kauppojen ulko oviin. Oletko puolesta vaiko vastaan. Itse olen puolesta, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että sitten laitettais myös mutrunaamoja. Pelkät hymyt riittäisi tai ei mitään jos kaupassa on huomautettavaa. :)
Onko muuten kukaan nähnyt mun geggoa, se on hukassa ollut monta kuukautta.
Hymynaamat
30
307
Vastaukset
tuo olisi järkevämpää, hymy palkintona elintarvikevalvonnan hyvästä tasosta. Mutta mutrunaama leimaisi liikaa ja kuinka kauan naamaa sitten pidettäisiin ovessa, jäiskö se iäksi vaikka rike olisi ollut vähäinen tai hetkellinen. Naamat saattaisivat vääristää avointa kilpailua ja kilpailustahan hyötyy eniten asiakas.
- liittyy
myös pelisäännöt. Kilpailu vääristyy myös mikäli kaikki eivät noudata samoja hygienia- yms. määräyksiä. Mikäli lipsuu niistä kerran, lipsuu toistekin.
kirjoitin vastauksen mutta joku vika vei sen mennessään. Ei jaksa kirjoittaa samaa litaniaa uudestaan.
liittyy kirjoitti:
myös pelisäännöt. Kilpailu vääristyy myös mikäli kaikki eivät noudata samoja hygienia- yms. määräyksiä. Mikäli lipsuu niistä kerran, lipsuu toistekin.
siltikään en kannata mutrunaamoja. Hymynaamat on mukavampia katsella :)
- saanti
TaikisN kirjoitti:
siltikään en kannata mutrunaamoja. Hymynaamat on mukavampia katsella :)
riippuu kauppiaasta. Hän tekee valinnan.
Nittaminax kirjoitti:
kirjoitin vastauksen mutta joku vika vei sen mennessään. Ei jaksa kirjoittaa samaa litaniaa uudestaan.
parasta aikaa. Johtuisiko siitä. Geggoa en oo nähnyt, mutta oletan sen päätyneen "parempiin suihin" jos on ollut niin kauan jo hukassa.
saanti kirjoitti:
riippuu kauppiaasta. Hän tekee valinnan.
jos hymynaamat tulevat tarjolle, niin aika moni kauppias alkaa tavoitella niitä. Sehän olisi hyvää mainosta kaupalle.
TaikisN kirjoitti:
parasta aikaa. Johtuisiko siitä. Geggoa en oo nähnyt, mutta oletan sen päätyneen "parempiin suihin" jos on ollut niin kauan jo hukassa.
kurkkaamassa etusivua ja huomenna että tiistaina ainakin uusivat. Niin mulle tuli sellanen ilmoitus että palvelu keskeytetty ja tästä osoitteesta tulee jatkuvasti jotain pyyntöjä. Pitäis tarkistaa jotkut evästeet, et olenko kieltänyt ne tai jotain. Siis en mä sellasta muista tehneeni ja onko mun koneelle nyt joku pöpö iskenyt. Saas nähä tuleeko tämäkään perille, kopsaan varulta, ettei tarvii uudestaan miettiä mitä kirjoitin.
Voi minun geggoparkaa. *itkee*Nittaminax kirjoitti:
kurkkaamassa etusivua ja huomenna että tiistaina ainakin uusivat. Niin mulle tuli sellanen ilmoitus että palvelu keskeytetty ja tästä osoitteesta tulee jatkuvasti jotain pyyntöjä. Pitäis tarkistaa jotkut evästeet, et olenko kieltänyt ne tai jotain. Siis en mä sellasta muista tehneeni ja onko mun koneelle nyt joku pöpö iskenyt. Saas nähä tuleeko tämäkään perille, kopsaan varulta, ettei tarvii uudestaan miettiä mitä kirjoitin.
Voi minun geggoparkaa. *itkee*samanlainen ilmoitus kun yritin avata erästä keskusteluketjua viiskymppisissä. Ei se mun mielestäni vaikuttanut pöpövaroitukselta vaan lähinnä yhteysvirheeltä.
