Suomi24 Treffit

Nainen 40+

käväsin katsomassa 40-kymppisten miesten profiileja, ihan tarkoituksella vaikka kirjotella jonkun mukavan miehen kanssa.
Kertavilkaisulla selvis miksi nämä miehet etsii seuraa netistä!!! Muutamaa lukuunottamatta nämä ukot ovat kaikki tosi LYHYITÄ. Pitkänä naisena en todellakaan halua mitään 170-175 pituista miestä.
Onko tosiaankin niin että suurinosa "netti-miehistä" on hukkapätkiä..voi, voi....ja liveen...

38

8295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että

suomessa miesten keskipituus on alle 175cm!

• ZeireeNi

saman oon huomannut, että suurin osa miehistä on mua lyhyempiä.. ja itse olen aika pitkä.. *huoh*

unelmien mies olis vähintään 190 cm.. :)

• utelias

Missä on suomi 24 profiilit? Nettiosoite on?

• Nainen 40+

..miehet on kyllä pidempiä. 30-kymppisten joukossa eniten yli 180 cm...vaan eihän ne tämmöstä vanhaa akkaa huoli...

• ZeireeNi

esim seksipalstalla on yhtenään juttuja siitä, kun nuoret miehet kertoo, että itseään vanhemmat naiset, varsinkin yli 40 vuotiaat naiset kiihottaa tosi paljon.. tosin en tiedä, onko kyseessä vaan seksuaalinen kiinnostus vai myös oikea suhde.. hmm..

• minä

kukaan pituudelleen voi mitään,älä loukkaa ihmisiä.Miehet ei voi silikonilla kasvattaa pituuttaan ,niinkuin naiset esim omia mittojaan.
      Pitää vaan tyytyä siihen habitukseen minkä luoja on antanut.En todellakaan usko että mies haluaa julkisen suhteen itseään vanhemman naisen kanssa koska se leimaa miehen luuseriksi,,,,seksiä on asia erikseen,tämä zeireenille...

• ZeireeNi

etsi seksiseuraa.. ja tiedän kyllä.. mutta kiitos vinkistä enivei.. :)

• 100 kiloo silmäniloo

Itselläni oli suhde reilusti vanhempaan naisimmeiseen aivan "julkisesti"!
        Koskaan ei tullut mieleenkään että joku olisi pitänyt minua luuserina sen vuoksi,vaan aivan päinvastoin!

Olin havaitsevinani että ihmiset päinvastoin kunnioittivat minua siinä että minussa on sellaista ihmisyyttä joka ei katso pintaa, ei ikää, vaan ottaa ihmisen ihmisenä!

Koska pitkän ikäni varrella olen tavannut monenmoista naista ja tyttöä niin itselleni ei tulisi mieleenikään valita sitä "sporttista tytteliä" jos tarjolla on sielultaan sivistynyt nainen, eikä silloin katsota ikää, eikä kokoa, eikä juuri muutakaan!

• m40+

vastaamasta esimerkiksi minun ilmoitukseeni? Ei taatusti kaatunut pituuden puutteeseen...

Ainiijoo... en ole akateeminen enkä asu pääkaupunkiseudulla :(

• Nainen 40+

ole estänyt vastaamasta. En vain ole huomannut viestiä sinulta. Miksi luulet että akateemisuus tai pääkaupunkilaisuus olisivat jotenkin "ylitse muiden" ??? Voin kertoa että varsinkin akateemisuus kyllä minua ainakin vähän arvelluttaa, itse kun en ole.

• Shivaani
        Nainen 40+ kirjoitti:

ole estänyt vastaamasta. En vain ole huomannut viestiä sinulta. Miksi luulet että akateemisuus tai pääkaupunkilaisuus olisivat jotenkin "ylitse muiden" ??? Voin kertoa että varsinkin akateemisuus kyllä minua ainakin vähän arvelluttaa, itse kun en ole.

Liityin itsekkin iloiseen "treffaajien" joukkoon tänään ja ajattelin odotella vastauksia ja vilkuilla itsekkin muiden ilmoitteluja sillä silmällä.Meitsi ei ainaskaan ihan heti kirjeenvaihtokaverista kotitöiden painoksi pohdi pituutta.

• m40+
        Nainen 40+ kirjoitti:

Eri nickillä treffeissä kuin näillä foorumeilla. Olet sinä sen minunkin profiilini ehkä vilkaissut, mutta kaikki ei nappaa kaikille :)

Siksi luulen, että erinäisillä deittipalstoilla pääkaupunkiseutulaiset ovat valtaryhmä hakijoista ja naisten kriteereissä on hyvin usein vaatimusta korkeasta koulutuksesta.

Mutupohjaista yleiststä, mutta ei liene kuitenkaan ihan ilmasta vetäistyä...

• ZeireeNi
        m40+ kirjoitti:

Eri nickillä treffeissä kuin näillä foorumeilla. Olet sinä sen minunkin profiilini ehkä vilkaissut, mutta kaikki ei nappaa kaikille :)

Siksi luulen, että erinäisillä deittipalstoilla pääkaupunkiseutulaiset ovat valtaryhmä hakijoista ja naisten kriteereissä on hyvin usein vaatimusta korkeasta koulutuksesta.

Mutupohjaista yleiststä, mutta ei liene kuitenkaan ihan ilmasta vetäistyä...

ihme siinä on, että moni hehkuttaa olevansa akateemisesti kouluttautunut.. minusta se on enemmänkin luotaantyöntävää.. samoin pääkaupunkiseudulla asuva karkottaa minut.. ei sen puoleen.. jos mies kehuu olevansa komea ja sporttinen, jne.. niin nekin ällöttää..

voi olla, että olen poikkeus tuossa asiassa, mutta kerroin vain oman kantani asiaan.. :)

• kellohame®

Oliskohan neidillä jäänyt kotikasvatus saamatta.Minkäs ihminen pituudelleen ja näölleen voi,olemme Luojan luomia kaikki yksilöt!
      Häpeen naisena kirjoitustasi.

• Pitkää säärtä

Mitä pahaa on että hakee kaltaistaan..
        Pitkä,varakas,akateeminen,älykäs,rehellinen,
        luotettava.turvallinen ja ajatteleva Mies
        haussa..enkä yhtään häpeä sitä tunnustaa:)

• Mies

sentään. Eiköhän siellä ne hakukriteerit ole siellä juuri sitä varten että jokaiselle "miun maun mukkaan". Löysää sitä kellohamettas vähäsen, niin on elämä sullakin helpompaa, ehkä?!

• kellohame®
        Mies kirjoitti:

sentään. Eiköhän siellä ne hakukriteerit ole siellä juuri sitä varten että jokaiselle "miun maun mukkaan". Löysää sitä kellohamettas vähäsen, niin on elämä sullakin helpompaa, ehkä?!

Saapiha kriteerit olla mitä tahansa,mutta aika epäkohteliasta puhua ulkonäöstä ja hukkapätkistä.
        Tokko hukkapätkät on ite siihen syypäitä?
        Mun hameessa on kumminauha sitei tarvi löysytellä onneksi,antaa aina periksi joka tilanteessa!
        ja sikstoisekseen mun elämäni on vähän liiankin helppoo.-)

• Angry Again
        kellohame® kirjoitti:

Saapiha kriteerit olla mitä tahansa,mutta aika epäkohteliasta puhua ulkonäöstä ja hukkapätkistä.
        Tokko hukkapätkät on ite siihen syypäitä?
        Mun hameessa on kumminauha sitei tarvi löysytellä onneksi,antaa aina periksi joka tilanteessa!
        ja sikstoisekseen mun elämäni on vähän liiankin helppoo.-)

Juuri näin. Saahan sitä haluta pitkää miestä tai vaikka seitsemää kääpiötä, mutta tartteeko sitä morkata ihmisiä hukkapätkiksi. PRKL että V***ttaa tollanen epäkunnioittava asenne ihmisiä kohtaan.

• ZeireeNi
        Mies kirjoitti:

selailin huvikseni miesten ilmoituksia, niin suurin osa (itseasiassa kaikki, kenen ilmoitukset selasin), etsivät hoikkaa tai sporttista naista..

• croocus
        ZeireeNi kirjoitti:

selailin huvikseni miesten ilmoituksia, niin suurin osa (itseasiassa kaikki, kenen ilmoitukset selasin), etsivät hoikkaa tai sporttista naista..

..on selvä, kaltaistani seuraa minä ainakin etsin :-)

• ZeireeNi
        croocus kirjoitti:

..on selvä, kaltaistani seuraa minä ainakin etsin :-)

eli pitkä etsii pitkää, hoikka hoikkaa, sporttinen sporttista, lihava lihavaa, komea kaunista.. jne..

hohhotihoijaa..

• Angry again
        ZeireeNi kirjoitti:

eli pitkä etsii pitkää, hoikka hoikkaa, sporttinen sporttista, lihava lihavaa, komea kaunista.. jne..

hohhotihoijaa..

Jep Jep

• kellohame®
        ZeireeNi kirjoitti:

Hoikkuus ja sporttisuus on itestä kiinni..Sen voi säädellä jokainen ite...pituutta ei voi!!

• tuitsu

kuulepas, suhun tarvitsee jo hirvenkaato luvan:) keskiverto nainen suomessa on alle 170cm pitkä, joten ei mies ole lyhyt kun on yli 170cm:) järki käteen!!!

• nainen

mites nää keskiverron ylittävät naiset, polvillaan suuteleminen tekee kipeetä, ja kenkiäkin vielä pitäis käyttää.

• miten voitte

voitte olla noin helevetin tosikkoja??? Eiköhän sieltä löyvy ihan kaikille halukkaille oman kokoisensa. Miehet ne ylleensä julumempia on noissa "arvioissaan". Eikö ikuna voi näitä viestejä laitella ilman että arvostellaan keskustelijoita, kun pitäisi keskustella aiheesta, eli asiasta =))

• n-175

miestä, joka osaa keskustella, iloitsee arjen pienistä iloista, uskaltaa näyttää tunteensa.
      Sain kaiken tämän ja vielä kaupan päälle tuli hehkuva rakkaus ja intohimo...
      Eikä minulla ole enää katsetta joka näkisi pituuden ja painon...

• ~X~

katsomassa yli 175 cm pituisten naisten ilmoituksia ja he olivat kaikki ylipainoisia sekä vanhoja kääpiä~40 .

Urheilullisena miehenä en todellakaan halunnut mitään elähtänyttä pullukkaa. No. Enää asialla ei ole merkitystä. Syystä, että...

~X~

• ZeireeNi

vainiin..

• Kyllästynyt

Olen huomannut että netissä kaikki naiset ovat läskejä, tai ainakin tukevia. Mistähän johtuu? Kaikki normaalivartaloiset varattu? Itse en ainakaan minkään pyöreän lihapullan kanssa viitsisi! Nainen se olla pitää.
      Sanovat kyllä olevansa normaaleja, mutta kun näkee kuvan tai luonnossa niin...! Ei mitään itsekritiikkiä???

• ZeireeNi

läskitkin olla varattuja ja ovatkin..

• normaalivartaloinen

Teepä pikku tutkimus: hae sekä miehiä että naisia kriteerillä pituus 170-175 (koska tämän pituisia löytyy paljon molemmista sukupuolista). Ja lue sitten, paljonko ilmoittavat painavansa ja ovatko mielestään hoikkia normaaleita vai jotain muuta. Minun mielestäni naisilla on suhteellisuudentajua:
        Normaalipainonahan pidetään painoindeksiä noin 20-25 mikä tuon pituisilla ihmisillä tarkoittaa siinä 60-75 kg. Mutta lukekaas tuon pituisten miesten painot ja mielipiteet vartalostaan, niin hämmästytte! :) :) :D

Olen tavannut sokkotreffeillä pahaa aavistamatta pari miestä, jotka ilmoittavat olevansa vartaloltaan "urheilullisia". En tajunnut, että se on kiertoilmaus tai että nuo miehet todella harrastivat sumopainia.

• Jone

Moi!
      Kalikka ei kalahtanut...mutta miksi haet seuraa netistä, pitkänä naisena saat varmaan seuraa muutenkin...vai...onko jotain ulkonäössä tai muussa...
      Minä taas olen huomannut, että hukkapätkä, niin kuin asian ilmaisit, naiset hakevat pitkiä miehiä.
      Suurin osa miehistä ei tarvitse kumminkaan kainalosauvaa...
      Mietihän vähän...
      Jone

• Macho

Ja naisista kaikki netissä ovat pienirintaisia, voi voi... karua!
      Pois kaikki sellaiset ja pullukat naiset, yäk!

• 100 kiloo silmäniloo

Tänne vois lähettää kaikki ne naiset jotka eivä täytä tämän vietiketjun ylevimpä vaatimuksia!

• häh?

Miten nainen voi muka olla hoikka ja samaan aikaan kuppikokoa D? Rinnathan on rasvakudosta ja pienenevät, kun laihtuu. Silikonit on tietty eri juttu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe