Olenko liian iso?

dfygfyh

Peruskysymys, eli oonko liian iso _yli_korkeelle shettikselle? En nyt osaa sanoo suunnillee minkä kokonen, mut yli sen oikeen rajan? 45-50 kg/ 160-163 cm ? Ja olen 16 vaikka ei aiheeseen liittynytkään :)

3

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Horse-95

Oletko itse siis minkä pituinen ja painoinen? Shettiksen painorajoitus on 50 kg. Meillä on shettis jolla olen ratsastanut koulutusmielessä. Itse painan n. 50 kg ja olen n. 154 cm pitkä ja jalkani tuntuvat roikkuvan melkein ponin polvien kohdalla! Olen siis liiän pitkä shettikselle. jos itse olet n. 160 cm pitkä, suosittelen shettiksen sijaan isoa ponia tai keskikokoista hevosta. Voithan toki shettiksen kanssa harrastaa jotain muuta esim. ohjasajoa jos et muilla halua ratsastaa.

• gfhgjgjh

Tuossa viestissähä tuo paino (n. 50 cm) ja pituus (160-163) tuli :) Itse olen ratsastanu 107 cm shettiksellä, enkä tunne itseäni liian isoks sille (tietääkseni jalkojen pitäs olla ponin polvien yläpuolella että voi ratsastaa vielä ponilla, paino on tietty sit iha eri asia) koska jalat ei mee ylipolvien ja pohkeita pystyy vielä hyvin ponille antamaan... Ja tuossa ylimmäisessä viestissä puhuin siis ylikorkeesta :) Omasta mielestä shetukka (ylikorkee) kestää ainaki kerran viikossa ilman satulaa ratsastusta mun painon ja pituuden kanssa... Ajaminen on kyllä yhtä kivaa, mut oisha se kerran viikossa kiva ratsastaaki ku tutuilla kaks shetukkaa ;)

• jessij
        gfhgjgjh kirjoitti:

Tuossa viestissähä tuo paino (n. 50 cm) ja pituus (160-163) tuli :) Itse olen ratsastanu 107 cm shettiksellä, enkä tunne itseäni liian isoks sille (tietääkseni jalkojen pitäs olla ponin polvien yläpuolella että voi ratsastaa vielä ponilla, paino on tietty sit iha eri asia) koska jalat ei mee ylipolvien ja pohkeita pystyy vielä hyvin ponille antamaan... Ja tuossa ylimmäisessä viestissä puhuin siis ylikorkeesta :) Omasta mielestä shetukka (ylikorkee) kestää ainaki kerran viikossa ilman satulaa ratsastusta mun painon ja pituuden kanssa... Ajaminen on kyllä yhtä kivaa, mut oisha se kerran viikossa kiva ratsastaaki ku tutuilla kaks shetukkaa ;)

Olen 148cm pitkä ja painan 36kiloa olenko liian painava/pitkä 93 senttiselle shettikselle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2073
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1986
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      309
      1799
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      30
      1322
    6. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1278
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1196
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1127
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1016
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      38
      1009
    Aihe