ADVENTTIKIRKON NETTISIVUILTA POIMITUA
("Taistelu kulissien takana")
Pedon Merkki Tulee Pian
"Pedon merkki" toteutuu vasta, kun sunnuntaita lain avulla pakotetaan pitämään lepopäivänä, ja se tapahtuu mitä todennäköisimmin lähitulevaisuudessa.
===================
SIRKKA-IITAN / NADASJA-EMILIAN VIESTEISTÄ POIMITTUA
Kristus on kutsunut meidät VAPAUTEEN!
Kirjoittanut: Sirkka-Iita / 26.8.09 / klo 19:27
Jumalan PYHITTÄMÄN päivän pyhänä pitämistä on koetettu leimata orjuudeksi. Kuuliaisuus Jumalaa kohtaan uskossa EI OLE ORJUUTTA, vaan päinvastoin se on vapauden merkki. Merkki siitä, että uskaltaa valita valtaväestön vastustuksesta huolimatta sen mikä on Jumalasta, eikä sorru ihmisten vääriin vaatimuksiin.
=================
SUMMA SUMMARUM
Tuosta saa sellaisen käsityksen että adventtikirkko koettaa
NYKYAJASSA orjuuttaa koko maailmaa lauantaisapatilla.
Nähtäväksi saa siirtyykö petovaltikka katoliselle kirkolle,
niinkuin adventtikirkko ennustaa.
Joka tapauksessa USA:ssa se on nyt ja USA:aan se jäänee.
Sillä adventtikirkko tietää kertoa nettisivuillaan ja evankelioimis-
traktaateissaan, että USA:n presidentin johdolla se tulee.
Se sunnuntailakipedonmerkki lauantaisapattipakon tilalle.
Tosin lauantaisapattipakkoa saarnaavat vain adventistit ja
Sirkka-Iita.
Alex-kasi on nykyisin pitänyt kaikkia päiviä yhtä paljon pyhinä.
Nooh, päivistä on turha kiistellä sillä Jumala ei katso kalenteriin
vaan ihmissydämeen. Joten puhutaanpa välillä vakavammasta
valtikasta kuin lepopäivävaltikka,
1. Moos. 49:10
Ei siirry valtikka pois Juudalta eikä hallitsijansauva hänen polviensa välistä, kunnes tulee hän, jonka se on ja jota kansat tottelevat.
4. Moos. 24:17
Minä näen hänet, en kuitenkaan nyt, minä katselen häntä, en kuitenkaan läheltä. Tähti nousee Jaakobista, ja valtikka kohoaa Israelista.
Ilm. 5:5
Mutta yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke. Juudan heimon leijona, Daavidin juuriverso, on saanut voiton! Hän avaa kirjan ja murtaa kaikki seitsemän sinettiä."
[1. Moos. 49:10; Jes. 11:1; Room. 15:12; Hepr. 7:14]
Ilm. 10:3
ja huusi kovalla äänellä, niin kuin leijona olisi ärjynyt. Hänen huudettuaan puhui seitsemän ukkosta jylisevällä äänellä.
[Hoos. 11:10; Joel 4:16; Aam. 1:2, 3:8 | Ps. 29:3; Joh. 12:29]
Ei siirry valtikka vai siirtyykö ...
1
56
Vastaukset 1
- Minä..
kunnioitan ihmisiä, jotka sanovat suoraan mielipiteensä, tarvitsematta kokoajan nostaa muita nimeltä kirjoituksiinsa ja yrittää etsiä heistä heikkoja kohtia.
Oletko sinä Kantola mielestäsi viisas, erittäin viisas, vai myönnätkö sinä olevasi tyhmänpuoleinen juntti, jonka ainoa tarkoitus on yrittää saattaa muita huonoon valoon?
Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää tuo sinun jatkuva toisten tekstien kopionti ja niillä mässäily!
Etkö sinä luota, että toisetkin osaavat ihan itse lukea suoraan kirjoittajilta ja arvostella ilman sinun sensuuriasi?
Täällä pitäisi keskustella uskonasioista, lähinnä adventismista, eikä adventisteita tai muistakaan henkilöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551