sairaus niinkuinmuutkin?

vaippaboy aina

Niin olen 27w mies a kärsin virtsankarkailusta päivinsekä öin. ELi ongelmani on se et vaippoja käytän joka tilanteessa koko ajan koska en hallitse rakkoa ollenkaan olen vaivasta kärsinyt reilun 15-vuotta ja mitään lääketieteellistä apu keinoa ole löytynyt. Ja siittä jos jollekkin kerrot saat vaan katseita ja melkein pilkkaa osaksesi. Olis kiva vaihtaa ajatuksia inmisten kanssa ja ehkä löytää se oikei rakkaus joka ymmärtäis asioista..... :)

2

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippatäti

      Tervehdys! Mie oon sinnuu vanhempi vajaata 10 vuotta, mutta vaipat löytyy täältäkii!!! Mie kärsin ulosteenkarkailusta ja virtsaummesta, eli joudun katetroimaan useita kertoja päivässä - joka on piinaa! Onko katetrointi tuttu homma? Mie oon saanu öitä nukuttua heräämättä, kun lopetan veden & kahvin juomisen illalla hyvissä ajoin ennen nukkumaankäyntiä. Joskushan käytetään katetrointia myös virtsankarkailuun.

      Mulla on ollut katetroinnit eli rakon toimintaa ei ole ollu 3 vuoteen ja ulosteenkarkailu on ollu kohta 2 vuotta. Se johtuu selkäydinkanavan ahtaumasta ja se on leikattu, tuloksettomana.

      Yhtä kaikki, ei siihen minulla kiinnitä kukaan huomiota, haisenko tai katetroinko. Lähipiiri ja kaverit vain muistuttaa sen tarpeesta, kun itse sitä ei enään tunne.

      Mutta nautin kuitenkin elämästä ja harrastan mitä pystyn. Oletko ollut ns. sopeutumisvalmennuskursseilla? Minulle ( työkyvyttömyyseläkeläinen ) ei niitä anneta ja se harmittaa. Lääkärit suhtautuu lähinnä vitsinä koko virtsaumpeen ja ulosteinkontinenssiin.

      Ja muuten allasterapiassakin mulla on ns. inkontinenssiuimahousut uikkarin alla, onko ne tutut? Kuinka vaivasi vaikuttaa harrastuksiisi?

      Yhtäkaikki, toivon että vaikka sopeutumisvalmennuskurssilta / jostain löytyy vertaistukea ja seuraa. Joka tapauksessa et ole yksin vaivasi kanssa.

      Toivotan oikein hyvää syksyä! t. vaippatäti

    • yritän auttaa

      Rakas ystävä, olisiko neuromodulaatiosta sinulle apua? Itse olen jonossa siihen parhaillaan.Auttaa kuulemma inkontinenssiin 70 prosentilla.
      Tiedän kyllä, että asiasta ei voi kertoa.Olen ollut naimisissa nyt 17 vuotta eikä puolisoni tiedä.Kerran löysi isoja tenoja kaapista ja valehtelin voittaneeni ne arpajaisissa.Hyvin on mennyt, kun on kaikilta salannut paitsi terveydenhoitohenkilökunnalta ja sairaalahenkilöstöltä.Ainoa ongelma on, että postinkuljettaja tietää, kun kerran tenat rahtaakin ovelle asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2088
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      155
      1616
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe