Apilanlehden tarjous

liisa45

Postimyyntifirma Apilanlehti kauppaa erilaisia astiastoja, joissa ensimmäiseen pakettiin kuuluu 12 osaa (8 lautasta ja 4 kuppia)
Hintana 0 €, ainoastaan postikulut pitää maksaa 5,90.
En näe mainosesitteessä missään mainintaa ostopakosta tai velvoitteista,on vain maininta "veloituksetta ja sitoumuksetta" joten uskallankohan tilata ja astiat saatuani sitten
lopettaa koko jäsenyyden? Silloinhan maksaisin noista 12 kpl:stä vain postarit.
Vai voiko olla joku koira haudattuna tähänkin tarjoukseen? Kuinka tälläinen voisi olla myyjälle kannattavaa liiketoimintaa, koska moni voisi tehdä samoin kuin minä?

45

11994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus aika

      kinkkisiä nuo tarjoukset. Luithan tarkasti myös kaikki aivan pienimmätkin tekstit. Jos ei niistäkään mitään koukkua löydy niin ei kai siinä sitten mitään ihmeellisempää ole. Jos joudut täyttämään ja lähettämään heille päin jotain lippuja tai lappuja, ota niistä valokopiot itsellesi ennen lähettämistä ja säästä samalla kaikki muukin aineisto mahdollisesti myöhemmin tapahtuvia kiistoja varten. Ja toisekseen, eikös postimyynnissä ole 7 pv:n kaupan peruutus/palautusoikeus, jos tavarat saatuasi käykin ilmi että oletkin joutunut jäseneksi johonkin, mihin et halunnut tai astiat eivät miellytäkään. Kannattaa muistaa se, että esitteiden kuvat ja todellisuus ovat usein aika kaukana toisistaan.

      • Vihainenmummo

        Minulle on soitettu jo kolmesta numerosta ja yritetty esittää kolme kysymystä näistä apila astoista. Sanoin heti että en osta mitään ja myyjä vaan jatkaa ..... Mitä muuta voi tehdä kuin sulkea puhelin ja laittaa ainaskin se numero estoon. Kyllä mummot saa taas astioita seuraavillekin sukupolville. Vähän rajaa agressiiviselle kaupittelulle!


      • Anonyymi

        Et ole ostovelvollinen näytepakkauksen jälkeen, olen tilannut heiltä sen tarjouksen. Yhtä aloin tilaamaan sain hienot viinilasit, ja kaksi lasikulhoa,
        Ajattelin pyhä astiastona pitää mutta niinpä ne on jokapäivä käytössä.
        Tilasin nyt yhen 3 lautasen näytepakkauksen luultavasti tilaan myöhemmin lisää sitä lapsi sanoi WAU kun näki oli sitten hänen mieleen mutta ne tulee sitte pyhä juhla käyttöön. Saa heidän kanssaan sovittua hyvät maksu ehdot.


      • Anonyymi
        Vihainenmummo kirjoitti:

        Minulle on soitettu jo kolmesta numerosta ja yritetty esittää kolme kysymystä näistä apila astoista. Sanoin heti että en osta mitään ja myyjä vaan jatkaa ..... Mitä muuta voi tehdä kuin sulkea puhelin ja laittaa ainaskin se numero estoon. Kyllä mummot saa taas astioita seuraavillekin sukupolville. Vähän rajaa agressiiviselle kaupittelulle!

        Oikein! Ei ole ostopakkoa.


    • siltä tuntuu

      Muistaakseni Apilanlehden systeemit ovat aina jatkuvia, eli kuten itsekin sanoit, "ensimmäiseen pakettiin" kuuluu jotain ja siitä eteenpäin sitten jotain lisäosia. Yleensä kylläkin muistelen, että niissä on ekassa paketissa saanut tyyliin yhden kupin ja lautasen, josta maksaisit ne postikulut. Onko lukemassasi tarjouksessa tosiaan ekassa paketissa noin monta osaa vai onko 12 osaa koko satsi, jonka keräilemällä saisit?

