ydinvoimalavuoto

vain 200 km helsingistä

11

3692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi Vihreä Liike

      Ja taas on vähän ajan päästä kemiamme yhä sekaisemmin sukupuolilla ympäri maapalloa ... tuulten, luonnon ja pohjavesien takia.

      Katsokaa ja kauhistukaa:

      http://www.foorumi.info/miestentasaarvo/viewtopic.php?t=241

      MIESTEN VIHREÄ LIIKE ja LUONNONMUKAISUUDENSUOJELU YHDISTYS perustettava Suomeen?

      "Prisma: Miehet vaaravyöhykkeessä

      "Siittiömäärät vähenevät, siemennesteen laatu heikkenee, pojat naisistuvat jne... pääsääntöisesti jo joka päivä syötävien valmisruokien kemikaalien takia... mutta sama ilmiö on havaittavissa myös jo eläinmaailmassa "

      Tai esimerkiksi

      "Hormoniehkäisyä käyttäviä varoitetaan epämääräisistä sivuoireista, kuten masennuksesta, ärtyneisyydestä ja seksuaalisesta haluttomuudesta.

      Moni nuorena ehkäisyn aloittanut ei kuitenkaan ehdi ennen lapsentekoikää kokea, millaista elämä on omilla hormoneilla. Tällöin pillereiden aiheuttamaa kiukkuisuutta voi erehtyä pitämään luonnollisena.

      Kansanterveyslaitoksen vuoden 2004 tietojen mukaan 25-39 vuotiaista naisista lähes 90 prosenttia käyttää tai on jossain vaiheessa käyttänyt tablettiehkäisyä."

      "Ainoastaan e-pillereitä syövät naiset valitsivat omaa perimäänsä muistuttavia miehiä... Geeneiltään erilaiset onnistuvat lastenteossa paremmin, saavat terveempiä ja vastustuskykyisempiä lapsia, eivätkä kyllästy toisiinsa niin helposti."

      "Nainen siis lisäksi maskulinisoituu myös alkoholin myötä ja naisten alkoholinkäyttö onkin 5-7 kertaistunut vain 30 vuodessa feministisessä suomessa...

      Miehillä taas käy päinvastoin, eli heidän testotasonsa laskevat, eikä tuo miestekään juominen vähentynyt ole."

      • .............

        Itse olen käyttänyt e-pillereitä jo vuosia enkä todellakaan valitsisi omaa perimääni muistuttavaa miestä :D :D


      • just joo

        Höö, eikö miehet sitten valitse lainkaan. Kai heillä homma toimii vielä normaalisti.


    • jos nyt joku teistä babylonilaisista jaksoi katsoa dokumentin n. vuosi sitten, niin
      siinä kerrottiin kuinka lähellä tsernobylin ytimen sulaminen oli.Jos ydin olisi päässyt sulamaan, olisi euroopastatullut asumaton alue n. 20000 vutta etiäppäi.
      Eli Fyhreri Kataiselle vaan terveisiä.Toivottavasti on itse ensimmäinen "säteilijä" kun paukkuu.Ihan sama miten turvalliseksi selittävät isnssit sun muut babylonin kätyrit ydinvoiman niin on se niin vaarallista että pitäisi kieltää.
      Minnekköhän tuommoinen euroopan verran ihmisiä voisi evakuoida? Ei taitais paljo
      olla vastaanottajamaita.Olis meinaan koko maailmaa koskeva katasrofi saasteineen,nälkähätineen jne,jne kannattaisi vähän miettiä vai mitä babylonilaiset??? No Kataisen ei kannata aivottomana edes yrittää.....

      • 5689908234

        http://www.spaceman.ca/gallery/albums/chernobyl/fruin11m.gif

        Siinä kuva *sulaneesta* ytimestä.

        Ehkä tarkoitat ytimen räjähtämistä, joka olisi seurannut tuon sulan ytimen päästessä kosketuksiin suuren vesimäärän kanssa (vesimäärän, joka ytimen alapuolella jo sijaitsi palontorjunnan vuoksi).

        Ja mitä nyt evakuointiin tulee...panssarit, lentokoneet ja tykistö laivoihin, niin ei tule turhaan neuvoteltua evakuoinnista ja sen kohdemaasta. Jos ei saada, niin otetaan.


    • PNG

      Tuliko tämä tieto Ruotsin kautta - kuten Tshernobylin tapauksessa!

      • ole tämän uutisen

        kovituksena Loviisan voimalan kuva?


    • hölömöukko

      Lissabonin sopimuksen voimaantullessa Suomeen tuodaan eu,n ydinjätteet.
      Uusia ydinvoimaloita aletaan myös rakentaa Suomeen koska tämä on syrjäseutua.

      Vihreätkin Suomessa tykästyi sopimukseen, eli haluavat tänne ydinmyllyjä.

    • lgklkjz

      No usjemmastha sielt Hirskonnust käyp tuul' Pietarii ko Helsinkii päi. Luuliis pietarlaisii huolettava.

    • täält vaa

      Usjemmastha sielt Hirskonnust tuul' käyp Pietarii ku Helsinkii päi. Luuliis pietarlaisii huolettava.

    • Antero Pylkky

      Mitä kolmea sanaa et halua kuulla rakastellessasi?
      -Kulta, olen kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe