Ajattelin tosiaan mennä käymään testeissä, joten osaisiko joku sanoa kuinka kauan kestää verikokeen otosta tulla tulokset? Kerkiänkö enää täksi vkl saada tuloksia jos menen huomenna terveyskeskukseen?
Kauan kestää saada tulokset?
5
988
Vastaukset
- lab..........
olet menossa testauttamaan, verestä voidaan testata kuppa, HIV, hepatiitit ja herpeksen vasta-aineet, mm.
Ei kaikkea testata verikokein. Esim. klamydia ja tippuri otetaan useimmiten virtsasta.
Ja et, et ehdi saamaan tuloksia ennen viikonloppua oli sitten kyseessä minkä taudin testaus tahansa.
Mitä tarkoitat tuolla "testeissä"? Siis mitä ajattelit että tk:ssa testataan? Ei siellä koko settiä oteta, sen joudut otattamaan yksityisellä, esim. herpeksen vasta-aineita harvemmin julkisella testataan. - siellä sitten
sulle sen kertoo
- apua....
Kävin terveyskeskuksessa testauttamassa HIV:n ja klamydian pari viikkoa sitten. Lääkäri sanoi soittavansa vain, jos tulokset on positiivisia.
Aloin tässä vaan sellaista miettiä, että jos tulokset on positiivisia, niin kai se lääkäri soittaa niin kauan että tavoittaa minut? Olen pitänyt testeissä käymisen jälkeen puhelinta auki ja tiiviisti mukanani eikä puhelua ole tullut.Mutta yhtenä päivänä puhelimeni oli kiinni pari tuntia.Nyt alkoi vaivaamaan, että mitä jos se oiskin yrittänyt silloin soittaa, mutta ei saanut yhteyttä... Niin kai se lääkäri sitten soittaisi uudestaankin? Eihän se voi jättää tollasta tärkeää asiaa ilmoittamatta vain sen takia, ettei saanut mua kiinni yhdellä kertaa?
Ja on siis hyvin epätodennäköistä että mulla mitään tautia olisi, mutta mietinpähän nyt kuitenkin tota, kun joka asiasta täytyy panikoida.... - Danija
apua.... kirjoitti:
Kävin terveyskeskuksessa testauttamassa HIV:n ja klamydian pari viikkoa sitten. Lääkäri sanoi soittavansa vain, jos tulokset on positiivisia.
Aloin tässä vaan sellaista miettiä, että jos tulokset on positiivisia, niin kai se lääkäri soittaa niin kauan että tavoittaa minut? Olen pitänyt testeissä käymisen jälkeen puhelinta auki ja tiiviisti mukanani eikä puhelua ole tullut.Mutta yhtenä päivänä puhelimeni oli kiinni pari tuntia.Nyt alkoi vaivaamaan, että mitä jos se oiskin yrittänyt silloin soittaa, mutta ei saanut yhteyttä... Niin kai se lääkäri sitten soittaisi uudestaankin? Eihän se voi jättää tollasta tärkeää asiaa ilmoittamatta vain sen takia, ettei saanut mua kiinni yhdellä kertaa?
Ja on siis hyvin epätodennäköistä että mulla mitään tautia olisi, mutta mietinpähän nyt kuitenkin tota, kun joka asiasta täytyy panikoida....kyllä ne tavoittelee niin kauan, että saa kiinni.
- Testattu
Danija kirjoitti:
kyllä ne tavoittelee niin kauan, että saa kiinni.
Julkisesta en tiedä, kun en ole käynyt niissä enää vuosiin, mutta yksityiselle lääkärille esim. Terveystalo, jossa virtsa ja verikokeet: kuppa, HIV, hepatiitit, klamydia, tippuri. Tulokset saa viikossa (voi varata soittoajan seuraavalle viikolle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831