TaikisN kirjoitti:
samanlainen ilmoitus kun yritin avata erästä keskusteluketjua viiskymppisissä. Ei se mun mielestäni vaikuttanut pöpövaroitukselta vaan lähinnä yhteysvirheeltä.
minä jo säikähin ja pahasti. On meinaan ollut pikkusen vaikeuksia tän koneen kanssa.:)
ovat aika herkkiä huomaamaan kaupan tason ja äänestävät jaloillaan.
Kaikenlaiset leimat kapeuttavat lopulta kaikkien elämää.
Yhtäkkiä joku tämäyttäis sun otsaan mutrutarran ja sanois: olet ollut jotenkin epäkurantti tänään. Huomenna ehkä saat hymytarran, mutta mutru jää.toki äänestävät, jos ovat paikallisia ja jotka tietävät miten asioita hoidetaan jossain kaupassa. Entä toispaikkakuntalaiset.
Mutrunaamoistahan kerroinkin etten niitä suosittelisi.Nittaminax kirjoitti:
toki äänestävät, jos ovat paikallisia ja jotka tietävät miten asioita hoidetaan jossain kaupassa. Entä toispaikkakuntalaiset.
Mutrunaamoistahan kerroinkin etten niitä suosittelisi.kuten tähänkin asti. Vainoharhaa ei ole vaikea istuttaa ihmisiin:)
Jos kävisikin niin, että hymppäreitä alettaisiin jakamaan niin mahdollistettaisiin myös se, että niitä voisi kieroilla tavoilla `ostaa´ itselleen.
Hyvä käytäntö on palautelaatikko kaupassa, sinne voi laittaa vaikka minkälaisen yrmynaaman kuvan. :wtintti.kotivintti kirjoitti:
kuten tähänkin asti. Vainoharhaa ei ole vaikea istuttaa ihmisiin:)
Jos kävisikin niin, että hymppäreitä alettaisiin jakamaan niin mahdollistettaisiin myös se, että niitä voisi kieroilla tavoilla `ostaa´ itselleen.
Hyvä käytäntö on palautelaatikko kaupassa, sinne voi laittaa vaikka minkälaisen yrmynaaman kuvan. :wnyt ton vainoharhan tähän vetasit. juupa juu ostaa ja ostaa.
Palautelaatikosta mitään hyötyä ole se on nähty ja koettu, mutta sinun mielipiteesi on sinun ja minun taas minun.Nittaminax kirjoitti:
nyt ton vainoharhan tähän vetasit. juupa juu ostaa ja ostaa.
Palautelaatikosta mitään hyötyä ole se on nähty ja koettu, mutta sinun mielipiteesi on sinun ja minun taas minun.antaa palautetta suoraan, myös henkilökohtaisesti.
Onko tosiaan niin, että meitä tulisi ohjata pois terveestä kyvystä tehdä valintoja?tintti.kotivintti kirjoitti:
antaa palautetta suoraan, myös henkilökohtaisesti.
Onko tosiaan niin, että meitä tulisi ohjata pois terveestä kyvystä tehdä valintoja?annettua henkilökohtaisestikin, mutta joka kerta kauppias on ollut takajaloillaan ja vähätellyt jopa asiaa, eikä mikään ole muuttunut. Jos on viennyt esim. pilaantuneelta maistuvan makkaran takasin, niin kauppiaan mukaan siinä ei ole mitään vikaa vaikka oma makunystyrä sanoo toisin. Kauppias yritti jopa tarjota samaa makkaraa toisen asiakkaan maistettavaksi, mutta eihän se tietenkään suostunut, niin sen piti itse sitä maistella ja hyvää kuulemma oli.
No aikojen saatossa tulikin sitten äänestettyä jaloilla ja sieltä kaupasta ostetaan hyvin harvoin mitään tiskiltä. Tuo makkara oli vain yksi esimerkki.
Nyt en ymmärtänyt mitä tarkoitat, terveestä kyvystä tehdä valintoja. Jos tarkoitit sitä, että asiakkaan on itse pettymysten jälkeen niitä tehtävä, ollaan ihan hakoteillä. Kyllä minä haluan etukäteen tietää kannattaako johonkin kauppaan tuoretiskille mennä enkä palautella tuotteita jälkikäteen ja kantamalla niitä edestakasin.Nittaminax kirjoitti:
annettua henkilökohtaisestikin, mutta joka kerta kauppias on ollut takajaloillaan ja vähätellyt jopa asiaa, eikä mikään ole muuttunut. Jos on viennyt esim. pilaantuneelta maistuvan makkaran takasin, niin kauppiaan mukaan siinä ei ole mitään vikaa vaikka oma makunystyrä sanoo toisin. Kauppias yritti jopa tarjota samaa makkaraa toisen asiakkaan maistettavaksi, mutta eihän se tietenkään suostunut, niin sen piti itse sitä maistella ja hyvää kuulemma oli.
No aikojen saatossa tulikin sitten äänestettyä jaloilla ja sieltä kaupasta ostetaan hyvin harvoin mitään tiskiltä. Tuo makkara oli vain yksi esimerkki.
Nyt en ymmärtänyt mitä tarkoitat, terveestä kyvystä tehdä valintoja. Jos tarkoitit sitä, että asiakkaan on itse pettymysten jälkeen niitä tehtävä, ollaan ihan hakoteillä. Kyllä minä haluan etukäteen tietää kannattaako johonkin kauppaan tuoretiskille mennä enkä palautella tuotteita jälkikäteen ja kantamalla niitä edestakasin.joten asia on mun puolesta loppuun käsitelty.
- Neiti Nittaminax
Siellä Suomessa, yhdessä kerrostalossa.
Post paid, airmail.Hawaiji
Hyvä, rrrraaakas neiti Nittaminax.
Olen nyt täällä palmun alla, koska siellä suomessa oli kylmä, shiih...
Saatuani kylmänkyhmyjä varpaisiini ja mauttomia kärpäsiä, pakkasin kamppeeni ja nousin Air Hawajin koneeseen Seutulasta.
Kuten muistatte, olen kokenut lentomatkaaja.
Erittäin kokenut,Kokeneempi kuin haluaisinkaan.
Olen perustanut perheen hawajin sateenkaarigekon kanssa ja lapsemme ovat vilkkaita ja kirjavia.
Makoilen täällä auringossa ja maistelen rommikolaa.
Onneksi ymmärtävät harvinaisuuteni.Slurpps...(kärpänen)
Että tervetuloa tänne Hawaijille.Kai teillä on vielä se lentokone?- post paid, airmail
allekirjoitus Ggggekko ja perhe
- ggekko
TaikisN kirjoitti:
vai sinne saakka Nitan Geggo livistänyt. :O
on pinene gekon hyvä olla.
Valkia hiekka sihisee pienten varpaitten välissä ja aurinko lämmittää kylkiluita.
Perhe siinä vilistää somasti kallionkolossa kärpästen perässä ja joskus tippuu kookkospähkinäkin päähän.
Ihan toista kuin saharassa... ggekko kirjoitti:
on pinene gekon hyvä olla.
Valkia hiekka sihisee pienten varpaitten välissä ja aurinko lämmittää kylkiluita.
Perhe siinä vilistää somasti kallionkolossa kärpästen perässä ja joskus tippuu kookkospähkinäkin päähän.
Ihan toista kuin saharassa...Sä et ainakaan..vissiin..makoile sohvalla katsomassa urheilumaailmaa.
Yhtään tiettävästi miespuolista ole koko päivänä kuikuillut palstalle?!
Sä sitten sieltä maaliman ääristä:D- Ggekko..
tintti.kotivintti kirjoitti:
Sä et ainakaan..vissiin..makoile sohvalla katsomassa urheilumaailmaa.
Yhtään tiettävästi miespuolista ole koko päivänä kuikuillut palstalle?!
Sä sitten sieltä maaliman ääristä:Donkin ihan outoja.Eivät varmaan ymmärrä elämäsä yhtään mitään.
Katsovat kun joku hullu juoksee ympyrää?
Mitä jäörkeä siinä on.
Minä ainakin mieluummin puuhastelen rouvan kanssa jälkikavua ja ...matkustelen.
Tosin aina olen ihmetellyt...oliko sillä kapteenilla lentolupakirjaa?
Kun se konekin meni ylös ja alas, niinkuin aallonharjalla?
Vieläkin tulen pahoinvoivaksi ja läpikuultavasta vatsastani näkee miten sisällä möyrii...
Se olis e wirnistelijä tai jotain... - oletteko
post paid, airmail kirjoitti:
allekirjoitus Ggggekko ja perhe
te aikuisia????
oletteko kirjoitti:
te aikuisia????
mun mielestäni Geggo valehtelee...se missään Hawajilla ole kuitenkaan *haudanvakavana kiristää nutturaa*
- Ggekko
TaikisN kirjoitti:
mun mielestäni Geggo valehtelee...se missään Hawajilla ole kuitenkaan *haudanvakavana kiristää nutturaa*
mitä se on?
Jonninjoutavan puhumista?
Teidän pitää tulla tänne Hawaijille ggekon vierraaksi.
Alanpa heti valmistelemaan tervetuliaisdrinkkejä?
Ja vaimo saa ostaa tytöille uudet mekot, siis hamoset. Jessus sentään sinnekkö sä raasu menit. No ne oli pakastettuja ne kärpäset ja ei niis kait sitten makua ollut. Tänä kesänä tääl on ollut hyvä kärpäsvuosi, isoja ja pulskeita pörrännyt tossa ikkunalla. Oikeen sellasii etusormen kynnen kokosii.
Ei ei, ei gekon sovi juoda alkomahoolia kun maksakin on niin pieni. Nopeesti saa maksakirroosin ja sit se on pikkusen menoa. Nyt teidän pitää tulla perheen kanssa tänne suomeen vierailulle, kun sitä jälkikasvuakin on ilmestynyt ja kiva olisi nähdä rouvagekkoakin.
Lämpimin terveisin rouva nittaminax
PS pukekaa lämpimästi päällenne jos tulette, tääl on jo aika viileät ilmat.
Äkkiäkös toi kone lentokuntoon saadaan. TV sama :))- Ggekko
Nittaminax kirjoitti:
Jessus sentään sinnekkö sä raasu menit. No ne oli pakastettuja ne kärpäset ja ei niis kait sitten makua ollut. Tänä kesänä tääl on ollut hyvä kärpäsvuosi, isoja ja pulskeita pörrännyt tossa ikkunalla. Oikeen sellasii etusormen kynnen kokosii.
Ei ei, ei gekon sovi juoda alkomahoolia kun maksakin on niin pieni. Nopeesti saa maksakirroosin ja sit se on pikkusen menoa. Nyt teidän pitää tulla perheen kanssa tänne suomeen vierailulle, kun sitä jälkikasvuakin on ilmestynyt ja kiva olisi nähdä rouvagekkoakin.
Lämpimin terveisin rouva nittaminax
PS pukekaa lämpimästi päällenne jos tulette, tääl on jo aika viileät ilmat.
Äkkiäkös toi kone lentokuntoon saadaan. TV sama :))ne jalat onkin tuntuneet hiukan huterilta.
Lopetan heti paikalla ja aloitan terveet elämäntavat.
Odottelen lentokonetta, teen tuohon rannalle kentän..
- ryhdytään jakamaan
niin mieleltään sairaat ja perin juurin *ittumaiset ihmiset alkavat valittamaan asiasta kuin asiasta saadakseen mutrun ei lempikauppiaansa oveen. Ei hjuva vaihtoehto, varsinkaan jos kilpailijat valittavat toisistaan.
sain kyllä sen käsityksen et niitä jakelis vain elintarvikevirasto testien jälkeen. Eli siinä ei kylän eukkojen rutinat mitään paina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa732015- 1021883
- 1421773
- 971421
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351389MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171265- 601229
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301112Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761066Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446963