Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HAASTE !

TaikisN

Haastan täten jokaisen palstakirjoittajan tekemään uuden aloituksen kahden vuorokauden sisällä.Haaste koskee sekä rekattuja että rekkaamattomia.:))

38

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QuietPlace

      minähän olen omani tehnyt jo ja yritän parastaikaa kansanvalistustakin....

      • ei lasketa mukaan. Siitäs sait :) i muuta kuin keksimään jotain räväkkää.;) Mutta nyt mie meen nukkumaan. Huomisiin.


      • QuietPlace
        TaikisN kirjoitti:

        ei lasketa mukaan. Siitäs sait :) i muuta kuin keksimään jotain räväkkää.;) Mutta nyt mie meen nukkumaan. Huomisiin.

        nyt voi nukkumaan mennä.
        Eihän tässä nyt voi uni tulla silmiin kun pitää keksiä jotain räväkkää?
        Kauhian ressin ja painostuksen pukkasit meille hyväuskoisille, jotka nyt sitten vietetään uneton yö.
        Ja minä kun jo luulin tarpeeksi tehneeni!!


      • toivoivat
        QuietPlace kirjoitti:

        nyt voi nukkumaan mennä.
        Eihän tässä nyt voi uni tulla silmiin kun pitää keksiä jotain räväkkää?
        Kauhian ressin ja painostuksen pukkasit meille hyväuskoisille, jotka nyt sitten vietetään uneton yö.
        Ja minä kun jo luulin tarpeeksi tehneeni!!

        kaikki muutkin.......


      • toivoivat kirjoitti:

        kaikki muutkin.......

        omasta puolestasi, älä toisten suilla.


      • QuietPlace kirjoitti:

        nyt voi nukkumaan mennä.
        Eihän tässä nyt voi uni tulla silmiin kun pitää keksiä jotain räväkkää?
        Kauhian ressin ja painostuksen pukkasit meille hyväuskoisille, jotka nyt sitten vietetään uneton yö.
        Ja minä kun jo luulin tarpeeksi tehneeni!!

        ees painajaisia...? :))))


      • TaikisN kirjoitti:

        ei lasketa mukaan. Siitäs sait :) i muuta kuin keksimään jotain räväkkää.;) Mutta nyt mie meen nukkumaan. Huomisiin.

        Mä käytin koko kesän aikana keräämäni luomisvoiman tervettä elämää käsittelevään avaukseeni!


      • norMix kirjoitti:

        Mä käytin koko kesän aikana keräämäni luomisvoiman tervettä elämää käsittelevään avaukseeni!

        avauksenko luulet riittävän korreksesi avauskekoon. Ehei kuules, nyt on syksy, kesän kiireet ohitse ja aikaa seurustella palstatovereitten kanssa. Kyllä sun luomisvoimaasi on täytynyt vähän jäädä jäljelle !! Käännä vain reppu nurin ja ravista :))


      • QuietPlace
        TaikisN kirjoitti:

        omasta puolestasi, älä toisten suilla.

        laskeskella, siinä se aika kuluu ;)))))


    • mutta miksi pitää tehä aloituksia? No kait tässä jotain vois keksiä.

      • Eikö sulle oo vielä valjennut miksi aloituksia tehdään *nauraa* No tietenkin siksi kun tää on keskustelupalsta. Ilma aloituksia ei synny keskustelua :)


    • Siri-Inna

      pitkästä aikaa. Vaikeaa oli...huh. Kaikki on niin outoa täällä :)

      Senkus sitten muutkin. Kai joku myös vastailee.
      Enkä vanno että ehdin kommentoimaan.

      • tää haaste haastaakin samalla käyttämään tätä uutta versiota, koska vanhaan ei ole paluuta vaikka kuinka niin haluaisimme. Tottumus on toinen luonto, sanotaan :)

        Hyvän avauksen teit, eiköhän tuohon vastauksiakin tule :))


    • Meriläinen

      tehä uusii keskustelui, miult se on kielletty.
      Ko mie kokeilin tuol viiskymppilöis vaik mill viisii painella sitt "aloita uusi keskustelu" pallukkaa niin ei.
      Hää vaan siin sillai mahaansa nosteli muttei antant miulle.
      Ol hää niin ilkiä et jot, ja kun tää palsta on muutennii niin huano miun silmille niin mie vähennään rutkasti tät jutteloo tääl paikas, ja nyt mie lähen tonne kauppaloihi kattomaan jotai mukavaa ittellein.

      • ihan selevästi :O Toivottavasti vika korjaantuu äkkiä, sillaikaa kun kulet kauppoloissa. HEIIIII...jos se pallukka toimii tällä palstalla? :))


      • Meriläinen
        TaikisN kirjoitti:

        ihan selevästi :O Toivottavasti vika korjaantuu äkkiä, sillaikaa kun kulet kauppoloissa. HEIIIII...jos se pallukka toimii tällä palstalla? :))

        Ei anna miun uutta alottaa, ainakaan rekattuna.
        Puskasta ois antanu mut silloin mie en alkanu, en miekään anna kun ei sekään nih.
        Mie kävin hakemassa itelleni kaikkea hyvän tuoksusta suihkuun ja nyt mie meen nauttimaan.

        Tässä teille kun mien en saa, muuten nii vähän musiikkii:


        http://www.youtube.com/watch?v=s2msewxzMeY&feature=related


      • Meriläinen kirjoitti:

        Ei anna miun uutta alottaa, ainakaan rekattuna.
        Puskasta ois antanu mut silloin mie en alkanu, en miekään anna kun ei sekään nih.
        Mie kävin hakemassa itelleni kaikkea hyvän tuoksusta suihkuun ja nyt mie meen nauttimaan.

        Tässä teille kun mien en saa, muuten nii vähän musiikkii:


        http://www.youtube.com/watch?v=s2msewxzMeY&feature=related

        saattaa olla uudistuksen epävakautta. TOIVOTAAN että alkais sullakin toimia avausten tekomahdollisuus. En kyllä ole itsekään kokeillut tänään, toimiiko. Eilen toimi. Ootko sä saanut tehtyä laisnkaan avauksia uudistuksen jälkeen, toisaallekaan?


      • Meriläinen
        TaikisN kirjoitti:

        saattaa olla uudistuksen epävakautta. TOIVOTAAN että alkais sullakin toimia avausten tekomahdollisuus. En kyllä ole itsekään kokeillut tänään, toimiiko. Eilen toimi. Ootko sä saanut tehtyä laisnkaan avauksia uudistuksen jälkeen, toisaallekaan?

        puskasta ois antanut, rekattuna ei saa missään missä olen kokeillut.
        Täälläkin painelin ja välillä odotin että jos hidas on mutta ei.
        Mulla on niin kuin sanoit avusbanni:(( nyyh


    • ruskapuska

      EVVK.

      • ostaa yhden lisä-Veen ? ;)


      • hyvin sanottu

        lyhyesti ja ytimekkäästi, ei lisättävää, paitti kuka tänne viittis kirjoittaa yhtään mittään, voi tulla joku pakkomielteinen lesta tai helluntailainen lankoja pisin kotiin


      • QuietPlace
        hyvin sanottu kirjoitti:

        lyhyesti ja ytimekkäästi, ei lisättävää, paitti kuka tänne viittis kirjoittaa yhtään mittään, voi tulla joku pakkomielteinen lesta tai helluntailainen lankoja pisin kotiin

        jo lopettaa tuo tyhjän höpöttäminen uskiksita palstalla.
        Niistä kun ei ole näkynyt hännänpään heilausta ja silti joku jaksaa koko ajan pitää aihetta ylhäällä.


    • Yxitypy

      keksi mitään aihetta. Eihän kukkokaan käskien laula :=((

      • otat vähän punkkua,niin eiköhän ala aiheita irrota....Saat poikkeuksellisesti lisäaikaa haasteeseen viikonloppuun asti jos et viikolla pysty korkkaamaan ;)))


      • ...Ystätätär keksisi jonkun mojovan jutun? Se vois esmees kehua jotakin?


      • Yxitypy
        TaikisN kirjoitti:

        otat vähän punkkua,niin eiköhän ala aiheita irrota....Saat poikkeuksellisesti lisäaikaa haasteeseen viikonloppuun asti jos et viikolla pysty korkkaamaan ;)))

        mulla on ens viikonloppu punkuton. Sitä seuraavana viikonloppuna on kyllä potellin ostaminen suunnitelmissa.
        Mä kuitenkin yritän tehdä avauksen viimeistään viikonloppuna, vaik en neuvoa antavaa otakaan.


    • Nyt taas menossa:) Kunhan palaan niin palataan sitten!

      • Oothan sä vielä hengissä, ihan on jo huolestuttanut kun ei näy ei kuulu. Milloin palaat?


      • TaikisN kirjoitti:

        Oothan sä vielä hengissä, ihan on jo huolestuttanut kun ei näy ei kuulu. Milloin palaat?

        luvannutkin, niin palattuani hoidin velvoitteen":-)))
        Pitäisikkö tämä haaste uudelleen lämittää, kun porukat ovat hyydyksissä?
        Mihis sinä itse olet nyt kadonnut?


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        luvannutkin, niin palattuani hoidin velvoitteen":-)))
        Pitäisikkö tämä haaste uudelleen lämittää, kun porukat ovat hyydyksissä?
        Mihis sinä itse olet nyt kadonnut?

        matkoilla, lomaviikko menossa :)


    • paapuuri

      mie vaadin samaa, kun olen kuulemma masentunut siipirikko ;))
      Ei sellaiset voi mitään aloituksia tehdä ;(

      • pysty avausta tekemään, sehän on selvä :)) J

        jospa siipirikon masennus hellittäisi viikonloppuun mennessä, saat lisäaikaa saman verran kuin typykin.


      • Yxitypy

        Mehän tehdäänkin sitten hyvä aloitus, kun oikein huolella paneudutaan siihen :=))


      • pookionki

        ja pimeää on ;)))


    • ...Haaste vielä voimassa?...Minulla taitaa kello olla talviajassa?

      • Mattimyöhäisetkin haastetaan täten !!


    • käynnistää

      jo toisen kierroksen.

      • Toinen kierros, olkaa hyvät :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe