Jonninjoutavat kikattelijat

hämmästynyt palstalainen

poistukaa palstalta, teitä ei täällä tarvita, eikä suvaita.

Tämä on vakavahenkisten keskusteluiden paikka ja siihen ei teistä ole.

Tätä mieltä on palstan kriitikko.

26

352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QuietPlace

kirjottaa ihan vakavalla naamalla ja menee sitte vasta nauraan nurkantaa?
      Tai ainakin nauraa tyynyyn, ettei kuulu?

• suvaitseva

kenelle on suunnattu sinun julma vaatimuksesi
        mainita kaikki nimeltä :)

• QuietPlace
        suvaitseva kirjoitti:

kenelle on suunnattu sinun julma vaatimuksesi
        mainita kaikki nimeltä :)

ymmärrä?
        Mitä tarkoitit, tippusin kuin eno veneestä, molskaus kävi?

• kukista pitävä

En pidä itseäni minään "järjen jättiläisenä", mutta itseäni rakastaen, olen oppinut 2-3 vakinikin kirjoitukset ohittamaan, jottei verenpaineeni nousisi :-).

Tykkään kaikista kukista, myös huumorinkukasta

• viivi-amaldiina

kikatuttaa pyyntösi, ihan tikahduttaa on niin iloista luettavaa.
      Mä en ainakaan mee, pöh joku kriitikko voi sanoa ihan mitä hä haluu....

• Lyhyesti

Bostonissa.
      Veisatkaamme siis virrestä viis.
      SE on AAAAAAAAAAAA ja seitsemän veljestä näköjään pelin henki kuitennin.

• paapuuri**

tämän jutun, pyysin itse aloituksenikin poistoon, ettei enää häiritse fiksumpien palstailua ja tärkeistä asioista keskustelemista.

Opiksihan tämäkin vain oli, tällaiselle herkkäuskoiselle ja ihmisiin luottavalle.

Harmi, ettemme kaikki ole yhtä fiksuja kuin arvostelijamme, mutta ehkä hyvä puoli on se, ettemme korosta itseämme liikaa.

Hyvää syksyä kaikille!

• viivi-amaldiina

älä anna mielesi masentua, jatka kuule samaan tyyliin, teemme ohitus-marssin kriitikoitten kohdalla.
        Tule marssiin mukaan. :) aurinkoa päivääsi...

• Poistoa,aina on joku sanomassa jollekkin miten pitäis elää ja olla.
        Jos oot huomannut niin noi ns älykkäät ei osaa olla hölmöjä ja nauraa itelleen.
        niil on pipa kireellä,jos ne yrittää olla vitsikkäitä niin ne kirjoitukset on ilkeän veemäisiä.
        heidän huumorinsa on toisten painamista ja ivaamista,kaiken taustalla kaikuu,minä,minä,minä.

• onxsiinäjärkeevaiei
        koti-kiusattu kirjoitti:

Poistoa,aina on joku sanomassa jollekkin miten pitäis elää ja olla.
        Jos oot huomannut niin noi ns älykkäät ei osaa olla hölmöjä ja nauraa itelleen.
        niil on pipa kireellä,jos ne yrittää olla vitsikkäitä niin ne kirjoitukset on ilkeän veemäisiä.
        heidän huumorinsa on toisten painamista ja ivaamista,kaiken taustalla kaikuu,minä,minä,minä.

mahtruu paljon iloa ja naurua.

• HTZA
        onxsiinäjärkeevaiei kirjoitti:

mahtruu paljon iloa ja naurua.

Kommentti
        Hän on oikeassa.
        Älykäs ei pysty nauramaan eikä itkemään kuten muut.
        Hänen ajatuksensa tuppaavat liikkumaan muissa sfääreissä.
        Ja toisinpäin, älykkään vitseille ei usein naureta, enimmäkseen höhötetään väkinäisesti.
        Jopa todellinen, älykästä kohtaava, suru ei saa häntä useinkaan liikuttumaan.
        Saati onni, tai ilo nauramaan.
        Älykäs on jo vuosia ennakoinnut milloin joku, todennäköisesti, kuolee.
        Ennakoinnut sen milloin on edessä joku syntymä.
        Vanhat vitsit ovat hänelle vanhoja ja tiukalla logiikallaan, on hänen vaikea nähdä vitsiä siinä että, esim. joku pieraisee ponnistellessaan tai housut ratkeavat. Mökillä on helppo aavistaa että ylensyöty makkara saa vatsan reagoimaan, ja ihmiset eivät koskaan havaitse lihoneensa joten aina sitä yritettään pysyä niissä vanhoissa housuissa, jotka ovat jo liian pienet, joten kyllä ne ratkeavat.
        Vuosikymmeniä sitten tajusin asian kun yritin (olen kertonut aikaisemminkin) tällä vitsillä:
        Kaksi kierosilmäistä ajaa polkupyörillä kolarin.
        Toinen huutaa: Miksi et katsonut mihin ajat!!!!?
        Siihen toinen: Miksi et ajanut sinne mihin katsoit?
        Joka kerta oli hetki hiljaista ja sitten se väkinäinen höhötys.
        Erittäin harvoin joku repesi heti.
        Useimmat ovat vieläkin tuttuja ja kavereita.

• QuietPlace
        HTZA kirjoitti:

Kommentti
        Hän on oikeassa.
        Älykäs ei pysty nauramaan eikä itkemään kuten muut.
        Hänen ajatuksensa tuppaavat liikkumaan muissa sfääreissä.
        Ja toisinpäin, älykkään vitseille ei usein naureta, enimmäkseen höhötetään väkinäisesti.
        Jopa todellinen, älykästä kohtaava, suru ei saa häntä useinkaan liikuttumaan.
        Saati onni, tai ilo nauramaan.
        Älykäs on jo vuosia ennakoinnut milloin joku, todennäköisesti, kuolee.
        Ennakoinnut sen milloin on edessä joku syntymä.
        Vanhat vitsit ovat hänelle vanhoja ja tiukalla logiikallaan, on hänen vaikea nähdä vitsiä siinä että, esim. joku pieraisee ponnistellessaan tai housut ratkeavat. Mökillä on helppo aavistaa että ylensyöty makkara saa vatsan reagoimaan, ja ihmiset eivät koskaan havaitse lihoneensa joten aina sitä yritettään pysyä niissä vanhoissa housuissa, jotka ovat jo liian pienet, joten kyllä ne ratkeavat.
        Vuosikymmeniä sitten tajusin asian kun yritin (olen kertonut aikaisemminkin) tällä vitsillä:
        Kaksi kierosilmäistä ajaa polkupyörillä kolarin.
        Toinen huutaa: Miksi et katsonut mihin ajat!!!!?
        Siihen toinen: Miksi et ajanut sinne mihin katsoit?
        Joka kerta oli hetki hiljaista ja sitten se väkinäinen höhötys.
        Erittäin harvoin joku repesi heti.
        Useimmat ovat vieläkin tuttuja ja kavereita.

mutta kuka sanoi että ilonpilaaja on älykäs?
        Minä en välttämättä ole sitä mieltä.
        Toisen elämän määräilijä on sitä vielä vähemmän ja muiden halveeraaja vielä vähemmän.
        On rehellinen mielipiteeni..ehkei kovin älykäs mutta silti.

• hymysuu

.
      että meillä nuorilla on vielä herkkä nauruhermo. Ilottomuus ja kateus lyövät kättä.

.

• poistun

hammas poistaa jos jään elävänä palaan
        kaikille iloa, riemua ja ponttia vakavahenkiseen kirjoittamiseen

• vakavamatami
        poistun kirjoitti:

hammas poistaa jos jään elävänä palaan
        kaikille iloa, riemua ja ponttia vakavahenkiseen kirjoittamiseen

sulle pier..eikun naurutyynyn, ja sata kiloa iloa. ☺

huh, en meinannut osata yhteenlaskua.

• tätä sananlaskua

se koira älähtää kuhun kalikka kalahtaa

• jonninjoutava minäkin

kyllä kalahti, mutta poistun tuota pikaa.

• äkkiä pois täältä....
      en tiennyt, ettei tääl saa olla!!! :)

• Byähähääääää

Porukassa tyhmyys tiivistyy.

• kiva kiva

Millä valtuuksilla sinä arvioit täällä kirjoittavia ihmisiä ja jaottelet heidät gategorioin, oman ymmärtämyksesi mukaanko?

Olet todella epänormaali ihminen.

• täällä näy ihmisen koko kirjo, elämässä erilaiset tarpeet ? Eikös meillä kaikilla ole oikeus tuoda esiin erilaisia tuntemuksia, milloin mitäkin? Eikös kaikki jutut ole täällä sitä kirjavaa elämän kudontaa ??
      Hyväksy sinäkin erillaisia asioita ja ihmisiä:))
      Oikein kaunista ja kirjavaa syksyä sullekki :))

• itku/nauru

ja niin lähimmäisenikin, että elämän karikot eivät ole tehneet minusta kyynikkoa, vaan näen elämän kirkkaat jalokivet, osaan nauraa ja itkeä. Kikatus ja hörönaurukin joskus raikaa.

.

• PimuF.

jotka kulkevat muutamalla sanalla arvostella muita. Minunkin perässäni TAAS jälleen yks ihme hekottelija...ei niistä kannata piitata. Ei ole se arvoinen kirjoittaja kuitenkaan että, kannataisi miettiä mitä tarkoittaa mollaamisellaan. Minä en ainakaan viitsi moista pohtia. Elämässä tärkeämpäänkin. Täällä kuitenkin myös kirjoittajia joiden kanssa voi myös vaihtaa mielipiteitä.

t.Pimu

• itku/nauru
        PimuF. kirjoitti:

jotka kulkevat muutamalla sanalla arvostella muita. Minunkin perässäni TAAS jälleen yks ihme hekottelija...ei niistä kannata piitata. Ei ole se arvoinen kirjoittaja kuitenkaan että, kannataisi miettiä mitä tarkoittaa mollaamisellaan. Minä en ainakaan viitsi moista pohtia. Elämässä tärkeämpäänkin. Täällä kuitenkin myös kirjoittajia joiden kanssa voi myös vaihtaa mielipiteitä.

t.Pimu

täällähän niitä luulevia riittää. Joku varmaan luulee, että täällä on vain yksi kirjoittaja, joka vain vaihtaa välillä nikkiä.
        Muutaman vuoden omalla kokemuksella sanon, ettei sinun tyyliäsi voi mitenkään sotkea kenenkään toisen vastaavaan. Ja hyvä niin, kivasti kirjoitat, tykkään.

Jää varmaan mulla paljon virheitä tekstiin, kun ei ole esikatselua, vai onko, on niin paljon kikerrystä ruudulla.

• kawe

tämä viesti on otettava vakavasti ja mietittävä kikattelijan syvintä olemusta.
      Mieleen nousee bissis tai muu teini-ikäinen neito-./ ryhmä. He, kun eivät vielä tiedä mikä tehoaa mihnkin kohtaan oikeasti kätkevät hämmentyneisyytensä kikatteluun.
      No tästä päästään meidän ikäluokkaan jotka tietävät paremmin kuin hyvin miten ei pidä käyttäytyä joten he nauravat tai hymyilevät, tilanteen mukaan. Kikattelu jäi sinne elämän alkuhurmaan ja oli oikeastaan ihan iloista.
      Ymmärrän aloittajaa, siellä hän voitonriemuisena kikattelee hiukka kyynisessä mielessään ja odottelee meitä.

• kikattelija. Ne olemattomatkin jonkinlaiseksi huumorintapaiseksi luokiteltavat asiat kerrotaan naama aivan peruslukemilla. Vakavamielinen ihminen.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      465
      3998
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1516
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1464
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1306
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1229
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1067
    Aihe