Kuka on AITO Siskoni on noita fani?
Charmed
10
373
Vastaukset
- Tiuku
Määrittele AITO Siskoni on noita fani?!
- ...
haist.pask.ku et mitää tajuu...
- JulianMcDonalds
Aito fani tietää, että Chris on Piperin poika ja Cole katosi sarjasta jo aikoja sitten.
- Paige-92, one of charmed
minä olen aito! ;)
ja paige on paras. hei kaikki muutkin AIDOT fanit, meilailkaa mulle, nii voitais aloittaa sellainen "kerho". mut huom! mä oon sit Paige. sun pitäis mielelläänn olla 0-1000 vuotias!- Ikuinen Charmed Fani
kerro sähkikses niin voin mailata sulle! :)
mä oon sitten Piper. - piper
oisit laittanu sähköposti osoittees nii sulle vois meilata
joten voisitko lähettää sen - Ikuinen Charmed Fani
Ikuinen Charmed Fani kirjoitti:
mä oon sitten Piper.täs mun maili!! XD
- Ikuinen Charmed Fani
täs mun maili!! XD
lähetin vahingossa viestin ennenkun kirjotin siihen mun mailin. [email protected]
- paige
mä oon sitten Piper.mun sähköposti on edelleenkin: [email protected]
- Ikuinen Charmed Fani
sillä tiedättekö miks Cris tuli tulevaisuudesta?
no se tuli pelastamaan pikkuveljensä Wyattin, koska siit tulee isona paha ja et Prue palaa ehkä sarjaan, mutta lähteenä. sit et Phoebe saa uuden voiman, et se pystyy mennä näkyynsä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976