Reposen mukaan Kansainvälisen atomienergiajärjestön IAEA:n tapahtuma-asteikolla tällainen vika olisi ykkönen tai kakkonen. Asteikko ulottuu yhdestä seitsemään, jossa seitsemän vastaisi Tshernobylin ydinvoimalaonnettomuutta.
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/69981-vakavahko-vuoto-ydinvoimalassa-–-vain-200km-helsingista
ydinvoimalavuoto
11
3675
Vastaukset
- Uusi Vihreä Liike
Ja taas on vähän ajan päästä kemiamme yhä sekaisemmin sukupuolilla ympäri maapalloa ... tuulten, luonnon ja pohjavesien takia.
Katsokaa ja kauhistukaa:
http://www.foorumi.info/miestentasaarvo/viewtopic.php?t=241
MIESTEN VIHREÄ LIIKE ja LUONNONMUKAISUUDENSUOJELU YHDISTYS perustettava Suomeen?
"Prisma: Miehet vaaravyöhykkeessä
"Siittiömäärät vähenevät, siemennesteen laatu heikkenee, pojat naisistuvat jne... pääsääntöisesti jo joka päivä syötävien valmisruokien kemikaalien takia... mutta sama ilmiö on havaittavissa myös jo eläinmaailmassa "
Tai esimerkiksi
"Hormoniehkäisyä käyttäviä varoitetaan epämääräisistä sivuoireista, kuten masennuksesta, ärtyneisyydestä ja seksuaalisesta haluttomuudesta.
Moni nuorena ehkäisyn aloittanut ei kuitenkaan ehdi ennen lapsentekoikää kokea, millaista elämä on omilla hormoneilla. Tällöin pillereiden aiheuttamaa kiukkuisuutta voi erehtyä pitämään luonnollisena.
Kansanterveyslaitoksen vuoden 2004 tietojen mukaan 25-39 vuotiaista naisista lähes 90 prosenttia käyttää tai on jossain vaiheessa käyttänyt tablettiehkäisyä."
"Ainoastaan e-pillereitä syövät naiset valitsivat omaa perimäänsä muistuttavia miehiä... Geeneiltään erilaiset onnistuvat lastenteossa paremmin, saavat terveempiä ja vastustuskykyisempiä lapsia, eivätkä kyllästy toisiinsa niin helposti."
"Nainen siis lisäksi maskulinisoituu myös alkoholin myötä ja naisten alkoholinkäyttö onkin 5-7 kertaistunut vain 30 vuodessa feministisessä suomessa...
Miehillä taas käy päinvastoin, eli heidän testotasonsa laskevat, eikä tuo miestekään juominen vähentynyt ole."- .............
Itse olen käyttänyt e-pillereitä jo vuosia enkä todellakaan valitsisi omaa perimääni muistuttavaa miestä :D :D
- just joo
Höö, eikö miehet sitten valitse lainkaan. Kai heillä homma toimii vielä normaalisti.
jos nyt joku teistä babylonilaisista jaksoi katsoa dokumentin n. vuosi sitten, niin
siinä kerrottiin kuinka lähellä tsernobylin ytimen sulaminen oli.Jos ydin olisi päässyt sulamaan, olisi euroopastatullut asumaton alue n. 20000 vutta etiäppäi.
Eli Fyhreri Kataiselle vaan terveisiä.Toivottavasti on itse ensimmäinen "säteilijä" kun paukkuu.Ihan sama miten turvalliseksi selittävät isnssit sun muut babylonin kätyrit ydinvoiman niin on se niin vaarallista että pitäisi kieltää.
Minnekköhän tuommoinen euroopan verran ihmisiä voisi evakuoida? Ei taitais paljo
olla vastaanottajamaita.Olis meinaan koko maailmaa koskeva katasrofi saasteineen,nälkähätineen jne,jne kannattaisi vähän miettiä vai mitä babylonilaiset??? No Kataisen ei kannata aivottomana edes yrittää.....- 5689908234
http://www.spaceman.ca/gallery/albums/chernobyl/fruin11m.gif
Siinä kuva *sulaneesta* ytimestä.
Ehkä tarkoitat ytimen räjähtämistä, joka olisi seurannut tuon sulan ytimen päästessä kosketuksiin suuren vesimäärän kanssa (vesimäärän, joka ytimen alapuolella jo sijaitsi palontorjunnan vuoksi).
Ja mitä nyt evakuointiin tulee...panssarit, lentokoneet ja tykistö laivoihin, niin ei tule turhaan neuvoteltua evakuoinnista ja sen kohdemaasta. Jos ei saada, niin otetaan.
- PNG
Tuliko tämä tieto Ruotsin kautta - kuten Tshernobylin tapauksessa!
- ole tämän uutisen
kovituksena Loviisan voimalan kuva?
- hölömöukko
Lissabonin sopimuksen voimaantullessa Suomeen tuodaan eu,n ydinjätteet.
Uusia ydinvoimaloita aletaan myös rakentaa Suomeen koska tämä on syrjäseutua.
Vihreätkin Suomessa tykästyi sopimukseen, eli haluavat tänne ydinmyllyjä. - lgklkjz
No usjemmastha sielt Hirskonnust käyp tuul' Pietarii ko Helsinkii päi. Luuliis pietarlaisii huolettava.
- täält vaa
Usjemmastha sielt Hirskonnust tuul' käyp Pietarii ku Helsinkii päi. Luuliis pietarlaisii huolettava.
- Antero Pylkky
Mitä kolmea sanaa et halua kuulla rakastellessasi?
-Kulta, olen kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1641436
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2531214Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1881137- 2031102
- 801017
- 61978