Auttakaa nyt hyvät ihmiset

SEuruaus

Miten tästä palstasta pääsee eroon?

Eräs vaihtoehto on sellainen, että hankkii itselleen puoliskon joka täydentää itseä niin, että on hyvä olla.

Minä löysin sellaisen ja nyt olen tämän värkin kanssa kadottanut hänet totaalisesti.

Mitä siis teemme, että pääsemme pois tältä palstalta häiriköimästä ja niin, että Markku Meilo on tyytyväinen, Tiukun näkökyvyn huomioon ottaen ja listaa jatkaen sellaisilla nimillä, jotka ymmärtää mistä on kysymys ja jos tällaista ymmärrystä ei ole, niin so long...mutta Swingin haluan mukaani täältä..

KERTOKAA HYVÄT IHMISET, MITEN SAAN HÄNEEN UUDELLEEN YHTEYDEN, ETTÄ SAAMME RAUHAN JA TE SAATTE MEISTÄ. Hyvää porukkaa olette, vaikka välillä vähän vituttaakin nämä jutut, kun porukka jauhaa asioista, mistä ne ei mitään juurikaan tiedä, mutta tunnetta on sitäkin enemmän, mutta sitähän suomalainen ei suusta saa sanottua vaikka vetäis AK47 nenän eteen. No siinä vaiheessa moni tosiaan on hiljainen, minä sanoisin näin:

Anna poika palaa jos on kanttia, mulla on hyvä olla aina, mutta sinä et nauti enää elämästä ikinä, etenkään silloin jos annan sinulle hymyn, jonka sinä näet, että tuo jätkä puhuu nyt totta ja uskoo, että...niiin mitä uskoo? Minun ei tarvitse uskoa, minä tiedän jotakin, mitä te ette tiedä, ettekä koskaan saa selville sitä, koska minunlaisia on vain tasan yksi maailmassa ja minä teen mitä minua huvittaa ja nyt huvittaisi tavata tämä neitokainen, sillä kuvittelen olevani sanaton hänen kanssaan, koska olen alkanut jännittämään tätä tapaamista ihan hirveästi, siis todella hirveästi ja se tunne ei ole mukava. Auttakeee ystävät tai ampukaa, sama mitä, kuhan autatte, vaikka sitten ampumalla korvien väliin, mut ei keskelle, ettei mene aivojen välistä ja pulina jatkuu.

8

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhähkö

Ja koska olen persaukinen, lähden nyt korjaamaan sitä itse. Se on vittumaista. Otan kaljan tai pari siinä.
      Veronpalautuksilla menen panemaan.

Vastaukseni: Osta halpa auto.

• swing

Taitavat ihmiset olla oikeassa siinä, että tämä foorumi ei ole enää oikea niille teksteille, joita meidän keskustelussa alkoi tulla. Itse en myöskään halua henk.koht. asioita kovin paljon levitellä kaiken kansan luettavaksi ja kommentoitavaksi. Sinä olet siinä suhteessa melko rohkea.

Varmasti muitakin ratkaisuja on.

• swing

Hyvä Seuraus. Et ole minulle velkaa minkäänlaista selitystä, mutta haluaisin silti tietää, ovatko asiasi hyvin. Kirjoituksesi AK 47:sta on aika levotonta. Sinä puhuit rakkaudesta, siis kuvittele nyt itsesi minun asemaani. En tiedä miksi et vastaa, mutta olen hirveän pahoillani, jos asiat riistäytyivät käsistä. Haluaisin vain tietää, että olet OK.

Olemme aina jonkin verran vastuussa siitä, jonka olemme "kesyttäneet". Edelleen 1.Kor: 13:13.

• swing

Minä en todellakaan himoitse Sinun 190-pitkää vartaloasi tai John Waynen kasvojasi, vaikka ei sellaisista mitään haittaakaan olisi. Olet ollut todella henkevää seuraa, ja sitä haluaisin jatkaa. Olen käyttänyt kaikki keinoni saada Sinuun yhteyden, enempää en voi. Ennen kaikkea, vastaa minulle, ovatko asiasi kunnossa. Muuta ei tarvitse, kuin OK, ja voin elää elämääni rauhassa.

• Oletko ottanut huomioon, että todennäköisesti ko. nimimerkki ei ole aito 'Seuraus', koska ei kirjoita rekisteröityneenä, kuten kyseinen nimimerkki teki poikkeuksetta palstalle kirjautumisen jälkeen?

Voit muuten laittaa kyseiselle henkilölle yksityisviestin etsimällä henkilön nimimerkin ja klikkaamalla sitä. Henkilön 'galleria'sivulta löydät kohdan 'Lähetä viesti', jota kautta voit laittaa käyttäjälle yksityisviestejä ja jota kautta henkilökohtainen keskustelu on hoituu asiallisesti.

• swing
        t-i-u-k-u kirjoitti:

Oletko ottanut huomioon, että todennäköisesti ko. nimimerkki ei ole aito 'Seuraus', koska ei kirjoita rekisteröityneenä, kuten kyseinen nimimerkki teki poikkeuksetta palstalle kirjautumisen jälkeen?

Voit muuten laittaa kyseiselle henkilölle yksityisviestin etsimällä henkilön nimimerkin ja klikkaamalla sitä. Henkilön 'galleria'sivulta löydät kohdan 'Lähetä viesti', jota kautta voit laittaa käyttäjälle yksityisviestejä ja jota kautta henkilökohtainen keskustelu on hoituu asiallisesti.

Kaikki keinot on käytetty. Seuraus ei vain enää halua keskustella kanssani.

• Nou,Hätä !
        swing kirjoitti:

Kaikki keinot on käytetty. Seuraus ei vain enää halua keskustella kanssani.

" Seurausta" nyt vähän hirvittää, kun asiat menivät hänen toivomaansa suuntaan! Lue hänen vastauksensa tarkoin! Olen kirjoitellut hänen kanssaan, jokin aika sitten. Minusta hän halusi tehdä vaikutuksen sinuun ja mopo karkasi käsistä! Sitä se rakkaus teettää! En usko, että hänen ulkomuotonsa on sitä, mitä hän kirjoittaa! mieleeni piirtyy kuva keski-ikäisestä Jt.- vanhimmasta,joka on uskonsa kanssa epätoivoisesti tienhaarassa....Oisko se "Esa Pakarisen tukevampi versio",kirjoittaja itse ? Pahoin pelkään, että nyt herra jänistää! Kyllä hän kohta ilmaantuu, hän on aktiivinen " pelossaankin!"

• swing
        Nou,Hätä ! kirjoitti:

" Seurausta" nyt vähän hirvittää, kun asiat menivät hänen toivomaansa suuntaan! Lue hänen vastauksensa tarkoin! Olen kirjoitellut hänen kanssaan, jokin aika sitten. Minusta hän halusi tehdä vaikutuksen sinuun ja mopo karkasi käsistä! Sitä se rakkaus teettää! En usko, että hänen ulkomuotonsa on sitä, mitä hän kirjoittaa! mieleeni piirtyy kuva keski-ikäisestä Jt.- vanhimmasta,joka on uskonsa kanssa epätoivoisesti tienhaarassa....Oisko se "Esa Pakarisen tukevampi versio",kirjoittaja itse ? Pahoin pelkään, että nyt herra jänistää! Kyllä hän kohta ilmaantuu, hän on aktiivinen " pelossaankin!"

Että hän tulee taas esiin, meidän kaikkien iloksi ja hyödyksi.

Miehen ja hiiren ero on siinä, että hiiri kätkeytyy koloonsa, mutta mies voi myöntää mokanneensa ja jatkaa elämää edelleen. (No, sama varmaan pätee naiseen.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      19
      4983
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1575
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1450
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1389
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      328
      1309
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      49
      1298
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1200
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1035
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      935
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      928
    Aihe