Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voittajat Kristuksessa

Sielujen Sato

Jeesus välittää tämän viestin Johanneksen Ilmestyksessä juuri sinulle joka olet uskova ja Herran kaidan tien kulkija ja elämäsi ja sydämesi on oikeassa suhteessa Herraan Jeesukseen Kristukseen.

Johanneksen Ilmestys

2:7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.

2:11 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sitä, joka voittaa, ei toinen kuolema vahingoita.

2:17 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.

2:26 Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,

2:27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niin kuin saviastiat heidät särjetään – niin kuin minäkin sen vallan Isältäni sain

2:28 ja minä annan hänelle kointähden.

3:5 Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.

3:11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.

3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

5:9 ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista

5:10 ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä.

3:19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.

Jotta siis olisit voittaja Jeesuksessa Kristuksessa. Niin nämä 4 asiaa tulee olla kunnossa, tarkkaa siis mitä luet.

1) Usko Jeesukseen, Jeesuksen ottaminen elämäsi Herraksi, syntisyyden tunnustus
2) Pyrkimys pyhitykseen, sydämen asenne syntiä kohtaan ratkaisee, mutta synnille täytyy kuolla joka päivä, kilvoitella, jos antaa synnin viedä ja hallita elämäänsä on jo myynyt sielunsa saatanalle, ei voi olla osallinen riivaajien pöytään ja Herran pöytään yhtä aikaa, on valittava.
3) Anteeksianto jokaiselle sinua kohtaan rikkoneelle, olipa teko miten paha tai törkeä sinällään, arvet ja haavat voivat jäädä mutta anteeksi on annettava
4) Herran viinitarhassa täytyy pistää leiviskät käyttöön, kaikki varmaan muistavat miten laiskalle palvelijalle kävi kun hän joutui Herransa eteen: huonosti!

Kun nämä asiat on kunnossa Taivaan Portit avautuvat kun sielusi siirtyy tästä todellisuudesta ikuisuuteen.

Siunausta päivääsi
Eräs kaidan tien kulkija Jeesuksessa Kristuksessa

1

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MurMurMurGur

      Selkeästi kerran puhut jostan tämän hetken sodasta jossain päin maailman. Näin minä ainakin nuo raamatuläpät tulkitsen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe