Voin käyttö pidentää elinikää

12

319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tullut

halawemmaksi käyttää margariinia??? :D

• koska olen

syönyt voita ikäni ja elinikäni on riittänyt tähänkin saakka. Uskon vain aitoon voi- vuoreen, aitoon kermaan, aitoon maitoon. Siinä terveelliset elämän eväät. Miksi ihmiset syövätkin paskaa läpi elämänsä ja mätänevät.

• n.kymmenen vuotta sitten

Ja eikä vaihda sitä mihinkään teolliseen mössöön.
        Leivän päälle,paistamiseen jne.Parempaa ei ole.
        Vielä harvoja aitoja luonnon tuotteita mitä
        kaupasta saa.Ylipainoa ei ole.
        Hermot tarvii kunnon rasvaa.

• syö?
        n.kymmenen vuotta sitten kirjoitti:

nuo margariinit on vieläpä aivan hirveän makuisiakin. paitsi nyt oivariini joka suurimmaksi osaksi on voita.
        itse käytän pelkkää voita leivän päälle. paistamiseen käy toisinaan öljykin, mutta margariineihin en koske.

• Kokkikolmonen
        n.kymmenen vuotta sitten kirjoitti:

Nämä nykypäivän kaikki tietävät terveysintolijat ovat tuominneet voin lähes myrkyksi,minä viis veisaan sujautan aina voita,kun siltä tuntuu.Miltä maistuu kunnon perunamuusi ilman nokaretta voita,tai hyvä sienikastike.Meillä kotona ei koskaan muuta käytettykään,eikä oltu lihavia.Nämä nykyajan kissanrasvat olen jo jättänyt vuosia sitten,kyllä hyvä leipä menee alas ilman rasvoja,mutta jos haluan hyvää makua,niin kotona tai työssä niin ei muuta kun voita tai kermaa.Voihan tossa hermo jutussakin olla perää,kun katsoo kuinka paljon Suomessa syödään kaiken mailman masennuslääkkeitä.

• täällä. Itse
        syö? kirjoitti:

nuo margariinit on vieläpä aivan hirveän makuisiakin. paitsi nyt oivariini joka suurimmaksi osaksi on voita.
        itse käytän pelkkää voita leivän päälle. paistamiseen käy toisinaan öljykin, mutta margariineihin en koske.

olen myös voinsyöjä. Uskon enemmän ammattimieheen siis Antti Heikkilään joka sanoi kasviöljyjen käyvän traktoriin mutta ihmisten ruoaksi niistä ei ole.

• järkevää keskustelua.
        Kokkikolmonen kirjoitti:

Nämä nykypäivän kaikki tietävät terveysintolijat ovat tuominneet voin lähes myrkyksi,minä viis veisaan sujautan aina voita,kun siltä tuntuu.Miltä maistuu kunnon perunamuusi ilman nokaretta voita,tai hyvä sienikastike.Meillä kotona ei koskaan muuta käytettykään,eikä oltu lihavia.Nämä nykyajan kissanrasvat olen jo jättänyt vuosia sitten,kyllä hyvä leipä menee alas ilman rasvoja,mutta jos haluan hyvää makua,niin kotona tai työssä niin ei muuta kun voita tai kermaa.Voihan tossa hermo jutussakin olla perää,kun katsoo kuinka paljon Suomessa syödään kaiken mailman masennuslääkkeitä.

Täällä suomi24 keskusteluissa oli aiemmin oikein Benecol-asiantuntija kauppaamassa margariinia mutta ilmeisesti lopetti palstan kun ilmottautui niin paljon voinsyöjiä.

• mutta..
        järkevää keskustelua. kirjoitti:

Täällä suomi24 keskusteluissa oli aiemmin oikein Benecol-asiantuntija kauppaamassa margariinia mutta ilmeisesti lopetti palstan kun ilmottautui niin paljon voinsyöjiä.

olisi kuitenkin kannattanut lukea se uutinen, johon avaaja linkkasi. Voin SYÖNNISTÄ ei ollut uutisessa puhetta. Avaajan oivaltava otsikko ilmeisesti johdatti harhaan.
        Kyllä minunkin mielestäni voi on aina voita, eikä sitä mikään voita.

• Late Lapista
        mutta.. kirjoitti:

olisi kuitenkin kannattanut lukea se uutinen, johon avaaja linkkasi. Voin SYÖNNISTÄ ei ollut uutisessa puhetta. Avaajan oivaltava otsikko ilmeisesti johdatti harhaan.

Anoppini söi aina leivänpäällä puhdasta voita, ja eli 90 vuotiaaksi!
        Kissanrasva margariinejä kehutaan terveelliseksi, ja voita asiantuntijat haukkuvat hengenvaaralliseksi, 1800 luvulla Suomessa, ei juuri kenelläkään ollut varaa syödä voita, mutta ei heitä silti ole hengissä enään ainuttakaan! Joten se siitä voin vaarallisuudesta!

Late Lapista.

• asiantuntija ja
        Late Lapista kirjoitti:

Kissanrasva margariinejä kehutaan terveelliseksi, ja voita asiantuntijat haukkuvat hengenvaaralliseksi, 1800 luvulla Suomessa, ei juuri kenelläkään ollut varaa syödä voita, mutta ei heitä silti ole hengissä enään ainuttakaan! Joten se siitä voin vaarallisuudesta!

Late Lapista.

lääkäri Antti Heikkilä sanoi kasviöljyistä, että traktorin polttoaineeksi niistä on mutta ei ihmisen ravinnoksi.

• mutta.. kirjoitti:

Hauskaksi meni näköjään. Ihan kuten arvelin.

Muttamutta, kyllä voita ei mikään voita, kissanrasvalevitteet tulee kaukana perässä.

• Late Lapista kirjoitti:

Late Lapista.

...minun mummot ja papat ripotteli suolaa vielä sen voinkin päälle ja muistaakseni pannukahvinkin sekaan. Eivät kuitenkaan ihan yhdeksäänkymppiin yltäneet, mutta yli 80 kuitenkin. On siinäkin ikää riittämiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe