mennä..tai siis laittaa anomuksen vetämään ens vuoden Big Brothersiin. Sais kerran eläissään sikailla ihan tv-ruudussa, ja pääsis vielä lööppeihinki :=))
Kuulin että siellä on nyt yli 60v. nainenkin mukana, niin miks ei mekin voitais.
Pääsis vaikka suutelemaan ja..noh.. niitä nuoria jannuja. Olishan se poikaa..eikun tyttöä :=))
Olisko muilla lifestyleläisillä kiinnostusta lähteä messiin?
Mehän ollaan niin sopuista porukkaa, että kyllä me siellä keskenään hyvin pärjättäis :=))
Olen ajatellut
114
499
Vastaukset
- paapuuri
onko tuo aivan tolkullista puuhaa!
Mie en tule kenenkään kanssa toimeen päivää pitempään, kuten tiedät ;)))
Joten en lähde mukaan, loppu!- yxitypy evk
Sehän se idea just onkin, ettet tulis kenenkään kans toimeen.
Saisit olla lööpeissä joka päivä. Otsikko esim.: "BB paapu mottas yxitypyä" :=))
Et voi olla niin raukka, ettet uskalla lähtä mukaan. Minä kun oon pitänyt sua aina niin rohkeana :=)) - paapuuri
yxitypy evk kirjoitti:
Sehän se idea just onkin, ettet tulis kenenkään kans toimeen.
Saisit olla lööpeissä joka päivä. Otsikko esim.: "BB paapu mottas yxitypyä" :=))
Et voi olla niin raukka, ettet uskalla lähtä mukaan. Minä kun oon pitänyt sua aina niin rohkeana :=))ja sinne minut pian vietäisiin, jos joutuisin tuollaiseen paikkaan, tulis pian
rumihia ;((
Ja tuo Meriläisen huomio tuhmasta kielenkäytöstä, se ei luonnistu minultakaan, ei ollenkaan ;))) - yxitypy evk
paapuuri kirjoitti:
ja sinne minut pian vietäisiin, jos joutuisin tuollaiseen paikkaan, tulis pian
rumihia ;((
Ja tuo Meriläisen huomio tuhmasta kielenkäytöstä, se ei luonnistu minultakaan, ei ollenkaan ;)))jo osaan entuudestaan muutaman kirosanan. Sanottaisko puolikymmentä. Kyllä niillä jotenkin siellä pärjäis :=))
Eikö ne muuten pääse ees ulkona käymään? En ole ohjelmaa niin tarkkaan seurannut. Vai onko niillä joku aidattu alue, missä saavat ulkoilla? - paapuuri
yxitypy evk kirjoitti:
jo osaan entuudestaan muutaman kirosanan. Sanottaisko puolikymmentä. Kyllä niillä jotenkin siellä pärjäis :=))
Eikö ne muuten pääse ees ulkona käymään? En ole ohjelmaa niin tarkkaan seurannut. Vai onko niillä joku aidattu alue, missä saavat ulkoilla?häipyisivät sen siliän tien, ainakin pitäs talutushihnassa ulkoiluttaa.
Voisinhan miekin opetella muutaman napakan kirosanan, oisko hitsi liian pliisu,
ois varmaan, jään treenaamaan tiukempia, joku prkl ois hyvä :))) - yxitypy evk
paapuuri kirjoitti:
häipyisivät sen siliän tien, ainakin pitäs talutushihnassa ulkoiluttaa.
Voisinhan miekin opetella muutaman napakan kirosanan, oisko hitsi liian pliisu,
ois varmaan, jään treenaamaan tiukempia, joku prkl ois hyvä :)))kyllä häivyttäis. Ihan vapaana senpuoleen voisivat pitää :=))
Eihän tuolla hitsillä pärjää alkuunkaan, mutta tuo viimenen kirosana on ihan hyvä.
Luulen että melkein käytetyin sana siellä on vi..tu, joten harjoittele sitä nyt alkuun :=)) - paapuuri**
yxitypy evk kirjoitti:
kyllä häivyttäis. Ihan vapaana senpuoleen voisivat pitää :=))
Eihän tuolla hitsillä pärjää alkuunkaan, mutta tuo viimenen kirosana on ihan hyvä.
Luulen että melkein käytetyin sana siellä on vi..tu, joten harjoittele sitä nyt alkuun :=))kun sitä v****a yritin sanoa, ei se vaan tule ulos, pakko keksiä
joku toinen ;(
Tuli mieleen se yks vitsi, jonka eräs kirjoitti feissibuukissa,
kun Matti kysyi ristikkoa tehdessään, että mikä sana
on viisikirjaiminen, alkaa v:llä ja päätty uuhun ja Lindalla se on ihana.
Teppo vastasi, että tietysti viulu, johon Matti; ai, niin tietysti, annapas sitä kumia ;)))) - yxitypy evk
paapuuri** kirjoitti:
kun sitä v****a yritin sanoa, ei se vaan tule ulos, pakko keksiä
joku toinen ;(
Tuli mieleen se yks vitsi, jonka eräs kirjoitti feissibuukissa,
kun Matti kysyi ristikkoa tehdessään, että mikä sana
on viisikirjaiminen, alkaa v:llä ja päätty uuhun ja Lindalla se on ihana.
Teppo vastasi, että tietysti viulu, johon Matti; ai, niin tietysti, annapas sitä kumia ;))))aika ruma sana miehille mieluisasta elimestä. Varmaan sanan on keksinyt joku kauan puutteessa oleva mies :=))
Ei tää palsta oikein pelitä taas :=(
Taidankin mennä farmilleni korjaamaan sadon, lypsämään lehmät, ja keräämään munat :=)) - paapuuri**
yxitypy evk kirjoitti:
aika ruma sana miehille mieluisasta elimestä. Varmaan sanan on keksinyt joku kauan puutteessa oleva mies :=))
Ei tää palsta oikein pelitä taas :=(
Taidankin mennä farmilleni korjaamaan sadon, lypsämään lehmät, ja keräämään munat :=))odotella, mutta minä olen maalaiselämästä saanut niin
tarpeekseni, etten jaksa sitä farmiakaan ;((
Toivottavasti ei lehmä potkaise sankoa nurin, vai onko sulla lypsykone? - Yxitypy
paapuuri** kirjoitti:
odotella, mutta minä olen maalaiselämästä saanut niin
tarpeekseni, etten jaksa sitä farmiakaan ;((
Toivottavasti ei lehmä potkaise sankoa nurin, vai onko sulla lypsykone?näköjään herätä aamulla kuudelta, niin ei takkua vielä :=))
Ei ole vielä lypsykonetta, kun olen pientilallinen. Ihan sankkoon lypsän, ja voinkin kirnuan ite. Olen nimittäin ostanut kirnun :=)) - paapuuri
Yxitypy kirjoitti:
näköjään herätä aamulla kuudelta, niin ei takkua vielä :=))
Ei ole vielä lypsykonetta, kun olen pientilallinen. Ihan sankkoon lypsän, ja voinkin kirnuan ite. Olen nimittäin ostanut kirnun :=))joo, niin me tehdään, lypsetään vuorotellen.
Ja kirnutaan voi, minulla on siitä kokemusta lapsuusajoilta.
Miten olis sika, lammas, hevonen, olisi muuta puuhaa kuin kaljan kittaaminen ;))
Ja pieni yrttimaa täytyy olla :) - Yxitypy
paapuuri kirjoitti:
joo, niin me tehdään, lypsetään vuorotellen.
Ja kirnutaan voi, minulla on siitä kokemusta lapsuusajoilta.
Miten olis sika, lammas, hevonen, olisi muuta puuhaa kuin kaljan kittaaminen ;))
Ja pieni yrttimaa täytyy olla :)muista, että meillä olis kirnuttu voita. Kyllä se meijeristä tilattiin, kuten ne ihanat punakuoriset pallojuustot. Mutta separaattori meillä oli.
Kyllä kuules meidän pitäis keksiä jotain kunnon äksöniä kun BB taloon mennään. Ei varmaan päästäis edes lööppeihin, jos vaan eläimiä ja kasvimaata hoidettais :=((
Mitä jos hankittais sinne pontikkavehkeet ja keitettäis pontikkaa. Saatas edes virkavalta paikalle :=)) - paapuuri**
Yxitypy kirjoitti:
muista, että meillä olis kirnuttu voita. Kyllä se meijeristä tilattiin, kuten ne ihanat punakuoriset pallojuustot. Mutta separaattori meillä oli.
Kyllä kuules meidän pitäis keksiä jotain kunnon äksöniä kun BB taloon mennään. Ei varmaan päästäis edes lööppeihin, jos vaan eläimiä ja kasvimaata hoidettais :=((
Mitä jos hankittais sinne pontikkavehkeet ja keitettäis pontikkaa. Saatas edes virkavalta paikalle :=))häkki heilahtaa ja ovi paukahtaa perästä kiinni;(
En rupee pontikan keittoon, jotain muuta pitää keksiä,
sellaista mistä ei saa sakkoja, ainakaan isoja. - Yxitypy
paapuuri** kirjoitti:
häkki heilahtaa ja ovi paukahtaa perästä kiinni;(
En rupee pontikan keittoon, jotain muuta pitää keksiä,
sellaista mistä ei saa sakkoja, ainakaan isoja.sinä, kun mulla ei nyt (jos koskaan) aivot pelaa.
Sen pitäis olla sellaista, mitä siinä talossa ei vielä koskaan oo tehty. Jotain rohkeaa, jotta varmasti pääsis esim. iltiksen kanteen :=)) - paapuuri**
Yxitypy kirjoitti:
sinä, kun mulla ei nyt (jos koskaan) aivot pelaa.
Sen pitäis olla sellaista, mitä siinä talossa ei vielä koskaan oo tehty. Jotain rohkeaa, jotta varmasti pääsis esim. iltiksen kanteen :=))vanhanaikaista ja tavanomaista, mutta onko siellä
alastomien naisten mutapainia jo ollut?
Sitten voitais sen päälle tapella oikein kunnolla, että kumpi se
voittikaan ;)) - Yxitypy
paapuuri** kirjoitti:
vanhanaikaista ja tavanomaista, mutta onko siellä
alastomien naisten mutapainia jo ollut?
Sitten voitais sen päälle tapella oikein kunnolla, että kumpi se
voittikaan ;))strippaaminen enää ole mitään. Liian pliisua.
Tuota mutapainia vois kyllä harkita, jos sitä ei ole vielä ollut. Ajattelin myös, jos voitais ajella siellä päämme kaljuiksi. Vai onkohan sekään mitään :=)) - paapuuri**
Yxitypy kirjoitti:
strippaaminen enää ole mitään. Liian pliisua.
Tuota mutapainia vois kyllä harkita, jos sitä ei ole vielä ollut. Ajattelin myös, jos voitais ajella siellä päämme kaljuiksi. Vai onkohan sekään mitään :=))tehdään sellainen Hollywood Wax vai mikä se on, kun ihan puhtaaksi
otetaan, sitten pronssiväriä pintaan, niin kyllä on julman näköistä ;))
Mites jos vielä lävistyksiä sinne sun tänne laitetaan roikkumaan, etenkin sinne ;)) paapuuri** kirjoitti:
tehdään sellainen Hollywood Wax vai mikä se on, kun ihan puhtaaksi
Mites jos vielä lävistyksiä sinne sun tänne laitetaan roikkumaan, etenkin sinne ;))Mie en taida kuitenkaan lähteä tämän sakin mukaan :D
- paapuuri**
TaikisN kirjoitti:
Mie en taida kuitenkaan lähteä tämän sakin mukaan :D
enää et rupea perumaan, ei kun karvat pois vaan ja baanalle ;))
- Yxitypy
paapuuri** kirjoitti:
tehdään sellainen Hollywood Wax vai mikä se on, kun ihan puhtaaksi
Mites jos vielä lävistyksiä sinne sun tänne laitetaan roikkumaan, etenkin sinne ;))voi hitsi kuolen nauruun :=)))
No nyt alkaa tulla jo hyviä ehdotuksia. Laitetaanko lävistyksistä roikkumaan vielä punnukset? :=)) paapuuri** kirjoitti:
enää et rupea perumaan, ei kun karvat pois vaan ja baanalle ;))
on vielä lähdössä niin sitten voin harkita. Teidän kahden hullun mukkaan en yksinäni uskalla. !!! Ja karvoistani en luovu, vaivalla kasvatetut hiuksetko pitäisi ajella. Enkä kyllä näistä koipikarvoistakaan hevillä irti päästä, talvi tulossa ja kaikkea !!
- Yxitypy
TaikisN kirjoitti:
Mie en taida kuitenkaan lähteä tämän sakin mukaan :D
mamoileen.
Kun oot kerran lähtenyt juttuun mukaan, ei sitä enää peruta :=)) - paapuuri**
Yxitypy kirjoitti:
voi hitsi kuolen nauruun :=)))
No nyt alkaa tulla jo hyviä ehdotuksia. Laitetaanko lävistyksistä roikkumaan vielä punnukset? :=))muttei liian painavia, ettei jouduta kulkemaan polvillaan ;)
Vähän kun tyrkkii, niin jo alkaa mielikuvitus jylläämään ;) - Yxitypy
paapuuri** kirjoitti:
muttei liian painavia, ettei jouduta kulkemaan polvillaan ;)
Vähän kun tyrkkii, niin jo alkaa mielikuvitus jylläämään ;)väliin jyllää, mutta kun siellä BB talossa on jo tehty niin paljon kaikenlaista, että aika vaikea on enää uutta keksiä :=((
Minä lähden nyt piipahtamaan kylillä. Mietitään kuitenkin vielä uusia juttuja :=)) TaikisN kirjoitti:
on vielä lähdössä niin sitten voin harkita. Teidän kahden hullun mukkaan en yksinäni uskalla. !!! Ja karvoistani en luovu, vaivalla kasvatetut hiuksetko pitäisi ajella. Enkä kyllä näistä koipikarvoistakaan hevillä irti päästä, talvi tulossa ja kaikkea !!
mukkaan..Kyllä ne karvat takas kasvaa..ainaski johki paikkoihin..;))
Liimataan sulle sit tekokarvat kinttuihin talveks,jos omat ei ehi tulemaan..:))mii-su kirjoitti:
mukkaan..Kyllä ne karvat takas kasvaa..ainaski johki paikkoihin..;))
Liimataan sulle sit tekokarvat kinttuihin talveks,jos omat ei ehi tulemaan..:))oot ku nuo kaks !! Mä en ainakaan mitään läväreitä laita, enkä punnuksia. Kohtuus kaikessa, mie oon sivistynynt ihminen :))
TaikisN kirjoitti:
oot ku nuo kaks !! Mä en ainakaan mitään läväreitä laita, enkä punnuksia. Kohtuus kaikessa, mie oon sivistynynt ihminen :))
pitää ollakki,että sinne lähtee..;)) Aatteles Taikku,kuinka sexyä olis,ku lävärit helisis navassa ja joka paikassa? :))
Saa sit vaan lorvia ja ottaa kupposta.Kommeita miehiä herää samassa huoneessa,nii eipä ole siitäkää puutetta..:DD
Ah..tuo olis elämää...;)- yxitypy evk
Mehän halutaankin elämään vähän vaihtelua.
Ajattele. Siellä päivät vaan ryystettäis kaljaa :=)) yxitypy evk kirjoitti:
Mehän halutaankin elämään vähän vaihtelua.
Ajattele. Siellä päivät vaan ryystettäis kaljaa :=))ja ihan ilmaseks.;) Ei olis huolrta huomisesta..Toi veskissä käynti mua vähän huolestuttais..:¤
- Yxitypy
mii-su kirjoitti:
ja ihan ilmaseks.;) Ei olis huolrta huomisesta..Toi veskissä käynti mua vähän huolestuttais..:¤
veskissä käynnissä huolestuttaa? Onkos sekin jotenkin erikoisesti järjestetty?
Yxitypy kirjoitti:
veskissä käynnissä huolestuttaa? Onkos sekin jotenkin erikoisesti järjestetty?
kuvaa koko toimituksen, niinku suihkussa käynninki..Missään ei pääse niitä pakoon..:)
- Yxitypy
mii-su kirjoitti:
kuvaa koko toimituksen, niinku suihkussa käynninki..Missään ei pääse niitä pakoon..:)
Onko kamerat veskissäkin? Voi jestas!
- Yxitypy
nuo jutut vielä mitään. Aika lepsua touhua.
Hei ootko sä oikeesti maksanut tuon 37 euroa, että voit seurata BB taloa? :=)) Yxitypy kirjoitti:
Onko kamerat veskissäkin? Voi jestas!
enen on ollu..Suihkussa käynnit kyl näytetään,joten siellä ei parane tiputtaa saippuaa lattialle...Näkkyy joka jerusalemi sitten koko kansalle..:¤
- Meriläinen
osaa sellaist kielenkäyttöä kun niissä muutamassa pätkässä on ollut joita olen katellut.
Pitäis olla korvatulpat korvilla koko ajan, en lähe.
Ja kun mie en noista nuorista pojanklopeista niin välitä, en jaksa enää opettaa.
Joo väliin jää.
Mutta pitäkää muut hauskaa munkin edestä :))- yxitypy evk
kyllä siellä oppii kiroamaan, jos et ole sitä vielä oppinut.
Eihän siellä tartte pojankloppien kans olla. Voi sinne tulla kypsiäkin miehiä.
Et voi olla niin mamis, ettet mukaan lähtis :=(( - Meriläinen
yxitypy evk kirjoitti:
kyllä siellä oppii kiroamaan, jos et ole sitä vielä oppinut.
Eihän siellä tartte pojankloppien kans olla. Voi sinne tulla kypsiäkin miehiä.
Et voi olla niin mamis, ettet mukaan lähtis :=((niin sanonut etten itse osaa, en tykkää kuunnella muiden kiroilemista.
Ah tuo ajatus "kypsästä" miehestä sai veden herahtamaan kielelleni;))
Täytyy miettiä, mutta jos tuun niin Paapun oitää tulla kans, ketä mä muuten pakoilisin pitkin nurkkia siellä. - yxitypy evk
Meriläinen kirjoitti:
niin sanonut etten itse osaa, en tykkää kuunnella muiden kiroilemista.
Ah tuo ajatus "kypsästä" miehestä sai veden herahtamaan kielelleni;))
Täytyy miettiä, mutta jos tuun niin Paapun oitää tulla kans, ketä mä muuten pakoilisin pitkin nurkkia siellä.on houkutuksille altis. Sen oon huomannut :=)))
Kyllä se lähtee vielä. Sillä vaan tapana ensin vähän niskuroida :=)) - Meriläinen
yxitypy evk kirjoitti:
on houkutuksille altis. Sen oon huomannut :=)))
Kyllä se lähtee vielä. Sillä vaan tapana ensin vähän niskuroida :=))koneelle black out. Se ei tahdo leikkii munkaa enään. Kummalliseks menny.
Vai onko tää 24 nykyään aina niin täynnä porukkaa ettei toimi palstat. Mene ja tiedä mutta mie meen miettimään.
Huomasin mie että paapu ja ihan haluaa tulla joten katotaan. - yxitypy evk
Meriläinen kirjoitti:
koneelle black out. Se ei tahdo leikkii munkaa enään. Kummalliseks menny.
Vai onko tää 24 nykyään aina niin täynnä porukkaa ettei toimi palstat. Mene ja tiedä mutta mie meen miettimään.
Huomasin mie että paapu ja ihan haluaa tulla joten katotaan.et kyllä se lämpenee ajatukselle :=))
Minulla ei myöskään pelitä nykyään kunnolla suomi24. Ei siis olekaan vika mun koneessa, kuten olen luullut. - paapuuri**
yxitypy evk kirjoitti:
on houkutuksille altis. Sen oon huomannut :=)))
Kyllä se lähtee vielä. Sillä vaan tapana ensin vähän niskuroida :=))älkääs nyt liioitelko likat, mie en ole ollenkaan houkutuksille perso,
enkä myöskään niskuroi, kateellisten panettelua kaikki tuollainen puhe ;))
lähdetään, otetaan nää palstan karskeat urootkin mukaan !!! Mä kun en ihan poijanklopeista välitä......
- yxitypy evk
tiesin, että taikis on kans rohkee :=))
Olisko tällä palstalla karskeita uroita? Mä voisin oikeestaan yhden ottaa, mutta en kerro kenet *nauraa* - Aavistus,
yxitypy evk kirjoitti:
Olisko tällä palstalla karskeita uroita? Mä voisin oikeestaan yhden ottaa, mutta en kerro kenet *nauraa*Sano vaan kenet ottaisit? Vaikka taidan sen jo aavistaa kuten useimmat meistä.
- yxitypy evk
Aavistus, kirjoitti:
Sano vaan kenet ottaisit? Vaikka taidan sen jo aavistaa kuten useimmat meistä.
Mitäpä sitä sitten sanomaan, jos niin useat jo aavistaa :=))
yxitypy evk kirjoitti:
Olisko tällä palstalla karskeita uroita? Mä voisin oikeestaan yhden ottaa, mutta en kerro kenet *nauraa*meni syteen tai saveen, niin eikun tultapäin ja telkkariin !! Sieltä me sitten vilkutellaan lifen arkajaloille jotka ei uskaltaneet panna itseään likoon. JAAHAS....vai on teitillä täällä salainen ihastus...hmmmmmmmmmm... kumpikohan se noista kahdesta voisi olla, Waffe vai norMix ;)) *yrittää kurkkia Typyn aivolohkojen sisään* Vai olisiko peräti Musta Hepo....tai se salaperäinen Jorma *tikahtuu nauruun* Mut Jormahan ei oo paltauroitä, hän olikin makkaranpaistokamu... Ens viikonloppuna on muuten Venetsialaisia jälleen..aiotko mennä?
- Löytyy
TaikisN kirjoitti:
meni syteen tai saveen, niin eikun tultapäin ja telkkariin !! Sieltä me sitten vilkutellaan lifen arkajaloille jotka ei uskaltaneet panna itseään likoon. JAAHAS....vai on teitillä täällä salainen ihastus...hmmmmmmmmmm... kumpikohan se noista kahdesta voisi olla, Waffe vai norMix ;)) *yrittää kurkkia Typyn aivolohkojen sisään* Vai olisiko peräti Musta Hepo....tai se salaperäinen Jorma *tikahtuu nauruun* Mut Jormahan ei oo paltauroitä, hän olikin makkaranpaistokamu... Ens viikonloppuna on muuten Venetsialaisia jälleen..aiotko mennä?
Mikä noissa kahdessa on erikoista kun heistä tuntuu tykkäävän yks ja toinen? Ettei vaan olisi sinunkin salaisia ihastuksia kumpainenkin. Tosimiehiä löytyy täältä muitakin, kun oikein tarkasti katsoo:) Vai mitä Typy?
- mieleiset miehet
Löytyy kirjoitti:
Mikä noissa kahdessa on erikoista kun heistä tuntuu tykkäävän yks ja toinen? Ettei vaan olisi sinunkin salaisia ihastuksia kumpainenkin. Tosimiehiä löytyy täältä muitakin, kun oikein tarkasti katsoo:) Vai mitä Typy?
eivät palstalla haasta turhaa riitaa, eivät pönkitä egoaan, eivät nimittele ja homottele. Heillä leikkaa nopeasti ja on hyvä yleistieto. He arvostavat kanssakirjoittajiaan käyttäytymällä kuin oikeat miehet. Heidät pystyy täältä laskemaan yhden käden sormilla.
Löytyy kirjoitti:
molemmat ovat, mutta heitin nämä kaksi herraa tähän kuitenkin lähinnä sen vuoksi kun tiedän yhteisten palstavuosiemme perusteella heidän huumorintajunsa riittävän tällaiseen harmittomaan hassutteluun :))
mieleiset miehet kirjoitti:
eivät palstalla haasta turhaa riitaa, eivät pönkitä egoaan, eivät nimittele ja homottele. Heillä leikkaa nopeasti ja on hyvä yleistieto. He arvostavat kanssakirjoittajiaan käyttäytymällä kuin oikeat miehet. Heidät pystyy täältä laskemaan yhden käden sormilla.
samaa mieltä kanssasi.
Tuohon viimeiseen lauseeseesi en ota kantaa :)- Yxitypy
TaikisN kirjoitti:
meni syteen tai saveen, niin eikun tultapäin ja telkkariin !! Sieltä me sitten vilkutellaan lifen arkajaloille jotka ei uskaltaneet panna itseään likoon. JAAHAS....vai on teitillä täällä salainen ihastus...hmmmmmmmmmm... kumpikohan se noista kahdesta voisi olla, Waffe vai norMix ;)) *yrittää kurkkia Typyn aivolohkojen sisään* Vai olisiko peräti Musta Hepo....tai se salaperäinen Jorma *tikahtuu nauruun* Mut Jormahan ei oo paltauroitä, hän olikin makkaranpaistokamu... Ens viikonloppuna on muuten Venetsialaisia jälleen..aiotko mennä?
meidän kaikkien laiffinaisten suosikkimiehiä ole mm. Waffe ja Normix.
Ehkä lisäisin myös Vegen listaan.. ja onhan niitä tietenkin muitakin, mutta tutuimpia minulle ovat nämä mainitut.
Arvostan miehessä nimittäin huumoria sekä hyviä käytöstapoja, ja heillä sitä on. En ole koskaan lukenut että olisivat haistatelleen palstan naisille, kuten eräät.
Nyt olis taas Kalajoella ollut venetsialaiset, mutta en nyt mee sinne, kun nuoret meni, ja jättivät lapset hoidettavaksi. Jormaa olis kyllä ollut ikävä *nauraa* :=)) - Yxitypy
Löytyy kirjoitti:
muitakin, mutta kuten tuossa taikikselle sanoin, nämä kaksi ovat minulle tutuimpia. Siis jo aika kauan palstoilla pyörineet, kuten itsekin :=))
- QuietPlace
munkaan puuhaa.
Ensinnäkin, inhoon esiintymistä ja se et kun tuolla on, niin kansa arvioi sua koko ajan.
Oletteko katsoneet mitä teinit kirjoittelee noista ihmisistä?
Huh huh..
Sit mä en tykkää siitä, että kaikki pitää pyytää tai ansaita.
Mä olen jo omani ansainnut kertaalleen...
Mut kyllä siellä muuten toimeen tulis.
Mut mä luulen että tekisin aikalailla yksinäisiä kävelyjä...naama aitaanpäin...- yxitypy evk
se esiintymiskuume häviäis pikkuhiljaa. Sinusta vois tulla ihan estoton lopussa :=))
Vai pyytää ja ansaita. En ole seurannut koko ohjelmaa. Mitä siellä pitää pyytää? Näinkö esim : "Olkaat hyvät, ja käykää pöytään"
En ole lukenut teinien juttuja. Mistä sä luet niitä? - QuietPlace
yxitypy evk kirjoitti:
se esiintymiskuume häviäis pikkuhiljaa. Sinusta vois tulla ihan estoton lopussa :=))
Vai pyytää ja ansaita. En ole seurannut koko ohjelmaa. Mitä siellä pitää pyytää? Näinkö esim : "Olkaat hyvät, ja käykää pöytään"
En ole lukenut teinien juttuja. Mistä sä luet niitä?esiintymiskuumetta ole ;)) päinvastoin, olen saanut sitä lajia tarpeeksi ;)
Ja mikä ihme saa sinut kuvitteleen, etten olisi jo ihan estoton?
*pyöritteleesilmiäänhymiö*
Subilla ainakinoli viime vuonna joku yhteisö, missä ne seuraa ihan päivittäin tapahtumia.
Joku joka on ostanu paketin lataa koko ajan ruutuun, mitä siellä tapahtuu.
Samanlainen foorumi sekin.
Ja mun moka, on siellä vanhempiakin.
Niitä on muitakin foorumeita...olisko ihan nimifoorumi se yks, eli BB.
Lisäks taitaa olla ulkomaisia foorumeita jotka seuraa mitä eri maissa tapahtuu.
Viime vuonna seurasivat hyvin tiiviisti sitä Afrikan taloa.
- pirpzuzeiccu
on todellakin 61 v mummeli ja ihan huipputyyppi. Ihastuin häneen heti ja pidän kyllä suosikkinani. Mua on ärsyttänyt, ku siellä on aina pelkästään nuoria, niin nyt saatiin vähän toisenlaistakin elämää sinne. :)
Jaa että mekö sinne kans, hmm. No mikäjottei, mutta emmää jaksais niitä jatkuvia biletyksiä.- yxitypy evk
nähnyt tätä Terttua.
Niinpä. Meitä iäkkäämpiä sorsitaan niin monessa asiassa. Jos Big Brothersissa olis 40-70 vuotiaita, voisin minäkin ohjelmaa katsoa. Jotenkin tuntuu, että se vois olla aika lailla erilainen, kuin nyt :=))
Tarviiko siellä välttämättä bilettää? Menee nukkumaan aikaisin, ja laittaa makkarin oven kiinni ja tulpat korviin :=))
- jos ne tarjoavat
sulle roolia vanhana lepakkona joka jahtaakin niitä nuorempia tyttöjä? Tai ainaisena valittajana? Tai kaikkia vihaavana yksinäisenä pervona?
Käsikirjoitettujahan nämä, ei niitä muuten tyhminkään jaksaisi kertaa pidemmälle katsoa, saati mitään 24/7 kuorsausta. Itsensä siellä pitää peliin laittaa, ja sovitusti...- on se
kuulun lepakkon yks nikki, lepakon joka ei viitsi maksaa mitään mut luulee itsestään liikoja? Tiedän surullisen tyypin, oliko viellä hellari?
- järkyttyä
on se kirjoitti:
kuulun lepakkon yks nikki, lepakon joka ei viitsi maksaa mitään mut luulee itsestään liikoja? Tiedän surullisen tyypin, oliko viellä hellari?
niin ettet osaa enää sen paremmin lukea kuin kirjoittaa. Ajatella et ole osannut ennenkään kunhan samaa juttuasi jankutat.
sinua edes välttävästi järkevänä.......
- Yxitypy
Olen nimittäin kiitettävästi järkevä :=))
- laitoit
nikkiis olevas nainen, kun sulla on selkeästä oksettavat karvaiset miesten jalat,transsu?
- Ak:n lapio
TaikisN kirjoitti:
näitä transunmetsästäjiä liikkeellä :((( ..... ;)))
On liikkeellä!!
Ak:n lapio kirjoitti:
On liikkeellä!!
älä sano mitään, olet kohta sinäkin harhaisten maalitauluna :)) *nostaa hameenhalmojaan paljastaen hentoiset säärikarvansa*
- Yxitypy
Etkö tiedä että olen italialaista syntyperää. Oletkos nähnyt italialaisia naisia, jotka eivät ole ajelleen säärikarvoja? Kun katsot kuvaani, niin siinä näet yhden :=))
TaikisN kirjoitti:
älä sano mitään, olet kohta sinäkin harhaisten maalitauluna :)) *nostaa hameenhalmojaan paljastaen hentoiset säärikarvansa*
Näky. Vaikka vähän myöhässä thai aikaisessa katsottona. Harjaiset ovat harjaisia.
Viimejoulun joulukalenterissa. Ei tullu kauheest ifanejä.
- Yxitypy
poikakalenteri? Oliko sulla mitä päällä? Jos sulla oli muuta kuin stringit, en ihmettele, jos et faneja saanut :=))
Yxitypy kirjoitti:
poikakalenteri? Oliko sulla mitä päällä? Jos sulla oli muuta kuin stringit, en ihmettele, jos et faneja saanut :=))
Lastenkakkosessa. Ja mun satakiloinen bodini on ylevä.
Eikun mukaan vaan sikailemaan ja kerrankin jonkun toisen piikkiin! Sais siinä sivussa sukulaiset, ystävät, työkaverit, naapurit ja kylänmiehet kerrankin jutunjuurta! :))
- yxitypy evk
että normix ainakin lähtis mukaan :=))
Tuota köhöm.. Eikö sinusta jo puhuta muutoinkin noissa piireissä? :=)) yxitypy evk kirjoitti:
että normix ainakin lähtis mukaan :=))
Tuota köhöm.. Eikö sinusta jo puhuta muutoinkin noissa piireissä? :=))vettä myllyyn ja bensaa liekkeihin! Kunnia on jo muutenkin ajat sitten mennyt, mutta maine sen kun kasvaa! :)))
- muutoksia
testamentteihinkin :)
- muutoksia
norMix kirjoitti:
testamentata omaisuutes mulle? :))
sukulaistesi testamentteja, kunhan näkevät sinut BB:ssä riehumassa ;))
muutoksia kirjoitti:
sukulaistesi testamentteja, kunhan näkevät sinut BB:ssä riehumassa ;))
elämä on riskejä täynnä eikä kaikkea todellakaan voi mitata rahassa! :))
- Yxitypy
norMix kirjoitti:
vettä myllyyn ja bensaa liekkeihin! Kunnia on jo muutenkin ajat sitten mennyt, mutta maine sen kun kasvaa! :)))
Aina pitäis jotain tehdä jotta mainittais :=))
Mitäs hullua me keksittäis BB talossa? Vegen kanssa ollaan luvattu allasbileisiin ja jatkoille sviittiin.
Voitasko me esim. sekstailla pöydän päällä kaikkien muiden nähden? Vai onkohan siellä BB talossa joku jo sellasta tehnyt? :=)) Yxitypy kirjoitti:
Aina pitäis jotain tehdä jotta mainittais :=))
Mitäs hullua me keksittäis BB talossa? Vegen kanssa ollaan luvattu allasbileisiin ja jatkoille sviittiin.
Voitasko me esim. sekstailla pöydän päällä kaikkien muiden nähden? Vai onkohan siellä BB talossa joku jo sellasta tehnyt? :=))ainaskaa ole nähny sellaista kenenkään tekevän..Typyhän olis sit eka rohkee pimu..;)
Kysymys kuuluu vaan,et kenen kaa? :DD- Yxitypy
mii-su kirjoitti:
ainaskaa ole nähny sellaista kenenkään tekevän..Typyhän olis sit eka rohkee pimu..;)
Kysymys kuuluu vaan,et kenen kaa? :DDNormixia nyt lähinnä ajattelin, kun se kerta olis innokas kasvattamaan mainettaan.
Mutta eipä ole vastannut alkaisko mua. Sillä tais mennä pupu pöksyihin niin rohkeasta ehdotuksesta :=)) Yxitypy kirjoitti:
Normixia nyt lähinnä ajattelin, kun se kerta olis innokas kasvattamaan mainettaan.
Mutta eipä ole vastannut alkaisko mua. Sillä tais mennä pupu pöksyihin niin rohkeasta ehdotuksesta :=))pelkää,että näkyy pilipalivehkeet koko kansalle..;))))
Yxitypy kirjoitti:
Normixia nyt lähinnä ajattelin, kun se kerta olis innokas kasvattamaan mainettaan.
Mutta eipä ole vastannut alkaisko mua. Sillä tais mennä pupu pöksyihin niin rohkeasta ehdotuksesta :=))perheohjelma eikä mitään aikuisviihdettä! Mutta jos vedetään peitto niskaan niin mikä jottei pöydälläkin! :))
mii-su kirjoitti:
pelkää,että näkyy pilipalivehkeet koko kansalle..;))))
ettei saisi enää hetkenkään rauhaa, jos kaikki näkys! :))
- Yxitypy
norMix kirjoitti:
perheohjelma eikä mitään aikuisviihdettä! Mutta jos vedetään peitto niskaan niin mikä jottei pöydälläkin! :))
Huh, huh sanon minä.
"Sitähän"on tehty jo iät ja ajat pimeessä peiton alla, joten siinä ei olis mitään uutta.
Eipä sitten saanut sinusta kamua siihen touhuun. Olen erittäin pettynyt :=(( - Yxitypy
norMix kirjoitti:
Nyt kyllä sait tuolla kommentillas meille lifestylen naisille rauhattoman olon :=))
norMix kirjoitti:
Sitä sitten herra omistaa ihan kunnon valtakunnan vehkeet..huh huh....;))
norMix kirjoitti:
perheohjelma eikä mitään aikuisviihdettä! Mutta jos vedetään peitto niskaan niin mikä jottei pöydälläkin! :))
Peitto päällä pöydällä..:DDD
- ollappi
jotta niitä nuoria poikia ei välttämättä kiinnostaisi vanha kuolaava ahdisteleva nainen?
Etsi jokin eläkeläispappojen kerho vaikka helluntailaisten, niitä löytyy joskus nuorempiakin häiriintyneitä laulutoveriks? Laulaa lurittelette sitten vanhoja sotalauluja vaikka?
http://www.youtube.com/watch?v=dQplmUzzE6k&feature=PlayList&p=85312D7B3266ECB6&index=82&playnext=2&playnext_from=PL- sulla jotain
helluntalaisia vastaan?
sen vielä ymmärtää, että nuoret miehet saavat vain mainetta ja kunniaa siitä, että törttöilevät kännissä telkussa, törmäilevät oviin ja heiluttavat peittoa. Mutta sääliksi käy näitä nuoria naisia, joilla on pikkuisen vääristynyt kuva siitä, mikä on "hyvä jätkä".
No, onhan meillä sitten taas vuodeksi luettavaa siitä, mennäkö leukaleikkaukseen vai eikö mennä? Joku voisi kertoa, että ei se mitään auta. Kun on pallinaama, ni sitä on, sen kanssa on elettävä. Sanoo yksi, joka peilin edessä aamulla ihmetteli, kuinka nenänpää voi olla noin kamalan suuri ja punainen...... helvetin ihohuokoset....- yxitypy evk
naiset nykyään yrittää itse olla niitä hyviä jätkiä.
Pukeudutaan puolialastomasti, ja koitetaan olla seksikkäitä. Kuitenkin heidän suustaan kuulee melkoista tekstiä. Ovat alkaneet esim. syljeskelemään kaduille , kuten pojat.
Tiedä sitten mihin tää maailma on menossa, mutta onneksi sitä ei viidenkymmenen vuoden päästä ole enää näkemässä :=)) yxitypy evk kirjoitti:
naiset nykyään yrittää itse olla niitä hyviä jätkiä.
Pukeudutaan puolialastomasti, ja koitetaan olla seksikkäitä. Kuitenkin heidän suustaan kuulee melkoista tekstiä. Ovat alkaneet esim. syljeskelemään kaduille , kuten pojat.
Tiedä sitten mihin tää maailma on menossa, mutta onneksi sitä ei viidenkymmenen vuoden päästä ole enää näkemässä :=))näyttää olevan joku uusi villitys nuorten naisten käyttäytymisessä. Hitto että inhottaa kun kauppojen ja huoltsikoitten asfalttipihoilla lätköttää räkäklimppejä.
Viime viikolla oltiin tyttäreni kanssa tankkaamassa huoltoasemalla. Siinä suoraan silmiemme edessä muutaman metrin päässä oli nuori nainen tupakalla autonsa vieressä ja joka henkosen jälkeen hän sylkäisi suustaan klimpin pihalle. Keuhkotautiko hällä lie ollut mutta meikäläistä moinen näky alkoi oksettamaan.- wirniksi ejk
TaikisN kirjoitti:
näyttää olevan joku uusi villitys nuorten naisten käyttäytymisessä. Hitto että inhottaa kun kauppojen ja huoltsikoitten asfalttipihoilla lätköttää räkäklimppejä.
Viime viikolla oltiin tyttäreni kanssa tankkaamassa huoltoasemalla. Siinä suoraan silmiemme edessä muutaman metrin päässä oli nuori nainen tupakalla autonsa vieressä ja joka henkosen jälkeen hän sylkäisi suustaan klimpin pihalle. Keuhkotautiko hällä lie ollut mutta meikäläistä moinen näky alkoi oksettamaan.ei ole kovin viisasta tuprutella bensa-asemalla, vaikka ei se ole viisasta muutenkaan.
wirniksi ejk kirjoitti:
ei ole kovin viisasta tuprutella bensa-asemalla, vaikka ei se ole viisasta muutenkaan.
ei se tupruttelija nyt ihan tankissa kiinni ollut, mutta usein oon kyllä myös ihmetellyt ettei huoltoasemien pihoilla ole tupakointi kielletty.
Mutta jos tää syleksijä koetti kastella pihaa ettei syty tulipaloa.....- Ak:n lapio
TaikisN kirjoitti:
näyttää olevan joku uusi villitys nuorten naisten käyttäytymisessä. Hitto että inhottaa kun kauppojen ja huoltsikoitten asfalttipihoilla lätköttää räkäklimppejä.
Viime viikolla oltiin tyttäreni kanssa tankkaamassa huoltoasemalla. Siinä suoraan silmiemme edessä muutaman metrin päässä oli nuori nainen tupakalla autonsa vieressä ja joka henkosen jälkeen hän sylkäisi suustaan klimpin pihalle. Keuhkotautiko hällä lie ollut mutta meikäläistä moinen näky alkoi oksettamaan.Meinään tää räkiminen. Jotenkin huviitti ja säälitti v. 1995 Tornävänsaarella, kun äitee oli tuonu 12 vuotiaan? poikansa katsomaan "Viulunsoittajaa." Sälli istu etupenkin kohdalla käytävällä ja räki kaksipilkkuviisituntia eteensä koko esityksen keston. Lammikko oli melkoinen, vaikka kundi sitä välillä tosullaan hinkkasikin.
Ilmeisesti juttu ei kiinnostanu. Ak:n lapio kirjoitti:
Meinään tää räkiminen. Jotenkin huviitti ja säälitti v. 1995 Tornävänsaarella, kun äitee oli tuonu 12 vuotiaan? poikansa katsomaan "Viulunsoittajaa." Sälli istu etupenkin kohdalla käytävällä ja räki kaksipilkkuviisituntia eteensä koko esityksen keston. Lammikko oli melkoinen, vaikka kundi sitä välillä tosullaan hinkkasikin.
Ilmeisesti juttu ei kiinnostanu.kiinnostanut, vaan mahtoi tuntua näyttelijöistä ikävältä tuollainen. Pojat on räkineet maailman sivu, mutta jotenkin tyttöjen räkiminen näyttää vielä puolta ällöttävämmältä. Yritetään olla niin karskia että. Taidan olla vanha kalkkis kun en ymmärrä räkimisen uljautta. :/
- Judge evk
Edellisestä kerrasta onkin aikaa. Miltäpä se tuntui? Ajattelu.
- yxitypy evk
pää kipeeksi, mutta otin buranan :=))
yxitypy evk kirjoitti:
pää kipeeksi, mutta otin buranan :=))
Silmät seisoo ja nenä vuotaa.
- vaikeaa kuvailla
sivulliselle, joten itse on kokeiltava jos haluaa tietää. Rohkeasti vain. Kovakuorinen pää ei siitä hajoa, sen verran voin omista kokeistani paljastaa.
- Yxitypy
Ak:n lapio kirjoitti:
Silmät seisoo ja nenä vuotaa.
vähän troppia, niin kyllä lunssa paranee :=))
ehdoin tahdoin hakemaan elämänsä morkkista ja kuunnella vielä BB:n moitteet päälle jossain eristetyssä kopissa! Jessus sentään.
sitä olla jotain,mitä kiikkustuolissa sit muistelee...;) Eikä sitä tiiä,vaikka pääsis Seiskan kanteen pällistelemään..:DD
- Yxitypy
Pääsee lööppeihin. Kun BB loppuis, vois alkaa vaikka laulajaksi, ja ihmiset tulis sankoin joukoin keikoille kuunteleen, vaikka ääni ei niin häävi oliskaan :=))
mii-su kirjoitti:
sitä olla jotain,mitä kiikkustuolissa sit muistelee...;) Eikä sitä tiiä,vaikka pääsis Seiskan kanteen pällistelemään..:DD
Suuri vaara, että kiikustuolilla keinuisi niitä muistellessa takaperin voltin:)
Yxitypy kirjoitti:
Pääsee lööppeihin. Kun BB loppuis, vois alkaa vaikka laulajaksi, ja ihmiset tulis sankoin joukoin keikoille kuunteleen, vaikka ääni ei niin häävi oliskaan :=))
synnytään, esimerkiksi voisin mainita erään kotkan;D
tintti.kotivintti kirjoitti:
Suuri vaara, että kiikustuolilla keinuisi niitä muistellessa takaperin voltin:)
siinä lehessä olis ollu ihan kunnon mahtijuttu..:DDD
mii-su kirjoitti:
siinä lehessä olis ollu ihan kunnon mahtijuttu..:DDD
Meikäläisessä asuu vanhus, moralisti, villi, nuori, vapaa, varattu,epäilevä, altis ja vaikka mitä. Jos mua tökitään altis tikulla niin silloin lähtee;D
Onneksi voi kilauttaa moralistille;D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323811- 1522347
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121957Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko201499Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731386J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1101337Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881280- 671265
- 821191
- 631165