Eniro on myynyt e-mail-osoitteeni

Teotwawki

nettimarkkinoinnille. Nämä eivät ole poimineet osoitettani profiilistani, koska eräässäkin viestissä mainittiin etunimeni, vaikka se ei ilmene varsinaisesta osoitteesta. Tällaiseen en ole antanu lupaa!

9

166

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedät että osoite on saatu Enirolta?

• sillä vain Eniro tietää oikean nimeni. En käytä suomi24 postia muuhun kuin eräiden palstalaisten kanssa käymääni postinvaihtoon ja suomi24 osoitteeni ei sisällä etunimeäni.

• sdgnb
        Teotwawki kirjoitti:

sillä vain Eniro tietää oikean nimeni. En käytä suomi24 postia muuhun kuin eräiden palstalaisten kanssa käymääni postinvaihtoon ja suomi24 osoitteeni ei sisällä etunimeäni.

että olet mennyt antamaan oikean nimesi rekisteröityessäsi kakkosneloseen? Varmaankin pidät profiilissasikin emailosoitettasi oikeassa muodossa @-merkkeineen? Aloittelijamaista.

• sdgnb kirjoitti:

että olet mennyt antamaan oikean nimesi rekisteröityessäsi kakkosneloseen? Varmaankin pidät profiilissasikin emailosoitettasi oikeassa muodossa @-merkkeineen? Aloittelijamaista.

antanut sähköpostiosoitteeseeni oikeaa nimeäni. Sähköpostiosoite on nicnamella, mutta muihin tietoihin laitoin.

• hdf<lsdfhb

Mieti vähän.

• Vähän kummalta kyllä tuntuu. Tuleehan tuota roskapostia, mutta... Hmmm, olisiko joku päässyt hakkeroimaan Eniron tiedostoja? Silloin kyllä pitäisi tulla muillekin roskia..

• tällä palstalla vain kaverini, kuten sinä, tietää kuka olen ja sieltä en usko, että tieto on levinnyt. Paskaako sillä on väliä, sillä enhän minä käytä tätä suomi24 postia juuri mihinkään. Meillähän on omat kanavamme käydä keskusteluja.

• Etkö muista?

Etkös muista, kun viime vuonna joku oli varastanut kymmeniätuhansia käyttäjätunnuksia ja salasanoja sekä Suomi24:stä että IRC-galleriasta? Siitä oli uutisissa, ja netissä kiersi lista, josta pääsi lukemaan niitä hakkeroituja tietoja.

• Etkö muista? kirjoitti:

Etkös muista, kun viime vuonna joku oli varastanut kymmeniätuhansia käyttäjätunnuksia ja salasanoja sekä Suomi24:stä että IRC-galleriasta? Siitä oli uutisissa, ja netissä kiersi lista, josta pääsi lukemaan niitä hakkeroituja tietoja.

mutta kun nämä ovat menneet kaupallisten yritysten postituslistoille, niin se tässä vähän ihmetyttää. En ole ikinä ostanut mitään firmasta, joka työntää sähköpostiini mainoksia pyytämättä. Käytän verkkokauppoja paljonkin etenkin tietotekniikan hankintoihin, mutta en tilaa niitä suomi24 sähköpostini kautta, vaan toisen osoitteen ja joka paikkaan olen laittanut, että en halua mainoksia. Hyvin on pelannut esim. Verkkokauppa.comin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe