Onko tällä palstalla kellään mitään ideoita kun on tylsää eikä keksi mitään tekemistä?
Tämän päivän tylsyyteni huipentui siihen kun katsoin googlesta kuva-haulla kuvan klassikko-lautapelistä Kimble. Se on se peli jossa painetaan kuplaa ja nopat kääntyy.
Että ei oikein keksi mitä youtubesta tai googlestakaan etsisi.
Että semmosta tällä kertaa. :)
Onko ideoita?
Pittsburgh
4
116
Vastaukset
Se on aina yhtä hauska. Sinne mä ite meen, kun ei mikään hotsita.
- Rauli Badding
http://sceveseliunts.blogspot.com/
Mielenkiintoista muslimin kirjoittamaa tarinaa alankomaista. Äkkiseltään katsottuna hienoa luettavaa! Mä kävin juoksemassa 5 km:n lenkin (se oli kyllä yhtä helvettiä* pitkän tauon jälkeen) ja laitoin saunan päälle... nyt otan vähän keikyä, saunon ja tsiigailen tota Suomi-Ruotsi maaottelua.
*Tämä ilmaisu sen takia, että hihhulitkin saisivat jotain irti tästä viestistä! ;ppäälle ja lähde ryyppäämään:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565