      Ostopakkoja niissä ei muistaakseni ole, mutta se kannattaa tarkistaa huolellisesti. Joka tapauksessa sinun pitää muistaa itse ilmoittaa keräilyn lopettamisesta, muuten niitä pukkaa jatkuvasti. Toisin kuin eka vastaaja sanoi, postimyynnissä on 14 päivän palautusoikeus, eli sen verran sinulla on aikaa miettiä.

    • fadffadf

      Kyllä kiitos! Haluan saada ensimmäiset kaksi kattausta hintaan 0 €.
      Jatkossa saan uuden kattauksen (ruoka- ja alkuruokalautasen sekä alkupalakulhon) kerran kuukaudessa. Astiastoon kuuluu 12 kattausta. Maksan niistä vain edullisen keräilyhinnan 29,90 €/ kattaus (norm.hinta 61 €/kattaus). Jokaiseen lähetykseen lisätään 5,90 € toimituskuluja.

      - saat siis ensimmäisessä lähetyksessä kaksi kattausta. Tämän mainoksen perusteella yksi kattaus sisältää: ruoka- ja alkuruokalautasen sekä alkupalakulhon.
      MUTTA: mainoksessa ei kerrota mitä ensimmäinen postitus sisältää = mitä siis on kaksi "aloituspakkauksen" kattausta vai onko se sama kuin tuo kuukausittainen kattaus ja ellet irtisanoudu jäsenyydestä tulee JOKA KUUKAUSI YKSI KATTAUS LISÄÄ.

      • kokeillut

        Kyseinen tarjous on varmaankin juhlavuoden tarjous, jossa tosiaan saa neljä kattausta eli 12 astiaa ensimmäisessä paketissa postikulujen hinnalla. Kestotilauksen voi lopettaa heti saatuaan ensimmäisen paketin.


      • lyijyä

        iedotteita

        Tiedotus asiakkaille, jotka ovat hankkineet Marianne Royal Blue –kahvikuppeja
        1,2 dl, tuotenumero 46-0101:

        Tullin laboratorion testauksissa olemme havainneet, että mainittujen Marianne Royal Blue –kahvikuppien koriste ylittää 0,12 mg/dm²:lla juoma-astioiden lyijylle asetetun suomalaisen raja-arvon. Korkein sallittu raja arvo on 0,50 mg/dm². EU-maiden raja-arvo on 0,80 mg/dm², mutta Suomen kansalliset rajoitukset tässä ovat ankarammat kuin muiden EU-maiden. Ylitetyn raja-arvon vuoksi emme myy tätä kuppia enää Suomessa.

        Ruotsalainen emoyhtiömme Fyrklövern AB, jolta Apilanlehti Oy ostaa tuotteet Suomeen, on ollut yhteydessä Ruotsin ympäristöhallintoon asian selvittämiseksi. Ympäristöhallinnon suositus on, että Apilanlehti informoi suomalaisia asiakkaitaan tästä raja-arvon ylityksestä, mutta mihinkään muihin toimenpiteisiin ei ole tarvetta.


      • minimummi
        kokeillut kirjoitti:

        Kyseinen tarjous on varmaankin juhlavuoden tarjous, jossa tosiaan saa neljä kattausta eli 12 astiaa ensimmäisessä paketissa postikulujen hinnalla. Kestotilauksen voi lopettaa heti saatuaan ensimmäisen paketin.

        Minulle taas lähetettiin juhlavuoden tarjouksena eka pakkauksessa kaksi ruokalautasta ja kaksi alkupalalautasta ei ,muuta, onko tosiaa ,niin että olet saaut eka lähetyksessäsi 12 osaa postikulujen 7,90 hinnalla.....Jatkossa minä saisin valita,otanko kerralla kaikki tarvitsemani osat samalla postimaksulla, vai jatkako tilausta osa kerrallaan kunnen itse saan keskeyttää keräilyn milloin haluan,,,


      • minimummi
        minimummi kirjoitti:

        Minulle taas lähetettiin juhlavuoden tarjouksena eka pakkauksessa kaksi ruokalautasta ja kaksi alkupalalautasta ei ,muuta, onko tosiaa ,niin että olet saaut eka lähetyksessäsi 12 osaa postikulujen 7,90 hinnalla.....Jatkossa minä saisin valita,otanko kerralla kaikki tarvitsemani osat samalla postimaksulla, vai jatkako tilausta osa kerrallaan kunnen itse saan keskeyttää keräilyn milloin haluan,,,

        niin ja tieysti .. nyt minulta unohtui mainita, että toisessa lähetyksessä jos jatkan luvattiin 4 kpl hiehoja viinilaseja velotuksetta kaupanpäälle.....


      • Eila K

        Kyllä se seuraava kattaus on samanlainen kuin se minkä sait pelkällä postimaksulla pieni koukutus = ilmaiset 4 kpl laseja esim. Näinhän se homma pyörii! Jos et halua lisää näitä astioita ilmoita siitä heidän asiakaspalveluunsa ja jos teet sen puhelimitse, muista kysyä henkilön nimi jolle teet ilmoituksen!
        Terveisin lähimmäinen.


      • 0123-ellu
        Eila K kirjoitti:

        Kyllä se seuraava kattaus on samanlainen kuin se minkä sait pelkällä postimaksulla pieni koukutus = ilmaiset 4 kpl laseja esim. Näinhän se homma pyörii! Jos et halua lisää näitä astioita ilmoita siitä heidän asiakaspalveluunsa ja jos teet sen puhelimitse, muista kysyä henkilön nimi jolle teet ilmoituksen!
        Terveisin lähimmäinen.

        Mihin numeroon soitat kun heidän ilmoittamansa numero ei ole käytössä.


    • Täysin huijausta

      Älkää vaan tilatko puhelinmyyjältä,lupaa tuon ekan pakkauksen 7.90 hintaan.
      Heti kuulema voit lopettaa kestotilauksen jos et ole tyytyväinen.
      Näköjään tuosta tilauksesta ei pääse eroon,vaikka ilmoittaa ettei halua lisää
      lautasia.

      • Metsä

        Hei "Täysin huijausta"! Mistä tiedät, että tutustumispaketin jälkeen ei pääse firmasta eroon, kertoisitko, kiitos.

        Juuri tänään soitettiin minulle ja kerrottiin samanlaisesta tarjouksesta postikulujen (7,9 e) hinnalla. Internetissä ei puhuta postikuluista mitään vaan hinnaksi ilmoitetan 0 e!!!


    • jekkuq

      Apilanlehden Christineholm-astiaston markkinointi
      Kirjoittanut Tapsakoira Ma, 22/11/2010 - 18:46

      Kuluttajansuoja

      Christineholm-astiasto on kokonaisuudessaan svh-hinnaltaan n. 10 000 euron arvoinen astiasto. Kun tällaista alkaa keräämään, toivoo, että ostaessaan saa sitä, mitä markkinoija, tässä tapauksessa Apilanlehti, markkinoinnissaan ostajalle vakuuttaa myyvänsä. Mielestäni näin ei kuitenkaan ole tapahtunut. Toivoisin toisilta ko. astiaston hankkineilta, sekä asiantuntijoilta mielipiteitä, sekä omia kokemuksia.

      Faktat!
      Apilanlehti lupaa em. tuotteesta mainostaessaan tuotetta seuraavaa, mimä on mielestäni ratkaisevaa sen osalta, missä koen Apilanlehden valehtelevan ja harhaanjohtavan ostajiaan (Mainoksia löytyy Apilanlehden nettisivuilta, sekä itse olen tallettanut koteihin lähetettäviä mainoksia):

      Mainoksesta suoraa lainausta:..
      http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2708

    • maqi1

      Yksi tulee postikuluilla. Luvataan, että ei jatku eikä maksuja tule ellet halua jatkaa. kuinka ollakkaan 6 - 8 kk alkaa niitä paketteja sitten tulla tiheään tahtiin. Voi kyllä irtisanoa mutta kun sekään ei tahdo toimia. Palautuksista maksat postikulut. Kieroa ja epäeettistä toimintaa.

    • Apilanlehti Oy

      Kyllä, tutustumispaketin saa hintaan 0 € toimituskulut.
      Tutustumispaketti on hyvin arvokas.
      Tämä ei ole huijausta. Koska meillä ei ole kivijalkakauppoja, meidän pitää saada tuotteet asiakkaan luokse, jotta asiakas voi tunnustella, kokeilla ja arvioida tuotteita itse mukavasti kodissaan.

      Tutustumispaketin jälkeen alkaa kestotilaus, jolloin asiakas saa kotiin kerran kuukaudessa ruoka- ja alkuruokalautasen, 12 lautaseen saakka.

      Jos tuote miellyttää, eikä halua odottaa 10 kk kunnes 12 hengen astiasto on täynnä, niin voi ottaa yhteyttä meidän mukavaan asiakaspalveluun ja tilata niin monta osaa kun haluaa. Jos taas tuote EI miellytä, voi myös soittaa asiakaspalveluun ja lopettaa tilaamisen. Silloin mukavat asiakaspalvelijamme koodaavat heti koneelle ettei nimenomainen henkilö enää halua tuotteita, ja kestotilaus loppuu heti paikalla siihen.

      Yst. terv. Apilanlehden toimisto.

      • katakauniimmin

        Nyt kyllä olen eri mieltä.
        Miksi minun tarjouspaketin mukana oli lasku 10.90e?
        Ja 2 pvn kuluttua soitti töykeä myyjä ja yritti kaupata 12 hengen astiastoa hintaan 1500e ja hilut päälle. Ja tämä oli siis tarjous! Normaalisti maksaisi 2500e.
        Ja kun kieltäydyin myyjä töykeästi lopetti puhelun.
        Mielummin ostan arabiaa tm. Tuolla summalla saa kauniin kattauksen.
        Olkaa puhelinmyyjien kanssa tarkkana..


    • entinen "jäsen"

      En suosittele.

    • entisetkinastiatonliikaa

      kusetusta kaikki mitä myyvät.ja tupla laskutus.mistään ei käy ilmi mistä maksetaan ,kuitit ihan perseestä.perinnöksi saatiin apilanlehti laskut,kun vaan tiätäisi edes mistä saa maksaa,leväperäsesti vastattiin että astiosta? jaa että mistä astiosta ja minkälaisista ja missä ne on kun en oo itse nähny?..siiis älkää vaan kukaa tilatko mitää tuolta/samaa paskaa ku kaikki muut vastaavat firmat.

    • Harmaaposliini

      Apilalehti kokeili minulla tämä tuplalaskutushuijausta. Että tilillä olisi 142 € liika. Sitten laitettaisi heidän ala-arvoisia astioita lisää ja minun ei tarvitse kun maksaa 48 €. Hävettää että itse myyjänä menin näin halpaan. Astiat jota aikaisemmin tilasin olivat harmaan sävyisiä vaikka luvattiin valkoista posliinia. Siis halpis lyijypitoista kiinaa roinaa mitä saa tokmannista alennuslaarista eurolla! Älkää vain tilatko!!!!

    • posliininipili

      Posliini sulla on housuissa ja kaihi silmissä jos muka harmaalta näyttää. Älä siis jauha kakkaa.

    • Sakokaivo

      Olen tilannut Apilanlehti astiat puhelin myyjän kautta. Silloin hän lupasi ettei ole ostopakkoa. Tämä myös piti paikkansa. Erittäin ystävällistä palvelua asiakaspalvelussa.

    • jouluakka

      En suosittele! Eivät vastaa sähköpostilla lähetettyihin kysymyksiin. Jättävät tuotteet toimittamatta.

      • Anonyymi

        Sama täällä!


    • tiiänkyllä

      Eivät kuuntele asiakasta. En suosittele. Kiertäkää kaukaa

    • tiedänharmivaan

      Tiedonkulku ei toimi. Asiakaspalvelu ei vastaa kysymyksiin sähköpostilla.

    • robottienole

      Kiertäkää kaukaa! Ollaan mielinkielin kunnes tulee jotain mutkaa matkaan. Lupaukset ei pidä.

    • Robostman

      En suosittelee! Olen maksannut jo 2kertaa, ja nyt tänään tuli kirje uudestaan. Polisiasia tästä tulee!

    • HUKKASRETE

      ON KOIRA HAUDATTUNA! TARJOUS, JOKA KUULLOSTAA "LIIAN HYVÄLTÄ OLLAKSEEN TOTTA", NIIN SE ON TODELLA NIIN.: EI OLE TOTTA!

    • ritaliina

      Minä olen ollut ihan tyytyväinen Apilanlehden astioihin ja asiakaspalveluun. Tilaukseeni sain välillä katkon ja taas uudelleen tilaamani tuotteet alkamaan ja kaikki onnistui just niinkuin sovittiin.

      • karmas

        Olen tilannut Apilanlehdeltä astioita aiemminkin, tilaus oli ok! Nyt soitettiin lisätilausta ja sovimmekin mitä tulee, mutta vahvistus on kaksi kertaa ollut ihan muuta, mitä olimme sopineet, hinta ylöspäinkin jonkin verran.
        Vielä en ole saanut tuotteita, mutta toivon, että tulee mitä on sovittu. Kannattaa laittaa tarkasti ylös mitä olette sopineet ja tarkistaa vahvistus.


    • Keräilijäluonne

      Aivan ihania tuotteita. Laadukkaita mutta valitettavasti hintavia. Minua on kyllä palveltu hyvin . Kun peruutin keräilyn se meni ihan ok.

    • Saapas

      Astiat kyllä kauniita. Erehdyin ostaan koko setin laseineen. Lasku kerran kuussa. Laskulle korkoo ja tilinhoitomaksuu yhteensä 10€/ kk. Saldo vähenee hitaasti....

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      En osaa sanoa kyseisestä firmasta, mutta mikäli tilaat sieltä, niin tarkista täytyykö sinun katkaista jokin kestotilaussopimus. Mikäli mainoksessa ei ole mainittu pienesäkään präntissä mitään jatkovelvoitteista, niin silloin sinua ei voida lain mukaan sellaisiin velvoittaa.

    • MelkoKallista

      No ensinnäkin kannattaa tallentaa soittajan numero jos tekee kaupat puhelinmyynnin perusteella. Minulle tarjottiin kattaus kahdelle noin 10e postikuluilla ja kerrottiin arvoksi reilusti yli 100e. Aika kalliit lautaset ja näkemättä pitäisi ostaa. Eikä osannut myyjä sanoa lopussa edes "Hei" mikä mielestäni on vähän tökeröä.

    • Vihainenmummo

      Kolme myyjää on soittanut kahdessa päivässä näistä apila-astioista. Myynti on niin päälle käyvää, että pelkään pahinta herkempien mummojen puolesta. Voisko joku taho puuttua tähän kalliiksi käyvään tyrkyttämiseen?

    • Höynäytetty

      Hei, minäkin menin tilaamaan alkupaketin pelkällä postimaksulla. Tulin katumapäälle ja yritin
      samantien perua tilauksen. Mutta puhelimeen ei vastata, sieltä vaan sanotaa, että otamme teihin yhteyttä. Olen viikon verran soitellut omalla ja mieheni puhelimella, mutta takaisinsoittoa ei kuulu.
      En ole vielä saanut astioita, siinä pitäisi olla perumiseen ohjeet, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. "Suomessa ei ole ostopakkoa, voin perua kaupan milloin vain", näin minulle luvattiin. Vielä en ole kauppaa pystynyt perumaan.
      Toivotaan, että ohjeet löytyvät paketista. Kerron myöhemmin, miten minun kävi.

      • KaikkiHuijaavatAina

        Jos ja kun tiedätte kyseen olevan suunnitelmallisesta huijauksesta, voitte toimia jatkossa sen mukaisesti. Älkää maksako senttiäkään mistään. Laittakaa huijarit maksamaan! Älkää pelätkö uhkauksia.


    • Höynäytetty

      Hei.
      Tänään sain tilausvahvistuksen ja siinä oli tarkasti kerrottu, mitä olin tilannut. Myös osto- ja myyntiehdot. Tärkein juttu oli toimiva puhelinnumero. Soitin sinne ja sain ystävällistä palvellua. Astiat olivat jo lähteneet Ruotsista minulle. Minulla on kaksi mahdollisuutta perua kauppa:

      1. En hae pakettia postista. Se palautuu lähettäjälle ja minun ei tarvitse tehdä mitään.
      2. Maksan postimaksun ja saan lautaset (7,90€? ) postimaksun hinnalla. Paketin sisällä on koodi, jolla voin perua seuraavat astiat joko puhelimella tai sähköpostilla.

      Jos homma hoituu näin helposti, en koe tulleeni höynäytetyksi. :-D

    • TarkkaPoika

      Minullekin soitettiin tuolta tänään. Luvattiin toimittaa neljän lautasen sarja (2 pääruoka- ja 2 jälkiruokalautasta) ilmaiseksi, ainoastaan postikulut joutuisin maksamaan. Eikä mitään muita velvoitteita tulisi, myyjä lupasi.

      Tarjous tuntui sen verran houkuttelevalta, että olin jo suostumassa kauppaan. Kun hän sitten alkoi lukea sitä lain määräämää yhteenvetoa kaupan sisällöstä, hänen puhetyylinsä muuttui aivan erilaiseksi. Hän rupesi puhumaan hyvin nopeasti ja samalla puhe muuttui epäselväksi muminaksi - aivan kuin olisi ihan tahallaan pyritty siihen, että kuulija ei pysty kaikkea informaatiota rekisteröimään.

      Epäilysteni herätessä koitin kuunnella oikein tarkkaan. Vaikka puheesta olikin vaikea saada selvää, kykenin kuitenkin erottamaan muutamia kohtia, joista kävi ilmi että kyse ei olekaan pelkästä neljän lautasen vastaanottamisesta, vaan sitoutuisin ottamaan heiltä jatkossa vastaan uusia lähetyksiä - ja myös maksamaan niistä.

      Kun sitten huomautin tästä, myyjä pitkin hampain myönsi että asia on näin, mutta alkoi selittää että ne jatkotilaukset pystyy kyllä helposti peruuttamaan, ja heillä on oikein hyvä asiakaspalvelu... Kun siten rohkenin epäillä tätä, hän rupesi vain jankuttamaan ja pyrki jatkamaan kaupantekoa aivan kuin mitään kieltäytymistä ei olisi tapahtunutkaan. Jouduin ainakin viiteen kertaan sanomaan, että minä en halua tilata yhtään mitään, ennen kuin hän suostui lopulta uskomaan.

      Minulla on aika paljon kokemusta puhelinmyyjien kanssa toimimisesta, jo 1980-luvulta lähtien. Näin aggressiivisen tyrkyttämisen kohteeksi en kuitenkaan ole milloinkaan ennen joutunut.

      • RobotitOnTuhottava

        Yhdenkään ihmisen ei tarvitse koskaan missään tilanteessa antaa suunvuoroa puhelinroboteille. Esittäkää te kysymyksiä antakaa hähen vastata korkeintaa kahdella lyhyellä sanalla. Korottaa ääntänne tarvittaessa ja jatkakaa kunnes uikutus loppuu. Sitten kerrotte robotille hiukan faktoja puhelinmarkkinoinnista ja pyydätte robottia kertomaan yhden rehellisen puhelinmarkkinointia harrastavan yrityksen nimen. Älkää kuunnelko valheellista vastausta vaan aloittakaa kertomaan kuinka surkea ja ammattitaidoton ja oppimiskyvytyn idiootti tämä robotti on. Jos ei mene kerralla perille korottakaa ääntänne ja kertokaa sama hiukan selvemmin. Menee useimmiten perille alle tunnissa. Hähen esimiehensä todennäköisesti kuuntelee osan nauhoista ja varsinkin ne pisimmät. Voitte pirisää hänenkin elämää kertomalla millainen paskiainen puhelinrobotin esimies oikein on. Ihan vapain sanoin.

        Te tiedätte etukäteen kyseen olevan aina rikollisesta toiminnasta, joten älkää todellakaan vahingossakaan antako robotin lukea edes sitä aloitustekstiään vaikka hän kuinka rukoilisi suunvuoroa. Hän saattaa olla aidosti tietämätön siitä, että kyseessä on aina huijaus. Eihän sitä aina noille roboteille paljasteta. Ei tarvitse eikä saa sääliä yhtään. Ajatelkaa seuraavan uhrin kohtaloa!


      • Anonyymi

        Tää XDDD jotakuta on vedätetty ihan täysii


    • Anonyymi

      Ei ole jälleenmyynti arvoa, täysin arvottomia

    • Anonyymi

      Koira on hautattu, luuri korvaan heti kun apilanlehteltä soittavat, perustuu kusetukseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe