... ja tulkaa jo järkiinne ja TUTKIKAA asiaa miten sen laita TODELLISUUDESSA ON ja lopettakaa nuo typerät epäraamatulliset kiistanne!!!
Sillä, USKOKAA jo että sinä terence ja mathetes ja ym. (riita)kumppanit te tulkitsette katolisen piispainkokouksen tuotetta VÄÄRENNÖSTÄ, se ei ole Vapahtajan sanaa! Miksi teillä ei ole HALUA TOTUUTEEN?!! Kääntykää tuollaisesta pois ja tutkikaa miten asia todellisuudessa on!! Sillä ensinnäkin; vauvavalelu on epäraamatullinen, sitä ei Raamattu tunne! Samoin Matt.28:19 on väärennös, sillä tuo kolmeen arvoasemaan kaste ei ole Vapahtajan sanaa, sillä; TODISTEET PUHUVAT Kristus/Messiaan Nimeen KASTAMISEN PUOLESTA selvin numeroin; katso ja tunnusta tämä asia: Apt.2:38; 4:12; 8:16; 10:48; 19:5; Gal.3:27 jne.. miksi siis yhä tuot(te) tuota Matt.28:19 väärennöstä muka Vapahtajan sanana, Vapahtaja ei ole noin sitä asiaa sanonut!
-- Eli Apostolisentavan mukaan uskova on aina upotuskastettu Vapahtajan Nimeen! -- Asialle/opille pitää siis olla kahden tai kolmen Raamatunkohdan vahvistus, että se olisi PÄTEVÄ. Sellaista vahvistusta ei löydy ko. Matt.28:19 –asialle!
Eli, Matt. 28:19 kohta (kolmeen arvoasemaan) ei ole totuus, se on v.325 jälkeisen piispainkokouksen tekemä Väärennös!
KATSOKAA lisää: Matt.28:19 jakeen sanojen ongelmallisuus ja Apt.2:38 OIKEUDELLISUUS;
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=22
”Luterilainen kansankirkko .... (SALLII) sallii jäsentensä mennä [ Uskonmukaiselle (Apt.2:38) upotuskasteelle] ... kasteelle. Esimerkiksi helluntailaisia on kansankirkon jäseninä.” Sanoo Markku Särelän kirjassaan.
HYVÄ NÄIN, Nyt sitten kiireesti KASTEELLE, jokainen joka ei ole vielä kastettu uskonmukaisella (Apt.2:38) upotuskasteella ja saamaan PYHÄN HENGEN LAHJA!
--- Johanneksen (Apt.2:38; Matt.21:25) kaste oli Taivaasta - Jumalalta, niin kuin Sapattikin, kun taas vauvavalelu ja kolmeen arvoasemaan kastaminen ja sunnuntaisapatti on ihmisestä - paavilta/katoliselta kirkolta, kumpaa sinä tottelet? - Sillä se on RATKAISEVAA pelastuksen kannalta!!
TOTUUDESSA VAIN ON JUMALAN VOIMAA!
AINOANA, joka kastaa uskonmukaisesti (ei kolmeen arvoasemaan) Suomessa itseni lisäksi löytynee adventtiseurakunnasta sopimuksen mukaan! Katso lähin seurakunta:
http://www.adventtikirkko.fi/seurakunnat/
Sillä, tahallinen USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN HYLKÄÄMINEN johtaa HENGELLISEEN SOKEUTEEN ja UUDISTAMATTOMUUTEEN, ja siten PYHITYKSEN ja PELASTUKSEN MENETTÄMISEEN!!!
”Sillä niillä, jotka elävät (kastamattomina) lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka (ovat uskonmukaisesti kastetut) ELÄVÄT Hengen mukaan, on HENGEN MIELI. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta HENGEN MIELI on elämä ja rauha;” (Room. 8:5,6)
"... niin että me (NYT) palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa. "(Room.7:6) ”Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan PYHITYKSEEN.” VANHURSKAUTEEN!
*
Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa י ה וֹ שׁ ﬠ
JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
eepu
*
Jk.:
Lue Mark.16:15,16; Apt.2:38 ja perään Room.6.Luku!
Eräs Vapahtajan keskustelu olisi voinut kuulua näin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8322163
*
♥ MARANATA! ♥
Matt.28:19 VÄÄRENNÖS ei muutu oikeaksi, pankaa se jo pois!
21
252
Vastaukset
- eepu*
Ja "Tulkaa, rakentakaamme uudestaan Jerusalemin muuri, ettemme enää olisi häväistyksen alaiset."
Sillä ”.. kaikki (te)he (olette)ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.” (Ps.53:4)
Sillä; Kaikki te olette pois poikenneet Totuudesta, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään?!
Täällä kirjoittelevat luulottelevat olevan itse mielestään oikeassa, mutta kuitenkin ovat; kääntymättömiä ja itsepäisiä omassa harhaopissaan!
Eikö teistä siis kukaan ole valmis tekemään Todellista parannusta/kääntymystä harhaopeista? Teillä on ne omat kerran opitut kuviot, ettekä ole niistä luopumassa, eikö löydy nöyryyttä keneltäkään parannukseen ja yhteistyöhön Totuuden kanssa – millaisia te siis olette?
Ettekö ole LIHALLISIA/KÄÄNTYMÄTTÖMIÄ:
”Niinpä, veljet, minun ei käynyt puhuminen teille niinkuin hengellisille, vaan niinkuin LIHALLISILLE, niinkuin pienille lapsille Kristuksessa. Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä; olettehan vielä LIHALLISIA. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole LIHALLISIA ja vaella ihmisten tavoin?” (1.Kor.3.Luku)
-- Kuka teistä etsii Todellisuudessa Totuutta, siis Kuka teistä Todellisuudessa ja nöyryydessä ETSII TOTUUTTA Kristuksessa? Valitettavasti minä en sitä huomaa teistä kenestäkään…
Olisi niin ihanaa jos ja kun joku täälläkin kääntyisi Totuuteen ja näin Pelastukseen!
KATSOKAA lisää: Matt.28:19 jakeen sanojen ongelmallisuus ja Apt.2:38 OIKEUDELLISUUS;
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=22
”Luterilainen kansankirkko .... (SALLII) sallii jäsentensä mennä [ Uskonmukaiselle (Apt.2:38) upotuskasteelle] ... kasteelle. Esimerkiksi helluntailaisia on kansankirkon jäseninä.” Sanoo Markku Särelän kirjassaan.
HYVÄ NÄIN, Nyt sitten kiireesti KASTEELLE, jokainen joka ei ole vielä kastettu uskonmukaisella (Apt.2:38) upotuskasteella ja saamaan PYHÄN HENGEN LAHJA!
--- Johanneksen (Apt.2:38; Matt.21:25) kaste oli Taivaasta - Jumalalta, niin kuin Sapattikin, kun taas vauvavalelu ja kolmeen arvoasemaan kastaminen ja sunnuntaisapatti on ihmisestä - paavilta/katoliselta kirkolta, kumpaa sinä tottelet? - Sillä se on RATKAISEVAA pelastuksen kannalta!!
TOTUUDESSA VAIN ON JUMALAN VOIMAA!
AINOANA, joka kastaa uskonmukaisesti (ei kolmeen arvoasemaan) Suomessa itseni lisäksi löytynee adventtiseurakunnasta sopimuksen mukaan! Katso lähin seurakunta:
http://www.adventtikirkko.fi/seurakunnat/
Sillä, tahallinen USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN HYLKÄÄMINEN johtaa HENGELLISEEN SOKEUTEEN ja UUDISTAMATTOMUUTEEN, ja siten PYHITYKSEN ja PELASTUKSEN MENETTÄMISEEN!!!
”Sillä niillä, jotka elävät (kastamattomina) lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka (ovat uskonmukaisesti kastetut) ELÄVÄT Hengen mukaan, on HENGEN MIELI. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta HENGEN MIELI on elämä ja rauha;” (Room. 8:5,6)
"... niin että me (NYT) palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa. "(Room.7:6) ”Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan PYHITYKSEEN.” VANHURSKAUTEEN!
*
minulle niin Rakkaassa
eepu
*
Jk.:
Psalmit sanoo:
”Tulkaa, lapset, kuulkaa minua: Herran pelkoon minä teidät opetan. Tulkaa, katsokaa Herran töitä, hänen, joka tekee hämmästyttäviä tekoja maan päällä: Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan. Tulkaa, kuulkaa, niin minä kerron teille, kaikki te Jumalaa pelkääväiset, mitä hän on minun sielulleni tehnyt.
Tulkaa, kohottakaamme ILOHUUTO Herralle, RIEMUHUUTO pelastuksemme kalliolle.
Tulkaa, kumartukaamme ja polvistukaamme, polvillemme langetkaamme Herran, meidän Luojamme, eteen. Antakaa Herralle hänen nimensä kunnia, tuokaa lahjoja, tulkaa hänen esikartanoihinsa. Palvelkaa Herraa ILOLLA, tulkaa hänen kasvojensa eteen RIEMULLA."
*
*
♥ MARANATA! ♥- Olet lahkolainen
Revit Raamattua, revit seurakuntaa. Ilmestyskirjan lopussa varoitetaan ottamasta Raamatusta mitään pois. Miksi tahdot repiä lähetyskäskyn sieltä irti?
- eepu*
Olet lahkolainen kirjoitti:
Revit Raamattua, revit seurakuntaa. Ilmestyskirjan lopussa varoitetaan ottamasta Raamatusta mitään pois. Miksi tahdot repiä lähetyskäskyn sieltä irti?
Oletko lukutaidoton, vai miksi kyselet, Lue mitä ole asiasta kirjoittanut - niin ymmärrät, jos tahdot!
Tulkaa järkiinne ja jätkää nuo epäraamatulliset harhaoppinne pois, Jumala sanoo: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa."
Malakia:
3:7 "isienne päivistä asti te olette poikenneet minun käskyistäni ettekä noudata niitä. Kääntykää minun tyköni, niin minä käännyn teidän tykönne, sanoo Herra Sebaot. Mutta te sanotte: "Missä asiassa meidän on käännyttävä?"
*
minulle niin Rakkaassa
eepu
*
Jk.:
Tulkaa, kumartukaamme ja polvistukaamme, polvillemme langetkaamme Herran, meidän Luojamme, eteen. Antakaa Herralle hänen nimensä kunnia, tuokaa lahjoja, tulkaa hänen esikartanoihinsa. Palvelkaa Herraa ILOLLA, tulkaa hänen kasvojensa eteen RIEMULLA."
*
*
♥ MARANATA! ♥ - terence.hill
eepu* kirjoitti:
Oletko lukutaidoton, vai miksi kyselet, Lue mitä ole asiasta kirjoittanut - niin ymmärrät, jos tahdot!
Tulkaa järkiinne ja jätkää nuo epäraamatulliset harhaoppinne pois, Jumala sanoo: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa."
Malakia:
3:7 "isienne päivistä asti te olette poikenneet minun käskyistäni ettekä noudata niitä. Kääntykää minun tyköni, niin minä käännyn teidän tykönne, sanoo Herra Sebaot. Mutta te sanotte: "Missä asiassa meidän on käännyttävä?"
*
minulle niin Rakkaassa
eepu
*
Jk.:
*
*
♥ MARANATA! ♥Kukaan ei välitä lukea, mitä sinä olet mielipiteinäsi kirjoittanut. Ei Raamattu sano meille, että eepu* on totuus, tai että tulee 2000 vuoden päästä eepu*, joka kertoo teille kaiken, ja mitkä sanat Raamatussa ovat aitoa Jumalan sanaa ja mitkä väärennöksiä.
- eepu*
terence.hill kirjoitti:
Kukaan ei välitä lukea, mitä sinä olet mielipiteinäsi kirjoittanut. Ei Raamattu sano meille, että eepu* on totuus, tai että tulee 2000 vuoden päästä eepu*, joka kertoo teille kaiken, ja mitkä sanat Raamatussa ovat aitoa Jumalan sanaa ja mitkä väärennöksiä.
Sillä, kokoajan minä opin/omaksun uutta kirkastunutta asiaa/oppia Jumalalta ja siitä kirjoitan! Eli, toisin kuin sinulla on minulla tämä sananlasku käynyt toteen Jumalan Pyhän Hengen avulla: "Mutta vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka." Sananlaskut: 4:18
*
♥ MARANATA! ♥ - katollinen mafia
eepu* kirjoitti:
Sillä, kokoajan minä opin/omaksun uutta kirkastunutta asiaa/oppia Jumalalta ja siitä kirjoitan! Eli, toisin kuin sinulla on minulla tämä sananlasku käynyt toteen Jumalan Pyhän Hengen avulla: "Mutta vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka." Sananlaskut: 4:18
*
♥ MARANATA! ♥Vai uutta kirjoitat! :-) Kopioviestejähän nuo ovat. No, ilmoitetaanpas ylläpidolle!
- eepu*
katollinen mafia kirjoitti:
Vai uutta kirjoitat! :-) Kopioviestejähän nuo ovat. No, ilmoitetaanpas ylläpidolle!
Nythän oli kysymys miten rehellisen/nöyrän ihmisen kohdalla tieto ja oppimme asiasta muuttuu; mutta sinä olet vielä (tahallasi) vauvavaleluharhaopissa, me monet olemme siitä jo kauan sitten pois päässeet, mutta sinä edelleen pysyt omassa jämähtäneessä kuviossasi ja jossa ei edistystä tapahdu, siitähän tässä oli kysymys!
Mutta, toisin kuin sinulla on minulla tämä sananlasku käynyt toteen Jumalan Pyhän Hengen avulla; "Mutta vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka." Sananlaskut: 4:18
Eli; minä olen kokoajan avoin ja näin opin/omaksun uutta kirkastunutta asiaa/oppia, ja siitä tahdon muillekin kirjoittaa!
Apostolien teot sanoo sinulle/teille kääntymättömille:
"Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois," ja ” "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta." "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan." (Apt.3:19;2:40,38)
*
*
♥ MARANATA! ♥ - katollinen mafia
eepu* kirjoitti:
Nythän oli kysymys miten rehellisen/nöyrän ihmisen kohdalla tieto ja oppimme asiasta muuttuu; mutta sinä olet vielä (tahallasi) vauvavaleluharhaopissa, me monet olemme siitä jo kauan sitten pois päässeet, mutta sinä edelleen pysyt omassa jämähtäneessä kuviossasi ja jossa ei edistystä tapahdu, siitähän tässä oli kysymys!
Mutta, toisin kuin sinulla on minulla tämä sananlasku käynyt toteen Jumalan Pyhän Hengen avulla; "Mutta vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka." Sananlaskut: 4:18
Eli; minä olen kokoajan avoin ja näin opin/omaksun uutta kirkastunutta asiaa/oppia, ja siitä tahdon muillekin kirjoittaa!
Apostolien teot sanoo sinulle/teille kääntymättömille:
"Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois," ja ” "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta." "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan." (Apt.3:19;2:40,38)
*
*
♥ MARANATA! ♥Voin sitten kerralla poistattaa niitä ison määrän!
- terencelle ja kumppaneille
katollinen mafia kirjoitti:
Voin sitten kerralla poistattaa niitä ison määrän!
Olitko mukana kun Turun tuomiokirkossa oli katollinen porukka sisällä ja neitsyt Mariaa rukoilivat kanssasi?
No tässäpä on sinne linkki:
http://areena.yle.fi/video/402645
Uskovaisia ovat polttaneet/tappaneet, mm. uskonpuhdistaja Jan Husin polttivat roviolla, samoin olisi käynyt Martti Lutherillekin jos olisivat kiinni saaneet!
.. että tällaisia murhaajia se terencen oppi poikii! :( - terence.hill
terencelle ja kumppaneille kirjoitti:
Olitko mukana kun Turun tuomiokirkossa oli katollinen porukka sisällä ja neitsyt Mariaa rukoilivat kanssasi?
No tässäpä on sinne linkki:
http://areena.yle.fi/video/402645
Uskovaisia ovat polttaneet/tappaneet, mm. uskonpuhdistaja Jan Husin polttivat roviolla, samoin olisi käynyt Martti Lutherillekin jos olisivat kiinni saaneet!
.. että tällaisia murhaajia se terencen oppi poikii! :(Kerropa sinä minulle, että montako siellä Turun tuomiokirkossa tänään tapettiin tai poltettiin.
- terencelle ja kumppaneille
terence.hill kirjoitti:
Kerropa sinä minulle, että montako siellä Turun tuomiokirkossa tänään tapettiin tai poltettiin.
Olette osalliset heidän harhaoppeihin ja hirmutekoihin, ikvisition sun muihin kidutuksiin kauheuksiin, koskapa hyväksytte heidät kattonne alle!
Vai etkö lue Raamattua, sillä siellä sanotaan tämä asia selvästi:
”Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "LÄHTEKÄÄ siitä ULOS, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.” (Ilm.14:7; 18:4) - tunn.luterilainen
terence.hill kirjoitti:
Kerropa sinä minulle, että montako siellä Turun tuomiokirkossa tänään tapettiin tai poltettiin.
Olen vakuuttunut siitä, että eepun tekstien kautta puhuu itse saatana.
Mitään muuta ei ole kuin vilppiä ja vihaa sen tyypin sanomissa.
Kannattaa rollata ohi. - eepu*
tunn.luterilainen kirjoitti:
Kannattaa rollata ohi.En ihmettele ollenkaan sinun ilmaustasi, sillä sanoihan sinunlaisesi samaa meidän Herrallemmekin:
Matteuksen evankeliumi:
10:25 Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!
12:24 Mutta kun fariseukset sen kuulivat, sanoivat he: "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla."
12:27 Ja jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia, kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos? Niinpä he tulevat olemaan teidän tuomarinne.
Markuksen evankeliumi:
3:22 Ja kirjanoppineet, jotka olivat tulleet Jerusalemista, sanoivat: "Hänessä on Beelsebul", ja: "Riivaajien päämiehen voimalla hän ajaa ulos riivaajia."
Luukkaan evankeliumi:
11:15 Mutta muutamat heistä sanoivat: "Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla hän ajaa ulos riivaajia."
11:18 Jos nyt saatanakin on riitautunut itsensä kanssa, kuinka hänen valtakuntansa pysyy pystyssä? Tehän sanotte minun Beelsebulin voimalla ajavan ulos riivaajia.
11:19 Mutta jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia, kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos? Sentähden he tulevat olemaan teidän tuomarinne. - terence.hill
tunn.luterilainen kirjoitti:
Kannattaa rollata ohi.että niiden lukeminen on ajanhukkaa. Kun on lukenut yhden, on lukenut kaikki. Sisältö on sama. Usein suurimmaksi osaksi eepun aiemmista viesteistä suoraan copy-pastella otettua tekstiä.
Hän viettelee myös ahkerasti viivaamaan Raamatusta yli kaikki "väärennetyt kohdat". (Lue: kohdat, jotka eivät sovi eepun vääriin oppeihin.) Hän kääntää brefokset ja paidionit keski-ikäisiksi nöyriksi partasuu-uroiksi valehdellen härskisti, ettei jäisi kiinni siitä, että estää tuomasta pieniä lapsia Vapahtajan luo. Kun näitä seikkoja tarkkaan punnitsee, niin saatatpa olla oikeassa, että kuka se eepun teksteissä puhuu... Kaveri on aika samaa tasoa tuon noitaroviokirjoittelijan kanssa, ellei peräti SAMA HENKILÖ. - eepu*
terence.hill kirjoitti:
että niiden lukeminen on ajanhukkaa. Kun on lukenut yhden, on lukenut kaikki. Sisältö on sama. Usein suurimmaksi osaksi eepun aiemmista viesteistä suoraan copy-pastella otettua tekstiä.
Hän viettelee myös ahkerasti viivaamaan Raamatusta yli kaikki "väärennetyt kohdat". (Lue: kohdat, jotka eivät sovi eepun vääriin oppeihin.) Hän kääntää brefokset ja paidionit keski-ikäisiksi nöyriksi partasuu-uroiksi valehdellen härskisti, ettei jäisi kiinni siitä, että estää tuomasta pieniä lapsia Vapahtajan luo. Kun näitä seikkoja tarkkaan punnitsee, niin saatatpa olla oikeassa, että kuka se eepun teksteissä puhuu... Kaveri on aika samaa tasoa tuon noitaroviokirjoittelijan kanssa, ellei peräti SAMA HENKILÖ.Kehotan muidenkin pitämään TOTUUDESTA kiinni ja ”VARASTOSSA aina valmiina RAAMATULLISIA VASTAUKSIA” (joiden kärkeä hiotaan aina tarpeen tullen terävämpään muotoon) ja "ampumaan" maaliin/vastaamaan sinun ja kumppaneittesi, teidän mitään oppimattomiin samoihin kysymysviesteihin, hyviksi koettujen/muokattujen vastausten muodossa, kuten esimerkiksi; ”Vauvavalelua Raamattu ei tunne, se on katolisen kirkon HARHAOPPI”! .. ja näin poispäin...!
Mutta sinä kiero katolisenmafian terence alat valittamaan, että sinulle vastaillaan samalla tavalla kuin ennenkin, mutta et itse huomaa kysyväsi samaa asiaa tuhanteen eri kertaan samalla tavalla/sanoilla?! - terence.hill
eepu* kirjoitti:
Kehotan muidenkin pitämään TOTUUDESTA kiinni ja ”VARASTOSSA aina valmiina RAAMATULLISIA VASTAUKSIA” (joiden kärkeä hiotaan aina tarpeen tullen terävämpään muotoon) ja "ampumaan" maaliin/vastaamaan sinun ja kumppaneittesi, teidän mitään oppimattomiin samoihin kysymysviesteihin, hyviksi koettujen/muokattujen vastausten muodossa, kuten esimerkiksi; ”Vauvavalelua Raamattu ei tunne, se on katolisen kirkon HARHAOPPI”! .. ja näin poispäin...!
Mutta sinä kiero katolisenmafian terence alat valittamaan, että sinulle vastaillaan samalla tavalla kuin ennenkin, mutta et itse huomaa kysyväsi samaa asiaa tuhanteen eri kertaan samalla tavalla/sanoilla?!Sitten voimme aloittaa uuden ketjun, jossa "KESKUSTELEMME" kasteesta. Sinä copy-pastaat ensin oman litaniasi, minä siihen vastaukseksi omani, sitten sinä taas toistamiseen omasi, minä uudelleen omani jne. jne.
Sehän tämän palstan tarkoitus tietenkin on. - ei ole armahdettu ihminen
terence.hill kirjoitti:
että niiden lukeminen on ajanhukkaa. Kun on lukenut yhden, on lukenut kaikki. Sisältö on sama. Usein suurimmaksi osaksi eepun aiemmista viesteistä suoraan copy-pastella otettua tekstiä.
Hän viettelee myös ahkerasti viivaamaan Raamatusta yli kaikki "väärennetyt kohdat". (Lue: kohdat, jotka eivät sovi eepun vääriin oppeihin.) Hän kääntää brefokset ja paidionit keski-ikäisiksi nöyriksi partasuu-uroiksi valehdellen härskisti, ettei jäisi kiinni siitä, että estää tuomasta pieniä lapsia Vapahtajan luo. Kun näitä seikkoja tarkkaan punnitsee, niin saatatpa olla oikeassa, että kuka se eepun teksteissä puhuu... Kaveri on aika samaa tasoa tuon noitaroviokirjoittelijan kanssa, ellei peräti SAMA HENKILÖ.Hedelmistään hänet tunnetaan.
Vilpillisyys, ylpeys ja vihamielisyys eivät ole Pyhän Hengen hedelmiä.
Vastustaja puhuu eepun kautta. - eepu*
ei ole armahdettu ihminen kirjoitti:
Hedelmistään hänet tunnetaan.
Vilpillisyys, ylpeys ja vihamielisyys eivät ole Pyhän Hengen hedelmiä.
Vastustaja puhuu eepun kautta.Sehän se tässä meitä monia mietityttää, että kenen porukkaa he ovat, jotka noin väittävät minua vastaan, mutta eivät kuitenkaan voi Raamatulla perustella väitteitään?!
No minäpä kerron, että eivät he ainakaan ole Jumalasta!
- eepu*
Katso :
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/"Matt.28:19" tid:2366 sort_name:"eepu*"?term_keywords=&sort=crea...
*
--- Johanneksen (Apt.2:38; Matt.21:25) kaste oli Taivaasta - Jumalalta, niin kuin Sapattikin, kun taas vauvavalelu ja kastaminen kolmeen arvoasemaan ja sunnuntaisapatti ne ovat ihmisestä - paavilta/katoliselta kirkolta - Ei Jumalasta, ketä/kumpaa sinä tottelet – tahdotko pelastua?
Sillä; ”Joka erheensä tunnustaa ja hylkää sen saa Armon”! – Mieti siis, Kumpi siis on sinulle/teille tärkeämpää puolustaa harhaoppianne vai iankaikkinen pelastus Kristuksessa/Jumalassa?
*
♥ MARANATA! ♥ - eepu*
RAAMATTU tuntee vain tämän YHDEN Oikean Kasteen; JOHANNEKSEN USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN (Yhteen Nimeen) VAPAHTAJAN NIMEEN!!!
"Kun Nikean kirkolliskokous vuonna 325 poisti VAPAHTAJAN NIMEN (so. JAH SHUA MESSIAS) Uuden Testamentin "lähetyskäskystä" (Matt.28:19) ja laittoi sen tilalle kolme arvo-asemaa (Isä, Poika, Pyhä Henki), --- tekivät he silloin maailmankaikkeuden suurimman rikoksen!"
TOISEKSI; kun Raamatussa mainitaan Pyhällä Hengellä kastamisesta, niin ei koskaan sanota, että teidät kastetaan Pyhän Hengen nimeen, --- vaan teidät kastetaan Pyhällä Hengellä uskonkautta, ja tämän Pyhän Hengen lahjan Jumala antaa YLHÄÄLTÄ. ( ks.Apt.1:5; 11:16,17; Matt 3:11; Mark 1:8.)
Eräässä vanhassa brasilialaisessa Raamatussa on selitys: "Kirjoitusten mukaan alkuseurakunnassa kastettiin vain --Vapahtajan (JAH SHUAN MESSIAAN) Nimeen,
mutta me, roomalaiskatolinen kirkko, muutimme tämän Nikean kirkolliskokouksessa v. 325. Siitä päivästä alkaen olemme käyttäneet kastekaavaa Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ".
*
Siis, Objektiivisesti luettuna RAAMATTU tuntee vain tämän YHDEN Oikean Kasteen; JOHANNEKSEN USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN (Yhteen Nimeen) VAPAHTAJAN NIMEEN!!! Katso; Apt.2:38; 4:12; 8:35,36,37,38! Muu on väärennöstä!!
-- RAAMATUN ILMOITTAMA USKON MUKAINEN UPOTUSKASTA tulee suorittaa siis VAPAHTAJAMME ja HERRAMME (yhteen) NIMEEN, [ joka on JAHSHUA MESSIAS (ei siis kolmeen arvoasemaan)], sillä KRISTUS KUOLI PUOLESTAMME, ei Isä Jumala/Pyhä Henki!!!
*
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa
eepu
*
Jk.:
ANNA PELASTAA ja KASTAA ITSESI Vapahtajan Nimeen joka on JAHSHUA MESSIAS (ei kolmeen arvoasemaan), katso lisäksi: *Joh.3:16; Mark.16:16; Room. 6.Luku*, sillä vain tämä Tie, On se kertakaikkinen, se Oikea IANKAIKKINEN ELÄMÄNTIE, astu ja kastu siihen! ... aloita uusi ja voimallinen Elämä yhdessä Vapahtajamme kanssa! :)
Sillä; ”..jos joku on KRISTUKSESSA, niin hän on UUSI LUOMUS; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, UUSI on sijaan tullut.”
-- Uskonmukaisesti upotuskastetuilla; ”… meillä on KRISTUKSEN MIELI/HENKI.” ”Sellaista vastaan ei ole LAKI.”! (2.Kor.5:17; 1.Kor.2:16; Gal.5:23)
*
♥ MARANATA! ♥ - eepu*
Jumala /Kristus ei ole poistattanut Sapattia paikaltaan, sen on tehnyt katolinen kirkko!
Katso: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8409225/39939512
.. ja tämä sana "KIRKKO", sekin on paavin/katolisenkirkon hapatusta/salaisuutta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI, ja näin viittaa itseensä, jolla on ns. ”ylin valta yli kirkkojen”. Raamattu sanoo siitä: ”se pyrkii muuttamaan ajat ja lain,” ”Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan MERKIN oikeaan käteensä tai otsaansa,”! (Dan.7:25; Ilm.13:16) Jumala sanoo sellaisesta opista/kirkosta:
"Lähtekää siitä ULOS, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa, sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa."
UUDISTUKAA/PUHDISTUKAA kaikesta laittomuudesta, kaikesta katolisenkirkon hapatuksesta!
Sillä; Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA yhteisö! -- Jätä siis kirkko!
Ja se Oikea Sapatti/Lepopäivä on pe. illasta klo 18.00 - la. iltaan klo 18.00!
[ SAPATTI alkaa päivämäärärajalta (180° pituuspiiriltä) perjantaina auringon laskiessa normaaliaikaan klo 18.00!]
Jumala sanoo Sapatistaan: ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät.
" .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)!
"Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät (sydämessään) JUMALAN KÄSKYT ja USKON VAPAHTAJAAN." (Ks. Ilm.14.Luku)
*
--- Johanneksen (Apt.2:38; Matt.21:25) kaste oli Taivaasta - Jumalalta, niin kuin Sapattikin, kun taas vauvavalelu ja kastaminen kolmeen arvoasemaan ja sunnuntaisapatti ne ovat ihmisestä - paavilta/katoliselta kirkolta - Ei Jumalasta, ketä/kumpaa sinä tottelet – tahdotko pelastua? Sillä vain se ”Joka erheensä tunnustaa ja hylkää sen saa Armon”! – Mieti siis, kumpi siis on sinulle/teille TÄRKEÄMPÄÄ puolustaa harhaoppianne vai iankaikkinen pelastus Kristuksessa/Jumalassa?
*
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa
eepu
*
Jk.: KASTEENSANOMA USKOVALLE; "ETTÄ LAIN VANHURSKAUS TÄYTETTÄISIIN MEISSÄ"! Katso: http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=11
Mikä mieli sinulla on?
"... niin että me (NYT) palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa. "
*
Suomen Ekklesia Sapattiadventtiseurakunta
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2
♥ MARANATA! ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337977- 434563
- 324383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893579- 132763
- 312636
- 332389
- 442343
- 1642033
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise561733