Kumpi parempi ?
smarket vai kmarket ?
27
584
Vastaukset
- Pörrääjä
lähempänä. Jos on molempiin sama matka, niin silloin taitaisi S olla ykkönen. Jos joskus oikeen isoon markettiin jossain mielenhäiriössä meen, niin silloin se on Prisma, sillä lähimmän Cittarin kassoilla on aina sikaset jonot ja usein kassalla eri hinta kuin hyllyssä.
...että ässä on onnistunut viime vuosina paremmin palvelussaan. Kyllä mun tärkeimpiin päivittäistavarakaupan kriteereihin kuuluu se että joutuuko kaupassa jonottamaan. Ässässä yleensä ei, koossa miltei aina.
- Pörrääjä
vielä muitakin. Ainaskin Siwa, Sale, Valitatalo, Tarmo lähikauppias ja Lidl. Onkos se Alepa vielä olemassa?
Alepa on olemassa. Tuosta Salesta ja Tarmosta voisi jopa päätellä, missä päin maata vaikutat.
- www.
se on lähin ja halvin
äs äs äs :) Enemmän tulee käytettyä ässää kuin koota :)
- 10+20
parempi valikoima, halvempi. K-kaupat jotenki kliinisiä? en tykkää.
- s =
S-market on mieluisampi ostospaikka. Valoisa, hyvin ilmastoitu. Tuotteet löytyvät helposti
no täällä on K kulahtanut kauppa ja kaksi S:ää sen lähellä moderneja ,.
eniten tulee käytyä S:ssä ja kakkosena pikaostoksille Alepa ,.
- pirpzuzeiccu
tarjouksista. Suosin silti mielummin molempien firmojen isompia kauppoja, joista saa yleensä kaikki halvemmalla.
- thshdsh
Euromarket,Lidl, S-Market,Tarjoustalo ovat parhaita!
K-Market o iha perseest huonoje hintoje takii!- thshdsh
...Ja Siwaki o paska valikoiman ja hintoje takii... :(
s-market on hyvä. sittarissa on aina jottain halpoo ku se on niin iso kauppa.
Se on vähän tuotekohtaista, eli kummassakin käydään ja muissakin. Ja tietysti riippuu vähän siitä, missä päin kaupunkia haahuilee. Erikseen emme lähe jolkottamaan jonkun sisäänvetotuotteen perässä.
- Fjodor D.
Koosupermarketti on valintani jo ihan tuoreliha-/kalatiskin vuoksi. Valmiiksi pakattuja läskinpaloja, joita kansitekstissä hämäävästi lihaksi sanotaan, en suostu ostamaan.
Saati sitten marinoituja lihatuotteita, niistä ei saa lihanmakuista tai -näköistä tekemälläkään. - ;)
Aloitus on 3 vuotta vanha, mutta ainaiti ajankohtainen koska hinnoillakin saattaa olla tekijänsä.
Mutta jos mm ruokakauppoja on 6 kpl kilometrin säteellä, kuten meikällä, saati että isoihin ostoskeskuksiinkaan ei ole kuin 15 - 20 min bussi tai junamatkat. Niin eipä tule arvottua, minne lähtisi.
Joko mikä osuu kohdalle tai fiiliksen mukaan joskus lähimpään, joskus hieman kauemmaksi. On Alepaa, K-kauppaa, K- ja S-market aivan lähellä ja nuo kaikki ja Cittarit ja Prismat löytyy ostokeskittymistä.
Hintojen perässä ei ole tullut juostua, koska ne eivät ole vertailukelpoisia. Joku halpa kahvipaketti tarjouksessa ei tee halpaa koko kaupasta kun ostoskoria katsoo.
Oma ideani on, että kerran viikossa "ostoskori täyteen" ja täydennyksiä sitä mukaa mitä puuttuu tai tarvitsee lisukkeeksi. Vähiten säästää se joka käy kaupoissa jopa päivittäin. - Kenonen.
Litku on paras. Kohtuu hinnat ja pienet jonot. Eikä tartte kävellä kilometriä maitoo hakiessaan.
Ässä edullisempi, mutta ainakin meidän pienet K-lähikaupat ovat oikein mukavia, ja sieltä saa tuoretta lihaa ja muita hyviä tuotteita, joista voi maksaa hieman enemmän.:)
Käyn kummissakin tasapuolisesti.- ;)
Molemmat ovat johtavassa asemessa, aikalailla tasapeli. Lidli taistelee mukana halpaostajilla mutta kyllä lidlissä käy uuden karheilla bemareilla ja mersuilla ja audeilla ajelevia. Himppa prameampaa väkeä. Mahtaako heillä olla autoista ja hulppeista kämpistä velkaa niin paljon, että ruuan hinnassa on tikisteltävä?
- Kenonen.
;) kirjoitti:
Molemmat ovat johtavassa asemessa, aikalailla tasapeli. Lidli taistelee mukana halpaostajilla mutta kyllä lidlissä käy uuden karheilla bemareilla ja mersuilla ja audeilla ajelevia. Himppa prameampaa väkeä. Mahtaako heillä olla autoista ja hulppeista kämpistä velkaa niin paljon, että ruuan hinnassa on tikisteltävä?
Toi onkin mielenkiintoinen näkökulma. Että siis ruoan ostopaikalla määrittelis omaa sosiaalista asemaansa. Paljonkohan tota käytetään hyväksi ruoan markkinoinnissa? Ylellisyystuotteiden markkinoinnissahan se on number one.
- ;)
Kenonen. kirjoitti:
Toi onkin mielenkiintoinen näkökulma. Että siis ruoan ostopaikalla määrittelis omaa sosiaalista asemaansa. Paljonkohan tota käytetään hyväksi ruoan markkinoinnissa? Ylellisyystuotteiden markkinoinnissahan se on number one.
Pitää paikkansa tuo prameus. Lindlissä olen kohdannut muutaman kerran merkkipukeutuneita uudehkoilla merkkiautoilla ajelevia asiakkaita, haalimassa ostoskärryihin tarjouslehtisissa olevia tuotteita, tai muuten erityisesti tarjouksessa olevia, esimerkiksi pastaa, makkaroita jne.
Siis niinä harvoina kertoina kun olen käynyt. Mutta olen kuullut asiasta muidenkin havannoimana. - Kenonen.
;) kirjoitti:
Pitää paikkansa tuo prameus. Lindlissä olen kohdannut muutaman kerran merkkipukeutuneita uudehkoilla merkkiautoilla ajelevia asiakkaita, haalimassa ostoskärryihin tarjouslehtisissa olevia tuotteita, tai muuten erityisesti tarjouksessa olevia, esimerkiksi pastaa, makkaroita jne.
Siis niinä harvoina kertoina kun olen käynyt. Mutta olen kuullut asiasta muidenkin havannoimana.Tollaista en itse ole huomannut vaikka käyn useamman kerran viikossa Litkussa. Semmoinen on kyllä pistänyt silmään että siellä käy enemmän maahanmuuttajia kuin s-marketissa.
- annikoo..
Kenonen. kirjoitti:
Tollaista en itse ole huomannut vaikka käyn useamman kerran viikossa Litkussa. Semmoinen on kyllä pistänyt silmään että siellä käy enemmän maahanmuuttajia kuin s-marketissa.
Olen huomannut saman ....ja sitten kyllä myös sen ...että moni ostaa ehkä ravintolaan...pitseriaan...ja yhden tiedän ainakin joka osti kesägrillikioskiin....
grillimakkaraa isot määrät... juuri tänään kun poikkesin niin näin kun ostivat paprikaa kaksi laatikollista...voita laatikollinen...tuskin menee yksityis käyttöön... ehkä johtuu siitäkin että siellä on harvoin rajoituksia ...määrän suhteen. - ;)
annikoo.. kirjoitti:
Olen huomannut saman ....ja sitten kyllä myös sen ...että moni ostaa ehkä ravintolaan...pitseriaan...ja yhden tiedän ainakin joka osti kesägrillikioskiin....
grillimakkaraa isot määrät... juuri tänään kun poikkesin niin näin kun ostivat paprikaa kaksi laatikollista...voita laatikollinen...tuskin menee yksityis käyttöön... ehkä johtuu siitäkin että siellä on harvoin rajoituksia ...määrän suhteen.Saisi, pitäisikö olla se perinteinen 2 kpl per asiakas niin jää muillekin. Jokuhan saattaa napata koko tarjous satsin.
- annikoo..
;) kirjoitti:
Saisi, pitäisikö olla se perinteinen 2 kpl per asiakas niin jää muillekin. Jokuhan saattaa napata koko tarjous satsin.
Onhan siellä usein loppu joku tuote....mitä lähdet hakemaan...mutta yksinasujalle ei siitä niin koidu mitään suurta menetystä.
- Anonyymi
Ostin lounarilla ruokaa.Kassa valitti,että väärin ostaa puolikiloa grillikylkee.Fhat.
- Anonyymi
Ehdottomasti K, palvelu parempi ja kauppa lähempänä. Ostarille asti jos menen niin K- supermarket on kauppani, viereisessä ässässä olen kerran käynyt ja myyjän töykeys riitti siihen että jäi ainoaksi käynniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016931- 474606
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542596Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41949Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101018Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j138994Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241827Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30816Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736