Olen pähkäillyt Viasatin paketin vaihtamista. Onko kellään kokemusta paketin "downgrade"auksesta?
Kun vertailen tarjontaa niin en näe suurta eroa pakettien välllä. Kun vielä pohdin mitä itse katselen niin ero eikun pienenee. Miksi siis maksan premium-hintaa kun en hyödynnä sen tarjontaa?
Jäänkö jostain isosta paitsi?
Voiko lainkaan muuttaa pakettia (kun 12kkn sopimus on päättynyt).
Viasat Platinasta Viasat Kultaan ?
3
663
Vastaukset
- mikkikissa
Paljon mahdollisuutta vaihtaa koska viasatilla on vain yks ja ainoa kanavapaketti ainakin toistaiseksi
- Viasat HD asiakas
...Viasat puhu sekä Platina että Kultapaketeista joista jäljimmäisellä on joku kampanjakin par'aikaa meneillään.
Muistaakseni Kultapaketti oli olemassa jo vajaa vuosi sitten kun itse Platinan tyhmyyksissäni hankin. - Pode65
Viasat HD asiakas kirjoitti:
...Viasat puhu sekä Platina että Kultapaketeista joista jäljimmäisellä on joku kampanjakin par'aikaa meneillään.
Muistaakseni Kultapaketti oli olemassa jo vajaa vuosi sitten kun itse Platinan tyhmyyksissäni hankin.Platinan saa vain satelliitilla. Kulta on kaapeliTV paketti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2334467Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752884- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua441708- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831202- 16955
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 69888
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86864