien välllä. Kun vielä pohdin mitä itse katselen niin ero eikun pienenee. Miksi siis maksan premium-hintaa kun en hyödynnä sen tarjontaa?
Jäänkö jostain isosta paitsi?
Voiko lainkaan muuttaa pakettia (kun 12kkn sopimus on päättynyt).
Viasat Platinasta Viasat Kultaan ?
3
660
Vastaukset
- mikkikissa
Paljon mahdollisuutta vaihtaa koska viasatilla on vain yks ja ainoa kanavapaketti ainakin toistaiseksi
- Viasat HD asiakas
...Viasat puhu sekä Platina että Kultapaketeista joista jäljimmäisellä on joku kampanjakin par'aikaa meneillään.
Muistaakseni Kultapaketti oli olemassa jo vajaa vuosi sitten kun itse Platinan tyhmyyksissäni hankin. - Pode65
Viasat HD asiakas kirjoitti:
...Viasat puhu sekä Platina että Kultapaketeista joista jäljimmäisellä on joku kampanjakin par'aikaa meneillään.
Muistaakseni Kultapaketti oli olemassa jo vajaa vuosi sitten kun itse Platinan tyhmyyksissäni hankin.Platinan saa vain satelliitilla. Kulta on kaapeliTV paketti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858