Matti Vanhanen laiminlyö myös lapsiaan

Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen ex-puoliso Merja toi sen sitten julki:

Matti Vanhasta eivät omat lapset kiinnosta. Avioeron jälkeen Matti Vanhanen ei ole juurikaan pitänyt yhteyttä lapsiinsa.

Vanhasten avioliittohan kaatui jokunen vuosi sitten Matti Vanhasen toistuviin uskottomuuksiin. Matti Vanhasta kiinnostaa enemmän naisten perässä juokseminen kuin omien lasten kasvattaminen.

Tämä piittaamattomuus heijastuu Matti Vanhasen muussakin toiminnassa.

7

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellen Karapalo

Matti Vanhanen on myös viime aikoina jäänyt kiinni valehtelusta. Vieläpä useampaan kertaan.
      Luottamus on mennyttä.

• A. Powers

Ei tiettävästi ole lapselle ainakaan mikään siunaus syntyä poliittisesti aktiiviselle pariskunnalle. Jopa vain toisen vanhemman poliittinen aktiivisuus on huono asia. Lapsi kärsii vanhemman tai vanhempien poissaoloista ja viettää sen ajan muiden hoidettavana. Siinä eivät niin lapsi kuin vanhemmatkaan ehdi tutustua toisiinsa. Monen poliitikon tiedetään sanoneen lasten kasvettua "ihan silmissä", että olisi pitänyt olla enemmän kotona. Niinpä, mitäs pistivät oman etunsa, itserakkautensa ja "minä olen työpaikalla korvaamaton" asenteensa lasten edun edelle.

Josta tuleekin mieleen Austin Powers-elokuva ja siinä kuultu kappale Daddy wasn´t there. Siinä Austin kaipailee isäänsä, joka ei koskaan ollut paikalla. Tämä olkoot poliitikkovanhempien tunnari tästä eteenpäin. Kuuneelkaa se kappale, oi te itseriittoiset politiikan älykääpiöt, joiden ei olisi lasta pitänyt koskaan hankkia.

• Hot donkey

Huono kasvatus on tyypillinen ominaisuus palstakirjoittelijoille. Känää on varmasti kiusattu lapsena ja kasvatettu ei ollenkaan. Tyhmä kun on, Känä ei ole mennyt psykiatrille, vaan purkaa pahaa oloaan haukkumalla säännöllisin väliajoin Matti Vanhasta.

Kerro meille Känä, kuinka väkivaltainen isäsi oli? Antoiko remmiä päivittäin vai viikoittain? Entä kävikö äitisi luona asiakkaita päivittäin vai useita kertoja päivässä? Käytettiinkö sinua seksuaalisesti hyväksi lapsena? Jos niin kuinka usein ja oliko hyväksikäyttäjä isä, äiti vai paikallinen jalkapallojoukkue?

• Tyhjä akku

Eipä näytä Hot donkeyn kotikasvatuskaan menneen ihan kohdalleen. Tuonkin tekstin sijaan olisit nyt aikuisena voinut kirjoittaa jotain rakentavaa ja älykästä, mutta sorruitkin muiden aivottomien palstakirjoittelijoiden tasolle. Tuosta voidaan päätellä, että et ikinä saanut koulussa Hyvän käytöksen merkkiä tai peräti Hymypoika-patsasta. Molemmat kertovat tunnustuksen saajan hyvästä, ellei jopa hienosta käytöksestä muita kohtaan.

Yritäpä hieman petrata käytöstäsi ja lue vaikkapa joku käytösopas, tai kysy muilta hyväkäytöksisiltä, kuinka muita kohtaan käyttäydytään korrektisti.

• höpö.höpö.höpö.

AINAHAN JOKU SYY KEKSITÄÄN:höpö.,höpö.ettei ehdi lapsien kanssa seurustella.vanhanen ym.Kyllä niillä aikaa tuntuu riittävän paljon turhuuteenkin.ENSINNÄKIN NIILLÄ ON HELVETIN PITKÄT LOMAT ISOLLA PALKALLA:HOPÖ:HÖPÖ:..juttua,ettei ehdi..HALUISTA SE ON KIINNI:politiikoilla EI ole mitään kiireitä."2.5 kk. loma oli..vai kiire.????????.KATSOKOOT PEILIIN JA IHMETELKÖÖT:SIELTÄ SE SYY NÄKYY:LAISKUUTTA SE ON:

• Titi-Nalle!

Esko Aho oli aikoinaan kännykkäisä, joka hoiti lastensa kasvatusta satunnaisilla kännykkäpuheluilla.

Nyt pääministerinä on seksimaanikko, jota kiinnostaa vain yksinhuoltajaäitien kusetus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6601
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      21
      4687
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      544
      2871
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      67
      2403
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2106
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      1944
    7. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      40
      1593
    8. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1591
    9. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      39
      1576
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1351
    Aihe