Siis jaksossa easy come, easy go! Siinä kohtaa kun Aidan hioo sitä carrien lattiiaa, rock biisi? Siinä lauletaa jotaa,yeah i know there`s not your place... tai jotaa sinne päin, kun ei oikein saa selvää!! Jos joku tiestäisi ni kiitos etukäteen!?
Mikä biisi, oisko jollaa jotaa hajua..?
5
803
Vastaukset
- Avuksi
Enpäs jaksa nyt hakea sitä biisiä, mutta mene HBO:n sivuille ja etsi sarjan episode guide. Siellä on lista kaikista tuotantokausista ja jaksoista. Klikkaa haluamaasi jaksoa ja löydät jakson kuvauksen. Siellä on myös Music-linkki jossa on listattu kaikki jaksossa käytetyt biisit. Toisin sanoen laita googleen: "sex and the city episode guide" ja olet jo puolimatkassa.
Samalla tavalla löydät myös fashion credits linkin josta löytää jaksossa käytetyt vaatteet, jos kiinnostaa :)- etsinyt kauan
muuten hyvä mutta alkaa vasta neljännestä tuotanto kaudesta siis että näkee mitä biisejä soi jaksoissa..:) niin ku sanoin etsinyt kauan joka puolelta kyseistä biisiä, ei sitä löydä muuten ku että joku tunnistaa sen biisin..:/
- löytyispä
etsinyt kauan kirjoitti:
muuten hyvä mutta alkaa vasta neljännestä tuotanto kaudesta siis että näkee mitä biisejä soi jaksoissa..:) niin ku sanoin etsinyt kauan joka puolelta kyseistä biisiä, ei sitä löydä muuten ku että joku tunnistaa sen biisin..:/
biisiä oon etsinyt ja menossa jo vissiin kuudes vuosi.... ostan seuraavaksi sen tuotantokauden ja yritän bongata lopputeksteistä :)
- 33
löytyispä kirjoitti:
biisiä oon etsinyt ja menossa jo vissiin kuudes vuosi.... ostan seuraavaksi sen tuotantokauden ja yritän bongata lopputeksteistä :)
Oon katellu noit lopputextei mut ei niis mun mielest oo mitää niit biisei mitä soi jaksois..:/
- ....
Löysin linkin, jossa on tiedot jaksoittain alusta lähtien noista jaksojen biiseistä, ja tuon biisin kohdalle on kirjoitettu:
unknown song 1 (mp3 - 19 sec, 222 kB)
Scene: Aidan works on Carrie's floor.
Linkki biiseihin on: http://www.angelfire.com/music5/satc_songs/catalog.html
HBO:n omilla sivuilla ei ole noiden ensimmäisten tuotantokausien biisilistaa, tiedä häntä miksi ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501507
- 591441
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101038- 60841
- 49814
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit85596Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587- 38556