Jos haluat rikastua huomenna kenossa niin pelaa näitä numeroita!!!!:
8 , 15 , 58 , 63
oikeat keno numerot huomiseksi!
heguu
7
4769
Vastaukset
- onnekas onnellinen
mutta mä laitoin keno kutoseen 6, 22, 33, 59, 62, 68 ja heti napsahti 840 euroa 2:n euron panoksella 24.8-09.
- onnensa kukkuloilla
tuolla rivillä siis 5 oikein. Tämä vaan osoittaa, ettei numeroita juuri kannata vaihtaa. Siis 40 euroa 2:n euron panoksella ja 200 euroa kympillä jne.
- olipakerranavev
Nuo numerot tuli jo 1.9, eli meinaat että tulisivat uudestaan? No voihan sitä kokkeilla
- Kenottelija
Kyllä kenon pelituotto on noussut! ???
Itsekin voitan nykyään lähes joka päivä jotakin :-) - monetmoney
joo rahaa noilla numeroilla :))
- Tony (naingtony@yaho
Hi kuka halua keno numerot olehyvä
1, 70 (16.11.2010) - =);-D ::::
16.11. 'ehkä'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839