erittäin voimakas antipatia juuri raamattua kohtaan ?
mistähän johtuu ateistien
11
252
Vastaukset
- keukeu-665
Kyseessähän on Saatanan juonittelu yhdistyneenä ihmisen luontaiseen pahuuteen eli perisyntiin!Böö!!
Toivottavasti vastaus tyydytti. - .......
Inhoan kaikkia uskontoja. Joitain enemmän, joitain vähemmän, mutta inhoan sitä, että uskonnoilla alistetaan ihmisiä ja väitetään tosiksi asioita, joista ei ole todesteen häivähdystä.
- huumeita,
eikös huumeilla totuus katoa ja huumeet alistaa...
- .......
huumeita, kirjoitti:
eikös huumeilla totuus katoa ja huumeet alistaa...
En ole ikinä käyttänyt huumeita.
- puusilimä
ja monesta muustakin syystä. on varsin vaikea uskoa että joku vielä voi olla niin julma että hihhuloi.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8432124Tuossahan on kyse ihmisen pahuudesta, ei Raamatusta. Raamatusta ei löydy tuollaiselle oikeutusta. Mistä näitä väärinkäsityksiä syntyy?
- heränneet..
näköjään, suviuniltaan.
Mitäs jos kekekin lukisi siitä rumatustaan välillä jotain muutakin kuin Johanneksen evankeljumia, niin vastaus löytyisi ihan niinku silleen itsekseen. - sehän se
Jos ihmistä lyödään raamatulla päähän 25 vuotta, niin kai se jättää jälkensä? Minä olen kasvanut uskovassa perheessä ja minulle on kaikin mahdollisin tavoin pakkosyötetty raamattua ja kristinuskoa puolet elämästäni. Mitään henkistä tai fyysistä painostus- ja kiristyskeinoa ei koskaan jätetty käyttämättä. Voisiko tällä kenties olla jotain vaikutusta asiaan, mitäpä arvelet?
Jos minulla olisi vastaavia kokemuksia islamista, niin tietenkin se näkyisi samalla tavalla, mutta kun en ole koskaan koko 50v. elämäni aikana tavannut yhtään ainoaa ihmistä, joka olisi yrittänyt pakkosyöttää minulle islamia. Kristinuskoa pakkotuputetaan päivittäin jokaisesta mahdollisesta kanavasta ja lähteestä.
Inhoan kyllä islamia ihan yhtä paljon tai varmaankin vielä enemmän kuin sisarpuoltaan ja toista yhtä typerää taikauskoa eli kristinuskoa. Mutta ihan käytännön syistä kritiikki kohdistuu yleensä etupäässä tämän kotimaisen valtauskontomme tuputtajiin. Aivan samat vastaukset saisivat koraaninin pakkotuputtajatkin, jos sellaisia joskus tapaisin. Sun kirjasi vähempää kiinostaa.
Te sen orjat taas olette hauskaa viihdettä.- Atte Ateisti
Se on uskonnollinen kirja, jota on käytetty verrattoman paljon lyömäaseena tois- ja vääräuskoisia ja "uskomattomia" vastaan.
Eiköhän riitä syyksi?
Toisekseen: esitit juuri väitteen. Mihin pohjaat väitteesi?
En voi itse katsoa olevani antipaattinen Raamattua kohtaan. Kyseessä on mielenkiintoinen kirjakokoelma, jota kuitenkin pitää tutkia kriittisesti kuten mitä tahansa historiallista aineistoa. Tutkijat tietävät sen koostuvan eriaikaisista ja moneen kertaan sensuroiduista ja mielen mukaan kopioiduista paloista. Täten alkuperäislähteeksi monista sen sisältämistä tapahtumista siitä ei juuri ole. - ...
Jos täällä olisi jonkin toisen uskonnon ylivalta, silloin keskityttäsiin luonnollisesti eniten sen uskonnon pyhiin kirjoituksiin. Yhtä hyvin voisit kysellä miksi Suomessa kirotaan hyttysiä ja paarmoja mutta ei ollenkaan tsetsekärpäsiä ja kuutiomeduusoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833