Vattenfall ilmoitti tulevansa vaihtamaan sähkömittarin koska ei saa mittariin yhteyttä. Mittari on siis sellainen uudenmallinen, joitakin vuosia sitten asennettu, josta näkee itse kulutuksen ja joka (yleensä) lähettää kulutustiedot mummon mökistäkin vattenfallille.
Asiasta tiedusteltiin vattenfallilta, ei ole vastannut mitään. Siksi kysyn, pitääkö asentajan, joka tampereen Vera, laittaa samanlainen mittari tilalle, siis sellainen, josta näkee oman kulutuksensa vai voivatko laittaa vanhanmallisen = huonontaa palvelua. Hieman yli 2kk kulutus ollut noin 8 kertaa pienempi kuin silloin kun mittarista ei kulutusta voinut seurata. Kyllä joskus kummastutti mummon 200e sähkölaskut.
Sähkömittarin vaihto
salainen agentti
1
1205
Vastaukset
- Gemma123
Yleensä sähköyhtiöt vaihtavat vanhan vaan päivitettyyn versioon etäluettavasta mittarista. Muutama vuosi sitten asennetuissa mittareissa on osassa ilmennyt tälläistä yhteysongelmaa, mutta nyt asenettavat ovat luotettavampia ja tekniikka pidemmälle vietyä. Että etköhän sää ihan samanlaisen kuin entinen, toimivamman vain :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618