Matteus 25:6 = 22.10.1844 valhe

Matteus 25:6 kuuluu:

"Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'"

Tässähän Jeesus kehotti uskoon tulleita ihmisiä valvomaan itseään ja kulkemistaan, etteivät luovu uskosta luullen olevansa pelastettuja tai luullen että toiset uskovat ovat heistä vastuussa ja kantavat heidät taivaaseen. Ei kenellekään uskovalle ole tuollaisia voimia ja valtaa annettu, että voisivat jonkun luopion (tai uskoontulemattomankaan sen puoleen) kantaa taivaaseen. Jokainen on vastuussa itsestään.

Mutta mitenkäs demoni tämän Raamatun kohdan Ellen Whitelle näyssä vääristikään:

"They had a bright light set up behind them at the first end of the path, which an angel told me was the Midnight Cry.[ B MAT. 25:6.]"

Heidän taakseen oli laitettu kirkas valo polun alkupäähän, jonka enkeli kertoi minulle olevan Keskiyön huuto. [MAT. 25:6.]

Tämä siis näyssä, jossa Ellenille näytettiin pelkkien adventistien kulkevan polkua taivaaseen ja jotta he näkivät kulkea polulla heidän takanaan piti loistaa tuon Keskiyön huudon.

No mikä se Keskiyön huuto sitten oli demonin tietojen mukaan - 22.10.1844 valhe-ennustus tietenkin.

Ja tälle perustalle on sitten rakennettu koko adventismi. Tuo 22.10.1844 on koko Kolmen Enkelin viestin, eli adventistien lähetystyön, tavoite, perusta, jota heidän on määrä saarnata kristityille eli babylonialaisille.

8

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskova

      Puhut kuinka ihmisen tulee seurata Jumalan tahtoa ja heti perään puhut luikuria kuolleesta ihmnisestä.

      Eikö tuollainen ole laitonta? Vuosikaudet mässäilet valheesi kanssa, kirjoittelet ihmisestä juoka ei voi vastata sinulle - tuhansia kertoja - etkö tiedä että valhettelijat eivät peri Jumalan valtakuntaa?

      Laaja haku osumat uskova_1 nimimerkillä
      Hakusana "Ellen" antoi yhteensä 2362 osumaa ... siis 2362 kertaa olet parjannut Elleniä??

      Oletko ihan terve?

      • Perustele, mikä kohta oli valhetta ja millä perusteella.


      • uskova
        uskova_1 kirjoitti:

        Perustele, mikä kohta oli valhetta ja millä perusteella.

        Jos minä puhun 'kenestä ihmisestä vain' 2362 kertaa ja joka kerta parjaan häntä - olen sairas - sillä ei sellaista ihmistä ole syntynytkään jota voisi kuoltuaan parjata kuin vierasta sikaa.

        Sinä olet todellinen kiihko lahkolainen - et tajua että ei ole tarvis puhua ihmisistä vaan asioista..

        Sitäpaitsi ovat kirjoituksesi lähes aina vääristeleviä.. ei vain Ellenistä vaan ihmisistä ja heidän uskostaan - pöykeilet uskollasi - mutta mitkä ovat uskosi hedelmät??? 2362 parjaavaa kirjoitusta kuolleesta ihmisestä.

        Etkä edes tajua että se on väärin tehdä sellaista.


      • impi.umpilampi

        tekstissä osottaa sen, jotta siinä parjataan kuollutta immeistä?

        Jos etesmenneen elikkä kauvan sitte kuolleen immeisen kirjotuksija arvostellaan ja näätettään totteen, jotta ne kirjotukset viäristää Isän kirjan elikkä Raamatun tekstin, nii eekös atventistit ou velevollissija korjoommaa tehyt virheet tuon etesmenneen immeisen puolesta, niinku ylleesä tehhään.

        Ku ee se Elleni sentää mikkää pyhä lehmä liene ollu, vua aevan tavallinen vajavaenen kuolevaenen, niinku muutki lähimmäesesä. Ja vaekka Elleni on atventisteissa nostettu jalustalle, niinku opeliski häne hauvalla sitä kuvastannoo, nii ee Ellenijä niinku ee muitakkaa kuolleita muissa uskonyhtijöessä ou nostettu mihinkää.


      • Bushmanni
        impi.umpilampi kirjoitti:

        tekstissä osottaa sen, jotta siinä parjataan kuollutta immeistä?

        Jos etesmenneen elikkä kauvan sitte kuolleen immeisen kirjotuksija arvostellaan ja näätettään totteen, jotta ne kirjotukset viäristää Isän kirjan elikkä Raamatun tekstin, nii eekös atventistit ou velevollissija korjoommaa tehyt virheet tuon etesmenneen immeisen puolesta, niinku ylleesä tehhään.

        Ku ee se Elleni sentää mikkää pyhä lehmä liene ollu, vua aevan tavallinen vajavaenen kuolevaenen, niinku muutki lähimmäesesä. Ja vaekka Elleni on atventisteissa nostettu jalustalle, niinku opeliski häne hauvalla sitä kuvastannoo, nii ee Ellenijä niinku ee muitakkaa kuolleita muissa uskonyhtijöessä ou nostettu mihinkää.

        Uskova_1 kylläkin kritisoi adventismia, eli oppia. Ei siinä kuolleita ihmisiä kritisoida, vaikka Alex-kasi vaihteeksi uudella nimimerkillä yrittää viedä keskustelua heti alkuunsa väärälle raiteelle.

        Katsokaapa, kuinka uusi Alex käyttää samaa kieltä ja samoja merkkejä kirjoituksissaan - ihan - kuin - ennenkin. Vain nimimerkki vaihtuu. Yrittääkö hän kenties luulotella muille, että on muitakin ei-adventisteja, jotka nuoleskelevat anventisteja kuin hän. Luo uusia ei-adventistipersoonia palstalle.

        Miksiköhän häntä hävettää adventismi niin kovasti, että ei enää kehtaa käyttää omaa nimimerkiään kuin kehuskellessaan annun yms kirjoituksia.


      • uskova kirjoitti:

        Jos minä puhun 'kenestä ihmisestä vain' 2362 kertaa ja joka kerta parjaan häntä - olen sairas - sillä ei sellaista ihmistä ole syntynytkään jota voisi kuoltuaan parjata kuin vierasta sikaa.

        Sinä olet todellinen kiihko lahkolainen - et tajua että ei ole tarvis puhua ihmisistä vaan asioista..

        Sitäpaitsi ovat kirjoituksesi lähes aina vääristeleviä.. ei vain Ellenistä vaan ihmisistä ja heidän uskostaan - pöykeilet uskollasi - mutta mitkä ovat uskosi hedelmät??? 2362 parjaavaa kirjoitusta kuolleesta ihmisestä.

        Etkä edes tajua että se on väärin tehdä sellaista.

        Alapa perustella, mikä kohta oli valhetta ja millä perusteella


      • uskova
        Bushmanni kirjoitti:

        Uskova_1 kylläkin kritisoi adventismia, eli oppia. Ei siinä kuolleita ihmisiä kritisoida, vaikka Alex-kasi vaihteeksi uudella nimimerkillä yrittää viedä keskustelua heti alkuunsa väärälle raiteelle.

        Katsokaapa, kuinka uusi Alex käyttää samaa kieltä ja samoja merkkejä kirjoituksissaan - ihan - kuin - ennenkin. Vain nimimerkki vaihtuu. Yrittääkö hän kenties luulotella muille, että on muitakin ei-adventisteja, jotka nuoleskelevat anventisteja kuin hän. Luo uusia ei-adventistipersoonia palstalle.

        Miksiköhän häntä hävettää adventismi niin kovasti, että ei enää kehtaa käyttää omaa nimimerkiään kuin kehuskellessaan annun yms kirjoituksia.

        sen enempää perää kuin uskova_1:den. Vai - on täällä - kiellettyä-käyttää-samoja-merkkejä kuin Alex.
        Ellen oli ihminen eikä oppi, vain tiedoksi.


      • eikös juu
        uskova kirjoitti:

        Jos minä puhun 'kenestä ihmisestä vain' 2362 kertaa ja joka kerta parjaan häntä - olen sairas - sillä ei sellaista ihmistä ole syntynytkään jota voisi kuoltuaan parjata kuin vierasta sikaa.

        Sinä olet todellinen kiihko lahkolainen - et tajua että ei ole tarvis puhua ihmisistä vaan asioista..

        Sitäpaitsi ovat kirjoituksesi lähes aina vääristeleviä.. ei vain Ellenistä vaan ihmisistä ja heidän uskostaan - pöykeilet uskollasi - mutta mitkä ovat uskosi hedelmät??? 2362 parjaavaa kirjoitusta kuolleesta ihmisestä.

        Etkä edes tajua että se on väärin tehdä sellaista.

        Kristityn ei tarvitse uskoa adventismiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1353
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe