Kuinka voin kundille sanoa sen että rakastan mun kasvoille laukeamista?? Olen 18-vuotias eli täysi ikäinen. Kehtaanko pyytää? Rintanikin ovat ihan ok, C-kupit ja laajat, vaikka olen aika hoikka. Rintojen väliini ja naamalle, njam!
HALUAN KASVOILLENI,UJOSTELEN SITÄ.
12
11180
Vastaukset
- Tommi
Oiskohan joku mies kirjoittanu ton viestin?
- sussu
vai eikö ole naisista kokemusta??? Runkkaaminen auttaa, kokeile
- mies-78
Sano vaan rohkeasti, sehän on lähes kaikkien miesten fantasia! Itse en naiselleni ilmoittanut vaan ruiskasin lastit ympäri kasvoja ja tissejä... kyllä tykkäsi!
- evian
joku tekisi minulle noin, se olisi kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun hänen kanssaan sänkyyn menisin!! Tarkoitan nyt lähinnä tuota kasvoille laukeamista, jota inhoan yli kaiken.
- lasuan
Uskomatonta, että joku nainen voi tykätä naamalle laukeamisesta. Itse inhoan sitä yli kaiken. Voin kyllä silloin tällöin suostua siihen mieheni mieliksi, mutta joka kerta se on yhtä inhottavaa. Olo tuntuu niin alentuvalta aina sen jälkeen. No, meitä on moneen junaan, kukin tykkää mistä tykkää.
- Jarkka
on just siinä että se on alistavaa! On iso nautinto päästää mahd suuri lasti naamalle ja katsoa sitä alistunutta ilmettä, kun mälli valuu pitkin nättiä naamaa...
- siementäjä
Olisipa ollut tilaisuus...mä olisin tarjoillut sulle ilman erillistä pyyntöä...Olen samaa mieltä...ja etenkin sun kanssa se olisi oikein iso NJAM!!!!
- Make
..haluat kokeilla miltä se tuntuu, ja kun saat kasvoille, osoita pitäväsi siitä.
- Jarno Luhtanen
Viimeisen parin vuoden aikana olen purkanut lastin lähes poikkeuksetta naamalle. Kaikki naiset eivät siitä erityisemmin nauti, mutta eihän se ole tarkoituskaan. Parasta siinä on se tunne että pääsee alistamaan.
- Lehto69
Missä päin asut, jos asuttais lähellä toisii niin voitais kokeilla lähetä mulle mailii
- ilona
Olet liian nuori sukupuolihommiin, jos et edes TUOLLAISTA kehtaa ehdottaa!
- Zakke
Kerro se jätkälles. Sehän on aivan ihanaa. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203