sairaus niinkuinmuutkin?

vaippaboy aina

Niin olen 27w mies a kärsin virtsankarkailusta päivinsekä öin. ELi ongelmani on se et vaippoja käytän joka tilanteessa koko ajan koska en hallitse rakkoa ollenkaan olen vaivasta kärsinyt reilun 15-vuotta ja mitään lääketieteellistä apu keinoa ole löytynyt. Ja siittä jos jollekkin kerrot saat vaan katseita ja melkein pilkkaa osaksesi. Olis kiva vaihtaa ajatuksia inmisten kanssa ja ehkä löytää se oikei rakkaus joka ymmärtäis asioista..... :)

2

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippatäti

Tervehdys! Mie oon sinnuu vanhempi vajaata 10 vuotta, mutta vaipat löytyy täältäkii!!! Mie kärsin ulosteenkarkailusta ja virtsaummesta, eli joudun katetroimaan useita kertoja päivässä - joka on piinaa! Onko katetrointi tuttu homma? Mie oon saanu öitä nukuttua heräämättä, kun lopetan veden & kahvin juomisen illalla hyvissä ajoin ennen nukkumaankäyntiä. Joskushan käytetään katetrointia myös virtsankarkailuun.

Mulla on ollut katetroinnit eli rakon toimintaa ei ole ollu 3 vuoteen ja ulosteenkarkailu on ollu kohta 2 vuotta. Se johtuu selkäydinkanavan ahtaumasta ja se on leikattu, tuloksettomana.

Yhtä kaikki, ei siihen minulla kiinnitä kukaan huomiota, haisenko tai katetroinko. Lähipiiri ja kaverit vain muistuttaa sen tarpeesta, kun itse sitä ei enään tunne.

Mutta nautin kuitenkin elämästä ja harrastan mitä pystyn. Oletko ollut ns. sopeutumisvalmennuskursseilla? Minulle ( työkyvyttömyyseläkeläinen ) ei niitä anneta ja se harmittaa. Lääkärit suhtautuu lähinnä vitsinä koko virtsaumpeen ja ulosteinkontinenssiin.

Ja muuten allasterapiassakin mulla on ns. inkontinenssiuimahousut uikkarin alla, onko ne tutut? Kuinka vaivasi vaikuttaa harrastuksiisi?

Yhtäkaikki, toivon että vaikka sopeutumisvalmennuskurssilta / jostain löytyy vertaistukea ja seuraa. Joka tapauksessa et ole yksin vaivasi kanssa.

Toivotan oikein hyvää syksyä! t. vaippatäti

• yritän auttaa

Rakas ystävä, olisiko neuromodulaatiosta sinulle apua? Itse olen jonossa siihen parhaillaan.Auttaa kuulemma inkontinenssiin 70 prosentilla.
      Tiedän kyllä, että asiasta ei voi kertoa.Olen ollut naimisissa nyt 17 vuotta eikä puolisoni tiedä.Kerran löysi isoja tenoja kaapista ja valehtelin voittaneeni ne arpajaisissa.Hyvin on mennyt, kun on kaikilta salannut paitsi terveydenhoitohenkilökunnalta ja sairaalahenkilöstöltä.Ainoa ongelma on, että postinkuljettaja tietää, kun kerran tenat rahtaakin ovelle asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      77
      8852
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2845
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2098
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2021
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      21
      1973
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1881
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1740
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      46
      1566
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1502
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe