HELMI alueen paras

kokemuksella

voin sen sanoa! Olen nyt ollut eurolla viikon : myynti n 100 e. Sitten femmalla : sinne en enää mene kun pöllittiin liikaa... myynti n. 100 e. Lopulta päätin kokeilla uutta helmeä ja ilokseni voin todeta et n. 140e viikossa. Siellä on myös alueen edellisimmat pöydät, joten käteen jää siksikin eniten. Kaikissa olin tänä syksynä ja yhden viikon...

37

2634

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ajatustenlukija

      Siis mikä ihmeen Helmi? Siis minkä ihmeen alueen paras?

      Ihan järjetön viesti kirjoittaa tänne!

      • Helmi sijaitsee

        Alkuperäinen viesti sinulle. Et varmaan myynyt samaa tavaraa kaikissa tai sitten olet uudentavaran-myyjä?


      • eett
        Helmi sijaitsee kirjoitti:

        Alkuperäinen viesti sinulle. Et varmaan myynyt samaa tavaraa kaikissa tai sitten olet uudentavaran-myyjä?

        joo, varmaan olet yksi niistä pöytävuokraajista , joka myy lasten vaatteita, muuta ei Helmen pöydistä löydä. Mutta että vallan 40 € parempi, no kaikki on niin suhteellista,että kannattiko oiken kehua. Eurosetin asiakkailla on muutakin myytävää, kun niitä ikuisia lasten vanhoja vaatteita, siellä on monipuolisesti kaikkia.


      • Selvää
        eett kirjoitti:

        joo, varmaan olet yksi niistä pöytävuokraajista , joka myy lasten vaatteita, muuta ei Helmen pöydistä löydä. Mutta että vallan 40 € parempi, no kaikki on niin suhteellista,että kannattiko oiken kehua. Eurosetin asiakkailla on muutakin myytävää, kun niitä ikuisia lasten vanhoja vaatteita, siellä on monipuolisesti kaikkia.

        Helmellä on täällä aktiivinen mainostus siksi, että se tarvitsee sitä epätoivoisesti. Muiden ei tarvitse.


      • on tyytyväinen
        Selvää kirjoitti:

        Helmellä on täällä aktiivinen mainostus siksi, että se tarvitsee sitä epätoivoisesti. Muiden ei tarvitse.

        Mä olen ainaski kirjoittanut useammankin kerran, koska olen niin iloinen uudesta kirppisksestä! Must on ihan turha panetella tollai niin kuin edellinen kirjoittaja... menkää itse katsomaan miten löytyy hyvää tavaraa, niin ja takuulla muutakin kuin lasten kampetta. Kateellisten puheita taitaapi vaan olla...


      • OK
        on tyytyväinen kirjoitti:

        Mä olen ainaski kirjoittanut useammankin kerran, koska olen niin iloinen uudesta kirppisksestä! Must on ihan turha panetella tollai niin kuin edellinen kirjoittaja... menkää itse katsomaan miten löytyy hyvää tavaraa, niin ja takuulla muutakin kuin lasten kampetta. Kateellisten puheita taitaapi vaan olla...

        on oikeasti siisti ja valoisa ja kirppiksen vetäjät asiallisia ja ystävällisiä. Siellä kun on käynyt ja menee sitten esim. Tuusulan femmatorille niin ei meinaa henkeä saada. Minulla on ollut pöytä molemmissa ja samaa tavaraa myynnissä, ja kivasti on kauppa käynyt. ( Ei yhtään vauvan vaatetta ).
        Nuorisovaatetta, astioita, ihan normaalia tavaraa mitä kotoa jää. Panettelijat, menkää ihmeessä käymään ja toteamaan paikan päälle, mistä puhutaan. Minullekin sanottiin etukäteen että ei kannata mennä, ei siellä kukaan käy mutta totuus on aivan toinen. Varastettu ei ole yhtään ainutta tuotetta, kalleimmissa käytän aina hälyttimiä. Nekin ovat siellä halvempia kuin esim. Femmatorilla Tuusulassa. Ihan oikeasti tyylikäs, miellyttävä ja asiallinen paikka. Suurimman plussan annan pyöreille puille, joihin vaatteet ripustetaan, femmalla ne ovat neliskulmaisia ja sen takia henkarit eivät oikein liu'u kunnolla.


      • kodin sisustaja
        OK kirjoitti:

        on oikeasti siisti ja valoisa ja kirppiksen vetäjät asiallisia ja ystävällisiä. Siellä kun on käynyt ja menee sitten esim. Tuusulan femmatorille niin ei meinaa henkeä saada. Minulla on ollut pöytä molemmissa ja samaa tavaraa myynnissä, ja kivasti on kauppa käynyt. ( Ei yhtään vauvan vaatetta ).
        Nuorisovaatetta, astioita, ihan normaalia tavaraa mitä kotoa jää. Panettelijat, menkää ihmeessä käymään ja toteamaan paikan päälle, mistä puhutaan. Minullekin sanottiin etukäteen että ei kannata mennä, ei siellä kukaan käy mutta totuus on aivan toinen. Varastettu ei ole yhtään ainutta tuotetta, kalleimmissa käytän aina hälyttimiä. Nekin ovat siellä halvempia kuin esim. Femmatorilla Tuusulassa. Ihan oikeasti tyylikäs, miellyttävä ja asiallinen paikka. Suurimman plussan annan pyöreille puille, joihin vaatteet ripustetaan, femmalla ne ovat neliskulmaisia ja sen takia henkarit eivät oikein liu'u kunnolla.

        Olen kokeillut kirpparit niin Jäkessä kuin Keravalla ja Tuusulassa. On kiva lukea asiallisia mielipiteitä eri kirppareista, hinnosta ja siisteydestä/sotkusta, varastelusta ja kaupan sujumisesta. Ne on niitä mitkä vaikuttavat minkä paikan valitsen. Helmi saa uutena kilpailijana plussan kun keksii aina kaikkea uutta ja on myös kilpailukykyinen hinta. Pankki- ja luottokortti maksumahdollisuus on kans hyvä ja nettisivut.Suosittelen kokeilemaan eri paikkoja niin voi kertoa eikä tartte epäillä tai panetella toisia. :)


      • Epähelmi
        on tyytyväinen kirjoitti:

        Mä olen ainaski kirjoittanut useammankin kerran, koska olen niin iloinen uudesta kirppisksestä! Must on ihan turha panetella tollai niin kuin edellinen kirjoittaja... menkää itse katsomaan miten löytyy hyvää tavaraa, niin ja takuulla muutakin kuin lasten kampetta. Kateellisten puheita taitaapi vaan olla...

        Mieti nyt, kuka on mistäkin kade.

        Helmi on paskakirppis. Yhtäsamaa kirkuvien kakaroiden romuja. Olen käynyt muutaman kerran, kiitti mulle riitti. Kirppis on sitäpaitsi puolityhjä eikä siellä pahemmin ole asiakkaitakaan.


      • Saman huomanut
        Epähelmi kirjoitti:

        Mieti nyt, kuka on mistäkin kade.

        Helmi on paskakirppis. Yhtäsamaa kirkuvien kakaroiden romuja. Olen käynyt muutaman kerran, kiitti mulle riitti. Kirppis on sitäpaitsi puolityhjä eikä siellä pahemmin ole asiakkaitakaan.

        Joo ei ole asiakkaita.


      • kierrätys kunniaan
        Epähelmi kirjoitti:

        Mieti nyt, kuka on mistäkin kade.

        Helmi on paskakirppis. Yhtäsamaa kirkuvien kakaroiden romuja. Olen käynyt muutaman kerran, kiitti mulle riitti. Kirppis on sitäpaitsi puolityhjä eikä siellä pahemmin ole asiakkaitakaan.

        on sulla oikeus mielipiteesees kyllä, mutta jos tulet noin vihaiseksi tyytyväisten puheista kierrä Helmi kaukaa. Mä en ainakaan kaipaa ostoksille sun kaltaista kiukkupussia! Kun mä käyn siellä esim usein maanantai aamuisin ainakin on asiakkaita. Paikka on lähes täyteen myyty ja mun pöydästä on kauppa käynyt tosi hyvin. Enkä myy ensimmäistäkään lastenvaatetta!! Olen kuitenkin sitä mieltä et lasten tavaroiden ostajat ovat sen tuloluokan immeisiä, jotka ostelevat usein munkin tavaroita. Että on hyvä et on kaikkea myynnissä.


      • Yllättynyt
        Saman huomanut kirjoitti:

        Joo ei ole asiakkaita.

        Kukahan ostaa nekin tavarat, joita minun pöydästäni Helmessä on mennyt? Asiakkaat ne ostavat, eli on aivan pötypuhetta etteikö Helmessä kauppa kävisi ja siis asiakkaita. Jos vain olette sattuneet käymään sellaiseen aikaan kun on hiljaisempaa? Siellä on todella paljon muutakin kuin "Yhtäsamaa kirkuvien kakaroiden romuja", on kirjoja, huonekaluja ja mattoja.
        Ja kannattaa muistaa että niiden " kirkuvien kakaroiden " äidit jotka myyvät siellä tavaroitaan, ovat hekin ostavia asiakkaita! Helmi on yksinkertaisesti alueen paras, valoisin, tyylikkäin ja viihtyisin kirpputori, ja asiakaspalvelu on 10 .


      • pelkkiä lasten kamoja
        kierrätys kunniaan kirjoitti:

        on sulla oikeus mielipiteesees kyllä, mutta jos tulet noin vihaiseksi tyytyväisten puheista kierrä Helmi kaukaa. Mä en ainakaan kaipaa ostoksille sun kaltaista kiukkupussia! Kun mä käyn siellä esim usein maanantai aamuisin ainakin on asiakkaita. Paikka on lähes täyteen myyty ja mun pöydästä on kauppa käynyt tosi hyvin. Enkä myy ensimmäistäkään lastenvaatetta!! Olen kuitenkin sitä mieltä et lasten tavaroiden ostajat ovat sen tuloluokan immeisiä, jotka ostelevat usein munkin tavaroita. Että on hyvä et on kaikkea myynnissä.

        Kunpa sinne tuotaisiin muutakin kuin niitä iänikuisia lastentavaroita. Tulisi ehkä hintakilpailua, Uudellamaalla on hinnat karanneet käsistä, siis pöytien hinnat.

        Helmillä oli hyvät sisätilat, parkkipaikkoje ei kovin paljoa siinä ympäristössä. Mutta se tavara, no siellä ei ollut kertakaikkiaan mitään ostettavaa. Sääli.


    • Liljan

      Tattarisuolle on avattu uusi paikka,viikonloppuna toimii.Siisti ja viihtyisä,Kaasutintie 25 on osoite,samassa tilassa,rajattu, myydään käyttöhuonekalua ym.20 maksaa yks päivä,kaks 30 ekua,ei paha.Kannattaa käydä tsekkaamassa...

      • löytyi löytöjäkin

        on piristynyt..hyvin myyjiä on.menkää vaan käymään.


    • saila*

      Helmi tosiaan on piristynyt kummasti. Mahtaako siellä lokakuun aikana olla mitään pöytätarjousta?

      • kiva harrastus

        ...tänään sunnuntaina yhden maissa oli ihan huikea ruuhka Helmessä. Kassalla kyselin,niin sanoivat viikonloppujen ja iltapäivien olleen jo muutaman viikon ajan suuren ihmismäärän suosiossa. Kiva niin, sillä tosiaan toivon tämän siistin , valoisan ja hyvän palvelun kirppiksen säilyvän. Niillä on hyvät tarjoukset (40e/2pöytää/vk tai 75e/2pöytää/2vk...muistaakseni...nettisivuilta kantsii tarkistaa), pankki-ja luottokorttimaksu on kans loisto juttu, ehdottomasti myyjän etu, jos varsinkin myy jotain kalliinpaa ei ostajan tarvii laskea riittääkö käteinen ja jättää jotain ostamatta!!! Itse aina olen aina tehnyt hyviä löytöjä! Vaikkakin tuntuu et se mitä myymällä tienaan, tuhlaan sen löytöihin aina. :) SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!


      • on helmi piristynyt
        kiva harrastus kirjoitti:

        ...tänään sunnuntaina yhden maissa oli ihan huikea ruuhka Helmessä. Kassalla kyselin,niin sanoivat viikonloppujen ja iltapäivien olleen jo muutaman viikon ajan suuren ihmismäärän suosiossa. Kiva niin, sillä tosiaan toivon tämän siistin , valoisan ja hyvän palvelun kirppiksen säilyvän. Niillä on hyvät tarjoukset (40e/2pöytää/vk tai 75e/2pöytää/2vk...muistaakseni...nettisivuilta kantsii tarkistaa), pankki-ja luottokorttimaksu on kans loisto juttu, ehdottomasti myyjän etu, jos varsinkin myy jotain kalliinpaa ei ostajan tarvii laskea riittääkö käteinen ja jättää jotain ostamatta!!! Itse aina olen aina tehnyt hyviä löytöjä! Vaikkakin tuntuu et se mitä myymällä tienaan, tuhlaan sen löytöihin aina. :) SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!

        ammatti taitoinen henkilökunta,kiitos heille..hyvää kannattaa odottaa.käyn siellä noin 1-2 kertaa viikossa.aina jotain ostan.


      • ammatti taitoinen
        on helmi piristynyt kirjoitti:

        ammatti taitoinen henkilökunta,kiitos heille..hyvää kannattaa odottaa.käyn siellä noin 1-2 kertaa viikossa.aina jotain ostan.

        ammatti taitoinen


      • olen ja pysyn
        ammatti taitoinen kirjoitti:

        ammatti taitoinen

        toistaiseksi.


      • Anonyymi
        kiva harrastus kirjoitti:

        ...tänään sunnuntaina yhden maissa oli ihan huikea ruuhka Helmessä. Kassalla kyselin,niin sanoivat viikonloppujen ja iltapäivien olleen jo muutaman viikon ajan suuren ihmismäärän suosiossa. Kiva niin, sillä tosiaan toivon tämän siistin , valoisan ja hyvän palvelun kirppiksen säilyvän. Niillä on hyvät tarjoukset (40e/2pöytää/vk tai 75e/2pöytää/2vk...muistaakseni...nettisivuilta kantsii tarkistaa), pankki-ja luottokorttimaksu on kans loisto juttu, ehdottomasti myyjän etu, jos varsinkin myy jotain kalliinpaa ei ostajan tarvii laskea riittääkö käteinen ja jättää jotain ostamatta!!! Itse aina olen aina tehnyt hyviä löytöjä! Vaikkakin tuntuu et se mitä myymällä tienaan, tuhlaan sen löytöihin aina. :) SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!

        Oikeesti haista huilu, älä valehtele.


      • Anonyymi
        on helmi piristynyt kirjoitti:

        ammatti taitoinen henkilökunta,kiitos heille..hyvää kannattaa odottaa.käyn siellä noin 1-2 kertaa viikossa.aina jotain ostan.

        Henkilökunta on kyllä parasta mitä tältä alalta voi löytää tai vaatia, mutta kun kauppa ei käy niin ei käy, hinnasta tai laadusta riippumatta. Jotenkin tästä paikasta pitäisi saada trendikäs ja vetovoimainen.


    • Sharon-

      ...Helmessä on niin paljon tyhjiä pöytiä? Mun mielestä tosi siisti ja avara kirppari. Ja olen mä sieltä muutakin kuin lastenvaatteita löytänyt. Myyntikin on hyvä eikä hävikkiä juuri ole. Minä ainakin menen uudestaankin myymään! Tulkaa muutkin niin saadaan Helmi "hohtamaan"!

      • itsekin

        etteivät myyjät ole löytäneet Helmeä. Parkkipaikkoja on, ainakin yhtä paljon kuin Eurosetissä, koska Helmen talon takana/edessä /sivuilla on niitä lisää. Kestää aina aikansa, ennekuin kirppis lyö itsensä läpi, toivottavasti nämä viehättävät pitäjärouvat jaksavat yrittää ja odottaa. Tilaa on huonekaluille sekä esim. suksille ja matoille. olen ollut sekä myyjänä että asiakkaana ja aina palvelu on yhtä luontevaa ja ystävällistä. matka järvenpään keskustasta ei ole sen pidempi kuin Euroset kirppiksellekään, jota täällä kovasti kanssa kehutaan. helmen positiivisuus on todella valoisat ja avarat tilat, mukavasti ja kekseliäästi pöytien taustaksi laitetut kanaverkot ja pyöreät puut henkareille. menkää tosiaankin kokeilemaan, on sääli jos tämän tasoinen kirppis kaatuu siihen " ettei olla totuttu". Joskus täytyy vaan mennä sen oman
        " mukavuusalueensa" ulkopuolelle ja tsekata uutta. menin minäkin eka kertaa asenteella " tuskin täältä mitään löytyy" mutta niin vain se kuuluu helmi nykyään vakituiseen kirppisreittiini.


      • ei mulle, sulle ehkä
        itsekin kirjoitti:

        etteivät myyjät ole löytäneet Helmeä. Parkkipaikkoja on, ainakin yhtä paljon kuin Eurosetissä, koska Helmen talon takana/edessä /sivuilla on niitä lisää. Kestää aina aikansa, ennekuin kirppis lyö itsensä läpi, toivottavasti nämä viehättävät pitäjärouvat jaksavat yrittää ja odottaa. Tilaa on huonekaluille sekä esim. suksille ja matoille. olen ollut sekä myyjänä että asiakkaana ja aina palvelu on yhtä luontevaa ja ystävällistä. matka järvenpään keskustasta ei ole sen pidempi kuin Euroset kirppiksellekään, jota täällä kovasti kanssa kehutaan. helmen positiivisuus on todella valoisat ja avarat tilat, mukavasti ja kekseliäästi pöytien taustaksi laitetut kanaverkot ja pyöreät puut henkareille. menkää tosiaankin kokeilemaan, on sääli jos tämän tasoinen kirppis kaatuu siihen " ettei olla totuttu". Joskus täytyy vaan mennä sen oman
        " mukavuusalueensa" ulkopuolelle ja tsekata uutta. menin minäkin eka kertaa asenteella " tuskin täältä mitään löytyy" mutta niin vain se kuuluu helmi nykyään vakituiseen kirppisreittiini.

        Olen käynyt muutamia kertoja koemielessä, menee aikaa ennen kuin käyn seuraavan kerran. Lähes yksinomaan lasten tavaraa ja kakarat huutaa kuin palosireenit.


      • ei
        ei mulle, sulle ehkä kirjoitti:

        Olen käynyt muutamia kertoja koemielessä, menee aikaa ennen kuin käyn seuraavan kerran. Lähes yksinomaan lasten tavaraa ja kakarat huutaa kuin palosireenit.

        varmaankaan ole ainoa kirpputori, jossa on lapsia. Taidat olla aika tarkkakorvainen jos niinkin isoissa tiloissa pienen lapsen ääni ärsyttää sinua.
        Lapsen ääni on elämän ääni, huutaahan lapset kaupoissakin, pitääkö sinun jo vältää niitäkin, ei ole elämä helppoa. Otan osaa.


      • sulle ehkä, mulle ei
        ei kirjoitti:

        varmaankaan ole ainoa kirpputori, jossa on lapsia. Taidat olla aika tarkkakorvainen jos niinkin isoissa tiloissa pienen lapsen ääni ärsyttää sinua.
        Lapsen ääni on elämän ääni, huutaahan lapset kaupoissakin, pitääkö sinun jo vältää niitäkin, ei ole elämä helppoa. Otan osaa.

        Lapset voisivat olla hiljempaa. Kyllä minua ärsyttää huutavat lapset.

        Myös monet äidit huutaa. Ei ihme, että lapsistakin tulee kovaäänisiä.

        Mutta jos kirppiksellä olisi ollut jotain oikeaa ostettavaa, ei kiljuminen olisi häirinnyt.


      • heee
        sulle ehkä, mulle ei kirjoitti:

        Lapset voisivat olla hiljempaa. Kyllä minua ärsyttää huutavat lapset.

        Myös monet äidit huutaa. Ei ihme, että lapsistakin tulee kovaäänisiä.

        Mutta jos kirppiksellä olisi ollut jotain oikeaa ostettavaa, ei kiljuminen olisi häirinnyt.

        paras vitsi aikoihin. kannattaa hankkia korvatulpat. Ei kirppiksiltä aina voi löytää jotain kivaa, sehän se niiden viehätys onkin. Viimeksi Helmessä käydessäni tein oikein löydön, Iittalan laseja kasakaupalla pilkkahintaan. Eli on siellä muutakin kuin lasten vaatteita, kiljuvia lapsia ja huutavia äitejä. Parempaa löytöonnea sinulle seuraavalla kerralla!


      • elämääkö pelkäät
        ei mulle, sulle ehkä kirjoitti:

        Olen käynyt muutamia kertoja koemielessä, menee aikaa ennen kuin käyn seuraavan kerran. Lähes yksinomaan lasten tavaraa ja kakarat huutaa kuin palosireenit.

        ääntä pitävät lapset ja hitaat vanhukset laitoksiin vaan , jotta nimimerkille "ei mulle, sulle ehkä" jää tilaa ja rauhaa asioida 1000m2 kirppishallissa itsekseen...


      • että kyseessä
        elämääkö pelkäät kirjoitti:

        ääntä pitävät lapset ja hitaat vanhukset laitoksiin vaan , jotta nimimerkille "ei mulle, sulle ehkä" jää tilaa ja rauhaa asioida 1000m2 kirppishallissa itsekseen...

        on provosointiviesti, ei kukaan ihminen voi olla tuollainen ainakaan tosisaan!? Tarkoitan siis sitä "ei mulle, sulle ehkä"-tyyppiä. Jotkut nauttivat kun saavat aikaan pahaa mieltä ja kuhinaa täällä keskustelupalstalla. Mutta mikä varmaan jo tuli selväksi kaikille, kirppis Helmi on hyvä ja siisti, ollut toiminnassa niin vähän aikaa että etsii vielä omaa paikkaansa "kirppiskartalla". Onnea yritykselle Helmin Rouvat!


      • Näitä riittää..
        että kyseessä kirjoitti:

        on provosointiviesti, ei kukaan ihminen voi olla tuollainen ainakaan tosisaan!? Tarkoitan siis sitä "ei mulle, sulle ehkä"-tyyppiä. Jotkut nauttivat kun saavat aikaan pahaa mieltä ja kuhinaa täällä keskustelupalstalla. Mutta mikä varmaan jo tuli selväksi kaikille, kirppis Helmi on hyvä ja siisti, ollut toiminnassa niin vähän aikaa että etsii vielä omaa paikkaansa "kirppiskartalla". Onnea yritykselle Helmin Rouvat!

        että on kyseessä kilpailevan kirpparin kätyri. Tällä palstalla tämän viestittelijän erottaa selvästi muista, samanlainen kielenkäyttö toistuu monissa viesteissä. Joten annetaan ne olla, turha kommentoida, olkoon omassa arvossaan.


      • en muista nimmaria
        Näitä riittää.. kirjoitti:

        että on kyseessä kilpailevan kirpparin kätyri. Tällä palstalla tämän viestittelijän erottaa selvästi muista, samanlainen kielenkäyttö toistuu monissa viesteissä. Joten annetaan ne olla, turha kommentoida, olkoon omassa arvossaan.

        En ole kilpailevan kirppiksen kätyri enkä edes asu Järvenpäässä. Käyn siellä silloin tällöin kirppareilla kuten muuallakin, koska harrastan niitä. Helmissä olen käynyt joskus, mutta aina päätän, etten mene toiste. Pelkkää lasten tavaraa ja sitten niitä kiljuvia lapsia sekä niille lapsille huutavia vanhempia.

        En tykkää, kun lapset huutaa. Lasten tulee olla hiljaa ja arvokkaasti. Lisäksi on tylsää, kun lastenvaunut on poikkittain kirppisten käytävillä kuin panssarivaunut, vanhemmat kulkevat äärettömän hitaasti. En pidä myöskään hitaista ihmisistä.


      • Van Hempi
        en muista nimmaria kirjoitti:

        En ole kilpailevan kirppiksen kätyri enkä edes asu Järvenpäässä. Käyn siellä silloin tällöin kirppareilla kuten muuallakin, koska harrastan niitä. Helmissä olen käynyt joskus, mutta aina päätän, etten mene toiste. Pelkkää lasten tavaraa ja sitten niitä kiljuvia lapsia sekä niille lapsille huutavia vanhempia.

        En tykkää, kun lapset huutaa. Lasten tulee olla hiljaa ja arvokkaasti. Lisäksi on tylsää, kun lastenvaunut on poikkittain kirppisten käytävillä kuin panssarivaunut, vanhemmat kulkevat äärettömän hitaasti. En pidä myöskään hitaista ihmisistä.

        "Vanhemmat kulkevat äärettömän hitaasti", saisitsä tosta vielä yhtälön väsättyä?

        Entäs muuten sitten, kun on vieläkin "vanhempi?"


      • tavaraa
        Van Hempi kirjoitti:

        "Vanhemmat kulkevat äärettömän hitaasti", saisitsä tosta vielä yhtälön väsättyä?

        Entäs muuten sitten, kun on vieläkin "vanhempi?"

        Ihan pakko, kertoa kans oma kokemukseni helmestä. Otsikko on suht oikeassa=on hyvä paikka. Löydän sieltä joka kerta sekä lapsilleni tarpeellista niin lelua kuin vaatettakin. Itselleni myös esim muodikkaita siistejä vaatteita. Sekä pidän kodin sisustamisesta ja teen myös hyvin usein löytöjä kotiin piristämään/somistamaan arkea (myös ihan uutta tavaraa). Helmen hintataso on oikea, liekö kohtuullisella pöytävuokralla osuutta asiaan. Uusia lastenkirppiksiä on nyt tullut tuusulaan ja järvenpäähän, ovat aika ahtaita vaunujen kanssa kulkea, vaikkakin sievän näköisiä. Viihtyisyys on kuitenkin aina kokonaisuus. Helmen käytävät ei mene tukkoon lastenvaunuista tai ostoskärrystä. On leikkipaikka sisaruksille, imettäminenkin onnistuu samoin vaipanvaihto. Kahviosta ostan usein uunituoreen pullan ja kahvin samlla kun syötän lapset. Jopa vauvanruokaa ja tuttelia on myytävänä! Eikä varmasti tuoksu yök-kirppikselle. Niin ja se uus TAITOTORI on makea idea- odotan kovasti sinne tuunattuja juttuja joulun lahjaideoiksi.


      • eett
        tavaraa kirjoitti:

        Ihan pakko, kertoa kans oma kokemukseni helmestä. Otsikko on suht oikeassa=on hyvä paikka. Löydän sieltä joka kerta sekä lapsilleni tarpeellista niin lelua kuin vaatettakin. Itselleni myös esim muodikkaita siistejä vaatteita. Sekä pidän kodin sisustamisesta ja teen myös hyvin usein löytöjä kotiin piristämään/somistamaan arkea (myös ihan uutta tavaraa). Helmen hintataso on oikea, liekö kohtuullisella pöytävuokralla osuutta asiaan. Uusia lastenkirppiksiä on nyt tullut tuusulaan ja järvenpäähän, ovat aika ahtaita vaunujen kanssa kulkea, vaikkakin sievän näköisiä. Viihtyisyys on kuitenkin aina kokonaisuus. Helmen käytävät ei mene tukkoon lastenvaunuista tai ostoskärrystä. On leikkipaikka sisaruksille, imettäminenkin onnistuu samoin vaipanvaihto. Kahviosta ostan usein uunituoreen pullan ja kahvin samlla kun syötän lapset. Jopa vauvanruokaa ja tuttelia on myytävänä! Eikä varmasti tuoksu yök-kirppikselle. Niin ja se uus TAITOTORI on makea idea- odotan kovasti sinne tuunattuja juttuja joulun lahjaideoiksi.

        Eli kirpputorista on tullut lasten päivähoitopaikka, että oiken syötätkin siellä. Huh, jos haluan mennä kirpputorille ostoksille , en halua mennä lastentarhaan.


      • vaan viihtyisä
        eett kirjoitti:

        Eli kirpputorista on tullut lasten päivähoitopaikka, että oiken syötätkin siellä. Huh, jos haluan mennä kirpputorille ostoksille , en halua mennä lastentarhaan.

        Helmessä on varmaankin juuri siksi leikkipaikka (oma erillinen huone), ettei siitä tulisi lastentarhaa ja lapset hermostuisi äitien shoppaillessa. esim pankeissa ja ravintoloissakin on leikkipaikat- se on huomioon ottamista ja asiakaspalvelua. Sitä paitsi syötän lastani mielelläni, koska tulemme 30 km matkan päästä. En halua minun lapseni olevan se huutava kakara, joista aina kulee parjauksia...


      • Hankinko siivet
        vaan viihtyisä kirjoitti:

        Helmessä on varmaankin juuri siksi leikkipaikka (oma erillinen huone), ettei siitä tulisi lastentarhaa ja lapset hermostuisi äitien shoppaillessa. esim pankeissa ja ravintoloissakin on leikkipaikat- se on huomioon ottamista ja asiakaspalvelua. Sitä paitsi syötän lastani mielelläni, koska tulemme 30 km matkan päästä. En halua minun lapseni olevan se huutava kakara, joista aina kulee parjauksia...

        Paitsi ettei siellä kirppiksellä ole mitään muuta ostettava kuin niitä lastentarpeita.

        Annetaan lastenvaunuihmisten toki asua siellä ja mennnään me muut muualle. Pysyisivät poissa niiden panssarivaununkokoisten lastenvaunujen kanssa, joilla tukkivat tien. Työntävät niitä (rattaita) jopa tyhjinä, parkkeeraavat ne diagonaalisesti niin ettei edes laiha ihminen mahdu ohittamaan.

        Pitäisi hankkia siivet.


    • Anonyymi

      En voi suositella Helmeä ainakaan myyjille, siellä ei todellakaan kauppa käy. Oltiin pariin otteeseen ystäväni kanssa siellä, eri pöydissä ja mitään ei tapahtunut. Tuotteet olivat siistejä joka kodin tarviketta, ei lasten vaatetta. Hinnat olivat tosi pienet, mutta siltikin jopa viikonloput näytti nollatulosta. Kivat puitteet on kyllä missä myydä, mutta kun asiakkaat ei osta, niin ei osta. Sinne emme enää palaa. Siirryimme Helsinkiin ja vaikka matka onkin pidempi, niin tuottoa jää silti enemmän eli pakkaaminen ja kuljetuskustannukset ja vähän ruokarahaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe